Τακακια μετα από χρηση 14.000 σε clio της δουλειάς.
Τα πρωτα (της μανας του) αλλάχθηκαν στα 32.000 ενώ είχαν ψωμι ακόμα.
Τώρα στα 46.000 πήγα για αλλαγή αφού μου έφυγε το ενα τακάκι στο ξεπαρκαρισμα.....
Είμαι και εγώ ξεροκέφαλος και δεν πήγαινα για έλεγχο λογω πηξήματος και προγραμματισμένου σερβις την επόμενη εβδομάδα αλλά δεν το πολυπίστευα πως είναι τόσο γρήγορα τακάκια. Στο οικογενειακό αλλάζω κάθε 40000. Δυστυχώς δεν διακρίνεται η μαρκα προς αποφυγή.
Latest posts made by karalisd
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Αν σε κάποιον η ποινή από την παράβαση προκαλεί μεγαλύτερο κώλυμμα από αυτό που λογικά προβλέπεται, μια κουβέντα με την αρμόδια τροχαία ίσως να λύσει το πρόβλημα.
Παρόλαυτα αν για τον ΧΨ λόγω δεν βγεί άκρη στην τροχαία είσαι εκτεθημενος.
Ένας νέος άνθρωπος που μόλις βρήκε δουλειά, η αφαίρεση του διπλώματος του ίσως του κοστίσει την δουλειά του.Ένας που μενει μόνος του σε απομακρυσμένη περιοχή δεν μπορεί να πετακινηθεί. Ένας με προβλήματα υγείας, χωρίς αυτοκίνητο μπορεί να κινδυνεύει, κτλ κτλ...Τέτοιες περιπτωσεις δεν προβλέπονται από τον νόμο και νομίζω είναι στην διακριτική ευχέρια την τροχαίας για το αν θα εξαιρεθούν ή όχι κάτι που δεν το βρίσκω σωστό... Αυτό συζητάμε και όχι τα πνευμόνια μου...
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Πόσο σωστό θεωρείτε να μην υπάρχει εναλλακτική ποινή όταν πρόκειται για αφαίρεση πινακίδων-διπλώματος σε κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών που δεν έχουν πρόσβαση σε ΜΜΜ?
Για παράδειγμα: Μένω στον σχοινιά και καλώς ή κακώς μου αφαιρέθηκε το δίπλωμα. Το ΚΤΕΛ περνάει 2 φορές την μέρα (το καλοκαίρι ίσως έχει πιο συχνά δρομολόγια) και η στάση είναι 20 λεπτά με τα πόδια.
Αν έμενα μόνος μου πρακτικά θα έπρεπε να μετακομίσω για 2 μήνες... -
RE: Radar και πού βρίσκονται.
Επείδη το να μην παρανομήσεις ειναι εκτός ελληνικής πραγματικότητας, και η αφαίρεση στοιχείων κάτι εξαιρετικά εύκολο έλεγα να το συζητήσουμε (χωρίς δόγματα)...
Δεν λέω πως είμαι αναγκασμένος να παρανομώ και ούτε το θέτω ώς δικαιολογία(άλλωστε στην Α.Ο. έτρεχα)... Με παράδειγμα τον εαυτό μου, αναρωτιέμαι πόσο λογικό ειναι η αφαίρεση διπλώματος-πινακίδων να μην έχει εναλλακτική...
Μένω στον σχοινιά. Κοντινότερο περίπτερο 6 χλμ, κοντινότερο super market 8χλμ... Φυσικά υπάρχει το κτελ που θέλει 20 λεπτά περπάτημα μέχρι την στάση και περνάει νομίζω 2 φορές την μέρα, αλλά υπάρχουν και περιοχές που δεν έχουν ούτε αυτό...
ΥΓ: ΜΜΕ, ΜΜΜ, ΜΜΜπλέξαμε τα μπούτια μας...
-
RE: Radar και πού βρίσκονται.
Πάντως μιας που το συζητάμε (και ας είναι λίγο εκτός θέματος), όταν κάποιος μένει σε περιοχή που δεν έχει ΜΜΕ και συνεπώς χωρίς αμάξι δεν μπορεί να εξυπηρετείται, πως δικαιολογείται η αφαίρεση διπλώματος-πινακίδων?
Αν για παράδειγμα έμενα μόνος μου, όχι δουλειά δεν θα μπορούσα να πάω, αλλα ούτε μέχρι το περίπτερο που είναι στα 6 χλμ... Δεν θα έπρεπε να υπάρχει καποια εναλλακτική ποινή πχ διπλασιαμός προστίμου ή κάτι τέτοιο?
-
RE: Radar και πού βρίσκονται.
Ναι απλά από τη τροχαία Αγ παρασκευής πάνε στο ΑΤ Μαραθώνα για την επίδοση στους ντόπιους... και η ντάνα ήταν αρκετά μεγάλη...
-
RE: Radar και πού βρίσκονται.
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
02/09....
05/09 η κληση
04/10 η αποφαση αφαιρεσης διπλώματος...Δηλαδή η κλήση σου ήρθε 3 μήνες μετά από την παράβαση; Και σχεδόν ένα χρόνο μετά σου πήραν το δίπλωμα;
Oh yes!
και νόμιζα πως την είχα γλυτώσει γιατί νομίζω 06/09 ήταν ευρωεκλογές που δίνουν πίσω τα διπλώματα και είχα φανταστεί πως μπήκα σε αυτή την κατηγορία.... οοοοοχι... με θυμήθηκαν 1 χρόνο μετά...
-
RE: Radar και πού βρίσκονται.
αν τα θελα λέει... μεγάλο φάρδος...
Τώρα για την μαραθώνος είναι μεγάλη ιστορία μιας και είναι ενα μείγμα δρόμων. 50 στις κατοικημένες με κάμερες και καλά κάνουν, αλλά όχι και 60-70 στα ανοιχτά κομμάτια της... που είναι καινούργια με φώτα διάζωμα καλή άσφαλτο κτλ κτλ... απλά φαγωθήκαν πολλά λεφτά.. ολες οι λωρίδες επιταχύνσεως γίνανε φανάρια... και αναγκαστικά με τόσα φανάρια δεν μπορεί να μπει όριο 90 που θα ήταν το σωστό... αποτέλεσμα η τροχαία να δείχνει ελαστικότητα (πως να κάνουν και σωστό έλεγχο και από την αγία παρασκευή τα παιδιά...), ο οδηγός να βλέπει την ελαστικότητα και να παίρνει θάρρος και τελικά να πηγαίνει όλη την μαραθώνος τάπα...
-
RE: Radar και πού βρίσκονται.
02/09....
05/09 η κληση
04/10 η αποφαση αφαιρεσης διπλώματος... -
RE: Radar και πού βρίσκονται.
Κάνω καθημερινά Σχινιά-Γλυφαδα μέσω μαραθώνος και περιφεριακής υμηττού. Κάμερες στην μαραθώνος έχω δει 2 (+1 κοντά στο alex pack που περνάω σπάνια).
Η πρώτη είναι στο ρεύμα προς αθήνα 500 μέτρα πριν την διαστάυρωση για ραφήνα σε μια ευθεία πριν από αριστερή κατηφορική στροφή όπου υπάρχει σχολείο. Όριο καλώς ή κακώς 30!
Η δεύτερη είναι με κατεύθυνση προς Μαραθώνα 200 μέτρα μετά τα πολλά φανάρια του Πικερμιου λίγο πριν μια ΕΚΟ κρυμμένη μέσα σε πινακίδες. Το φοβερό εδώ είναι πως μπήκε η κάμερα ΜΕΤΑ!!! την κατοικημένη περιοχή.Περνάω συνήθως με 80 και στα 2 σημεία και δεν έχει αστράψει ποτέ. Εχω δεχθεί και προσπέραση σε εκείνα το σημεία πάλι χωρίς να δω φλας.
Πριν μερικούς μήνες στην μαραθώνος έγινε το εξής:
Καθημερινή 2-3 το πρωί γυρίζω στο σχινιά και είμαι στο γέρακα. όριο 60 νομίζω και 2 αυτοκίνητα εχουν στήσει κινητό οδόφραγμα με 50 χλμ διότι πίσω τους υπάρχει περιπολικό. Υπομονή να ευθυγραμμιστούν κάπως και όταν τελικά μπαίνουν ο ενας πίσω από τον άλλο τους προσπερνάω αργά αλλά σταθερά και επιταχύνω σιγα σιγα... επιταχύνει και το περιπολικό.... δίνω λίγο ακόμα μπας και το πιάσει κανα φανάρι και απομακρυνθώ... σκοτώνω πορτοκαλί...σκοτώνει κόκκινο... είμαστε στα 120 και έχρεται αριστερά μου με κοζάρει και ξαναμπαίνει πίσω... κάπου πριν το πικέρμι αναβει φάρο τον οποίο αγνοώ θεωρόντας πως μπορεί να είναι για άλλο λόγο και μετά από σειρήνες+φώτα σταματάω...
Ακολουθεί εξαιρετικά πολιτισμένος (αλήθεια!) διάλογος και ένας τυπικός έλεγχος που καταλήγει με την ατάκα 'οκ υπάρχει ανοχή στο τρέξιμο στην μαραθώνος αλλά παρακαλώ να προσέχετε τις κατοικημένες περιοχές'!!!!!!! Μιλάμε έπαθα σοκ...
Δυστηχώς όμως προσφατα μου ήρθε φωτο από ΑΟ 163χλμ νομίζω πριν το τούνελ στο ύψος της εξόδου 5. Ξενέρα γιατι έτρεχα για την δουλειά αλλα οκ... Στο ΑΤ Μαραθώνα πάντως οι κλήσεις από φωτογραφικά ήταν πάρα πολλές....
Να πω και την απορεία μου... Αφού στην περιφεριακή υμηττού ειδικά στο ρεύμα προς καρέα έχει τόσα φωτογραφικά (3 σίγουρα), γιατί την στηνουν και με ραντάρ? Μήπως δεν λειτουργούν τα φωτογραφικά?