-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Για να επιστρέψουμε στο θέμα...διάβαζα σε ένα εκτενές άρθρο περι δυναμομέτρων ότι το καλύτερο που 'διαβάσανε' σε Μ3 Ε46 ήταν γύρω στα **291 **άλογα, περίπου 700σαλ κάτω απο τον κόφτη. Εξηγώντας τους περιορισμούς των δυναμομετρήσεων, δήλωσαν εντυπωσιασμένοι, παίρνοντας υπόψη οτι στο μέσο δ/τρο δύσκολα έχεις επαρκή παροχή αέρα ώστε να επιτρέψεις μια 'πουσαρισμένη' μηχανή (σαν της Μ3) να αποδώσει 100%.
H M3E46 βγαζει 343 αλογα στον στροφαλο, αν παρεις υποψιν σου περιπου 15% μηχανικες απωλιες, τοτε βγαζεις ακριβως 291 αλογα στους τροχους που ειναι spot on. Αν δε σκεφτεις οτι οι κινητηρες Μ βγαζουν την μεγιστη ιπποδυναμη σχεδον ακριβως πανω στον κοφτη, ενω εδω ειχες και 700στροφες χωρο ακομη, τοτε ο κινητηρας μαλλον εβγαζε κατι τις παραπανω
Χμμμ...θυμάμαι κάτι δυναμομετρήσεις του Ζ με 240 άλογα...αυτό σημαίνει (με 15% απώλειες) 282 στο στρόφαλο?
-
περιπου ολα τα πισωκινητα χανουν απο 12 μεχρι 18%...
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Χμμμ...θυμάμαι κάτι δυναμομετρήσεις του Ζ με 240 άλογα...αυτό σημαίνει (με 15% απώλειες) 282 στο στρόφαλο?240 άλογα τροχός είναι πολύ καλή τιμή για το Ζ.
-
To 15% einai mia καλη τιμη για πισωκινητο αλλα μπορει να ειναι και 13 μπορει να ειναι και 17.
Παντως απο αυτο που περισσευει ενα 80-85% μπορεις να το κανεις τελικη.
Και μην μου πεις maxmara οτι δεν θα του τραβηξεις ενα σανιδωμα?
Αμαρτια τοσο χρηματα και τετοιο αυτοκινητο. Δες αν εχει περιπολαρχες και κανε ενα καλο τεστ αδρεναλινης
-
Το καινούργιο και ειδικά το 350Ζ έχει άλλη χάρη. Έσυ το στρώνεις το προσέχεις και ξέρεις τι έχεις. Το μεταχειρισμένο και ειδικά η Μ3 είναι αυτοκίνητο που δεν ξέρεις πως το έχει μεταχειριστεί ο άλλος και όταν μιλάμε για Μ3 μιλαμε για μεγάλη προκληση στο σανίδωμα το γκαζιού και στις λειτουργία των στροφών στο κόκκινο. Να την πάρω και να τρεχω στα συνεργεία για τις τρέλες που προηγούμενου δεν έχω κάμια όρεξη. Εξάλλου και από γκάζια δεν υστερεί το 350Ζ. Τώρα αυτά τα περι Ιαπωνίας με αφήνουν ασυγκίνητο.
-
Την Μ3
..τουλάχιστον μέχρι να γίνει και το 350Ζ θρύλος! -
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Εξάλλου και από γκάζια δεν υστερεί το 350Ζ.Κι όμως έχει. Αλλά και πάλι, όσο γκάζι και να έχεις, ποτέ δεν είναι αρκετό. Άντε να δούμε η Veyron τι θα κάνει
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Εξάλλου και από γκάζια δεν υστερεί το 350Ζ.
Κι όμως έχει. Αλλά και πάλι, όσο γκάζι και να έχεις, ποτέ δεν είναι αρκετό. Άντε να δούμε η Veyron τι θα κάνει
Θα την δοκιμάσεις πριν την αγοράσεις ??
-
Α, όλα κι όλα, γουρούνι στο σακί δεν αγοράζω
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Α, όλα κι όλα, γουρούνι στο σακί δεν αγοράζωΚαταρχήν Datsun δαγκωτό !!
Αλήθεια εκείνη η παλιά ιστορία με τον 'αυτοπεριορισμό' των γιαπωνέζων στα 280hp τι έγινε ; Υπήρξανε ενδείξεις (περιορισμένα 350z me 300+ άλογα και κάτι άλλα που μου διαφεύγουν) ότι τελείωσε. Θα ήταν φοβερά ενδιαφέρον.
Πάντως βρήκα φοβερά ενδιαφέρον την άποψη datsun+biturbo.
Όσο για την σύγκριση μεταξύ τους την βρίσκω σαν να συγκρίνουμε μανταρίνια με αχλάδια.
new VS used
coupe VS Sedan
design sport coupe με retro απόπειρες VS χλιδάτο sedan με σπορ designΘέμα προτεραιότητων και επιδόσεων οικονομικών ....
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
Όσο για την σύγκριση μεταξύ τους την βρίσκω σαν να συγκρίνουμε μανταρίνια με αχλάδια.
new VS used
coupe VS Sedan
design sport coupe με retro απόπειρες VS χλιδάτο sedan με σπορ designΑπό πού και ως πού αποκαλείς την Μ3 sedan; Coupe είναι και αυτή, όπως και το 350. Η σύγκριση δεν είναι καθόλου μανταρίνια με αχλάδια, είναι μανταρίνια με νεκταρίνια. Πρόκειται για ένα σενάριο που περνάει από το μυαλό όποιου (ή τουλάχιστον των περισσότερων) σκέφτονται να πάρουν είτε το 350 καινούριο είτε τη Μ3 μεταχειρισμένη.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Όσο για την σύγκριση μεταξύ τους την βρίσκω σαν να συγκρίνουμε μανταρίνια με αχλάδια.
new VS used
coupe VS Sedan
design sport coupe με retro απόπειρες VS χλιδάτο sedan με σπορ designΑπό πού και ως πού αποκαλείς την Μ3 sedan; Coupe είναι και αυτή, όπως και το 350. Η σύγκριση δεν είναι καθόλου μανταρίνια με αχλάδια, είναι μανταρίνια με νεκταρίνια. Πρόκειται για ένα σενάριο που περνάει από το μυαλό όποιου (ή τουλάχιστον των περισσότερων) σκέφτονται να πάρουν είτε το 350 καινούριο είτε τη Μ3 μεταχειρισμένη.
ε όχι και coupe η δίπορτη τριάρα (έχει αναλυθεί ουκ ολίγες φορές)
δύο πόρτες λιγότερες, αλλά οι όγκοι παραμένουν 3
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Όσο για την σύγκριση μεταξύ τους την βρίσκω σαν να συγκρίνουμε μανταρίνια με αχλάδια.
new VS used
coupe VS Sedan
design sport coupe με retro απόπειρες VS χλιδάτο sedan με σπορ designΑπό πού και ως πού αποκαλείς την Μ3 sedan; Coupe είναι και αυτή, όπως και το 350. Η σύγκριση δεν είναι καθόλου μανταρίνια με αχλάδια, είναι μανταρίνια με νεκταρίνια. Πρόκειται για ένα σενάριο που περνάει από το μυαλό όποιου (ή τουλάχιστον των περισσότερων) σκέφτονται να πάρουν είτε το 350 καινούριο είτε τη Μ3 μεταχειρισμένη.
ε όχι και coupe η δίπορτη τριάρα (έχει αναλυθεί ουκ ολίγες φορές)
δύο πόρτες λιγότερες, αλλά οι όγκοι παραμένουν 3
Sedan στα αμερικανικα ειναι το 4πορτο (καραβι ), saloon στα Αγγλικα, αλλα Coupe ειναι Ευρωπαϊκη λεξη και περιγραφει τα 2πορτα σπορ αυτοκινητα.
Δεν μπορω να φανταστω οτι το διπορτο Xsara πχ, ειναι παραπανω Coupe απο το Μ3.
Συνεπως βεβαιως και το Μ3 ειναι κουπε.
Ενας παλιος και σωστος προσδιορισμος.
'Practicality demands now that most cars should be able to take at least four people and a better definition is that a coupé is a car of elegant styling, with fixed roof and only two side doors, whether with a lift-up tailgate or separate boot'
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Sedan στα αμερικανικα ειναι το 4πορτο (καραβι ), saloon στα Αγγλικα, αλλα Coupe ειναι Ευρωπαϊκη λεξη και περιγραφει τα 2πορτα σπορ αυτοκινητα.
Δεν μπορω να φανταστω οτι το διπορτο Xsara πχ, ειναι παραπανω Coupe απο το Μ3.
Συνεπως βεβαιως και το Μ3 ειναι κουπε.
Ενας παλιος και σωστος προσδιορισμος.
'Practicality demands now that most cars should be able to take at least four people and a better definition is that a coupé is a car of elegant styling, with fixed roof and only two side doors, whether with a lift-up tailgate or separate boot'
μάλιστα, δηλαδή το RX-8 που έχει τέσσερις πόρτες και είναι από τα πλέον κλασικά coupe σε σχήμα δεν είναι; Η CLS;
Coupe και τρεις όγκοι είναι έννοιες αντίθετες. Όπως πχ και τα παλιά δίπορτα Impreza. Το τι είναι σπορ και τι όχι, είναι εντελώς διαφορετικό θέμα, πάντως οι δίπορτες τριάρες δεν είναι σπορ (υπάρχουν και άλλες εκτός της Μ)
Ο ορισμός που έδωσες μάλλον δεν είναι κι ότι πιο παλιό υπάρχει. Αλλά βέβαια και στην αυτοκίνηση ότι δηλώσεις είσαι, εδώ άλλοι θεωρούν κάποιες μάρκες premium και κάποια μοντέλα, λόγω εμφάνισης, σπορ
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Sedan στα αμερικανικα ειναι το 4πορτο (καραβι ), saloon στα Αγγλικα, αλλα Coupe ειναι Ευρωπαϊκη λεξη και περιγραφει τα 2πορτα σπορ αυτοκινητα.Coupe, είναι γαλλική λέξη για την ακρίβεια, και σημαίνει 'κομμένο', από τον κοφτό 'κώλο' των συγκεκριμένων οχημάτων. Αυστηρά μιλώντας, κάτι τέτοιο 'απαγορεύει' την ύπαρξη τρίτου όγκου και separate boot όπως λες.
θα σημφωνήσω με lkar. Η 3άρα (κατ'εμέ) δεν είναι κουπέ. Είναι sedan με 2 πόρτες λιγότερες. Αντίθετα, το RX8 είναι κλασικότατο κουπέ, κι ας έχει 4 πόρτες.
-
Δεν εχει σημασια πως βλεπει ο καθενας μας την 2πορτη 3αρα, αλλα δεν παυει να ειναι Κουπε ακομα και σε 316.
Η CLS, σιγουρα δεν ειναι Κουπε, και το RX8 ειναι μια πολυ φρεσκια αποψη περι κουπε.
Οσο για την απολυτα σωστη ερμηνεια της λεξης, δεν εχω καμια αντιρρηση οτι ειναι Γαλλικη και σημαινει κοφτο, άλλα ο χωρος του αυτοκινητου την χρησιμοποιησε για διπορτα αυτοκινητα με σπορ βλεψεις.
Διαφορετικως Κουπε ειναι και το Αστρα hatchback με 2 πορτες, κατι που δεν ειναι, αλλα ειναι το Αστρα Κουπε του Bertone με 3 ογκους.
-
η Μ3 ειναι σπορ-καρασπορ κουπε!
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
η Μ3 ειναι **σπορ-καρασπορ **κουπε!Νομίζω σε αυτό πρέπει να επικεντρωθούμε. Αν εσείς τη λέτε coupe και κάποιοι άλλοι όχι, εμένα δε μου κάνει καμία διαφορά.
-
Για εμένα πάντως, κουπέ σημαίνει ξαπλωτή θέση οδήγησης.
Φοβάμαι όμως ότι τα περισσότερα 'coupe' δεν την έχουν... -
Τοτε Νικολα, παρε νεα Βobsleigh, αυτα που κατεβαινουν τις παγωμενες διαδρομες στους χειμερινους Ολυμπιακους αγωνες, που μοιαζουν με οβιδες/βληματα και μπαινουν 2-3 μεσα.
Αυτο πρεπει να ειναι κουπε ετσι.
new 350Z ή used M3;