-
Ο χρήστης skye έγραψε:
κάποιος (δε θυμάμαι τώρα ποιος) σε αυτό το forum είχε πει πιο παλιά το εξής, που με αυτό συμφωνώ απόλυτα. Αν έχεις λεφτά σήμερα, μπορείς να πάρεις πολύ ανώτερα αυτοκίνητα από το ραλί (και το κάθε ραλί). Απλά δεν υπάρχουν πια προσιτά σπορ αυτοκίνητα (ή έστω απλά γρήγορα) όπως το ραλί με λίγα λεφτά. Τουλάχιστον στην Ελλάδα. Επίσης είναι αλήθεια ότι το ραλί δεν πούλησε ιδιαίτερα στην υπόλοιπη Ευρώπη..To θέμα είναι ότι το rallye ανήκει στη σπάνια εκείνη κατηγορία αυτοκινήτων, που θα αγόραζες, ακόμα και αν είχες να διαθέσεις 5πλάσια λεφτά για αυτοκίνητο.
Αν το Atos κοπανάει το Smart τι κάνει;;; τουλάχιστον το Atos κοστίζει σημαντικά λιγότερο και δεν το παίζει μούρη
Να μην πω τίποτα για την προηγούμενη -δεν στρίβω- A-Class ε; Πως γίνεται ένα αυτοκίνητο να κοπανάει, να μην στρίβει, να χει άθλιο τιμόνι και να κοστίζει όσο κόστιζε
To Smart δεν το θεωρώ καν αυτοκίνητο.
ΟΚ έχει 4 ρόδες, και τι με αυτό;
Και τα καροτσάκια της λαικής έχουν 4 ρόδες, είναι αυτοκίνητα;
Αν όμως συμβατικά το ονομάσουμε αυτοκίνητο, είναι όντως μέσα στα χειρότερα όλων των εποχών. Η υπέρογκη τιμή του το κάνει χείριστο.Για την Α-class συμφωνώ και επαυξάνω.
Και να είχε τουλάχιοστον καλή ποιότητα κατασκευής...
Αυτή και η προηγούμενη Μ-Class είναι αποστομωτικές απαντήσεις σε όσους πιστεύουν ότι η Mercedes 'βγάζει ποιοτικά αυτοκίνητα'. -
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου, είμαι και'γώ παλαιάς σχολής. Λίγα είναι τα σημερινά αυτοκίνητα που μ' αρέσουν. Αλλά στον τομέα των υπεραυτοκινήτων αυτό δεν ισχύει και τόσο, OK τα σημερινά supercars είναι πιο ήρεμα (βλέπε Lamborghini Gallardo, σίγα που είναι Lamborghini...) αλλά αυτή είναι η χρυσή τους εποχή, ποτέ άλλοτε δεν πουλούσαν τόσο πολύ....Δυστυχώς όμως είναι αλήθεια ότι αν θες ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο είτε θα βάλεις το χέρι βαθιά στη τσέπη ή θα πάρεις ένα μεταχειρισμένο που όμως θα σου παρουσιάζει κάθε λίγο και λιγάκι προβλήματα!
-
jim01 χαίρομαι πραγματικά γιατί κατάλαβες ακριβώς αυτό που ήθελα να πω και ίσως το εξέφρασες και πιο λακωνικά από εμένα!Και απ'την άλλη, λυπάμαι πάρα πολύ που έχασες με αυτό τον τρόπο το ραλάκι σου !Κάπου κάποιος αναφέρει πως τη σημερινή εποχή παίρνεις type R, RX-8, Golf gti και έχεις αποκτήσει σπορ αυτοκίνητο.Κατά τη γνώμη μου, μας έκαναν να πιστεύουμε έτσι με την κατρακύλα που έχει πάρει η έννοια του όρου σπορ αυτοκίνητο.Σίγουρα τα παραπάνω μαζί με άλλα που ανήκουν σχετικά στην ίδια κατηγορία όπως cooper S κ.τ.λ. είναι μοντέρνα, ασφαλή και γρήγορα αυτοκίνητα αλλά δε νομίζω πως έχουν καμία σχέση με τη φιλοσοφία του ανόθευτου.Βρε παιδιά όλα αυτά αποτελούν αρκετά πιο γρήγορες εκδόσεις της '147'(και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...) καθώς μεταξύ των χεριών σου, του τιμονιού και των τροχών μεσολαβούν της Παναγίας τα μάτια!Στο αμάξι το γνήσια σπορ υπάρχεις εσύ, το πλαίσιο, η ανάρτηση και ο κινητήρας και σε κάθε στροφή στρίβεις εσύ και σε κάθε ευθεία κατευθύνεις εσύ!Κλείνοντας θα σας φέρω δύο παραδείγματα ανθρώπων.Ο ένας είχε ραλί 1.6 8ν και πήρε το θεωρούμενο αυτή τη στιγμή ως καλύτερο Gti, το renault clio sport και έχει πει πως σε αμεσότητα και αίσθηση οδήγησης είναι αρκετά μπροστά το ραλί και ο άλλος πούλησε ραλί πήρε type R, το πούλησε και ξαναπήρε ραλί!Προσοχή αυτά δεν τα λέω για να απονείμουμε δάφνες στο ραλί, αλλά για να ξέρετε πως άλλα μας πλασάρουν και άλλα είναι στην πραγματικότητα!
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
κάποιος (δε θυμάμαι τώρα ποιος) σε αυτό το forum είχε πει πιο παλιά το εξής, που με αυτό συμφωνώ απόλυτα. Αν έχεις λεφτά σήμερα, μπορείς να πάρεις πολύ ανώτερα αυτοκίνητα από το ραλί (και το κάθε ραλί). Απλά δεν υπάρχουν πια προσιτά σπορ αυτοκίνητα (ή έστω απλά γρήγορα) όπως το ραλί με λίγα λεφτά. Τουλάχιστον στην Ελλάδα. Επίσης είναι αλήθεια ότι το ραλί δεν πούλησε ιδιαίτερα στην υπόλοιπη Ευρώπη..Συμφωνώ κι έγώ σε αυτό. Και για να πάω λίγο παρακάτω αυτό που νομίζω λείπει πλέον απο την αυτοκινητοβοιμηχανία είναι η διαφορετικότητα στην προσωπικότητα ή αν θέλετε την κουλτούρα του κάθε κατασκευαστή. Πρίν 20-25 χρόνια στη μεσαία κατηγορία, ακόμη και στα οικογενειακά αυτοκίνητα, τα προιόντα των διαφόρων εταιρειών είχαν διαφορετικό χαρακτήρα/συμπεριφορά συννυφασμένη με την άποψη περί αυτοκίνησης του κάθε κατασκευαστή.
Σήμερα για διάφορους παράγοντες για να βρείς αυτή την διαφορετικότητα πρέπει να ανέβεις σε πιό ακριβά μοντέλλα.
-
ΜΧ5 ρουλζζζζζ!
Πιο φτηνό απο elise
Πιο φιλικό (και ωραίο) απο mr2!
Πιο πισωκίνητο απο spider και barchetta
Πιο καθημερινό απο s2000
Πιο ανοιχτό από όλα τα κλειστά!Τώρα βέβαια ένα σωστά στημένο=αναβαθμισμένο mx5 θα παέι γύρω στα 28.000(καινουργιο) με τα ραλλυ να έχουν τα μισά λεφτά αλλα εκεί θα κολήσουμε ε?
-
Το βασικο ειναι η παθητικη ασφαλεια και λιγοτερο η ενεργητικη.
Ετσι ολα τα αυτοκινητα εφοδιαζονται με μινιμουμ 4 αεροσακους που σε ορισμενες περιπτωσεις μπορει να ειναι και 8 η 10!!!!!!!
Επισης το βαρος γινεται ολο και πιο μεγαλο και πλεον τα σουπερμινι ξεκινανε απο τα 1200 κιλα
Την κυρα Λενα η τον κυρ Δημητρη δεν τον ενδιαφερει η βολτα στο Σουνιο για να στριψει οποτε ποιος ο λογος να βγαινουν αυτοκινητα σαν το rallye οταν το target group ειναι εξαιρετικα περιορισμενο?
Για να παρεις κατι sport πρεπει να δωσεις αρκετα λεφτα πλεον....Δυσκολοι καιροι ερχονται.....
-
Ο χρήστης rallye έγραψε:
jim01 χαίρομαι πραγματικά γιατί κατάλαβες ακριβώς αυτό που ήθελα να πω και ίσως το εξέφρασες και πιο λακωνικά από εμένα!Και απ'την άλλη, λυπάμαι πάρα πολύ που έχασες με αυτό τον τρόπο το ραλάκι σου !Κάπου κάποιος αναφέρει πως τη σημερινή εποχή παίρνεις type R, RX-8, Golf gti και έχεις αποκτήσει σπορ αυτοκίνητο.Κατά τη γνώμη μου, μας έκαναν να πιστεύουμε έτσι με την κατρακύλα που έχει πάρει η έννοια του όρου σπορ αυτοκίνητο.Σίγουρα τα παραπάνω μαζί με άλλα που ανήκουν σχετικά στην ίδια κατηγορία όπως cooper S κ.τ.λ. είναι μοντέρνα, ασφαλή και γρήγορα αυτοκίνητα αλλά δε νομίζω πως έχουν καμία σχέση με τη φιλοσοφία του ανόθευτου.Βρε παιδιά όλα αυτά αποτελούν αρκετά πιο γρήγορες εκδόσεις της '147'(και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...) καθώς μεταξύ των χεριών σου, του τιμονιού και των τροχών μεσολαβούν της Παναγίας τα μάτια!Στο αμάξι το γνήσια σπορ υπάρχεις εσύ, το πλαίσιο, η ανάρτηση και ο κινητήρας και σε κάθε στροφή στρίβεις εσύ και σε κάθε ευθεία κατευθύνεις εσύ!Κλείνοντας θα σας φέρω δύο παραδείγματα ανθρώπων.Ο ένας είχε ραλί 1.6 8ν και πήρε το θεωρούμενο αυτή τη στιγμή ως καλύτερο Gti, το renault clio sport και έχει πει πως σε αμεσότητα και αίσθηση οδήγησης είναι αρκετά μπροστά το ραλί και ο άλλος πούλησε ραλί πήρε type R, το πούλησε και ξαναπήρε ραλί!Προσοχή αυτά δεν τα λέω για να απονείμουμε δάφνες στο ραλί, αλλά για να ξέρετε πως άλλα μας πλασάρουν και άλλα είναι στην πραγματικότητα!Εχεις οδηγήσει TypeR ή Clio Sport και δεν σε ικανοποιεί ? Τι ακριβώς τους λείπει από την έννοια του σπορ αυτοκινήτου ? Μικροελατώματα έχουν και ως σπορ αυτοκίνητα (πχ. το TypeR μέτριο τιμόνι), όπως έχει άλλωστε και το Rallye (πχ. ακαμψία τσίχλας), αλλά μην υπερβάλλουμε και μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Δηλαδή το ΜΧ-5 1.8 με το μπλοκέ δεν είναι σπορ ?
Το SportKA δεν είναι σπορ ?
Το TypeR ή το Clio 182 δεν είναι σπορ ?Και αν πάμε παραπάνω... (αλλά πάντα ρεαλιστικά σε σχέση με τα χρήματα)
Εβγαιναν παλιά αυτοκίνητα σαν το S2000 ή σαν τις φτερούγες ? Εχεις οδηγήσει Evo VI TM και προτιμάς το Rallye ?
Συμφωνώ με το syele, όλο αυτό σε παρελθοντολογία μου κάνει. Κάποτε έλεγαν 'δεν θα ξαναβγεί Autobianchi Abarth' και βγήκαν τα 205/106. Σήμερα λένε 'δεν θα ξαναβγεί Rallye' αλλά ήδη υπάρχουν διάφορα αυτοκίνητα που παρέχουν αντίστοιχες εμπειρίες (ίσως με κάποια στοιχεία τονισμένα και κάποια λιγότερο). Το πρόβλημα είναι πως είναι όλο και ακριβότερα (το TypeR κάνει τα διπλάσια χρήματα από το Rallye). Οχι όμως πως δεν υπάρχουν...
Σωστά επισημάνθηκε η διαφορά χρημάτων, μόνο στη Ελλάδα έχουμε θεοποιήσει έτσι το Rallye, επειδή ήταν καλό και φτηνό, όχι επειδή ήταν τόοοσο καλό πιά.
Και φυσικά, τα αυτοκίνητα συνολικά σήμερα είναι πολύ καλύτερα απ΄ ό,τι πριν 10-20 χρόνια (για παλιότερα η σύγκριση είναι αστεία). Σε όλους τους τομείς ανεξαιρέτως, και στα κρατήματα και παντού...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δηλαδή το ΜΧ-5 1.8 με το μπλοκέ δεν είναι σπορ ?
Το SportKA δεν είναι σπορ ?
Το TypeR ή το Clio 182 δεν είναι σπορ ?Όχι δεν είναι. Τους λείπουν τα εξής: κίνηση πίσω + μηχανή στο κέντρο + 1 μέτρο συνολικό ύψος + βάρος < 800kg + αλουμινένιο σασί + καπό και πόρτες carbon
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δηλαδή το ΜΧ-5 1.8 με το μπλοκέ δεν είναι σπορ ?
Το SportKA δεν είναι σπορ ?
Το TypeR ή το Clio 182 δεν είναι σπορ ?Όχι δεν είναι. Τους λείπουν τα εξής: κίνηση πίσω + μηχανή στο κέντρο + 1 μέτρο συνολικό ύψος + βάρος < 800kg + αλουμινένιο σασί + καπό και πόρτες carbon
Σα να φωτογραφίζεις κάτι που αρχίζει και τελειώνει σε e?
Πάντως και μία λύση μόνο με κίνηση πίσω και μηχανή στο κέντρο και χαμηλό ύψος και βάρος -
Αν δεν έλεγες 'πόρτες carbon' θα έπαιρνα όρκο ότι μιλούσες για το Ariel Atom, αλλά αυτό δεν έχει πόρτες
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Αν δεν έλεγες 'πόρτες carbon' θα έπαιρνα όρκο ότι μιλούσες για το Ariel Atom, αλλά αυτό δεν έχει πόρτεςαυτο και αν ειναι εργαλειο φιλε!!!
με το μοτερ του type-R +turbo στα 300 αλογα... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αυτο και αν ειναι εργαλειο φιλε!!!
με το μοτερ του type-R +turbo στα 300 αλογα...Supercharger, όχι turbo
Πάντως αν έχεις φράγκα, υπάρχουν πολύ πιο συναρπαστικά και καλύτερα αυτοκίνητα από το παρελθόν. Δε μιλάω βέβαια για όλα τα αυτοκίνητα του παρελθόντος, αλίμονο.
-
Ο χρήστης rallye έγραψε:
Κάνω δύο μικρές παρενθέσεις απλά για να σημειώσω μερικά πράγματα που δεν έχουν πολύ σχέση με το θέμα.Aρχικά, απαντώ στον 037 σχετικά με την 147 λέγοντάς του πώς η 147 παρουσιάστηκε στην Ελλάδα ως ένα μικρομεσαίο όχημα που παρέχει αρκετή ασφάλεια και άνεση με αρκετά σπορ στοιχεία που στην πράξη δεν υπάρχουν.Και εννοώντας σπορ δεν απαιτώ από την 147 να στέκεται αξιοπρεπώς σε track day, αλλά να προσφέρει αυτό το κάτι παραπάνω από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας της.Επίσης, lotusnick αν σκεφτείς πως τα τελευταία ραλί(αμάξια 2ετίας) πωλούνται όσο σχεδόν έκαναν καινούργια και μερικά λίγο παραπάνω αμέσως απαντάς στο ερώτημα σου αν υπήρχε το 106 σήμερα πόσοι θα το αγόραζαν.Κλείνω και ας συνεχίσουμε παρακαλώ εντός θέματοςfile mou pisteuw pws h 147 prosferei se sxesh me ton antagwnismo einai arketa spor! oxi toso oso mia pragmatikh alfa alla ikanopoiei! exei sigoura to kalutero krathma kai timoni ths kathgorias. oxi omws thn aisthhsh ths gtv oute kai to timonh ths 156! skopo eixe h alfa me thn 147 na kedisei se pwlhseis. auto to katafere! (den aresei omws stous alfisti to emporiko paixnidi ths alfa)
-
Εγω παντως δεν μπορω να μπω σε αυτη την λογικη. Ουδεποτε καναμε βηματα πισω στην αυτοκινητοβιομηχανια. Τα προιοντα παντα βελτιωνονται και συμφωνα με τις επιταγες του πελατη και της κοινης λογικης.
Μηπως υπαρχει κανεις που δεν θα ηθελε να νοιωθει και να ειναι ασφαλης στο αμαξι του? Μηπως υπαρχει κανεις που θα προτιμουσε να φρεναρει μονος, χωρις την βοηθεια των ηλεκτρονικων που σου εξασφαλιζουν και ποιο γρηγορο φρεναρισμα και ποιο σταθερο (ειδικα απο υψηλες ταχυτητες). Επισης γιατι θα πρεπει να παλευω με το υδραυλικο τιμονι την στιγμη που υπαρχουν τα ηλεκτρικα και μπορουν να εχουν διαβαθμισεις αναλογα τις ταχυτητας? Και οχι, δεν θελουν ολοι να κανουνε ραλλυ... γιατι ειτε δεν τους ενδιαφερει και γιατι πολλες φορες στοιχιζει... απο λαστιχα εως και την ζωη σου. Προσωπικα και εμενα μου αρεσουν τα στροφιλικια... αλλα ποσες φορεςθα το χωσω? Κοιταω και την πρακτικοτητα μου. Θελω λοιπον να ειναι ευκολοδηγητο στην πολη, με μαλακες αναρτησεις για να μην υποφερω... και ναι θελω και μεγαλο χωρο αποσκευων, και ολα αυτα με συγκρατημενο κοστος... οποτε θα μου βαλουν ημιακαμπτο αξονα.
Το rallie για πολλους ειναι ο θεος... για εμενα ουτε καν μ' αγγιζει. Την αυτοκινηση δεν την βλεπω μονοπλευρα (τι σπορ στημενο που ειναι και ποσο γρηγορα παει), ειμαι οπαδος του ολοκληρωμενου αποτελεσματος.
ps: και γω το χωνω το Puntoκουβαδο μου και μου δινει αρκετη χαρα... και τι εγινε που δεν παταει τοσο καλα οσο ενα ραλλυ, η δεν παει τοσο γρηγορα? Μου χαριζει ακομα περρισοτερα χαμογελα ομως στην καθημερινη χρηση και αυτο εχει σημασια.
ps2: Στο μονο που θα με βρειτε συμφωνο ειναι το φιμωμα απο τo ESP και η μη επιλογη απενεργοποιησης...
-
Μήπως τα παραλέτε λιγάκι; Εντάξει, καταλαβαίνω τους φίλους με τις Ελίζ στους οποίους ο,τιδήποτε χειρότερο από Challenge Stradale φαίνεται κονσερβοκούτι αλλά όχι και δεν υπήρξαν φθηνά σπορ αυτοκίνητα πριν το Rallye. Ώρες-ώρες έχω την αίσθηση ότι κάποιοι ραλάκηδες είναι οι πιο κολλημένοι απ'όλους.
Όσο για το αν η 147 είναι απλός 'ανθρωπομεταφορέας' θα σας παραπέμψω σε σχόλια του ΣΧ στο φόρουμ για το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εχεις οδηγήσει TypeR ή Clio Sport και δεν σε ικανοποιεί ? Τι ακριβώς τους λείπει από την έννοια του σπορ αυτοκινήτου ? Μικροελατώματα έχουν και ως σπορ αυτοκίνητα (πχ. το TypeR μέτριο τιμόνι), όπως έχει άλλωστε και το Rallye (πχ. ακαμψία τσίχλας), αλλά μην υπερβάλλουμε και μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Δηλαδή το ΜΧ-5 1.8 με το μπλοκέ δεν είναι σπορ ?
Το SportKA δεν είναι σπορ ?
Το TypeR ή το Clio 182 δεν είναι σπορ ?Και αν πάμε παραπάνω... (αλλά πάντα ρεαλιστικά σε σχέση με τα χρήματα)
Εβγαιναν παλιά αυτοκίνητα σαν το S2000 ή σαν τις φτερούγες ? Εχεις οδηγήσει Evo VI TM και προτιμάς το Rallye ?
Συμφωνώ με το syele, όλο αυτό σε παρελθοντολογία μου κάνει. Κάποτε έλεγαν 'δεν θα ξαναβγεί Autobianchi Abarth' και βγήκαν τα 205/106. Σήμερα λένε 'δεν θα ξαναβγεί Rallye' αλλά ήδη υπάρχουν διάφορα αυτοκίνητα που παρέχουν αντίστοιχες εμπειρίες (ίσως με κάποια στοιχεία τονισμένα και κάποια λιγότερο). Το πρόβλημα είναι πως είναι όλο και ακριβότερα (το TypeR κάνει τα διπλάσια χρήματα από το Rallye). Οχι όμως πως δεν υπάρχουν...
Σωστά επισημάνθηκε η διαφορά χρημάτων, μόνο στη Ελλάδα έχουμε θεοποιήσει έτσι το Rallye, επειδή ήταν καλό και φτηνό, όχι επειδή ήταν τόοοσο καλό πιά.
Τι λείπει από το type R, το clio sport κ.τ.λ. το γράφω ακριβώς παραπάνω, η επικοινωνία με τον οδηγό.Δηλαδή είναι πιο αποστειρωμένα απ'ότι θα έπρεπε για να χαρακτηριστούν σπορ.Έχω οδηγήσει type R από τα δύο που με ρώτησες, αλλά εσύ μάλλον κανένα επειδή λες ακριβώς αυτό που γράφουν τα περιοδικά, δηλαδή μέτριο τιμόνι.Το τιμόνι είναι άθλιο και αυτό σε ένα σπορ αμάξι δεν είναι μικροελάττωμα.Επίσης, το πλαίσιο του 106 δεν είναι το δυνατό του σημείο, αλλά με το στήσιμο που έχουν δημιουργήσει οι μηχανικοί της Πεζό είναι κάτι που πουθενά δεν γίνεται αντιληπτό και γι'αυτό αν ρωτήσεις τους μισούς δημοσιογράφους θα σου το χαρακτηρίσουν στιβαρότατο!Παρακάτω ξεφεύγεις μόνο σου αφού μου συγκρίνεις Evo με rallye κάτι που ουδέποτε έκανα και ναι το sportKa είναι σπορ!Όσο για την αναφορά σου στο Autobianchi Abarth έτυχε να πέσει στα χέρια μου ένα σάπιο και κακοδιατηρημένο του '77 και σε πληροφορώ πως το αμάξι έλεγε όσα δεν λένε όλα τα μικρά που κυκλοφορούν σήμερα, πραγματικά χαιρόμουν να το οδηγώ.(και μην αρχίσει κάποιος τώρα να λέει που το θυμήθηκες αυτό κ.τ.λ.Όποιος έχει αντίστοιχη εμπειρία ας τη μοιραστεί μαζί μας).Θα με ενδιέφερε πολύ να μου πεις τα σημερινά αυτοκίνητα που προσφέρουν αντίστοιχες εμπειρίες με το ραλί ή το κάθε ραλί(εφόσον όμως τυχαίνει να έχεις οδηγήσει ραλί για να έχει η κριτική σου κάπιοα βάση).Επίσης, να ξεκαθαρίσω πως όλη η κουβέντα δεν γίνεται όπως είπα σε άλλο post για να θεοποιήσουμε το ραλί, ξεχάστε το.Γίνεται για να σχολιάσουμε τα σημερινά σπορ αυτοκίνητα σε συνάρτηση με το αν ικανοποιούν εκείνους που πραγματικά τους αρέσει η σπορ οδήγηση και όχι η απλή μετακίνηση με το αμάξι.
-
Ο nass έχει type-r
-
Ο χρήστης rallye έγραψε:
Τι λείπει από το type R, το clio sport κ.τ.λ. το γράφω ακριβώς παραπάνω, η επικοινωνία με τον οδηγό.Δηλαδή είναι πιο αποστειρωμένα απ'ότι θα έπρεπε για να χαρακτηριστούν σπορ.Έχω οδηγήσει type R από τα δύο που με ρώτησες, αλλά εσύ μάλλον κανένα επειδή λες ακριβώς αυτό που γράφουν τα περιοδικά, δηλαδή μέτριο τιμόνι.Για να το λες εσύ που έχεις οδηγήσει TypeR μάλλον θα ξέρεις καλύτερα
Για να μην παίζουμε τις κουμπάρες, σε πληροφορώ πως ΕΧΩ TypeR (οπότε μια συγνώμη εκ μέρους σου για το απρεπές ύφος θα ήταν αναμενόμενη) και επιπλέον οδηγώ τακτικότατα το 106 R 1.3 της γυναίκας μου και άρα μπορώ ωραιότατα να τα συγκρίνω.
Αποψή σου φυσικά και άποψή μου.
Το τιμόνι είναι άθλιο και αυτό σε ένα σπορ αμάξι δεν είναι μικροελάττωμα.
Ούτε το πλαίσιο τσίχλα είναι μικροελάτωμμα. Και όχι, δεν κρύβεται (ανέβα σε κανένα κέρμπ και το συζητάμε)
Παρακάτω ξεφεύγεις μόνο σου αφού μου συγκρίνεις Evo με rallye κάτι που ουδέποτε έκανα και ναι το sportKa είναι σπορ!
Για όνομα, δεν σύγκρινα Evo με Rallye, απλά το αντιδιαστέλω για να τονίσω την προφανή υπερβολή που έγραψες, πως δεν υπάρχουν σήμερα σπορ αυτοκίνητα σαν το Rallye. Μόνο σου αυτοδιαψεύδεσαι με το SportKA και εγώ σου ανέφερα μπόλικα άλλα, από SportKA μέχρι Evo.
Θα με ενδιέφερε πολύ να μου πεις τα σημερινά αυτοκίνητα που προσφέρουν αντίστοιχες εμπειρίες με το ραλί ή το κάθε ραλί(εφόσον όμως τυχαίνει να έχεις οδηγήσει ραλί για να έχει η κριτική σου κάπιοα βάση).
Σου ανέφερα κάμποσα, και έχω οδηγήσει όλα τα Rallye καθώς και τα περισσότερα από αυτά που ανέφερα. Η άποψή μου είναι αυτή που ανέφερα.
Επίσης, να ξεκαθαρίσω πως όλη η κουβέντα δεν γίνεται όπως είπα σε άλλο post για να θεοποιήσουμε το ραλί, ξεχάστε το.Γίνεται για να σχολιάσουμε τα σημερινά σπορ αυτοκίνητα σε συνάρτηση με το αν ικανοποιούν εκείνους που πραγματικά τους αρέσει η σπορ οδήγηση και όχι η απλή μετακίνηση με το αμάξι.
Ναι, μου αρέσει η σπορ οδήγηση, ναι το Rallye είναι άριστο αυτοκίνητο (αν ξέρεις τι κάνεις), όχι, διαφωνώ μαζί σου πως 'σαν αυτό κανένα', υπάρχουν ωραιότατα αυτοκίνητα και σήμερα. Ισως όχι ΙΔΙΑ, αλλά με ενδεχομένως διαφορετικά χαρίσματα το καθένα, αλλά όλα με την ίδια προσοχή προς τον οδηγό και την αίσθηση που αποκομίζει.
Το υφάκι σου όμως δεν μου αρέσει οπότε άντε γειά.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Μηπως υπαρχει κανεις που δεν θα ηθελε να νοιωθει και να ειναι ασφαλης στο αμαξι του? Μηπως υπαρχει κανεις που θα προτιμουσε να φρεναρει μονος, χωρις την βοηθεια των ηλεκτρονικων που σου εξασφαλιζουν και ποιο γρηγορο φρεναρισμα και ποιο σταθερο (ειδικα απο υψηλες ταχυτητες). Επισης γιατι θα πρεπει να παλευω με το υδραυλικο τιμονι την στιγμη που υπαρχουν τα ηλεκτρικα και μπορουν να εχουν διαβαθμισεις αναλογα τις ταχυτητας? Και οχι, δεν θελουν ολοι να κανουνε ραλλυ... γιατι ειτε δεν τους ενδιαφερει και γιατι πολλες φορες στοιχιζει... απο λαστιχα εως και την ζωη σου. Προσωπικα και εμενα μου αρεσουν τα στροφιλικια... αλλα ποσες φορεςθα το χωσω? Κοιταω και την πρακτικοτητα μου. Θελω λοιπον να ειναι ευκολοδηγητο στην πολη, με μαλακες αναρτησεις για να μην υποφερω... και ναι θελω και μεγαλο χωρο αποσκευων, και ολα αυτα με συγκρατημενο κοστος... οποτε θα μου βαλουν ημιακαμπτο αξονα.Το rallie για πολλους ειναι ο θεος... για εμενα ουτε καν μ' αγγιζει. Την αυτοκινηση δεν την βλεπω μονοπλευρα (τι σπορ στημενο που ειναι και ποσο γρηγορα παει), ειμαι οπαδος του ολοκληρωμενου αποτελεσματος.
ps: και γω το χωνω το Puntoκουβαδο μου και μου δινει αρκετη χαρα... και τι εγινε που δεν παταει τοσο καλα οσο ενα ραλλυ, η δεν παει τοσο γρηγορα? Μου χαριζει ακομα περρισοτερα χαμογελα ομως στην καθημερινη χρηση και αυτο εχει σημασια.
ps2: Στο μονο που θα με βρειτε συμφωνο ειναι το φιμωμα απο τo ESP και η μη επιλογη απενεργοποιησης...
Απόλυτα σεβαστή η άποψή σου, αλλά το συγκεκριμένο θέμα έχει να κάνει με τη σπορ οδήγηση και όσους την ασπάζονται και όχι για την πιο εύκολη, άνετη και ασφαλή οδήγηση στη ζούγκλα της καθημερινότητας.Επίσης, προσωπικά οι αερόσακοι, το ABS και τα ηλεκτρικά τιμόνια ουδέποτε με έκαναν να νιώσω ασφαλής, κάθε άλλο μάλιστα(σκέψου μόνο το ποσοστό των Ελλήνων οδηγών που φορά ζώνη τη στιγμή που τον περιβάλλουν τόσοι αερόσακοι και πόσοι αντιλαμβάνονται τη λειτουργία του ABS και των υπόλοιπων ηλεκτρονικών συστημάτων ).
-
Ο χρήστης rallye έγραψε:
Επίσης, προσωπικά οι αερόσακοι, το ABS και τα ηλεκτρικά τιμόνια ουδέποτε με έκαναν να νιώσω ασφαλής, κάθε άλλο μάλιστα(σκέψου μόνο το ποσοστό των Ελλήνων οδηγών που φορά ζώνη τη στιγμή που τον περιβάλλουν τόσοι αερόσακοι και πόσοι αντιλαμβάνονται τη λειτουργία του ABS και των υπόλοιπων ηλεκτρονικών συστημάτων ).Τι σχεση εχει τι κανει ο μεσος ελληνας (κακως) με το τι ασφαλεια νιωθεις εσυ. Μην τα ισοπεδωνουμε ολα, το σωστα ρυθμισμενο ABS και ο αεροσακος (οπως και οι ζωνες) σωζουν ζωες, μην λεμε οτι θελουμε.
Θα ηθελα ομως για να επιστρεψω ον τοπικ να σου κανω μια αλλη ερωτηση... Εσυ χαρακτηριζεις το TypeR και Clio RS ως μη καθαροαιμα σπορ. Αν ρωταγαμε εναν κατοχο Fiat X1/9 να χαρακτηρισει το Rallye τι νομιζεις οτι θα ελεγε?
Ειδικη περιπτωση? αλλη κατηγορια?
Οκ ας παρουμε τοτε εναν κατοχο talbot sunbeam lotus. Πολυ εξειδικευμενο οχημα?
οκ τοτε κατι πιο απλο και προσιτο... μια Julia 1300...δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα. ναι υπαρχουν και σημερα σπορ αυτοκινητα, μερικα αφηνουν σημαδι, αλλα λιγοτερο. Το ραλλυ αφησε το σημαδι του...αλλα δεν ειναι το μονο, ουτε και το τελευταιο βεβαια.
Πώς καταντήσαμε έτσι???