Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 925
    • 926
    • 927
    • 928
    • 929
    • 939
    • 940
    • 927 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    139693
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Ο χρήστης Storm έγραψε:
      Το DOT γράφει 812 ;;;
      Του 2012 είναι τα λάστιχα;

      Ναι του 12 είναι. Φιλαράκι, άλλαξε τα λάστιχα αυτά... χθες!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • bassstarlet
        bassstarlet last edited by

        Άλλαξα λοιπόν, τα ξεραμένα Fulda, με GoodYear Efficient Grip (220€) και μια διάσταση πέλματος μικρότερη (165/70/13 αντί για 175/65/13)

        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          downhill last edited by

          Η ζάντα το υποστηρίζει το μέγεθος αυτό ή πρέπει να 'strechαριστούν';

          My website!
          https://luz.gr

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • bassstarlet
            bassstarlet last edited by

            Τα προηγούμενα ήταν μεγαλύτερα, αυτά είναι τα σωστά.

            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              petran17 last edited by

              @BASSstarlet οι φωτο δεν φαινονται.. φανταζομαι δειχνουν τα νεα ελαστικα ή εχεις καποια συγκριση?

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • bassstarlet
                bassstarlet last edited by

                Όχι, μόνο τα καινούργια δείχνουν.
                Φαίνεται τίποτα τώρα;Στις φωτογραφίες του google τις ανεβάζω.

                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • P
                  petran17 last edited by

                  Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                  Όχι, μόνο τα καινούργια δείχνουν.
                  Φαίνεται τίποτα τώρα;Στης φωτογραφίες του google τις ανεβάζω.

                  Μια χαρα φαινονται..

                  edit: τουλαχιστον απο Tapatalk..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • M
                    modechristo last edited by

                    παιδια καλησπερα και χρονια πολλα!!
                    επειδη σιγα σιγα ερχεται η πρωτη αλλαγη ελαστικων (τωρα φοραω energy saver) και θελω να κανω μια ερευνα αγορας σε περιπου ενα με 2 μηνες που θα τα βαλω για το c3 μου θα ηθελα ετσι να μου πειτε κατι εσεις απο την εμπειρια σας τι ταιριαζει καλυτερα η τι εχετε δοκιμασει!!

                    οι διαστασεις που φοραει ειναι 195/55 R16
                    τωρα ειμαι πλεον στα 3 χρονια και κοντα 40000km!
                    οδηγηση αθηνα με κανα ταξιδακι που και που!
                    Ποσο που θα διαθεσω σχεδον απεριοριστο για θεματα ασφαλειας θελω το καλυτερο δυνατο!

                    κλεινω προς michelin primacy 4 αλλα καθε προταση καλοδεχουμενη!!
                    το αυτοκολλητο του αυτοκινητου γραφει 155/55 R16 87T ενω το site της michelin μου πρωτεινει|
                    155/55 R16 91V ξερετε ποια η διαφορα?
                    νομιζω τα δευτερα ειναι ακρυβοτερα κιολας!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Η διαφορά του Τ με το V είναι ότι το πρώτο είναι για ταχύτητες μέχρι 190 km/h, ενώ το δεύτερο για μέχρι 240 km/h. Προφανώς το C3 είναι καλυμμένο και με το Τ.

                      Τα Michelin που λες είναι μια χαρά λάστιχα, αλλά όχι τίποτα το ιδιαίτερο. Θα προτιμούσα Pirelli P7 Blue.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • F
                        famas last edited by

                        Άλλαξα κι εγώ ελαστικά παραμένοντας στη Michelin, για τα εργοστασιακά primacy είχα να πω τα καλύτερα όσον αφορά αντοχή και απόδοση μετά από σχεδόν 50Κ χλμ.   Έβαλα primacy 4 στη γνωστή διάσταση 205/55/16, κατεβαίνοντας από το 215 που οφορύσε εργοστασιακά για προφανείς λόγους. Ένας χρόνο εγγύηση από τη Michelin και 300 ευρώ από το γνωστό μαγαζί στη δυτ. θεσσαλονίκη.

                        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • L
                          lap last edited by

                          Για πες κ αλλα....καλο το λαστιχο;;;;

                          Ειχα βαλει τα crossclimate + σε ενα που χρησιμοποιουσα καθημερινα πιο πολυ για το χειμωνα, αλλα μου εσπασαν τα νευρα τωρα το καλοκαιρι. Ψηλογλυστρουν και αυτα. Το χειμωνα ομως ειναι ανω του μεσου ορου και παραδοξως πολυ ησυχα.

                          Οτι και αν οδηγω τελικα γλυστρα απο τα ελαστικά.

                          Το σουζουκι με τα αλλα τα αθλια εργοστασιακα ελαστικα ecopia 150 κανει σαπουναδες.

                          Τελικα καλα το ειχα διαπιστωσει και πιο παλια. Αυτα τα διαφορετικα ελαστικα για την ελλαδα (ειτε οικολογικα ειτε all season) δεν πολυκανουν με τη αθλια ασφαλτο μας.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • N
                            n-k-9 last edited by

                            Αντικειμενικά, τα primacy 4 έχουν καλές κριτικές και ικανοποητικη απόδοση σε διάφορες δοκιμές στο εξωτερικό. Και στις περισσότερες από αυτές είναι ψηλότερα από τα p7 blue.

                            Φοράω 205/50/17, έρχομαι από p7 (όχι το blue) και το primacy 4 θα είναι η επιλογή μου στην εντός.μηνος αλλαγή ελαστικών.

                            Ευχαρίστως και θα δοκίμαζα το ventus prime 3, αλλά ο λαστιχας μου δεν δουλεύει τα hankook.

                            Δες και τα bluresponse της dunlop, που είναι επίσης καλή επιλογή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • G
                              green last edited by

                              Καλησπέρα ,

                              Σε Peugeot 207 1.4 της συζύγου σε διάσταση 195/60/15 τι θα προτείνατε ?

                              Φοράει τώρα Dunlop Sport blue response ,προτείνετε κάτι καλύτερο?

                              Ευχαριστώ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Πολύ καλά τα συγκεκριμένα Dunlop, δύσκολα θα τα άλλαζα με κάτι άλλο.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • N
                                  nick-sport last edited by

                                  Έχουμε άποψη για τα Hankook Ventus Prime 3 και Vredestein Ultrac Satin;

                                  (ενδεχομένως να έχει ξαναγραφτεί αλλά δεν μου δουλεύει η αναζήτηση τώρα με την αλλαγή στο forum)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Έχω τα Ventus Prime 3 (K125). Εξαιρετικό τουριστικό λάστιχο, που δεν θα πει όχι και σε πιο γρήγορο ρυθμό. Δεν χρειάζεται ζέσταμα (τουριστικό γαρ) και κρατάει απρόσμενα καλά ακόμα και υπό πίεση, χωρίς να υπερθερμαίνεται. Βέβαια στο όριο δεν είναι το ίδιο ακριβές ή grippy με ένα αμιγώς σπορ λάστιχο, αλλά σε σπορ μπερλίνα 200 σχεδόν ίππων είμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή που έκανα, λόγω του τρόπου που συμβιβάζει τις αντικρουόμενες απαιτήσεις για άνεση και πρόσφυση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                    • G
                                      green last edited by

                                      Καλημέρα ,

                                      Σε διάσταση 225/40/18 τι θα μου προτείνατε σε μαλακή γόμα ?

                                      Φοράω σε peugeot 308 Gti p zero ( σκέτο) αλλά είναι παρα πολύ σκληρό..Σκεφτόμουν σε  Continental contisport 5..

                                      Ευχαριστώ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Αν θες πιο μαλακή γόμα, τότε Dunlop Sport Maxx ή Goodyear Eagle F1 Assymetric 5 (υπάρχει και το Supersport για πιο σπορ καταστάσεις). Θεωρητικά (βάσει δοκιμών και χρόνων) το καλύτερο σπορ λάστιχο είναι το νέο P Zero 4, αλλά αν σου φάνηκε σκληρό το προηγούμενο, ίσως θέλεις κάτι με διαφορετική φιλοσοφία, όπως τα παραπάνω που ανέφερα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • G
                                          green @realzeus last edited by

                                          Σε sport maxx το RT2 εννοείς?

                                          Οσον αφορά τα P zero είχαν πολύ σκληρή γόμα και ξεράθηκαν και παρα πολύ γρήγορα ..

                                          Γιαυτό ,αφού δεν κάνω πολλά χλμ ,θέλω πολύ μαλακή  γόμα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Τα Sport Maxx RT 2 (υπάρχει και το πιο σπορ Maxx Race).

                                            Αν δεν τα πιέζεις ώστε να φεύγει η γυαλάδα και να βγαίνει από κάτω η φρέσκια γόμα, όλα το ίδιο θα πάθουν. Επίσης τα σπορ λάστιχα θέλουν συνήθως πιο πολύ ζέσταμα από τα τουριστικά αδελφάκια τους. Μήπως να κοιτούσες τουριστικά λοιπόν;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 925
                                            • 926
                                            • 927
                                            • 928
                                            • 929
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 927 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr