Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Subaru Forester 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Subaru Forester 2008
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    50
    2550
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      madmak last edited by

      ΕΚτός απο την πολύμηνη αναμονή υπάρχουν άλλοι δύο λόγοι :
      Α.Το οτι καίει λάδια (έτσι λένε τουλάχιστον οι κακές γλώσες) και
      Β. Το Subaru Forester Diesel 2.0 (me 32.000€) .

      Ξέρει κανείς τίποτα γι΄αυτό ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-dimou last edited by

        Ο χρήστης madmak έγραψε:
        ....
        Β. Το Subaru Forester Diesel 2.0 (me 32.000€) .

        Ξέρει κανείς τίποτα γι΄αυτό ;

        http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... eId=131970

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • M
          meco last edited by

          Ο χρήστης madmak έγραψε:
          ΕΚτός απο την πολύμηνη αναμονή υπάρχουν άλλοι δύο λόγοι :
          Α.Το οτι καίει λάδια (έτσι λένε τουλάχιστον οι κακές γλώσες) και
          Β. Το Subaru Forester Diesel 2.0 (me 32.000€) .
          Ξέρει κανείς τίποτα γι΄αυτό ;

          Δεν καίει περισσότερα λάδια από τους υπόλοιπους οπότε μη σκας για αυτό.

          Forester πετρέλαιο? Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται. Εξακολουθώ να προτιμώ outback όμως, έτσι όπως έγινε το forester. Να το δούμε όμως και από 'κοντά'...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            andreas-daskalakis last edited by

            Είμαι νέο μέλος. Έχω το forester 2.5 turbo, όχι το τωρινό, το αμέσως προηγούμενο (face lift), πρώτο χέρι. Είμαι στα δεκαπέντε χιλιάδες km, και ετοιμάζομαι για λάδια. Υπάρχει λόγος να ελέγξω και τίποτα άλλο;
            Και κάτι άλλο. Έχω κάποιο παράπονο με τις ταχύτητες, γιατί ο μοχλός δεν κουμπώνει πάντα καλά, ειδικά στην πρώτη και δεύτερη ταχύτητα. Δεν κάνει βέβαια 'κρακ', αλλά σου δίνει την αίσθηση ότι στη διαδρομή κάπου σκαλώνει... Είναι αυτό φυσιολογικό;

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • B
              bebes last edited by

              καλως ηρθες φιλε μου
              το προβλημα με τις ταχυτητες το αναφερουν πολλοι και συμφωνα με τα γραφομενα τους βελτιώνετε θεαματικα με αλλαγη βαλβολινης.

              πιο πολλα και πιο εξιδεικευμενα θα βρεις εδω: www.scooby.gr

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                andreas-daskalakis last edited by

                Ο χρήστης bebes έγραψε:
                καλως ηρθες φιλε μου
                το προβλημα με τις ταχυτητες το αναφερουν πολλοι και συμφωνα με τα γραφομενα τους βελτιώνετε θεαματικα με αλλαγη βαλβολινης.

                πιο πολλα και πιο εξιδεικευμενα θα βρεις εδω: http://www.scooby.gr

                Σε ευχαριστώ πολύ. Δεν το ήξερα καν αυτό το site...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stathispap last edited by

                  Ο χρήστης panor31 έγραψε:

                    Το tiguan το απέκλεισα από τη πρώτη στιγμή (παρόλο που είμαι κάτοχος  golf για 12 χρόνια) γιατί έχει περιορισμένους χώρους και πιστεύω το πληρώνεις για χρυσάφι σε σχέση με αυτά που προσφέρει.
                         Ετσι μάλλον καταλήγω στο forester - πιστεύω είναι η καλύτερη επιλογή.
                  

                  Παραθέτω ενα post από το www.vwwatercooled.org.au .

                  'Hi ,My name is Paul and I live in Werribee Victoria.
                  Picked up the Tiguan last Friday so only 450 k`s on the clock so far.
                  Got the White 147 TSI with sunroof . Still coming to terms with all the knobs and functions . Came from an XT Forester and must say **how surprised I am at how much quieter ,smoother and better handling the Tiguan is **. Great car.'

                  Μάλλον προσφέρει παραπάνω από οτι πιστευεις.. Και παρεπιμπτόντως δεν ειμαι κάτοχος Tiguan , απλά το σκέφτομαι και εγω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    bebes last edited by

                    Δεν θελω να μπω σε αντιπαραθεση μεταξυ Forester & Tiguan (καπου εχει αναλυθει το θεμα), αλλα:
                    1)Το καινουριο Forester ειναι πολυ πιο ησυχο απο το παλιο και ειδικα απο το XT
                    2) ο τυπος συγκρινει 2 αυτοκινητα που εχουν διαφορα 10 χρονια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos-volelis last edited by

                      ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΦΟΡΕΣΤΕΡ ΤΟΥ 2003 ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΧΤ ΤΟΥΡΜΠΟ ΤΙ ΛΕΤΕ ΚΑΛΗ ΑΓΟΡΑ 11000 ΕΥΡΩ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kinq1 last edited by

                        ναι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bebes last edited by

                          ποσα χιλ εχει;

                          θα υπολόγισες βεβαια και την (πολυ) υψηλη) καταναλωση...

                          +2000 € για αεριο και ξεμπλεξες...

                          Παντως ειναι πολυ καλο αυτοκινητο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            ntanis-ektoras last edited by

                            Καλημέρα!Έχω το σουμπαρου Φόρεστερ 2009 ντίζελ 2.0 γνωρίζει κάποιος να μου πει τι σέρβις πρέπει να κάνω στις 116000χλμ εκτός λάδια, φίλτρα...Ευχαριστώ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              meco last edited by

                              Ο χρήστης ντανης εκτορας έγραψε:
                              Καλημέρα!Έχω το σουμπαρου Φόρεστερ 2009 ντίζελ 2.0 γνωρίζει κάποιος να μου πει τι σέρβις πρέπει να κάνω στις 116000χλμ εκτός λάδια, φίλτρα...Ευχαριστώ.

                              Το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου δεν γράφει κάτι; Πρέπει να έχεις και μια εικόνα από τα προηγούμενα service, μήπως και αλλάχτηκε κάτι νωρίτερα από το κανονικό ή μήπως δεν αλλάχτηκε κάτι άλλο που έπρεπε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • H
                                harisma23 last edited by

                                Ο χρήστης ντανης εκτορας έγραψε:
                                Καλημέρα!Έχω το σουμπαρου Φόρεστερ 2009 ντίζελ 2.0 γνωρίζει κάποιος να μου πει τι σέρβις πρέπει να κάνω στις 116000χλμ εκτός λάδια, φίλτρα...Ευχαριστώ.

                                Με το συμπάθειο, αλλά ότι κι αν σου πει κάποιος εδώ μέσα (που δεν γνωρίζεις ούτε ποιος είναι ούτε τι γνώσεις έχει ούτε σε τελική ανάλυση κι αν είναι καλοπροαίρετος) εσύ θα το θεωρήσεις πιο σωστό από το να διαβάσεις το εγχειρίδιο συντήρησης ή να ρωτήσεις κάποιο εξειδικευμένο ή εξουσιοδοτημένο συνεργείο;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  panossss last edited by

                                  Καλησπέρα, ήθελα παρακαλώ την εμπειρία από τυχόν κατόχους Subaru forester 2.0 diesel μοντέλο 2011 (θετικά, αρνητικά, προβλήματα, τι να προσέξει κανείς ως μτχ, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών κλπ). Ο λόγος που το κοιτάζω είναι ότι μου φαίνεται πολύ 'πιο αυτοκίνητο' για τα λεφτά του από ένα qasqsai, duster, scross έστω νεότερα κατά 2-3 χρόνια...παρά τις οποιες επιβαρύνσεις σε τέλη κ φόρους...

                                  Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    the_emperor last edited by

                                    Ο χρήστης PANOSSSS έγραψε:
                                    Καλησπέρα, ήθελα παρακαλώ την εμπειρία από τυχόν κατόχους Subaru forester 2.0 diesel μοντέλο 2011 (θετικά, αρνητικά, προβλήματα, τι να προσέξει κανείς ως μτχ, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών κλπ). Ο λόγος που το κοιτάζω είναι ότι μου φαίνεται πολύ 'πιο αυτοκίνητο' για τα λεφτά του από ένα qasqsai, duster, scross έστω νεότερα κατά 2-3 χρόνια...παρά τις οποιες επιβαρύνσεις σε τέλη κ φόρους...

                                    Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    Ο αδερφός μου ήταν μηχανικός για πολλά χρόνια στη subaru. Είναι φανταστικά - αν και ιδιαίτερα - αυτοκίνητα.
                                    Τα diesel όμως έχουν παρουσιάσει πρόβλημα με τον στρόφαλο και είναι επίφοβα...
                                    Αν μπορείς να ελέγξεις με κάποιον τρόπο αυτό (δύσκολο...)...τότε προχώρα άφοβα ως προς τα υπόλοιπα
                                    Επίσης, αν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση, γενικά τα subaru καίνε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bebes last edited by

                                      Για κατανάλωση υπολόγισε 7,5 λιτρα/100 περίπου.

                                      Απ'οτι κατάλαβα, τα πετρέλαια εχουν ένα θέμα με τον δίσκο και το βολάν.
                                      Ισως η ροπή του πετρελαιοκινητήρα είναι μεγαλη και φθείρονται πιο γρήγορα... δεν ξερω.
                                      Ξέρω ομως οτι εγω άλλαξα δίσκο στα 113000 χιλιομετρα και ηταν πολύ φαγωμενος και απο τα 165000 μου παρουσιαζει έντονα φαινόμενα για αλλαγη βολάν.
                                      Άλλαξα βαλβολίνες και υγρά συμπλέκτη, η αλήθεια είναι οτι μειώθηκαν τα συμπτώματα, αλλά υπάρχουν και ξέρω οτι αργά ή γρήγορα θα χρειαστεί αλλαγή (περίπου 900€). Υπόψη οτι σε ενα δίλητρο Βιταρα που είχα πρίν, άλλαξα δίσκο στα 280000 χιλιομετρα δουλεμένο σε πολύ πιο δύσκολες συνθήκες.
                                      Επίσης στα μικρα αυτοκίνητα δεν άλλαζα ποτε δίσκο (έφευγαν απο τα χέρια μου στις 200000 χιλιομετρα), οπότε ο δίσκος δεν ειναι θέμα οδήγησης.

                                      Τωρα, στα 175000 χιλιομετρα σε μένα και σε εναν καλο φιλο με Φορεστερ βενζίνη (2008, 100000 χιλιομετρα) μας παρουσίασε πρόβλημα το κεντρικό διαφορικό. Πρακτικά, μετά απο ταξίδι μιας ωρας και πάνω, οταν πας να παρκάρεις ή να στρίψεις πολύ, το αυτοκίνητο κανει εναν εντονο ήχο στους μπροστα τροχους γιατι δεν κυλάνε, αλλά μικρομετατοπίζονται.
                                      Σε μενα το κανει λίγο και μετα απο ζεσταμα, στον φιλο μου πιο έντονα και πιο γρήγορα.
                                      Ο φίλος μου το επισκεύασε (150€) και σημερα παραλαμβάνει το αυτοκινητο οπότε θα το δοκιμάσουμε.
                                      Η αντιπροσωπεία δεν το επισκευάζει, αλλάζει κατευθείαν το ανταλλακτικο (900€+ εργασία ).

                                      Αυτά απο μένα.
                                      Ο κινητήρας δεν παρουσίασε κάποιο πρόβλημα, μονο αυτα που ανέφερα για τη μεταδοση.
                                      Θεωρώ οτι δεν εγιναν επαρκείς δοκιμες απο τη Σουμπαρου σε ολα τα επιμέρους εξαρτήματα, ήταν το πρώτο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο τους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panossss last edited by

                                        Ο χρήστης bebes έγραψε:
                                        Για κατανάλωση υπολόγισε 7,5 λιτρα/100 περίπου.

                                        Απ'οτι κατάλαβα, τα πετρέλαια εχουν ένα θέμα με τον δίσκο και το βολάν.
                                        Ισως η ροπή του πετρελαιοκινητήρα είναι μεγαλη και φθείρονται πιο γρήγορα... δεν ξερω.
                                        Ξέρω ομως οτι εγω άλλαξα δίσκο στα 113000 χιλιομετρα και ηταν πολύ φαγωμενος και απο τα 165000 μου παρουσιαζει έντονα φαινόμενα για αλλαγη βολάν.
                                        Άλλαξα βαλβολίνες και υγρά συμπλέκτη, η αλήθεια είναι οτι μειώθηκαν τα συμπτώματα, αλλά υπάρχουν και ξέρω οτι αργά ή γρήγορα θα χρειαστεί αλλαγή (περίπου 900€). Υπόψη οτι σε ενα δίλητρο Βιταρα που είχα πρίν, άλλαξα δίσκο στα 280000 χιλιομετρα δουλεμένο σε πολύ πιο δύσκολες συνθήκες.
                                        Επίσης στα μικρα αυτοκίνητα δεν άλλαζα ποτε δίσκο (έφευγαν απο τα χέρια μου στις 200000 χιλιομετρα), οπότε ο δίσκος δεν ειναι θέμα οδήγησης.

                                        Τωρα, στα 175000 χιλιομετρα σε μένα και σε εναν καλο φιλο με Φορεστερ βενζίνη (2008, 100000 χιλιομετρα) μας παρουσίασε πρόβλημα το κεντρικό διαφορικό. Πρακτικά, μετά απο ταξίδι μιας ωρας και πάνω, οταν πας να παρκάρεις ή να στρίψεις πολύ, το αυτοκίνητο κανει εναν εντονο ήχο στους μπροστα τροχους γιατι δεν κυλάνε, αλλά μικρομετατοπίζονται.
                                        Σε μενα το κανει λίγο και μετα απο ζεσταμα, στον φιλο μου πιο έντονα και πιο γρήγορα.
                                        Ο φίλος μου το επισκεύασε (150€) και σημερα παραλαμβάνει το αυτοκινητο οπότε θα το δοκιμάσουμε.
                                        Η αντιπροσωπεία δεν το επισκευάζει, αλλάζει κατευθείαν το ανταλλακτικο (900€+ εργασία ).

                                        Αυτά απο μένα.
                                        Ο κινητήρας δεν παρουσίασε κάποιο πρόβλημα, μονο αυτα που ανέφερα για τη μεταδοση.
                                        Θεωρώ οτι δεν εγιναν επαρκείς δοκιμες απο τη Σουμπαρου σε ολα τα επιμέρους εξαρτήματα, ήταν το πρώτο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο τους.

                                        Ευχαριστώ πολύ για τα φώτα σας. Ερχόμενος από γιαπωνέζικο coltaκι και καλομαθημενος, πραγματικά δεν θέλω ούτε να σκέφτομαι ούτε να ασχολούμαι με πιθανές βλαβες, θέματα, κλπ. οπότε πάει κ αυτό...

                                        Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          petrosv30 last edited by petrosv30

                                          {Προσοχή }: Το σχολιο ξαναγραφεται γιατι εχρηζε επεξεργασιας.
                                          Τυπικά ζητάω συγνώμη γιατι καποιες πληροφοριες ηταν λαθος. Μετά απο επικοινωνία με τον μηχανικο , κατάλαβα οτι ο πατέρας μου, μου τα ειχε πει καπως λαθος.Οποτε επεξεργαζομαι λιγο τα οσα εγραψα μιας και δεν θελω να παραπληροφορω, σεβομενος το forum.

                                          Θέμα : Σοβαρή ζημία σε Subaru forester 2008 από συστημα υγραεριου.
                                          Καλησπέρα και καλή εβδομάδα
                                          *(Θέλω να γράψω κάτι για το αμάξι του πατέρα μου
                                          Δεδομένα αυτοκινήτου :

                                          • Καύσιμο : Βενζίνη και LPG (liquified petroleum gas) ή αλλιώς υγραέριο , όπως το λέμε στην καθομιλουμένη.

                                          • Χειροκίνητο , 150 * Hp , σχεδόν 200.000 χλμ,

                                          • Η πιο απλή έκδοση( *station wagon , αν δεν κανω λαθος) , αγορασμένο το 2011 (καινούργιο)

                                          • Κανένα σοβαρό θέμα ή βλάβη ή τρακάρισμα, από τότε. Με εξαιρεση την λογικη & φυσικη φθορα βασικων ανταλλακτικων οπως γραναζι διαφορικου (μπροστα ''μπιλιοφοροι'' κλπ

                                          • Η συντήρηση γίνεται κανονικά, με όλες τις προδιαγραφές, από τότε.

                                          Γεγονότα
                                          Έρχεται ο πατέρας να δει την οικογένεια , πριν ξεκινήσει κάτω στο χωριό του τις εργασίες με ελιές και μαζέματα( συνταξιούχος 74 ετών, στον νομό Μεσσηνίας). Προσοχή. Μετά την Καλαμάτα , μετά από στάση για καύσιμα ,έχοντας το αμάξι στο υγραέριο με το ξεκίνημα και 2 λεπτά μετά την εκκίνηση στην ευθεία , αρχίσει να τρέμει, να μην ανεβάζει στροφές και το γκάζι να σκληραίνει. Δεν ξεπέρασε από ότι μου είπε τα 20 km/h . Δεν μπορούσε κιολας να επιταχυνει.Αναψε κοκκινο λαμπακι. Σταματησε, πήρε τον μηχανικό του που εξειδικεύεται στην Subaru , και του είπε φυσικά να σταματήσει.Το γυρισε στην βενζινη επεστρεψε με βενζίνη, όπου το αμάξι συμπεριφέρθηκε μια χαρά. (Αυτά ήταν τα λόγια του πατέρα).
                                          Σήμερα το αμάξι πήγε στο συνεργείο. Ήμουν και εγώ παρον, όταν το βάλαμε λίγο στο γκάζι ακίνητο και είδα την μηχανή να ''χορεύει ΄΄ , με πρίεργο θόρυβο και όλα φαινόντουσαν ασυνήθιστα.
                                          Τα λόγια του μηχανικού είναι τα εξής :
                                          ''Κατεβάζουμε μηχανή. Όλο το σύστημα του υγραερίου,πιθανον να έχει βγει Off.Θα ερευνηθει-μελετηθει, τι εχει παθει και που εχει επηρεαστει ο κινητηρας. Θα πάρει τουλάχιστον 10-15 μέρες(γιατι υπαρχει σαμποταζ και στα ανταλλακτικα, ετσι μας ειπε). Οι βαλβίδες του γκαζιού είναι off σιγουρα. Η ζημια εκτιμήθηκε γύρω στα 2500 ευρώ. Και αναμένουμε ενημέρωση από τον μηχανικό.
                                          Οταν μαθουμε το τελικο κοστος , θα επανελθω με περισσοτερες πληροφοριες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nikonino last edited by nikonino

                                            @petrosv30 said in Subaru Forester 2008:

                                            Θέμα : Σοβαρή ζημία σε Subaru forester 2008 από νοθευμένο καύσιμο.
                                            Καλησπέρα και καλή εβδομάδα
                                            *(Θέλω να γράψω κάτι για το αμάξι του πατέρα μου αλλά , τα ίδια ακριβώς θα έγραφα και σε σελίδα για καύσιμα και βλάβες(δεν βρήκα το 2ο).
                                            Δεδομένα αυτοκινήτου :

                                            • Καύσιμο : Βενζίνη και LPG (liquified petroleum gas) ή αλλιώς υγραέριο , όπως το λέμε στην καθομιλουμένη. (Η προσθήκη Lpg είναι από την μαμά εταιρεία , θυσιάζοντας τον χώρο της ρεζέρβας)

                                            • Χειροκίνητο , 150 * Hp , σχεδόν 200.000 χλμ,

                                            • Η πιο απλή έκδοση( *station wagon , αν δεν κανω λαθος) , αγορασμένο το 2011 (καινούργιο)

                                            • Κανένα σοβαρό θέμα ή βλάβη ή τρακάρισμα, από τότε. Με εξαιρεση την λογικη & φυσικη φθορα βασικων ανταλλακτικων οπως γραναζι διαφορικου (μπροστα ''μπιλιοφοροι'' κλπ

                                            • Εμπορική Αξία : Εγώ θα έλεγα κάπου στα 9000. Νομίζω και η ασφάλεια του κάπου εκεί είναι για ολική αποζημίωση.(Μεικτή)

                                            • Η συντήρηση γίνεται κανονικά, με όλες τις προδιαγραφές, από τότε.
                                              Γεγονότα
                                              Έρχεται ο πατέρας να δει την οικογένεια , πριν ξεκινήσει κάτω στο χωριό του τις εργασίες με ελιές και μαζέματα( συνταξιούχος 74 ετών, στον νομό Μεσσηνίας). Προσοχή. Μετά το γέμισμα, στο 1ο πρατήριο καυσίμου μάρκας ''Εητζιαν'΄( γέμισε μόνο υγραέριο μιας και από βενζίνη ήταν γεμάτος), αμέσως μετά την Καλαμάτα , στο δεξί σας χέρι, άνοδος από Καλαμάτα προς Τρίπολη στην ''εθνική οδό'', το αμάξι με το ξεκίνημα και 2 λεπτά μετά την εκκίνηση στην ευθεία , αρχίσει να τρέμει, να μην ανεβάζει στροφές και το γκάζι να σκληραίνει. Δεν ξεπέρασε από ότι μου είπε τα 20 km/h . Δεν μπορούσε κιολας να επιταχυνει.Αναψε κοκκινο λαμπακι. Σταματησε, πήρε τον μηχανικό του που εξειδικεύεται στην Subaru , και του είπε φυσικά να σταματήσει.Το γυρισε στην βενζινη και σιγα σιγα ''τσουλησε'' και επεστρεψε με βενζίνη, όπου το αμάξι συμπεριφέρθηκε μια χαρά. (Αυτά ήταν τα λόγια του πατέρα).
                                              Σήμερα το αμάξι πήγε στο συνεργείο. Ήμουν και εγώ παρον, όταν το βάλαμε λίγο στο γκάζι ακίνητο και είδα την μηχανή να ''χορεύει ΄΄ , με πρίεργο θόρυβο και όλα φαινόντουσαν ασυνήθιστα.
                                              Τα λόγια του μηχανικού είναι τα εξής :
                                              ''Κατεβάζουμε μηχανή. Όλο το σύστημα του υγραερίου,πιθανον να έχει βγει Off.Θα ερευνηθει-μελετηθει, τι εχει παθει και που εχει επηρεαστει ο κινητηρας. Θα πάρει τουλάχιστον 10-15 μέρες(γιατι υπαρχει σαμποταζ και στα ανταλλακτικα, ετσι μας ειπε). Οι βαλβίδες του γκαζιού είναι off σιγουρα. Η ζημια ειναι ειδη, στα 2600 ευρώ. Και αναμένουμε ενημέρωση από τον μηχανικό.
                                              Συμπερασματικά φτιάχνεται. Έρχεται όμως το ερώτημα:
                                              Αξίζει η επισκευή( αν υποθέσουμε οτι θα γινει οπως πριν), σε σχέση με την τιμή του αυτοκινήτου;
                                              (Όταν εκτιμηθεί στο 100%, το κόστος επισκευής)
                                              Ο πατέρας λέει να αφαιρεθεί το σύστημα υγραερίου. Έχει φοβηθει. Λογικο. Μέχρι στιγμής, επειδή το βλέπει συναισθηματικά , θέλει να το κρατήσει. Αλλά το κοστος καυσιμου μονο με βενζινη, ειναι απαγορευτικο για εμενα. Ειναι βαρυ αμαξι και καιει αρκετα. Σε σχεση με τον σημερινο ανταγωνισμο. Μεσα στην πολη το κινουσε μονο με Lpg.
                                              Οταν μαθουμε το τελικο κοστος , θα επανελθω με περισσοτερες πληροφοριες.
                                              ΥΓ Δεν αποκλειεται να φτιαξω μελλοντικα , νεο topic, με θεμα . ''Αγορα μεταχειρισμενου για 75νταρη, πιθανον πετρελαιο, με οσο λιγοτερη τεχνολογια πανω του. :p''
                                              Για καινουργιο, οικονομικα, δεν γινεται. Αν και γουσταρει τα subaru ,πλεον ειναι αμαξια για αλλα πορτοφολια...

                                            Το επόμενο αμάξι που θα πάρεις θα είναι παρόμοιο με το forester ? Θα πας για εντελώς καινούργιο; Θα πρέπει να ξέρεις ότι το κόστος του επόμενου αυτοκινήτου περιλαμβάνει και τυχόν ζημιές που θα βγάλει λόγω παλαιότητας. Οπότε θα δώσεις 9000 ( αν κινηθείς στα ίδια λεφτά με το τωρινό σου ) + ό,τι άλλο σου βγάλει από ζημιές. Οπότε είτε δίνεις 3-4 χιλιάδες και το κρατάς και συνεχίζεις, είτε δίνεις 9000 συν ότι άλλο σου βγάλει το επόμενο αμάξι.

                                            P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr