οι τιμες ειναι εξωφρενικες μιλωντας με πωλητη κολλητο στην νισσαν
μου ειπε οτι και αυτοι παγωσαν οταν της ακουσαν .
σε λιγο καιρο που θα ερθει ο ανταγωνισμος αυτες οι τιμες θα ειναι παρελθον υπομονη.
ΤΟ SUV TΩΝ 20,000 ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.
Latest posts made by ant3
-
RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
-
RE: Εν ψυχρώ δολοφονία...
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Τεχνικές ερωτήσεις:
Οι καραμπίνες είναι λειόκανες, σωστά; Άρα τα ίχνη που αφήνουν για τη βαλλιστική εξέταση προέρχονται μόνο από την πυρίτιδα και όχι από τις ραβδώσεις της κάνης, σωστά;
Ετσι ειναι.
Επισης μπορει να αναγνωριστει το ιχνος που αφηνει ο επικρουστηρας στο καψουλι του φυσιγγιου κλπ...Άρα με ένα καλό καθάρισμα εξαφανίζονται...
Απο το οπλο ναι.Βρισκεις ομως υπολλειματα καπνου στα ρουχα, στο δερμα, στα χερια του δραστη.
Επίσης υπάρχουν καραμπίνες που μπορούν να πάρουν μέχρι 7 φυσίγγια και όχι παραπάνω, έτσι;
Yπαρχουν αλλα δε νομιζω να πωλουνται στην Ελλαδα τουλαχιστο νομιμα.
Οι συνηθεις καραμπινες ειναι πεντασφαιρες με περιοριστη που τις κανει τρισφαιρες (που ειναι και το νομιμο).μερικες απαντησεις σε απορειες
η καραμπινες παιρνουν 5 φυσιγγια στην γεμιστιρα και 1 στην θαλαμη
τωρα με τον νομο που υπαρχει βαζουν ενα μειωτηρα και η χωριτικοτητα
πεφτει στης 3 στον γεμηστιρα και 1 στην θαλαμη
υπαρχουν καραμπινες που χωρανε 9-10 φυσιγγια και ειδικες κατασκευες
που χωρανε αλλες τοσες.
ο μειωτηρας αφαιρειται πολυ ευκολα αλλα εαν σε πιασουν την εκατσες.
η ταυτοτητα του καθε οπλου ειναι το σημαδι που αφηνει στο φυσιγγιο
μετα απο βολη.
η μπαρουτη μενει στα χερια και στα ρουχα για αρκετες μερες και δεν βγαινει με ενα απλο πλυσιμο.
δεν καταλαβαινω πως μερικοι δινουν ελαφριντικα στο εγκλημα αυτο ας σκεφτουν αν για λιγα χορτα χαλασμενα και λιγα ζωα τρομαγμενα θα εκαναν το ιδιο θα καταστρεφαν τοσες οικογενειες και τη δικη τους .
οι κυνηγοι κανουν οτι κανουν γιατι δεν υπαρχει αστυνομευση σωστη.
οι βοσκοι ομως ειναι οι παρανομια σε ολο το μεγαλειο .
παντου υπαρχουν καλοι και κακοι ομως οχι και θανατος για ενα κολοχωραφο ελεος.. -
RE: SUV vs Limo & sedan -pricing-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Βαριέμαι να ανοίγω 25 παράθυραΗ πρακτικότητα ΄πέρα απ τις διαστάσεις, έχει να κάνει με μέγεθος τροχών, κύκλο στροφής και κάμποσα άλλα
Για την ασφάλεια των πεζών, εμμένω στην άποψή μου, λαμβάνοντας υπόψη όχι το 5th gear, αλλά την εδώ πραγματικότητα και την τις σιδεριές που μοντάρουν εμπρός
άλλο η ποιότητα κύλησης και άλλο η ικανότητα απορρόφυσης των ανωμαλιών. Εκτός αν΄βάλουμε κανονικά ελαστικά, οπότε μια απ τα ίδια με τα σεντάν κτλ.Αλλιώς συνεχώς τρέμουν απ τα ελαστικά
το κράτημα ΔΕΝ είναι θέμα προτεραιοτήτων.Το να μη το αναζητάς είναι
Να προσθέσω το κόστος χρήσης (βαρύτερα-καταπόνηση φρένων-ακριβότερα αμορτισέρ-μεγαλύτεροι τροχοί)
Η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη, νομίζω σημαντικά
Η αεροδυναμική στα σουβ είναι καλύτερη μόνο από περίπτερου
Οι απώλειες στη μετάδοση είναι περισσότερες
Τελικά αγοράζεις ένα ελκυστικό για σένα σχήμα που σου δίνει...αρχοντική αίσθηση από ψηλά και άνεση, αλλά τελικά έχεις ένα βαρύτερο, πιο βενζινοβόρο, λιγότερο οικολογικό, αργότερο και ακριβότερο αυτοκίνητο, αλλά με δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου...λέμε τώρα!
Γιατί αν το πας έστω 10 φορές το χρόνο σε αγρό, χαλάλι, αν όχι τι το πλήρωσες ντε;;;
Και άντε πήγες στον αγρό, θα πας εκεί που θες ή θα λυπηθείς την 20άρα (δυστυχώς για ζάντα μιλάω) και θα παρκάρεις να απολαύσεις τη θέα, 100 μέτρα απ το δρόμο;Και κλείνοντας, ΟΚ δικαίωμα του καθενός να πάρει ό,τι θέλει και με όποια κριτήρια θέλει, αλλά δε συμφωνείς οτι είναι τουλάχιστον...αντιαισθητικό να βλέπεις χαμηλωμένα και καγκουρεμένα σουβ, με ζαντικό κτλ;
Να ξέρουμε γιατί αγοράζουμε το κάθετί-αυτό λέω μόνο
+10000000000
-
RE: Τι συνδεση ADSL και απο ποια εταιρια να κανω;
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Σε τι σέρνεται? Σε P2P (emule, κλπ) ή ό,τι και να κατεβάζεις (π.χ. να παίζεις κλιπάκια από το Youtube) και με τα torrents κλειστά? Διότι αν με το που σε 'αναβάθμισαν' σε 1024 ο έξυπνος κύριος provider σου είδε ότι δε θα μπορεί ν'ανταπεξέλθει (τρελό oversubscribing...) κι ενεργοποίησε τα 'φίλτρα' για P2P (όπως λέγεται ότι έκανε η HOL), τότε......
όταν σε αναβαθμίζουν, διατηρείς την ίδια συμπεριφορά χρήστη με πριν ? Ή λες 'α, τώρα είμαι γρήγορος' και κάνεις περισσότερα απ΄ ό,τι πριν και για την ακρίβεια, δυσανάλογα περισσότερα ? Πχ. εκεί που με τα 256 κατέβαζες 3 πράγματα ταυτόχρονα, τώρα με τα 512 κατεβάζεις 8 πράγματα ταυτόχρονα
Τίποτα παραπάνω δεν κάνω, γιατί απλούστατα δεν μπορώ. Σέρνεται σε όλα.
Π.χ. κατεβάζεις ένα αρχείο από Rapidshare, χωρίς να κάνεις τίποτε άλλο.
Όσο ήταν 512 κατέβαζε 24/7 με 53-54 Kbps.
Αφότου αναβαθμίστηκε σε 1024 κατεβάζει με 30-35 σε φυσιολογικές ώρες. Μερικές φορές (όχι σπάνια) και χειρότερα.
Μόνο σε 'τρελές' ώρες ανεβαίνει (μέχρι και 100+).
Η με το Youtube που είπατε. Πριν παίζανε κανονικά. Τώρα κολλάνε (μέχρι να φορτώσει).
Ακόμα πιο απλά σε τεστ. Πριν έπιανε 500, τώρα 200.
Η Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Α αναβάθμιση.
Το upload από την άλλη έχει αναβαθμιστεί κανονικά.
Και δεν νομίζω ότι η ντεμέκ αναβάθμιση 'φόρτωσε' τόσο πολύ το δίκτυο (και τόσο γρήγορα).Κανείς άλλος με Οτενέτ που να αντιμετώπισε πρόβλημα μετά την 'αναβάθμιση';
τα ιδια φιλε μου και σε μενα τους τηλεφωνησα και μου ειπαν πως θα το κοιταξουν και θα με παρουν τηλ.
τεσσερις μερες τωρα με εχουν γραψει στα @ρχιδ τους
πλησιαζει η μερα που θα τους γραψω και εγω.
αλλα μετα τϊ? -
RE: MotoGP - 2006
αξιζουν πολλα μπραβο σε ολους τους οδηγους και τεις ομαδες
γιατι προσφερουν τρομερο θεαμα σε ολους που παρακολουθουν
και ειναι το ποιο ανταγωνιστικο μηχανοκινιτο σπορ.
ειναι τρομερο να μην μπορεις να προβλεψεις νικητη.
μπραβο και στην ΕΤ3 που το προβαλει αξιοπρεπως. -
RE: ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ-ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ WRC;
ξεχωριζω το ιμπρεζα αλλα και τα celica που ετρεχαν τα 80ς 90ς
-
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
το τριπ πρωτα μηδενιζει της ωρες
100 και μετα τα χλμ οταν οδηγεις
κυριως σε πολη. -
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
Ο χρήστης koralli έγραψε:
φιλε μου στην κατω επιφανεια του δεξιου μοχλου εχει ενα κουμπακι.
το πατας αυτο για 2-3 δευτερολεπτα και μηδενιζει.καλο κουραγιο με το golf, ελπιζω να μην σου βγαλει προβληματα.
Ευχαριστω για την απαντηση, αυτο το ξερω ήδη ομως . Το θεμα ειναι πως θα αποφευγω να μηδενιζει οταν το αυτοκινητο εχει σβηστη αναφλεξη για >απο 3 ωρες, οποτε και μηδενιζει αυτοματα. Μαλλον ομως δεν γινεται αποτι λεει και ο Ikar.
Γιατι λες καλο κουραγιο, εσενα σου εχει βγαλει προβληματα?
Τι εννοείς μηδενίζει αυτόματα;Μηδενίζει αυτόματα μετά από κάποια ώρα ο 1ος χιλιομετρητής.Αυτό που σου λέει ο φίλος Wuerttenberg δεν μηδενίζει
παρά μόνο όταν θες εσύ.Οχι δεν ισχυει αυτο. Αν το αμαξι ειναι σβηστο για περισσοτερο απο 3 ωρες τοτε μηδενιζει θες δε θες το 1o trip computer.
Αυτο ρωταω, πως ειναι δυνατον να το αποφυγεις αυτο, οταν πχ θες να υπολογισεις καταναλωση 1 βδομαδας.@Ikar: Δηλαδη αν μενεις σε ρετιρε τι γινεται?
Πληρωνεις το θυρωρο να στο βαζει μπροστα καθε 2:58?:lol:
Η μηπως υπαρχει κανενας τηλεχειρισμος της αναφλεξης για να μην κατεβαινεις?Πολυ απλα μηδενιζεις το τριπ2 οποτε θελεις και ξανα και ξανα
εγω σε καθε φουλαρισμα μηδενιζω και ετσι ξερω περιπου πως το δουλευω
διαβασε το μανουαλ του αυτοκινιτου ειναι χρησημο -
RE: Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#5]
Ο χρήστης manosk έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=550099#550099τι να σου πω οτι με διαφωτησες μετακινωντας το χωρις να υπαρχει τιποτα
η εχεις απαιτηση να διαβασω 400 σελιδες για να βρω.