-
ΕΚτός απο την πολύμηνη αναμονή υπάρχουν άλλοι δύο λόγοι :
Α.Το οτι καίει λάδια (έτσι λένε τουλάχιστον οι κακές γλώσες) και
Β. Το Subaru Forester Diesel 2.0 (me 32.000€) .Ξέρει κανείς τίποτα γι΄αυτό ;
-
Ο χρήστης madmak έγραψε:
....
Β. Το Subaru Forester Diesel 2.0 (me 32.000€) .Ξέρει κανείς τίποτα γι΄αυτό ;
http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... eId=131970
-
Ο χρήστης madmak έγραψε:
ΕΚτός απο την πολύμηνη αναμονή υπάρχουν άλλοι δύο λόγοι :
Α.Το οτι καίει λάδια (έτσι λένε τουλάχιστον οι κακές γλώσες) και
Β. Το Subaru Forester Diesel 2.0 (me 32.000€) .
Ξέρει κανείς τίποτα γι΄αυτό ;Δεν καίει περισσότερα λάδια από τους υπόλοιπους οπότε μη σκας για αυτό.
Forester πετρέλαιο? Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται. Εξακολουθώ να προτιμώ outback όμως, έτσι όπως έγινε το forester. Να το δούμε όμως και από 'κοντά'...
-
Είμαι νέο μέλος. Έχω το forester 2.5 turbo, όχι το τωρινό, το αμέσως προηγούμενο (face lift), πρώτο χέρι. Είμαι στα δεκαπέντε χιλιάδες km, και ετοιμάζομαι για λάδια. Υπάρχει λόγος να ελέγξω και τίποτα άλλο;
Και κάτι άλλο. Έχω κάποιο παράπονο με τις ταχύτητες, γιατί ο μοχλός δεν κουμπώνει πάντα καλά, ειδικά στην πρώτη και δεύτερη ταχύτητα. Δεν κάνει βέβαια 'κρακ', αλλά σου δίνει την αίσθηση ότι στη διαδρομή κάπου σκαλώνει... Είναι αυτό φυσιολογικό; -
καλως ηρθες φιλε μου
το προβλημα με τις ταχυτητες το αναφερουν πολλοι και συμφωνα με τα γραφομενα τους βελτιώνετε θεαματικα με αλλαγη βαλβολινης.πιο πολλα και πιο εξιδεικευμενα θα βρεις εδω: www.scooby.gr
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
καλως ηρθες φιλε μου
το προβλημα με τις ταχυτητες το αναφερουν πολλοι και συμφωνα με τα γραφομενα τους βελτιώνετε θεαματικα με αλλαγη βαλβολινης.πιο πολλα και πιο εξιδεικευμενα θα βρεις εδω: http://www.scooby.gr
Σε ευχαριστώ πολύ. Δεν το ήξερα καν αυτό το site...
-
Ο χρήστης panor31 έγραψε:
Το tiguan το απέκλεισα από τη πρώτη στιγμή (παρόλο που είμαι κάτοχος golf για 12 χρόνια) γιατί έχει περιορισμένους χώρους και πιστεύω το πληρώνεις για χρυσάφι σε σχέση με αυτά που προσφέρει. Ετσι μάλλον καταλήγω στο forester - πιστεύω είναι η καλύτερη επιλογή.
Παραθέτω ενα post από το www.vwwatercooled.org.au .
'Hi ,My name is Paul and I live in Werribee Victoria.
Picked up the Tiguan last Friday so only 450 k`s on the clock so far.
Got the White 147 TSI with sunroof . Still coming to terms with all the knobs and functions . Came from an XT Forester and must say **how surprised I am at how much quieter ,smoother and better handling the Tiguan is **. Great car.'Μάλλον προσφέρει παραπάνω από οτι πιστευεις.. Και παρεπιμπτόντως δεν ειμαι κάτοχος Tiguan , απλά το σκέφτομαι και εγω
-
Δεν θελω να μπω σε αντιπαραθεση μεταξυ Forester & Tiguan (καπου εχει αναλυθει το θεμα), αλλα:
1)Το καινουριο Forester ειναι πολυ πιο ησυχο απο το παλιο και ειδικα απο το XT
2) ο τυπος συγκρινει 2 αυτοκινητα που εχουν διαφορα 10 χρονια -
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΦΟΡΕΣΤΕΡ ΤΟΥ 2003 ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΧΤ ΤΟΥΡΜΠΟ ΤΙ ΛΕΤΕ ΚΑΛΗ ΑΓΟΡΑ 11000 ΕΥΡΩ
-
ναι
-
ποσα χιλ εχει;
θα υπολόγισες βεβαια και την (πολυ) υψηλη) καταναλωση...
+2000 € για αεριο και ξεμπλεξες...
