-
Ασε τα euro 4 εξω απο τη συζητηση..... παιρνεις φορα
-
Δεν μπορώ να αντιπαρατεθώ στην λογική που λέει
'...αφού όλα ρυπαίνουν, γιατί να μην ρυπαίνω και εγώ....'Εσύ αυτοκίνητο ιδιόκτητο γιατί έχεις; Δεν γνωρίζεις ότι και η βενζίνη ρυπαίνει; Δεν μπορείς να χρησιμοποιείς μόνο τα πόδια, πατίνι, ποδήλατο, άντε και από κανένα μέσο μαζικής μεταφοράς στη μεγάλη ανάγκη;
Ο εντοπισμός μίας 'χειρότερης' συμπεριφοράς' από τη δική σου, σού δίνει θεωρείς το δικαίωμα της μομφής;
Ποια ομως είναι αυτή η 'χειρότερη' συμπεριφορά; Η νόμιμη κατοχή και χρήση ενός αυτοκινήτου diesel από ανθρώπους που με 90% πιθανότητα έχουν απωλέσει το 30% του πραγματικού εισοδήματός τους μέσα σε 10 χρόνια και επιζητούν με αγωνία τον περιορισμό των εξόδων τους. Θεωρητικά ναι, χρήζουν(με) μαστιγίου γιατί όχι μόνο δεν φροντίζουμε να εκμηδενίσουμε το ενεργειακό αποτύπωμά μας, όπως εδώ και χιλιάδες έτη διδάσκει μεταξύ άλλων θρησκειών και ο γνωστός μας Χριστιανισμός, αλλά επιλέγουμε και την πλέον ρυπογόνα τεχνολογία (όχι σε life-cycle αφού εκεί παίζουν δυνατά και οι μπαταρίες). Πρακτικά όμως; Αυτονομία και ταχύτητα στις μετακινήσεις, τροφή, στέγαση, ένδυση, υγεία και παιδεία σήμερα (για εμάς και την οικογένειά μας) ή υγεία και γαλάζιος ουρανός (για όλους) αύριο;
Το 'ακούω' και το δεύτερο. Και το σέβομαι. Και θαυμάζω τους ανθρώπους που το υπερασπίζονται. Και όσο μπορώ προσπαθώ να το προσεγγίσω. Αλλά το ακούω από ανθρώπους που:
- Διαθέτουν αυτοκίνητο μόνο για λόγους υγείας/αναπηρίας και είναι επικριτικοί προς όλους του υπολοίπους κατόχους αυτοκινήτων. Κοινώς δεν χρησιμοποιούν κάθε μέρα το νόμιμο αυτοκίνητό τους επειδή επέλεξαν να ζούνε στο Πανόραμα, το Ρύσιο ή το Ρετζίκι αντί να βρούνε ένα σπίτι δίπλα στη δουλειά τους ούτε φυσικά και για να κάνουν ταξιδάκια αναψυχής με τη φαμίλια γιατί, έτσι απλά, το μπορούνε, το αξίζουνε και το γουστάρουν.
- Δεν καταναλώνουν νόμιμα αγορασμένα κιλά πλαστικών ποτηριών σε φρέντο η απόρριψη των οποίων επιβαρύνει όλων μας την υγεία.
- Δεν υπερκαταναλώνουν νόμιμα αγορασμένα προϊόντα και υπηρεσίες γενικά, μειώνοντας το ενεργειακό αποτύπωμά τους στον μάταιο ετούτο κόσμο. Ψωμάκι, γάλα, αυγά, λαχανικά, τα βασικά. Ζώντας στη Θεσσαλονίκη, δεν τρώνε παρμεζάνα, προσούτο, νουντλς και κατίκι Δομοκού για να περνάνε τα φορτηγά κομβόι στον περιφερειακό για να τους στρώσουν το τραπέζι.
- Ώντας μηχανικοί, φορολογούνταν πριν απο το 2011 στη βάση των λογιστικών τους κερδών και όχι στο 26% των εσόδων τους, όπως νόμιμα μπορούσαν, αποτρέποντας τη χρεοκοπία της χώρας, την επιδείνωση των δημόσια παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και της ανάγκης για περιορισμό του κόστους στο 90% των Ελληνικών νοικοκυριών. Και ήταν φυσικά επικριτικοί έναντι φίλων, συγγενών και τρίτων που, με πιθανότητα 100%, έπρατταν το αντίθετο. (τα υπόλοιπα επαγγέλματα δεν τα πιάνω, μένω στο συνάφι μου και έκαστος κάνει τις αναγωγές)
- Δεν ψήφιζαν, όπως είχαν το νόμιμο δικαίωμα, τις κυβερνώσες παρατάξεις του παρελθόντος, μη συμβάλλοντας στη χρεοκοπία της χώρας, στην επιδείνωση των δημόσια παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και στην ανάγκη για περιορισμό του κόστους στο 90% των Ελληνικών νοικοκυριών. Και ήταν φυσικά επικριτικοί έναντι φίλων, συγγενών και τρίτων που, με πιθανότητα 80%, έπρατταν το αντίθετο.
- Δεν μπουμπουνίζουν την νόμιμη τζακάρα τους για να φτιάξουν ατμόσφαιρα ή να γλιτώσουν 500 ευρώ το χρόνο φυσικού αερίου.
Δεν το συνεχίζω γιατί το σεντόνι θα μεγαλώσει πολύ.
Αφού σου αρέσει όμως η σκέψη, έχεις μπόλικη τροφή πλέον για (α) τις αιτίες του προβλήματος (οικονομικη δυσχέρεια), (β) τις πρακτικές δυνατότητες επίλυσής του (ατομική και οικογενειακή θυσία στον βωμό του κοινού καλού) πέραν της προφανούς (απαγόρευση ή και οικονομική επιβάρυνση) και (γ) το προφίλ που, εγώ τουλάχιστον, θα ήθελα να έχει ο δικαστής μου τον οποίο και προσκυνώ (πραγματικός 'κοσμοκαλόγερος' και όχι απλά λίγο καλύτερος από εμένα επειδή αυτός μέχρι εκεί μπορεί και θέλει).
Κατά τα λοιπά, πολύ σωστά έγραψες:
Όλα καλά και άγια, αρκεί να μας βολεύουν.
Αν δεν μας βολεύουν ε τότε '...να διορθωθεί πρώτα ο γείτονας και μετά εγώ...' -
Φίλε Alnotas ο κόσμος τεχνολογικά πηγαίνει εκεί που τον κατευθύνουν οι λίγοι παράλληλα και δυνατοί. Από την super στην αμόλυβδη βενζίνη, το ντίζελ, το lpg, cng έως και την ηλεκτρική ενέργεια ή τις κυψέλες υδρογόνου ή τα ηλιακά οχήματα δεν είναι στο χέρι των πολλών τι θα διαλέξουν αλλά πως θα τους πάει το κονκλάβιο των κρατούντων τα ηνία της τεχνολογίας. Για εμένα αυτή την στιγμή για παράδειγμα, τα υβριδικά οχήματα είναι στην κορυφή της ηθικής ως προς την τεχνολογία και πως την χρησιμοποιούν. Γιατί? Γιατί 'καινε' βενζίνη αλλά μέρος της παραγόμενης ενέργειας μετατρέπεται σε χημική αποθηκεύσιμη η οποία στην συνέχεια σε ηλεκτρική που αναλίσκεται μέσω του ηλεκτροκινητήρα. Πολύ καλό με τα όσα ξέρουμε αλλά και ηθικό. Γιατί ο κάτοχος ενός τέτοιου οχήματος γνωρίζει πως ΤΟ ΔΙΚΌ ΤΟΥ ναι ρυπαίνει,,, αλλά λιγότερο από τα άλλα οχήματα. Η άλλη όψη του νομίσματος δεν είναι το ντίζελ αλλά (χαχαχαχαχα!!!) το απόλυτα ηλεκτρικό όχημα. Γιατί? Γιατί πολύ απλά όταν το φορτίζει ο οικολόγος κάτοχος θα πρέπει να γνωρίζει πως για να επιτευχθεί αυτό (η φόρτιση ντε...) πρέπει να καεί κάμποσος λιγνίτης ή μαζούτ, ή ντίζελ ή φυσικό αέριο. Αλήθεια πόσοι κάτοχοι ηλεκτρικών θα κατανοούσαν πως ρυπαίνουν αναλαμβάνοντας μέρος της συλλογικής ευθύνης στην ρύπανση του πλανήτη αλλά και στην δημιουργία του φαινόμενου του θερμοκηπίου? Στο Πανεπιστήμιο τα είχαμε εξετάσει αρκετά αυτά τα ζητήματα αλλά σίγουρα ποτέ δεν βγάλαμε το συμπέρασμα πως ανάλογα την τεχνολογία που χρησιμοποιεί ο καθένας δύναται να χαρακτηριστεί ως λιγότερο ή περισσότερο συνειδητοποιημένος σε θέματα οικολογίας. Το ξέρω πως με αυτή την άποψη βολεύομαι αλλά συμπτωματικά τη θεωρώ σωστή. Γιατί? Μα φυσικά δεν απαιτεί να διορθωθεί πρώτα ο γείτονας ή εγώ αλλά εκείνος που κατασκευάζει τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε. Πάντα φιλικά!
-
Ο χρήστης luckies έγραψε:
Δεν μπορώ να αντιπαρατεθώ στην λογική που λέει
'...αφού όλα ρυπαίνουν, γιατί να μην ρυπαίνω και εγώ....'Εσύ αυτοκίνητο ιδιόκτητο γιατί έχεις; Δεν γνωρίζεις ότι και η βενζίνη ρυπαίνει; Δεν μπορείς να χρησιμοποιείς μόνο τα πόδια, πατίνι, ποδήλατο, άντε και από κανένα μέσο μαζικής μεταφοράς στη μεγάλη ανάγκη;
Ο εντοπισμός μίας 'χειρότερης' συμπεριφοράς' από τη δική σου, σού δίνει θεωρείς το δικαίωμα της μομφής;
Ποια ομως είναι αυτή η 'χειρότερη' συμπεριφορά; Η νόμιμη κατοχή και χρήση ενός αυτοκινήτου diesel από ανθρώπους που με 90% πιθανότητα έχουν απωλέσει το 30% του πραγματικού εισοδήματός τους μέσα σε 10 χρόνια και επιζητούν με αγωνία τον περιορισμό των εξόδων τους. Θεωρητικά ναι, χρήζουν(με) μαστιγίου γιατί όχι μόνο δεν φροντίζουμε να εκμηδενίσουμε το ενεργειακό αποτύπωμά μας, όπως εδώ και χιλιάδες έτη διδάσκει μεταξύ άλλων θρησκειών και ο γνωστός μας Χριστιανισμός, αλλά επιλέγουμε και την πλέον ρυπογόνα τεχνολογία (όχι σε life-cycle αφού εκεί παίζουν δυνατά και οι μπαταρίες). Πρακτικά όμως; Αυτονομία και ταχύτητα στις μετακινήσεις, τροφή, στέγαση, ένδυση, υγεία και παιδεία σήμερα (για εμάς και την οικογένειά μας) ή υγεία και γαλάζιος ουρανός (για όλους) αύριο;
Το 'ακούω' και το δεύτερο. Και το σέβομαι. Και θαυμάζω τους ανθρώπους που το υπερασπίζονται. Και όσο μπορώ προσπαθώ να το προσεγγίσω. Αλλά το ακούω από ανθρώπους που:
- Διαθέτουν αυτοκίνητο μόνο για λόγους υγείας/αναπηρίας και είναι επικριτικοί προς όλους του υπολοίπους κατόχους αυτοκινήτων. Κοινώς δεν χρησιμοποιούν κάθε μέρα το νόμιμο αυτοκίνητό τους επειδή επέλεξαν να ζούνε στο Πανόραμα, το Ρύσιο ή το Ρετζίκι αντί να βρούνε ένα σπίτι δίπλα στη δουλειά τους ούτε φυσικά και για να κάνουν ταξιδάκια αναψυχής με τη φαμίλια γιατί, έτσι απλά, το μπορούνε, το αξίζουνε και το γουστάρουν.
- Δεν καταναλώνουν νόμιμα αγορασμένα κιλά πλαστικών ποτηριών σε φρέντο η απόρριψη των οποίων επιβαρύνει όλων μας την υγεία.
- Δεν υπερκαταναλώνουν νόμιμα αγορασμένα προϊόντα και υπηρεσίες γενικά, μειώνοντας το ενεργειακό αποτύπωμά τους στον μάταιο ετούτο κόσμο. Ψωμάκι, γάλα, αυγά, λαχανικά, τα βασικά. Ζώντας στη Θεσσαλονίκη, δεν τρώνε παρμεζάνα, προσούτο, νουντλς και κατίκι Δομοκού για να περνάνε τα φορτηγά κομβόι στον περιφερειακό για να τους στρώσουν το τραπέζι.
- Ώντας μηχανικοί, φορολογούνταν πριν απο το 2011 στη βάση των λογιστικών τους κερδών και όχι στο 26% των εσόδων τους, όπως νόμιμα μπορούσαν, αποτρέποντας τη χρεοκοπία της χώρας, την επιδείνωση των δημόσια παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και της ανάγκης για περιορισμό του κόστους στο 90% των Ελληνικών νοικοκυριών. Και ήταν φυσικά επικριτικοί έναντι φίλων, συγγενών και τρίτων που, με πιθανότητα 100%, έπρατταν το αντίθετο. (τα υπόλοιπα επαγγέλματα δεν τα πιάνω, μένω στο συνάφι μου και έκαστος κάνει τις αναγωγές)
- Δεν ψήφιζαν, όπως είχαν το νόμιμο δικαίωμα, τις κυβερνώσες παρατάξεις του παρελθόντος, μη συμβάλλοντας στη χρεοκοπία της χώρας, στην επιδείνωση των δημόσια παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και στην ανάγκη για περιορισμό του κόστους στο 90% των Ελληνικών νοικοκυριών. Και ήταν φυσικά επικριτικοί έναντι φίλων, συγγενών και τρίτων που, με πιθανότητα 80%, έπρατταν το αντίθετο.
- Δεν μπουμπουνίζουν την νόμιμη τζακάρα τους για να φτιάξουν ατμόσφαιρα ή να γλιτώσουν 500 ευρώ το χρόνο φυσικού αερίου.
Δεν το συνεχίζω γιατί το σεντόνι θα μεγαλώσει πολύ.
Αφού σου αρέσει όμως η σκέψη, έχεις μπόλικη τροφή πλέον για (α) τις αιτίες του προβλήματος (οικονομικη δυσχέρεια), (β) τις πρακτικές δυνατότητες επίλυσής του (ατομική και οικογενειακή θυσία στον βωμό του κοινού καλού) πέραν της προφανούς (απαγόρευση ή και οικονομική επιβάρυνση) και (γ) το προφίλ που, εγώ τουλάχιστον, θα ήθελα να έχει ο δικαστής μου τον οποίο και προσκυνώ (πραγματικός 'κοσμοκαλόγερος' και όχι απλά λίγο καλύτερος από εμένα επειδή αυτός μέχρι εκεί μπορεί και θέλει).
Κατά τα λοιπά, πολύ σωστά έγραψες:
Όλα καλά και άγια, αρκεί να μας βολεύουν.
Αν δεν μας βολεύουν ε τότε '...να διορθωθεί πρώτα ο γείτονας και μετά εγώ...'Και λίγα είπες, άψογα δομημένα και κατανοητά,
-
Όντως, επίπεδο επιχειρήματος στην αρχή, ο γιατρός μου είπε ότι το κάπνισμα κάνει κακό στην υγεία, αλλά τον είδα να καπνίζει, οπότε τι μου λέει...
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Ασε τα euro 4 εξω απο τη συζητηση..... παιρνεις φοραΕχω φιλο που εχει EURO 4 και το προσεχει και δεν καπνιζει και οι ρυποι του ειναι οκ...Σιγουρα ειναι παλιοτερης τεχνολογιας οπως και το δικο σε σχεση με ενα 6+ αλλα οταν βλεπω αυτοκινητα να παιρνουν φωτια καθημερινα κατι αλλο φταιει....
-
Vredestein Ultrac Satin έχει βάλει κανείς ; Τώρα έχω τα toyo cf2 σε 205 55 17 πολύ ευχαριστημένος και από θόρυβο και κράτημα και χλμ που έβγαλε. Στις κριτικές όμως το vredestein είναι αρκετά πάνω. Ψάχνω με ταβανι τα 400 την τετράδα. Δυσκολη διάσταση μου λένε όλοι του σε στοκ όλα παραγγελία από έξω.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Vredestein Ultrac Satin έχει βάλει κανείς ; Τώρα έχω τα toyo cf2 σε 205 55 17 πολύ ευχαριστημένος και από θόρυβο και κράτημα και χλμ που έβγαλε. Στις κριτικές όμως το vredestein είναι αρκετά πάνω. Ψάχνω με ταβανι τα 400 την τετράδα. Δυσκολη διάσταση μου λένε όλοι του σε στοκ όλα παραγγελία από έξω.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Vredestein αλλα δεν θυμαμαι πιο μοντελο ειχε φιλος σε golfακι πριν χρονια και ηταν πολυ ευχαριστημενος και τα εβαλε ξανα...Αν δεν καιγεσαι αμμεσα κανε παραγγελια ρε φιλος...
-
Μα όλα αυτά που ψάχνω κατόπιν παραγγελίας είναι.
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Vredestein αλλα δεν θυμαμαι πιο μοντελο ειχε φιλος σε golfακι πριν χρονια και ηταν πολυ ευχαριστημενος και τα εβαλε ξανα...Αν δεν καιγεσαι αμμεσα κανε παραγγελια ρε φιλος...
Χωρίς παρεξήγηση ελπίζω, θα πω κάτι.
Καλά κάνεις και καταθέτεις την (έμμεση) εμπειρία σου, αλλά είναι σχεδόν άσχετη με το αντικείμενο και σίγουρα δεν δικαιολογεί τη θετική σύσταση σου. Το ότι κάποιος τρίτος, προ αρκετών ετών, σε ένα άλλο αυτοκίνητο είχε βαλει κάποιο διαφορετικό (κατά πάσα πιθανότητα) ελαστικό της Vredestein και του άρεσε, δεν σημαίνει πρακτικά απολύτως τίποτα για το συγκεκριμένο μοντέλο της Vredestein για το οποίο ενδιαφέρεται ο Tkin73.
Πρώτα από όλα γιατί όλες οι εταιρίες ελαστικών έχουν επιτυχημένα και λιγότερο επιτυχημενα μοντέλα κι εδώ μιλάμε κατά πάσα πιθανότητα για άλλο μοντέλο. Δευτερευόντως γιατί άρεσε σε καπιον τρίτο σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο και όλοι ξέρουμε πόσο υποκειμενικές είναι οι αξιολογήσιες των ελαστικών. Και τρίτον γιατί ακόμη και το ίδιο μοντέλο να ήταν, του άρεσε πριν κάποια χρόνια, στα οποία όμως ο ανταγωνισμός έχει εξελιχθεί.
-
-
[quoVredesteinte='harisma23']>Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
αλλα δεν θυμαμαι πιο μοντελο ειχε φιλος σε golfακι πριν χρονια και ηταν πολυ ευχαριστημενος και τα εβαλε ξανα...Αν δεν καιγεσαι αμμεσα κανε παραγγελια ρε φιλος...
Χωρίς παρεξήγηση ελπίζω, θα πω κάτι.
Καλά κάνεις και καταθέτεις την (έμμεση) εμπειρία σου, αλλά είναι σχεδόν άσχετη με το αντικείμενο και σίγουρα δεν δικαιολογεί τη θετική σύσταση σου. Το ότι κάποιος τρίτος, προ αρκετών ετών, σε ένα άλλο αυτοκίνητο είχε βαλει κάποιο διαφορετικό (κατά πάσα πιθανότητα) ελαστικό της Vredestein και του άρεσε, δεν σημαίνει πρακτικά απολύτως τίποτα για το συγκεκριμένο μοντέλο της Vredestein για το οποίο ενδιαφέρεται ο Tkin73.
Πρώτα από όλα γιατί όλες οι εταιρίες ελαστικών έχουν επιτυχημένα και λιγότερο επιτυχημενα μοντέλα κι εδώ μιλάμε κατά πάσα πιθανότητα για άλλο μοντέλο. Δευτερευόντως γιατί άρεσε σε καπιον τρίτο σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο και όλοι ξέρουμε πόσο υποκειμενικές είναι οι αξιολογήσιες των ελαστικών. Και τρίτον γιατί ακόμη και το ίδιο μοντέλο να ήταν, του άρεσε πριν κάποια χρόνια, στα οποία όμως ο ανταγωνισμός έχει εξελιχθεί.[/quote]
** Δεν υπαρχει καμια παρεξηγηση και πολυ σωστα τα οσα αναφερεις...Ανεφερα οτι δεν θυμαμαι μοντελο οπως λες αλλα δεν του ειπα πανε βαλε το συγκεκριμενο γιατι καποιο αλλο ηταν καλο...Ο Tkin73 ειπε οτι τα συγκεκριμενα Vredestein που θελει να βαλει εχουν καλες κριτικες αλλα μονο με παραγγελια και γι αυτο ειπα να τα παραγγειλει αν δεν βιαζεται και θελει τα συγκεκριμενα....Αλλα και παλι εχεις δικιο γιατι τα ελαστικα εξελισωνται και καποια μοντελα τους δεν ειναι και τοσο καλα....**
-
Χαίρομαι που μπορούμε να έχουμε αντιπαράθεση απόψεων, χωρίς να βγαίνουν τα άρματα.
-
Μάλλον πάω για vredestein satin στα 420 το πολύ 12 μηνου μου εγγυήθηκε , μπορεί λέει να είναι και τριμήνου. Τα έβρισκα και 380 αλλά του 51/17. Τα 'επώνυμα' σε αυτή την διάσταση ξεκινούσαν από 480 και πάνω περασμένα πάντα , όχι τιμές Σκρουτζ.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα 'επώνυμα' σε αυτή την διάσταση ξεκινούσαν από 480 και πάνω περασμένα πάντα , όχι τιμές Σκρουτζ.
Τον 10/2018 που άλλαξα λάστιχα είχα βρει τα GY eff grip 450 ευρώ (205/55/17) περασμένα (χωρίς ευθυγράμμιση, νομίζω δεν έχει καν μηχάνημα). Με πιστωτική κάνει και δόσεις με 1% επιτόκιο τον μήνα. Αν θες στείλε pm σου πω πού, αν και είναι κοντά σου και μάλλον θα πήγες.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Χαίρομαι που μπορούμε να έχουμε αντιπαράθεση απόψεων, χωρίς να βγαίνουν τα άρματα.Χαχαχαχα Όταν ο άλλος έχει δίκιο και ξέρεις να το αναγνωρίζεις και στο λέει με όμορφο τρόπο και το καταλαβαίνεις Ε πρέπει να έχεις ψυχολογικά για να μαλώσεις....Με ενοχλεί πολύ ο επιθετικός λόγος στον άλλον και τα αυθαίρετα συμπεράσματα που τα γενικεύει ΧΩΡΙΣ να προσπαθεί να καταλάβει τι θέλει να πει ο άλλος παρά μόνο αυτο που σκέφτεται? αυτός, εκεί μου γυρνάει το μυαλό οποίος και να είναι....
Η επισήμανση σου πάντως ήταν σωστή γιατί ο άλλος μπορεί να πάρει λάθος μνμ..... -
Ο χρήστης luckies έγραψε:
Τα 'επώνυμα' σε αυτή την διάσταση ξεκινούσαν από 480 και πάνω περασμένα πάντα , όχι τιμές Σκρουτζ.
Τον 10/2018 που άλλαξα λάστιχα είχα βρει τα GY eff grip 450 ευρώ (205/55/17) περασμένα (χωρίς ευθυγράμμιση, νομίζω δεν έχει καν μηχάνημα). Με πιστωτική κάνει και δόσεις με 1% επιτόκιο τον μήνα. Αν θες στείλε pm σου πω πού, αν και είναι κοντά σου και μάλλον θα πήγες.
Έστειλα πμ πάντως το gy χάνει παντού από το vredestein με μεγάλη διαφορα μάλιστα ακόμα και από το τογιο πιο κάτω το βλέπω....
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τώρα έχω 95v θυμάται κανείς πόσο έχει ο κατασκευαστής; Για 4*2 ντίζελ pf αναφέρομαι. Εκεί πάω πάλι;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
πάντως το gy χάνει παντού από το vredestein με μεγάλη διαφορα μάλιστα ακόμα και από το τογιο πιο κάτω το βλέπω....
Δεν γνωρίζω. Lemouz και alatar είχαν πει καλά λόγια. Ως 'φθηνά' 'επώνυμα' σου τα πρότεινα...
-
Τα απλά Efficient Grip είναι όντως απαράδεκτα. Τα Efficient Grip Performance όμως είναι συμπαθητικά.
SUZUKI SX4 SCROSS