-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Το DOT γράφει 812 ;;;
Του 2012 είναι τα λάστιχα;Ναι του 12 είναι. Φιλαράκι, άλλαξε τα λάστιχα αυτά... χθες!!!
-
Άλλαξα λοιπόν, τα ξεραμένα Fulda, με GoodYear Efficient Grip (220€) και μια διάσταση πέλματος μικρότερη (165/70/13 αντί για 175/65/13)
-
Η ζάντα το υποστηρίζει το μέγεθος αυτό ή πρέπει να 'strechαριστούν';
-
Τα προηγούμενα ήταν μεγαλύτερα, αυτά είναι τα σωστά.
-
@BASSstarlet οι φωτο δεν φαινονται.. φανταζομαι δειχνουν τα νεα ελαστικα ή εχεις καποια συγκριση?
-
Όχι, μόνο τα καινούργια δείχνουν.
Φαίνεται τίποτα τώρα;Στις φωτογραφίες του google τις ανεβάζω. -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Όχι, μόνο τα καινούργια δείχνουν.
Φαίνεται τίποτα τώρα;Στης φωτογραφίες του google τις ανεβάζω.Μια χαρα φαινονται..
edit: τουλαχιστον απο Tapatalk..
-
παιδια καλησπερα και χρονια πολλα!!
επειδη σιγα σιγα ερχεται η πρωτη αλλαγη ελαστικων (τωρα φοραω energy saver) και θελω να κανω μια ερευνα αγορας σε περιπου ενα με 2 μηνες που θα τα βαλω για το c3 μου θα ηθελα ετσι να μου πειτε κατι εσεις απο την εμπειρια σας τι ταιριαζει καλυτερα η τι εχετε δοκιμασει!!οι διαστασεις που φοραει ειναι 195/55 R16
τωρα ειμαι πλεον στα 3 χρονια και κοντα 40000km!
οδηγηση αθηνα με κανα ταξιδακι που και που!
Ποσο που θα διαθεσω σχεδον απεριοριστο για θεματα ασφαλειας θελω το καλυτερο δυνατο!κλεινω προς michelin primacy 4 αλλα καθε προταση καλοδεχουμενη!!
το αυτοκολλητο του αυτοκινητου γραφει 155/55 R16 87T ενω το site της michelin μου πρωτεινει|
155/55 R16 91V ξερετε ποια η διαφορα?
νομιζω τα δευτερα ειναι ακρυβοτερα κιολας! -
Η διαφορά του Τ με το V είναι ότι το πρώτο είναι για ταχύτητες μέχρι 190 km/h, ενώ το δεύτερο για μέχρι 240 km/h. Προφανώς το C3 είναι καλυμμένο και με το Τ.
Τα Michelin που λες είναι μια χαρά λάστιχα, αλλά όχι τίποτα το ιδιαίτερο. Θα προτιμούσα Pirelli P7 Blue.
-
Άλλαξα κι εγώ ελαστικά παραμένοντας στη Michelin, για τα εργοστασιακά primacy είχα να πω τα καλύτερα όσον αφορά αντοχή και απόδοση μετά από σχεδόν 50Κ χλμ. Έβαλα primacy 4 στη γνωστή διάσταση 205/55/16, κατεβαίνοντας από το 215 που οφορύσε εργοστασιακά για προφανείς λόγους. Ένας χρόνο εγγύηση από τη Michelin και 300 ευρώ από το γνωστό μαγαζί στη δυτ. θεσσαλονίκη.
-
Για πες κ αλλα....καλο το λαστιχο;;;;
Ειχα βαλει τα crossclimate + σε ενα που χρησιμοποιουσα καθημερινα πιο πολυ για το χειμωνα, αλλα μου εσπασαν τα νευρα τωρα το καλοκαιρι. Ψηλογλυστρουν και αυτα. Το χειμωνα ομως ειναι ανω του μεσου ορου και παραδοξως πολυ ησυχα.
Οτι και αν οδηγω τελικα γλυστρα απο τα ελαστικά.
Το σουζουκι με τα αλλα τα αθλια εργοστασιακα ελαστικα ecopia 150 κανει σαπουναδες.
Τελικα καλα το ειχα διαπιστωσει και πιο παλια. Αυτα τα διαφορετικα ελαστικα για την ελλαδα (ειτε οικολογικα ειτε all season) δεν πολυκανουν με τη αθλια ασφαλτο μας.
-
Αντικειμενικά, τα primacy 4 έχουν καλές κριτικές και ικανοποητικη απόδοση σε διάφορες δοκιμές στο εξωτερικό. Και στις περισσότερες από αυτές είναι ψηλότερα από τα p7 blue.
Φοράω 205/50/17, έρχομαι από p7 (όχι το blue) και το primacy 4 θα είναι η επιλογή μου στην εντός.μηνος αλλαγή ελαστικών.
Ευχαρίστως και θα δοκίμαζα το ventus prime 3, αλλά ο λαστιχας μου δεν δουλεύει τα hankook.
Δες και τα bluresponse της dunlop, που είναι επίσης καλή επιλογή.
-
Καλησπέρα ,
Σε Peugeot 207 1.4 της συζύγου σε διάσταση 195/60/15 τι θα προτείνατε ?
Φοράει τώρα Dunlop Sport blue response ,προτείνετε κάτι καλύτερο?
Ευχαριστώ.
-
Πολύ καλά τα συγκεκριμένα Dunlop, δύσκολα θα τα άλλαζα με κάτι άλλο.
-
Έχουμε άποψη για τα Hankook Ventus Prime 3 και Vredestein Ultrac Satin;
(ενδεχομένως να έχει ξαναγραφτεί αλλά δεν μου δουλεύει η αναζήτηση τώρα με την αλλαγή στο forum)
-
Έχω τα Ventus Prime 3 (K125). Εξαιρετικό τουριστικό λάστιχο, που δεν θα πει όχι και σε πιο γρήγορο ρυθμό. Δεν χρειάζεται ζέσταμα (τουριστικό γαρ) και κρατάει απρόσμενα καλά ακόμα και υπό πίεση, χωρίς να υπερθερμαίνεται. Βέβαια στο όριο δεν είναι το ίδιο ακριβές ή grippy με ένα αμιγώς σπορ λάστιχο, αλλά σε σπορ μπερλίνα 200 σχεδόν ίππων είμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή που έκανα, λόγω του τρόπου που συμβιβάζει τις αντικρουόμενες απαιτήσεις για άνεση και πρόσφυση.
-
Καλημέρα ,
Σε διάσταση 225/40/18 τι θα μου προτείνατε σε μαλακή γόμα ?
Φοράω σε peugeot 308 Gti p zero ( σκέτο) αλλά είναι παρα πολύ σκληρό..Σκεφτόμουν σε Continental contisport 5..
Ευχαριστώ.
-
Αν θες πιο μαλακή γόμα, τότε Dunlop Sport Maxx ή Goodyear Eagle F1 Assymetric 5 (υπάρχει και το Supersport για πιο σπορ καταστάσεις). Θεωρητικά (βάσει δοκιμών και χρόνων) το καλύτερο σπορ λάστιχο είναι το νέο P Zero 4, αλλά αν σου φάνηκε σκληρό το προηγούμενο, ίσως θέλεις κάτι με διαφορετική φιλοσοφία, όπως τα παραπάνω που ανέφερα.
-
Σε sport maxx το RT2 εννοείς?
Οσον αφορά τα P zero είχαν πολύ σκληρή γόμα και ξεράθηκαν και παρα πολύ γρήγορα ..
Γιαυτό ,αφού δεν κάνω πολλά χλμ ,θέλω πολύ μαλακή γόμα...
-
Τα Sport Maxx RT 2 (υπάρχει και το πιο σπορ Maxx Race).
Αν δεν τα πιέζεις ώστε να φεύγει η γυαλάδα και να βγαίνει από κάτω η φρέσκια γόμα, όλα το ίδιο θα πάθουν. Επίσης τα σπορ λάστιχα θέλουν συνήθως πιο πολύ ζέσταμα από τα τουριστικά αδελφάκια τους. Μήπως να κοιτούσες τουριστικά λοιπόν;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]