-
Μόνο το Forester φαίνεται να τυγχάνει γενικής αποδοχής. Ομολογώ ότι θα έπαιρνα σήμερα κιόλας το Forester αν ήταν λίγο πιο εμφανίσιμο (εννοείται μετά από test drive ). Επίσης, επειδή δεν το έχω δει από κοντά ακόμη επιφυλάσσομαι για το κατά πόσο έχει τους χώρους του Cherokee (για μένα είναι απαραίτητο αυτό που θα πάρω να μεταφέρει άνετα 5 άτομα με αποσκευές για οικογενειακούς λόγους - γι'αυτό άλλωστε και έχω ήδη απορρίψει το RAV4)...
Οι χώροι του Cherokee δεν είναι ότι καλύτερο. Εαν θέλεις χώρους υπάρχουν καλύτερες επιλογές όπως πχ το CRV.
Ο meco είναι σοβαρό άτομο απ'ότι έχω καταλάβει απο τις δημοσιεύσεις του και πρέπει να ακούσεις σοβαρά την άποψή του όπως και άλλων μη κατόχων Jeep. Ολες οι επιλογές είναι σεβαστές. Εγώ έχω ξαναπεί ότι η αγορά αυτοκινήτου είναι καθαρά υπόθεση γούστου για εμένα. Δεν θέλω να μπώ στη λούμπα και να είμαι υποστηρικτής της άποψής μου και ενός αυτοκινήτου που στο κάτω κάτω δε μου δίνει καi κανείς 'μίζα' για να το υποστηρίζω. Απλά έχω γράψει 15000 χλμ που τα καταευχαριστήθηκα, περισσότερο επειδή δεν με ένοιαζε εαν έχει λάσπη, άμμο, χιόνι κτλ. Ισως και με όλα τα υπόλοιπα να έκανα τα ίδια χλμ αλλα αυτό έχω και γι'αυτό μιλάω.
ΥΓ
Σήμερα έτυχε να μπώ και σε Mercedes 320 και σε Vitara 1.6 . Και τα δύο σε χώμα θεωρώ ότι είχαν κατώτερη συμπεριφορά απο το Cherokee. -
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Οι χώροι του Cherokee δεν είναι ότι καλύτερο. Εαν θέλεις χώρους υπάρχουν καλύτερες επιλογές όπως πχ το CRV.
Ο meco είναι σοβαρό άτομο απ'ότι έχω καταλάβει απο τις δημοσιεύσεις του και πρέπει να ακούσεις σοβαρά την άποψή του όπως και άλλων μη κατόχων Jeep. Ολες οι επιλογές είναι σεβαστές. Εγώ έχω ξαναπεί ότι η αγορά αυτοκινήτου είναι καθαρά υπόθεση γούστου για εμένα.
Φίλε vasdaris η επιλογή αυτοκινήτου δεν είναι μόνο θέμα γούστου (εκτός αν έχει κανείς την άνεση να τα αλλάζει συνέχεια). Πρέπει να σκεφτείς σοβαρά και τις ανάγκες σου. Έχω δει πολύ κόσμο να την πατάει έτσι.
Πάντως με βοηθήσατε πολύ. Επειδή δεν κάνω extreme διαδρομές (όπου θα ξεχώριζε το Cherokee) μάλλον πρέπει να δω κάποιο μοντέλο με καλύτερες επιδόσεις στην άσφαλτο και απλή δυνατότητα για δρόμους με χώμα, λάσπη, χιόνι.
Πάντως για τους χώρους από αυτά που έχω δει από κοντά το Cherokee έχει τους καλύτερους (vs RAV4, Grand Vitara). Άσε που τα πίσω καθίσματα πέφτουν ευκολότατα και χωρίς να βγάλεις τα προσκέφαλα έτσι ώστε σε 2 λεπτά να έχεις φορτηγάκι. Μήπως έχει μεγαλώσει το νέο μοντέλο? Τα μόνα ελαττώματα σε χώρο είναι το μικρό ντουλάπι αντικειμένων το οποίο είναι και χαμηλό και ενοχλέι τα πόδια του συνοδηγού. Επειδή το προηγούμενο ΣΚ δούλευα θα πάω αυτό να δω κι άλλα SUV και θα σας πω.
Το CRV δεν το έχω δει από κοντά ακόμη.
Έχετε δει τα προσχέδια του νεόυ RAV? Είναι χοντροκακάσχημο αλλά μ'αρέσει!!! Και λένε ότι θα είναι μεγαλύτερο από το τρέχον. Ωστόσο για ελλάδα αναμένεται μετά τα μέσα του 2006. -
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Ο meco είναι σοβαρό άτομο απ'ότι έχω καταλάβει απο τις δημοσιεύσεις του και πρέπει να ακούσεις σοβαρά την άποψή του όπως και άλλων μη κατόχων Jeep. .
ΥΓ
Σήμερα έτυχε να μπώ και σε Mercedes 320 και σε Vitara 1.6 . Και τα δύο σε χώμα θεωρώ ότι είχαν κατώτερη συμπεριφορά απο το Cherokee.Nαι το έγραψα πιο πάνω το ξαναγράφω και εδώ το cherokee είναι περισσότερο άνετο από τα παραπάνω μοντέλα στους ελληνικούς χωματόδρομους.
Αλλά ειδικά τώρα με την προσφορά που κάνουν στο Grand Vitara εγώ θα το προτιμούσα από το Cherokee...Θα χτυπιέσαι ελάχιστα παραπάνω και γλυτώνεις περίπου 10Κ ευρώ... -
Χωρις να ειμαι κατοχος τζιπ η suv, αλλα εχοντας οδηγησει δυο τρια απο αυτα ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ (το τονιζω γιατι εκει δεν ειναι το 'φυσικο' τους περιβάλλον) δεν μπορω να πω οτι χαρηκα με το Cherokee. Οδηγησα το 2.4 ενος φιλου απο τη Θεσσαλονικη στο Πόρτο-Καρρας και περα του γεγονοτος οτι επλεε αρκετα, σε στροφιλικια για προσπεραση κατεβασα μεχρι και 2α. Το οτι 'ρουφαει' ειναι δεδομενο, αλλα πιστευω οτι και τα αλλα suv/jeeps ρουφανε εν σχεσει με τα ΙΧ μας.Παντως θα ηθελα, αν υπάρχει καποιο σχετικο topic, να μαθω γνωμες για το Tribute 2.3. Το ξερω οτι ειναι αδελφακι του Maverick, αλλα μου αρεσει περισσοτερο. Ασε που φερνει και με το αγαπημενο μου (...αλλα μισητο της κυριας μου Forester).To μονο που ειχα δει ηταν ενα post του giatros (αν θυμαμαι καλα, για ενα προβληματικο Tribute 3.0). Για το 2.3 δεν εχω δει τιποτα.
-
ΟΛΑ τα SUV πλέουν!! Αυτό ισχύει παντού και πάντα.
Ισως θα μπορούσα να εξαιρέσω κάτι Cayenne, Tuareg,Range Rover κτλ αλλά αφενός δεν τα έχω οδηγήσει, αφετέρου είναι τόσο ακριβά που είναι ουσιαστικά εκτός σύγκρισης και σε άλλη κατηγορία!
Είναι τεράστιο λάθος να συγκρίνουμε ένα απλό έστω επιβατικό πχ Astra,Golf,Corolla κτλ με οποιοδήποτε - έστω και το καλύτερο/sport - SUV.
Μπορείς να πείς ότι το Cherokee είναι καλύτερο απο το Maverick ή το ανάποδο (περι ορέξεως ...), μπορέις να πείς ότι ένα Golf πάει καλύτερα απο ένα Corolla στην άσφαλτο αλλά πώς μπορείς να συγκρίνεις ένα RAV με ένα Corolla?
H ιδανική λύση είναι απλή. Έχουμε ένα αυτοκίνητο για άσφαλτο και ένα για 4χ4 εκδρομές και παιχνίδια. Κάθε ενδιάμεση λύση φυσικά και είναι συμβιβασμός.
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι υπάρχουν 2-3 αυτοκίνητα στα οποία ο συμβιβασμός δεν είναι τρομερός. (Forester,Maverick=Tribute αλλά καταργείται) Σε αυτά τα δύο θα πρόσθετα και το Sportage καθώς και το Cherokee. Απλά το cherokee είναι πιο χωμάτινο και λόγω των ηλίθιων διαφημίσεων περι 'ηγέτη' κτλ έχει παρεξηγηθεί.
Οπως πολλοί εδώ μέσα θεωρώ το forester χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία όσον αφορά την κίνηση στην άσφαλτο και σε εύκολο δρόμο εκτός. Το ίδιο και το outlander απ'όσο λένε. Το RAV δεν μου άρεσε όταν το οδήγησα.
-
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Οπως πολλοί εδώ μέσα θεωρώ το forester χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία όσον αφορά την κίνηση στην άσφαλτο και σε εύκολο δρόμο εκτός. Το ίδιο και το outlander απ'όσο λένε. Το RAV δεν μου άρεσε όταν το οδήγησα.Eγώ ξεχωρίζω outlander και RAV στην άσφαλτο. Το forester μου είχε φανεί περισσότερο υποστροφικό σε σχέση με τα άλλα δύο και με χειρότερο τιμόνι...
Κανένα από τα παραπάνω δεν πλέει...
Eιδικά με το Outlander κάναμε με τον πωλητή 'ταρζανιές' στο testdrive, στις οποίες σίγουρα με πολλά επιβατικά θα είχαμε φέρει τούμπες...
Μaverick, Tribute, Sportage και Τuscon με αφήνουν αδιάφορο.... -
To Santa οταν εβγαινε με κινητηρα 2.4 σερνονταν,αρα υποθετω οτι και το τσεροκι θα ειναι περιπου στα ιδια..Σου προτεινω να κοιταξεις σοβαρα το Σαντα Φε...Εγω πουλαω το δικο μου με 24000 κμ σε υπεραριστη κατασταση μαυρο με πολλα εξτρα..Η τιμη του 24500 Ευρω συζητησιμη..Αν ενδιαφερεσαι πες μου..
Εχει αχανεις χωρους,πολυ δυνατο,και επαναλαμβανω ειναι σε υπεραριστη κατασταση..
-
Και έχει δει κι αν έχει δει αυτό το Σάντα Φε!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Και έχει δει κι αν έχει δει αυτό το Σάντα Φε!!Σωστοοοοος
-
Ο χρήστης ALFAuberAlles έγραψε:
To Santa οταν εβγαινε με κινητηρα 2.4 σερνονταν,αρα υποθετω οτι και το τσεροκι θα ειναι περιπου στα ιδια..Σου προτεινω να κοιταξεις σοβαρα το Σαντα Φε...Εγω πουλαω το δικο μου με 24000 κμ σε υπεραριστη κατασταση μαυρο με πολλα εξτρα..Η τιμη του 24500 Ευρω συζητησιμη..Αν ενδιαφερεσαι πες μου..Εχει αχανεις χωρους,πολυ δυνατο,και επαναλαμβανω ειναι σε υπεραριστη κατασταση..
Thanx για την προσφορά αλλά θα πάρω κάτι σε καινούριο! (Υ.Γ. όντως έχει απίστευτους χώρους το Santa Fe)
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Έχω οδηγήσει το 3.7 ενός φίλου μου. Στον εθνικό δρόμο είναι για γέλια. Αίσθηση φορτηγού, πλεύσεις στις στροφές (και όχι μόνο), σχεδόν τρομακτική κατανάλωση και ένα αυτόματο κιβώτιο που κάνει kick down μετά από 1 δευτερόλεπτo (κυριολεκτικά).
Σε ένα τεύχος των 4Τροχών ο ΚΚ το χαρακτήρισε επικίνδυνο όσο αφορά τις αναρτήσεις του.
Το 2.4 επειδή είναι χειροκίνητο πιστεύω θα είναι καλύτερο, αλλά η ανάρτηση από την προπροηγούμενη δεκαετία (σύμφωνα με τον ΚΚ πάντα) θα με έκαναν να απομακρυνθώ τρέχοντας ακόμα και αν πωλούνταν στα 15΄000Ευρώ που τόσο κοστολογείται στην Αμερική και τόση είναι η πραγματική του αξία.
Εκτός δρόμου σε πατημένο χώμα ήταν άνετο τουλάχιστον.
Αλλά εκτός δρόμου πόσες φορές θα κινηθείς με αυτό???
RAV Outlander και forester δεν συγκρίνονται. Είναι πολύ μπροστά σαν αυτοκίνητα, πάρα πολυ μπροστά. Το μόνο που υστερούν είναι ΕΚΤΟΣ δρόμου (το εκτός με κεφαλαία γιατί δεν εννοώ χωματόδρομους) και μόνο. Εντός δρόμου η διαφορά είναι χαοτική και προσωπικά πιστεύω ότι δεν αξίζει.
ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕ ΤΟ...swstos o meco. to Cherokie (Liberty sthn Ameriki) einai autokinito gia tis mpazes. mono tou syn h omorfh emfanisi eidika to Renegate. apo anartisi kinitires eswteriko automato einai pro perasmenis dekaetias sigoura. kai me ypsilo kentro barous (steno). sigoura stous xwmatodromous exei kapoio pleonektima (oi palies anartiseis symperiferontai kalytera sta braxia me taxytites twn 5 km/h para stous dromous me 100 km/h).
egw file toulis 8a sou proteina to CR-V...den einai tyxaia h emporiki epityxia tou facelifted modelou.
-
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι νέο μέλος και έχω ένα Maverick 2.0 L. Παρακολούθησα την συζήτηση σας και θα ήθελα να πώ τα εξής: Νομίζω ότι θα μπορούσε ο ενδιαφερόμενος να ξαναδεί το μάβερικ. Δεν θέλω να προωθήσω αυτό το αυτοκίνητο αφού γνωρίζω έντονα τα μειον του. Και εγώ έπιαζα ανάμεσα σε cherokee kai maverick αλλά επέλεξα το 2ο για τους εξής λόγους.
1ον) Αφθονία χώρων (είναι το βασικό χαρακτηριστικό που με ενδιαφέρει σε ενα αυτοκινητο λόγω οικογένειας). Τα πετάς όλα μέσα και χωράει ακόμα.
2ον)Αμερικάνικος κινητήρας και αυτός αλλά χωρίς παραφωνίες. Εστω και 2.0 λιτρος έχω περιορισμένες δυνατότητες εντος αλλά ταξιδέυω άνετα 140-160 με κατανάλωση που δεν ξεπερνα τα 13 λίτρα.
3ον) Νέος κινητήρας 2.3 λ που το ΄κινεί αψογα το αμάξι
4ον) off road απλά άπαιχτο.
5ον) Κύριο σέρβς που δεν ξεπερνά τα 150 ευρώ.Θεωρώ ελικρίνα ότι το cherokee είναι πολύ καλό αμάηι αλλά οι λόγοι που με επέτρεψαν από αυτό είναι οι εξής:
1ον) Τα πόδια μου κόλλαγαν στο τιμόνι, εντονα μικροί χωροι
2ον) Κινητήρες που δεν καίνε αλλά καταβροχθίζουν βενζίνη
3ον) Απο την μια προβληματικός κινητήρας 2.4 λ που δεν κυκλοφορέι καθόλου από την αλλη 3.7λ με πολύ βενζινη, πολυ κοστος συντήρησης και γενικά υπερβολικα κυβικα για την ελλάδα.
4ον)χρησιμοποιουνται λύσεις στην τετρακίνηση και στην ανάρτηση που αφορούν την δεκατία του 80
50ν)έχει γίνει status symbol και προσωπικα μου τη σπάει να έχω το ίδιο αυτόκινητο με τον κάθε νεοέλληνα ή την καθε κατίναι που πάνε για ψώνια με αυτό στην Γλυφάδα.
60ν) 1 μόνο αντιπροσωπος στην αθήνα΄και μοναδικός, ενώ στην φορντ έχεις να αλλάζεις για όλη σου τη ζωήΑυτά. Δεν θέλω να σου αλλάξω τη γνώμη και ξέρω ότι είναι δυσκολο να αποφασίσεις αφού ο καθενας μας λέει το μακρύ του και το κοντό του, αλλά ότι βρεις καλύτερο κάνε....
-
Ο χρήστης mavlover έγραψε:
4ον) off road απλά άπαιχτο.
Εδώ χωράνε πολλά σχόλια.....
Το RAV4 που είναι πιο ασφάλτινο έχει καλύτερος προβόλους για δύσκολη χρήση και το Forester έχει αργό και κλείδομα...
-
Διαλεξε μεταξύ του Outlander και του CR-V, νομιζω οτι καλυπτουν τις αναγκες σου αποτελεσματικοτερα.
-
Δυστυχώς κύριοι συγκρίνουμε διαφορετικά αυτοκίνητα, οπότε κάθε προσπάθεια αξιολόγισης πέφτει στο κενό.
To Cherokee, παρόλη την όποια προσπάθεια να εμφανιστεί σαν SUV, είναι ένα καθαρόαιμο 4Χ4. Μην σαν μπερδεύει ο αμερικανικός χαρακτηρισμός. Στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, οποιοδήποτε υπευψωμένο, τετρακίνητο επιβατικό καλείται SUV. Σαν καθαρόαιμο λοιπόν το Cherokee, όπως υποδειλώνουν οι 'κοντές' σχέσεις και ο άκαμπτος πίσω άξονας, έχει τα πλεονεκτήματά του εκτός δρόμου και τα μειονεκτήματά του εντός. Θα σας πάει μακρύτερα και με λιγότερο κόστος - οικονομικό και ψυχολογικό, όταν τα πράγματα δυσκολέψουν. Αντίστοιχα είναι λιγότερο οικονομικό και με πιό περίεργη οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο.
Από την άλλη τα SUV υπερέχουν όσο υπάρχει δρόμος, έστω και κακός χωματόδρομος, λόγω βάρους, καλύτερων αναρτήσεων και αυτοφερόμενου αμαξώματος. Σε δύσκολες όμως συνθήκες ο συμπλέκτης, η μικρή απόσταση απο το έδαφος, και οι περιορισμένες διαδρομές της ανάρτησης θα σας προδώσουν.
Σε τελική ανάλυση δεν γίνεται ομελέτα αν δεν σπάσεις αυγά. Χωρίς θυσίες στην άσφαλτο δεν είσαι καλός στο πραγματικό off-road. Είναι σαν να συγκρίνεις ιστιοπλοϊκό με φουσκωτό: το ένα σε πάει παντού - πάντα, το άλλο σε πάει παντού - γρήγορα - εαν και εφ΄όσον.
-
Toulis ή όποιος άλλος ενδιαφέρεται για το 2,4L Sport, ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω link, σίγουρα σας ενδιαφέρει...
-
Πιστευω οτι το Sorento στα 3.5λιτρα, ειναι καλυτερη επιλογη απο το Cherokee και απο πλευρας χωρων και αναρτησης.
-
Υπολόγισε όμως οτι μπορεί να το βαρεθείς, ή να μη το θέλεις και τότε πως και πόσο θα το πουλήσεις το ΚΙΑ;
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
To Cherokee, παρόλη την όποια προσπάθεια να εμφανιστεί σαν SUV, είναι ένα καθαρόαιμο 4Χ4.Είχα την εντύπωση ότι σε συγκριτικά τεστ το Cherokee εμφανιζόταν αρκετά καλύτερο στην άσφαλτο από τα άλλα SUV αλλά μειονεκτούσε στο χώμα (όχι στο χωματόδρομο).
-
Παρε το ΣανταΦε και δε θα το μετανοιωσεις...
Τα εχει ολα και στην καλυτερη τιμη..
Με 28500 τα ξαναλεω
1.Τελικη 220 το τερματιζει ανετα το κοντερ
2.μονιμη τετρακινηση
3.απλετους χωρουσ πορτμπαγαζ 820 λιτρα
4.φουλ εξοπλισμος δερματα,ηλιοροφες,θερμ.καθρεπτες κλπ
5.4 πιστονα φρενα εμπρος
6.δισκοφρενα και ταμπουρα πισω
7. 24βαλβιδος 6κυλινδρο μοτερ 173 ιππων
8. Αυτοματο και σειριακο κιβωτιο με γρηγορο Kickdown αν αφησεις το ποδι σου και ξαναπατησεις το γκαζι
9.To tiptronic ειναι της Πορσε
10. Τριπλα ψαλιδια πισω και ανεξαρτητη αναρτηση πισω
11. κλιμα εσωτερικα καταπληκτικο
12. 25.5 κιλα ροπη
13. 0-100 σε 10.9δλ και σε ρεπριζ τα ριχνει σε ολα τα 2λιτρα suv
14. σερβις και ανταλλακτικα εφ ορου ζωης για τον πρωτο ιδιοκτητη
15.Παντελης ελλειψη τριγμων
16.Αριστη οδικη συμπεριφορα εκτος δρομου και εντος δρομου κραταει μεν γερνει δε
17.Αντικλεπτικο μαμμα και immobilizer
18. Ψυγειο λαδιου και για το κιβωτιο
19.Εγκεφαλακι και για το σειριακο..Απομνημονευει το στυλ οδηγησης του τελευταιου οδηγου και αλλαζει ταχυτητα εκει που εσυ επιλεγεις
20.Επιλογη της 2ης ταχυτητας και απο σταση για εκκινησεις σε παγο η σε λασπη
21.Στανταρ 16αρια αλουμινιου
22.Καμπινα με σφραγιδα total seal για εισοδο νερων απο το INTSA USA
23. Υποστηριξη μεσης οδηγου,,μπρος-πισω μπριζεσ 12βολτ κλπΗ καταναλωση ειναι κανονικη σαν ενος 2λιτρου αν πηγαινεις νορμαλ..αν το σανιδωνεις φτανει μαξιμουμ τα 16λτ στα 100..
Δε λεω αλλα.. μονο οτι ειναι πορωση να πηγαινεις στο σειριακο με 2α η 3η και να παιζεις με τα 25.5 κιλα ροπης και να περνας οτι κινειται διπλα σου...
JEEP CHEROKEE 2.4L 2005, το έχει κανείς?