Παντως ειναι πολυ καλο αυτοκινητο
-
Καλημέρα!Έχω το σουμπαρου Φόρεστερ 2009 ντίζελ 2.0 γνωρίζει κάποιος να μου πει τι σέρβις πρέπει να κάνω στις 116000χλμ εκτός λάδια, φίλτρα...Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης ντανης εκτορας έγραψε:
Καλημέρα!Έχω το σουμπαρου Φόρεστερ 2009 ντίζελ 2.0 γνωρίζει κάποιος να μου πει τι σέρβις πρέπει να κάνω στις 116000χλμ εκτός λάδια, φίλτρα...Ευχαριστώ.Το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου δεν γράφει κάτι; Πρέπει να έχεις και μια εικόνα από τα προηγούμενα service, μήπως και αλλάχτηκε κάτι νωρίτερα από το κανονικό ή μήπως δεν αλλάχτηκε κάτι άλλο που έπρεπε.
-
Ο χρήστης ντανης εκτορας έγραψε:
Καλημέρα!Έχω το σουμπαρου Φόρεστερ 2009 ντίζελ 2.0 γνωρίζει κάποιος να μου πει τι σέρβις πρέπει να κάνω στις 116000χλμ εκτός λάδια, φίλτρα...Ευχαριστώ.Με το συμπάθειο, αλλά ότι κι αν σου πει κάποιος εδώ μέσα (που δεν γνωρίζεις ούτε ποιος είναι ούτε τι γνώσεις έχει ούτε σε τελική ανάλυση κι αν είναι καλοπροαίρετος) εσύ θα το θεωρήσεις πιο σωστό από το να διαβάσεις το εγχειρίδιο συντήρησης ή να ρωτήσεις κάποιο εξειδικευμένο ή εξουσιοδοτημένο συνεργείο;
-
Καλησπέρα, ήθελα παρακαλώ την εμπειρία από τυχόν κατόχους Subaru forester 2.0 diesel μοντέλο 2011 (θετικά, αρνητικά, προβλήματα, τι να προσέξει κανείς ως μτχ, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών κλπ). Ο λόγος που το κοιτάζω είναι ότι μου φαίνεται πολύ 'πιο αυτοκίνητο' για τα λεφτά του από ένα qasqsai, duster, scross έστω νεότερα κατά 2-3 χρόνια...παρά τις οποιες επιβαρύνσεις σε τέλη κ φόρους...
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης PANOSSSS έγραψε:
Καλησπέρα, ήθελα παρακαλώ την εμπειρία από τυχόν κατόχους Subaru forester 2.0 diesel μοντέλο 2011 (θετικά, αρνητικά, προβλήματα, τι να προσέξει κανείς ως μτχ, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών κλπ). Ο λόγος που το κοιτάζω είναι ότι μου φαίνεται πολύ 'πιο αυτοκίνητο' για τα λεφτά του από ένα qasqsai, duster, scross έστω νεότερα κατά 2-3 χρόνια...παρά τις οποιες επιβαρύνσεις σε τέλη κ φόρους...Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο αδερφός μου ήταν μηχανικός για πολλά χρόνια στη subaru. Είναι φανταστικά - αν και ιδιαίτερα - αυτοκίνητα.
Τα diesel όμως έχουν παρουσιάσει πρόβλημα με τον στρόφαλο και είναι επίφοβα...
Αν μπορείς να ελέγξεις με κάποιον τρόπο αυτό (δύσκολο...)...τότε προχώρα άφοβα ως προς τα υπόλοιπα
Επίσης, αν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση, γενικά τα subaru καίνε... -
Για κατανάλωση υπολόγισε 7,5 λιτρα/100 περίπου.
Απ'οτι κατάλαβα, τα πετρέλαια εχουν ένα θέμα με τον δίσκο και το βολάν.
Ισως η ροπή του πετρελαιοκινητήρα είναι μεγαλη και φθείρονται πιο γρήγορα... δεν ξερω.
Ξέρω ομως οτι εγω άλλαξα δίσκο στα 113000 χιλιομετρα και ηταν πολύ φαγωμενος και απο τα 165000 μου παρουσιαζει έντονα φαινόμενα για αλλαγη βολάν.
Άλλαξα βαλβολίνες και υγρά συμπλέκτη, η αλήθεια είναι οτι μειώθηκαν τα συμπτώματα, αλλά υπάρχουν και ξέρω οτι αργά ή γρήγορα θα χρειαστεί αλλαγή (περίπου 900€). Υπόψη οτι σε ενα δίλητρο Βιταρα που είχα πρίν, άλλαξα δίσκο στα 280000 χιλιομετρα δουλεμένο σε πολύ πιο δύσκολες συνθήκες.
Επίσης στα μικρα αυτοκίνητα δεν άλλαζα ποτε δίσκο (έφευγαν απο τα χέρια μου στις 200000 χιλιομετρα), οπότε ο δίσκος δεν ειναι θέμα οδήγησης.Τωρα, στα 175000 χιλιομετρα σε μένα και σε εναν καλο φιλο με Φορεστερ βενζίνη (2008, 100000 χιλιομετρα) μας παρουσίασε πρόβλημα το κεντρικό διαφορικό. Πρακτικά, μετά απο ταξίδι μιας ωρας και πάνω, οταν πας να παρκάρεις ή να στρίψεις πολύ, το αυτοκίνητο κανει εναν εντονο ήχο στους μπροστα τροχους γιατι δεν κυλάνε, αλλά μικρομετατοπίζονται.
Σε μενα το κανει λίγο και μετα απο ζεσταμα, στον φιλο μου πιο έντονα και πιο γρήγορα.
Ο φίλος μου το επισκεύασε (150€) και σημερα παραλαμβάνει το αυτοκινητο οπότε θα το δοκιμάσουμε.
Η αντιπροσωπεία δεν το επισκευάζει, αλλάζει κατευθείαν το ανταλλακτικο (900€+ εργασία ).Αυτά απο μένα.
Ο κινητήρας δεν παρουσίασε κάποιο πρόβλημα, μονο αυτα που ανέφερα για τη μεταδοση.
Θεωρώ οτι δεν εγιναν επαρκείς δοκιμες απο τη Σουμπαρου σε ολα τα επιμέρους εξαρτήματα, ήταν το πρώτο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο τους. -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Για κατανάλωση υπολόγισε 7,5 λιτρα/100 περίπου.Απ'οτι κατάλαβα, τα πετρέλαια εχουν ένα θέμα με τον δίσκο και το βολάν.
Ισως η ροπή του πετρελαιοκινητήρα είναι μεγαλη και φθείρονται πιο γρήγορα... δεν ξερω.
Ξέρω ομως οτι εγω άλλαξα δίσκο στα 113000 χιλιομετρα και ηταν πολύ φαγωμενος και απο τα 165000 μου παρουσιαζει έντονα φαινόμενα για αλλαγη βολάν.
Άλλαξα βαλβολίνες και υγρά συμπλέκτη, η αλήθεια είναι οτι μειώθηκαν τα συμπτώματα, αλλά υπάρχουν και ξέρω οτι αργά ή γρήγορα θα χρειαστεί αλλαγή (περίπου 900€). Υπόψη οτι σε ενα δίλητρο Βιταρα που είχα πρίν, άλλαξα δίσκο στα 280000 χιλιομετρα δουλεμένο σε πολύ πιο δύσκολες συνθήκες.
Επίσης στα μικρα αυτοκίνητα δεν άλλαζα ποτε δίσκο (έφευγαν απο τα χέρια μου στις 200000 χιλιομετρα), οπότε ο δίσκος δεν ειναι θέμα οδήγησης.Τωρα, στα 175000 χιλιομετρα σε μένα και σε εναν καλο φιλο με Φορεστερ βενζίνη (2008, 100000 χιλιομετρα) μας παρουσίασε πρόβλημα το κεντρικό διαφορικό. Πρακτικά, μετά απο ταξίδι μιας ωρας και πάνω, οταν πας να παρκάρεις ή να στρίψεις πολύ, το αυτοκίνητο κανει εναν εντονο ήχο στους μπροστα τροχους γιατι δεν κυλάνε, αλλά μικρομετατοπίζονται.
Σε μενα το κανει λίγο και μετα απο ζεσταμα, στον φιλο μου πιο έντονα και πιο γρήγορα.
Ο φίλος μου το επισκεύασε (150€) και σημερα παραλαμβάνει το αυτοκινητο οπότε θα το δοκιμάσουμε.
Η αντιπροσωπεία δεν το επισκευάζει, αλλάζει κατευθείαν το ανταλλακτικο (900€+ εργασία ).Αυτά απο μένα.
Ο κινητήρας δεν παρουσίασε κάποιο πρόβλημα, μονο αυτα που ανέφερα για τη μεταδοση.
Θεωρώ οτι δεν εγιναν επαρκείς δοκιμες απο τη Σουμπαρου σε ολα τα επιμέρους εξαρτήματα, ήταν το πρώτο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο τους.Ευχαριστώ πολύ για τα φώτα σας. Ερχόμενος από γιαπωνέζικο coltaκι και καλομαθημενος, πραγματικά δεν θέλω ούτε να σκέφτομαι ούτε να ασχολούμαι με πιθανές βλαβες, θέματα, κλπ. οπότε πάει κ αυτό...
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Subaru Forester 2008