Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 351
    • Best 0
    • Groups 0

    gto

    @gto

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    351
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Θεσσαλονίκη

    gto Unfollow Follow

    Latest posts made by gto

    • RE: Τέλη κυκλοφορίας

      Ο χρήστης heras έγραψε:
      Παρτε ρε rx8 να σωθειτε... δεν φανταζεστε πως νιωθω που δεν θα ξαναδωσω 660€ πια

      Και εμεις δεν φαντάζεσαι πως νιώθουμε που δεν τα δίνουμε κάθε μέρα στο βενζινάδικο 😁

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gto
    • RE: ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

      Ο χρήστης skous έγραψε:
      Κάνω ανασκαφή......

      Γνωρίζει κανείς τον χρόνο που απαιτείται για την έκδοση διπλώματος νέου τύπου;;;

      Διότι είμαι στο τσάκ να τους κάνω αίτηση για αποζημείωση...

      max 1 μήνα και στο χαρτί που σου δώσανε λέει ότι προβλέπεται αποζημίωση αν το ξεπεράσουν

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gto
    • Μπάρες ποδηλάτου.

      Θέλω να βάλω κάποια μπάρα για να δέσω το ποδήλατο μου στο αυτοκίνητο ;
      Έχει ασχοληθεί κανένας με το θέμα ; Να βάλω οροφής η πίσω πόρτας ;
      Μάρκα ; τιμή ; Καμία πρόταση ;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gto
    • RE: Μπάρες ποδηλάτου.

      Θέλω να βάλω κάποια μπάρα για να δέσω το ποδήλατο μου στο αυτοκίνητο ;
      Έχει ασχοληθεί κανένας με το θέμα ; Να βάλω οροφής η πίσω πόρτας ;
      Μάρκα ; τιμή ; Καμία πρόταση ;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gto
    • RE: Opel Insignia

      Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:

      1.Ο κινητήρας ακούγεται πολύ... οδήγησες αυτοκίνητο test drive να υποθέσω; Αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχουν δεχτεί και την καλύτερη συμπεριφορά... ειδικά το 'στρώσιμο' είναι ανύπαρκτο... στα μοντέλα 1.6Τ και πάνω υπάρχει στάνταρ ηχομόνωση κάτω από το καπό.
      ου εκεί αλλάζουν τα πράγματα (στανταρ στην sport έκδοση)
      3. Για το ηλεκτρικό χειρόφρενο... δεν νομίζω να χρειάζεται να το πατάς για να αποδεσμευτεί! Μήπως ο πωλητής που ήταν μαζί σου δεν ήταν καλά ενημερωμένος; Το έχω οδηγήσει και εγώ χωρίς κανένα πρόβλημα.
      5. Ο πίσω καθαριστήρας έχει ΗΔΗ καταργηθεί στα νέα μοντέλα. Ο πωλητής στην Megamotors που παράγγειλα το δικό μου μου έδειξε και το email που ήρθε από Γερμανία.
      (πάντως, να πώ και του στραβού το δίκιο...ακόμα και το Γερμανικό site συνεχίζει να τον δείχνει...οπότε δεν ξέρω τί να πώ... πάντως το δικό μου, τον έχει δεν τον έχει λίγο με ενδιαφέρει...έχω μάθει και χωρίς αυτόν)
      6.Ε...μα και σύ...1.87... δεν μπορούσες να γίνεις λίγο πιο κοντός; Εγώ στο 1.82 μια χαρά είμαι! (πλάκα κάνω...μην βαράς! )

      Στο θέμα του κινητήρα δεν νομίζω ότι ήταν θέμα στρωσίματος. Να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο ήταν ζεστό. Έκανε 1 ώρα δρόμο πριν έρθει. Πάντως θα περιμένω για test το 1.6turbo για να είμαι σίγουρος γιατί το θέμα θορύβου είναι και υποκειμενικό.
      Για να απενεργοποιηθεί το χειρόφρενο μου είπε να πατήσω φρένο και να το λύσω. Όταν το έκανα ακούστηκε χαρακτηριστικός ήχος απεμπλοκής, άρα μάλλον σωστή η . Στο hill hold η όπως αλλιώς λέγετε δεν μου είπε να πατήσω τίποτα απλά την μια φορά επενέβη για να δω ότι υπάρχει και την άλλη τσούλησα 2 φορές προς τα πίσω ....
      Για τον πίσω καθαριστήρα θα στεναχωρηθώ αν τον βγάλουν ...
      Πάντως για το θέμα της θέση οδήγησης θα ήθελα να το επιβεβαιώσει η μη, κανένας ακόμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gto
    • RE: Opel Insignia

      Εγώ το οδήγησα σήμερα επιτέλους !!!
      Με προβλημάτισαν όμως αρνητικά κάποια πραγματάκια ....

      1. Ο κινητήρας. Ακούγεται και κατά την γνώμη μου ακούγετε πολύ και από τις χαμηλές στροφές. (ο 1.800)
      2. Το βρήκα λίγο μαλακό (για τα δικά μου γούστα) σαν ανάρτηση αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα και κακό.
      3. Με προβλημάτισε το ηλεκτρικό χειρόφρενο αλλά αυτό είναι θέμα συνήθειας. Δεν μου άρεσε πάντως ότι για να το πρέπει να το κρατάς συνεχώς πατημένο σε συνδυασμό με το φρένο. Το σύστημα που σε κρατάει να μην τσουλήσεις στην ανηφόρα το βρήκα τουλάχιστον . Όταν δούλεψε (1 φορά) το ένιωσα σαν να με κράτησε. Δεν είναι κακό αλλά θα προτιμούσα να μην φαινότανε τόσο. Σε αντίστοιχη εφαρμογή στο freelander ii δεν αντιλήφθηκα καν την παρουσία του. Σε 2 άλλες περιπτώσεις τσούλησα κανονικά προς τα πίσω !!! Ίσως να είχε πρόβλημα το συγκεκριμένο η να θέλει μεγαλύτερη κλίση για να ενεργοποιηθεί.
      4. Οι οβάλ καθρέφτες δεν είναι του γούστου μου αλλά δυστυχώς είναι όμορφοι και φοριούνται πολύ. Δεν τους βρήκα πολύ πρακτικούς.
      5. Κάπου διάβασα σε προηγούμενο ποστ ότι στα 5θυρα θα καταργηθεί ο πίσω καθαριστήρας. Μου το διάψευσαν κατηγορηματικά.
      6. Η θέση οδήγησης μάλλον κρύβει το πάνω μέρος του ταμπλό στους οδηγούς πάνω του 1.87 η εγώ δεν κατάφερα να βολευτώ καλά αν και κατέβασα τέρμα κάτω το ηλεκτρικό κάθισμα και τέρμα πάνω το τιμόνι.

      Αυτά από εμένα ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gto
    • RE: Opel Insignia

      Ο χρήστης 888888 έγραψε:
      Μαθημα 1ο.H προκαταβολη δεν χανεται εφοσον το αυτοκινητο δεν εχει εκτελωνιστει στο ονομα του πελατη.Ο νομος ειναι ισχυροτερος απο τους 'ορους' στο δελτιο παραγγελιας.
      Μαθημα 2ο.Οταν κλεινουμε αυτοκινητο φροντιζουμε να το κλεισουμε με οσο το δυνατο μικροτερο ποσο, π.χ. και τα 300 ευρω καλα ειναι.Και οποιος εμπορας αρνηθει να κλεισει αυτοκινητο με αυτο το ποσο γραφεται στα @@ του υποψηφιου πελατη ο οποιος παιρνει το καπελακι του και φευγει και παει σε αλλες περτικαλιες που κανουν περτικαλια.

      Αυτό δεν το ήξερα και ομολογώ ότι μου φάνηκε ιδιαίτερα χρήσιμο. Πάντως τα 1000 ευρώ δεν είναι τίποτα προκειμένου να φορτωθεί κάποιος αυτοκίνητο 30.000 ευρώ χωρίς να του αρέσει.
      Ακύρωση δαγκωτό !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gto
    • RE: Opel Insignia

      http://www.sportdrive.gr/2008/12/1/opel ... nmetz/9290

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gto
    • RE: Opel Insignia 1.6T vs Audi A4 120ps(134ps) i 160ps(173ps)

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

      δερμα+θερμενομενα

      τα θερμαινόμενα πότε ακριβώς τα χρειάζεστε στην Ελλάδα?

      Τα κρύα πρωινά του χειμώνα είναι απόλαυση. Αυτή την εποχή στην Κεφαλονιά όλη μέρα σχεδόν χρησιμοποιούνται. Μόνο αν τα έχεις τα εκτιμάς. Κάτι σαν τον καλό ήχο ένα πράμα...

      Soch

      Ναι αλλά προκαλούν προβλήματα στειρότητας (που είσαι γιατρέ να μας δώσεις τα φώτα σου;) οπότε με μέτρο η χρήση τους...

      Ιδανικά για όποιον έχει ήδη 4-5 παιδιά. Καλύτερα και από μάθημα αντισύλληψης

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gto
    • RE: Opel Insignia 1.6T vs Audi A4 120ps(134ps) i 160ps(173ps)

      Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
      επειδή έχω μια μικρή εμπειρία από opel, το ξέρω ότι το OPC Pack είναι αισθητικής βελτίωσης και μόνο... και καλά να μοιάζει στο Insignia OPC (αντίστοιχο υπάρχει για Corsa 1.2 με καμιά 1000 ευρώ... απλά έλεος)...
      έλα όμως που το 1.6Τ δεν έχει 320 άλογα σαν το OPC (όταν έρθει..) και το πρόβλημα είναι στο ότι φορώντας το wider bodykit του OPC οι 18'' ζάντες δείχνουν μικρές...
      είναι όλα θέμα marketing... σου πουλάει το 180άρι... σου προσφέρει το όμορφο αλλά παντελώς ανούσιο OPC look για να ψαρώνεις τους ανυποψίαστους.... ε φόρα και τις 20΄΄ για να γεμίζουν οι θόλοι.. και μετά άντε επιτάχυνε με 245 λάστιχο... ούτε 9sec 0-100 δε θα έχει αυτό...

      Ε μην τα μηδενίζουμε όλα. Είπαμε το πρόβλημα είναι με το μικρό προφίλ στις λακκούβες. 245 φοράνε αρκετοί φιγουτατζίδες mercedes και bmw 320 με λιγότερα άλογα. Το φάρδος κατά την προσωπική μου εκτίμηση δεν είναι τόσο σοβαρό πρόβλημα για ένα κινητήρα με τόση ροπή.
      Αν και με μια δεύτερη σκέψη φαντάζομαι ότι θα ακολουθεί πολύ καλά τις καλοφτιαγμένες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gto
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr