**Να πω κατι , μονο για το θεμα της μεσης,που ειναι σοβαρο:**Επειδη εμεις δεν μπορουμε να το νιωσουμε, προτυνω, οταν αποφασισει ο φιλος τι θα παρει πχ ειναι αναμεσα σε 2 μοντελα, αν γινεται, να βρει να νοικιασει (ας μην ειναι η εκδοση που τον ενδιαφερει) εστω για 2 μερες (ΣΚ) και να τα δοκιμασει σε ρεαλιστικες συνθηκες.Θα ηταν παρα πολυ χρησιμο.
Με 10 λεπτα τεστ ντραιβ δεν μπορεις να λαβεις αρκετα δεδομενα ως προς την ανεση.
Best posts made by petrosv30
-
RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k
-
RE: Suzuki Swift (2024)
Πληροφορια
Έμαθα σήμερα , τυχαια οτι
Στο νεο σοθιφτ , θα εχει γινει αισθητη βελτιωση στο θεμα της ηχομονωσης, στους τριγμους των πλαστικων, οταν πας σε καροδρομο και κατι μου ελεγε για ενα συστημα που οταν δεν στριβεις καλα και παει να σε πεταξει στο αντιθετο ρευμα κυκλοφοριας, θα στριβει το τιμονι μονο του.
Επισης μου ειπε οτι εχει γινει βελτιωση και στο θεμα των υλικων της πλατφορμας
Γενικα το θεμα συζητησης ηταν γιατι εγινε τοσο ακριβο, και αυτα ειπε, τους τα εξηγησε ο προεδρος της suzuki που ηρθε στην Ευρωπη να παρουσιασει το νεο μικρο, και οτι η εταιρεια εστιασε πολυ στην βελτιωση αυτου του αυτοκινητου ριχνοντας πολυ χρονο και πορους σε ερευνα.
Ολα αυτα ειναι προφορικα , δεν ξερω λεπτομεριες και αν τα ειχε καταλαβει ολα σωστα, ο εμπορος με τον οποιο λεμε καλημερα τακτικα.
ΥΓ μου ειπε οτι οι τιμες δεν θα πεσουν ποτε, και θα συνεχισουν να ανεβαινουν, λογω του πληθωρισμου και ανταγωνισμου και εξελιξης της τεχνολογιας.Απο το επομενο ετος,δεν θα υπαρχει πλεον μικρο αμαξι σε σεβαστη εκδοση εξοπλισμου , κατω απο 20 Κ.
Αποψη μου αν και ρομαντικη , θα επρεπε να ξεκινας να χτιζεις ενα αμαξι απο το μηδεν σε εξοπλισμο και να παιρνεις οτι θες. Θα μου πεις παλι ονειρευεσαι, θα σου πω δυστυχως ειμαι στο δικο μου κοσμο, με ολα αυτα που συμβαινουν γυρω μας...
Αλλα ρεαλιστικα, ποιος αραγε θα δινει τοσα λεφτα πχ για ενα αυτοματο σβτ σουιφτ με σχεδον 23.5 Κ, πας σε αλλη κατηγορια. -
RE: Suzuki Vitara 2015
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
Αν δείτε τι μαλακίες έχει κάνει η subaru στο νέο υβριδικό crosstrek και συνειδητοποιήσετε ότι για κάποιον που ενδιαφέρεται για τσάρκες στας εξοχάς τα νταστερ και βιταρα παραμένουν, ακόμα και τόσα χρόνια μετά από την κυκλοφορία του βασικού μοντέλου, οι μόνες διαθέσιμες επιλογές σε καινούργια αμάξια (κάπως) χωμάτινου προσανατολισμού που μπορεί να αποκτήσει κανείς χωρίς να πουλήσει το ένα του νεφρό, θα δείτε το πράγμα αλλιώς πάντως πιστεύω.
Γιαυτό ο πατέρας μου κρατάει το φορεστερ του 2008
Έχει αρχίσει η φυσιολογική φθορά, αλλά πάει παντού με την συμμετρική τετρακίνηση,εκει που αλλα σταματάνε αυτο προχωράει.
Βάζεις την αργή και την 1η και ειναι σαν να βγάζει δαγκάνες και πάει αργά σαν τον κάβουρα.
Μακάρι να το πρόσεχε, το λυπάμαι πάω και τρίβω τις κοτσιλιες με ζεστό νερό... και τα ακουω κιόλας...
Γενικά τα καινούργια subaru, δεν έχουν την ίδια αξιοπιστία με τα προηγούμενα, έχω ακούσει κάποιους κατόχους με μοντέλα από το 17 και μετά ,ότι ραγιζουν στροφαλοφοροι άξονες και βαράνε η μηχανές πετρελαίου... Όλο και πιο αναλώσιμα πάνε να τα κάνουμε οι κερατάδες.... -
RE: Suzuki Swift (2024)
@jamesd said in Suzuki Swift (2024):
2 παρά κάτι μ. δεν χωράς σε swift. Αν έχεις θέμα ύψους πας για Citroen c3 ή αλλάζεις κατηγορία και αφήνεις το swift για αυτούς που είναι από 1.90 cm και κάτω.
Αν αναφέρασαι στο παλιο swift:
Μιας και το εχουμε στην οικογενεια και εγω ειμαι στο 1.92, θα πω οτι ειναι απο τα λιγα μικρα που ειμαι ανετα.Αλλα ,αλλα διαπιστωσα, τωρα που εφυγε και το αγχος του νεου οδηγου ως προς το μεγεθος(ηθελα μικρο) ότι χωραω μεν αλλα καπως ''οριακα'' δε.
Τι εννοω : Πλεον θελω να εχω ενα ευρος ποντων, δηλαδη ενα Δx μηκος, ασφαλειας. Πχ αν σε ενα μικρο hatchback το κεφαλο μου απεχει μια γροθια γεματη και τα γονατα μου επισης απο το ταμπλο , ειμαι οκ , αν δεν ισχυει αυτο, ακομα και χωραω παρα 3 εκατοστα, απο εμενα ειναι ακυρο πλεον. Το διαπιστωσα οταν επεσε ενας πισω μου με το swift και απο το τρανταγμα , τα γονατα μου ακουμπησαν στο πλαστικο κατω απο το τιμονι και πιεστηκαν λιγο, και με κοπανησε φρεναρωντας σε κατηφορα που ειχα στοπ με 5-7 km/h ενας απο πισω(νομιζε οτι δεν θα σταματαγε ειπε και θα περναγα).
Καταληγω οτι δεν αρκει να χωρας αλλα να εχεις και ενα ευρος εκατοστων για ασφαλεια. Εν τελει καλα ειμαι με το swift αλλα οριακα. Δηλαδη πλεον παιρνω το subaru forester του μπαμπα και παρολο που δεν μου αρεσουν τα suv, και ειναι παλιο και δεν εχει ουτε αισθητηρα πιεσης αερα για λαστιχα,κλπ ,εεε ειμαι ανετα.
Θα μου πεις, ωραια παρε suv, θα σου πω οχι .
Hatchback ή Sedan μου αρεσουν αλλα να εχω ευρος....
Οταν ψαχναμε αμαξι και σας ρωταγα εδω, καποιος μου ειχε πει οτι ειμαι πολυ ψηλος για τετοιο αμαξι και τωρα καταλαβα τι εννοουσε...
Ο κυριος επανω που που λεει cITROEN C3 ή πιο μεγαλο , εν τελει εχει δικιο.
Αν εννοεις το καινουργιο swift , δεν το εχω δει απο κοντα. -
RE: Suzuki Vitara 2015
Γεγονός:
Σήμερα πέρασα μια βόλτα από την σουζουκι στην γειτονια μου, και ζητησα να δω ενα vitara , επειδη ειδα οτι η gl 4x2 εκδοση ειναι κοντα στα 20Κ για να το ανταλλαζα με το μικρο, και τι του λειπει , μια καμερα και 2 αισθητηρες απο αναλογο μαγαζι.
Εμπειρία:
Δεν χωρεσα μεσα... (1,92)
Φαουλ : το υψος της θεση οδηγησης , τα γνωστα, τερμα κατω και τα γονατα ακουμπουσαν στο λαιμο του τιμονιου και τα ματια μου εβλεπαν 1/3 τζαμι και το 1/4 του υφασματος ουρανο του αυτοκινητου.
Αμαξι για ... κατω του 1.80 vα υποθεσω για να υπαρχει και ενα ευρος ποντων ασφαλειας...
Τί μου θύμισε;
Μου θυμισε την αισθηση που ειχα οταν ειχα μπει σε ολα τα τογιοτα , οχι τοσο χαλια οπως στο chr αλλά κάτι σαν το Rav.
Έπιλογος:
Ενταξει δεν με εσφιξε η καρδουλα μου, που μου ειναι πλεον αδιαφορο, οπως τοτε ενα βροχερο πρωινο ,οταν μπηκα σε ενα mx-5...
Υ.Γ. ¨Αναφερω την εμπειρια μου γοα οσους , το σκεφτονται και ειναι στο ιδιο υψος , μην χασουν τον χρονο τους. Βεβαια , αναγνωριζω οτι ειναι ενα αμαξι που εχει αφισει ιστορια και συνεχιζει, και δικαιως εχει την θεση του σε αυτο το φορουμ... -
RE: Suzuki Swift (2024)
@lap said in Suzuki Swift (2024):
Πολύ σωστή παρατήρηση!!!!!
Εννοείς το πλαστικό των χειριστηρίων του κλιματιστικού;;;
Όλα καλά με το χτύπημα;;;
Κατω απο το τιμονι καπου βρηκαν τα γονατα.
Ναι πηγε για αλλαγη ο πισω προφυλακτηρας και ολα καλα.
Γενικα 30Κ σχεδον το αμαξι 3.5 χρονια, ολα καλα
Τωρα για να πω την αμαρτια μου ψαχνω να το δωσω που κραταει αξια, αλλα πρεπει να εχω βρει αμαξι πριν γινει αυτο...
Οι τιμες εχουν ξεφυγει, αλλα οι κεραιες, ειναι ενεργοποιημενες, και τωρα που παιρνω πτυχιο το καλοκαιρι και ψαχνομαι για πρακτικη , μπορει να εξηγηθει ο μπαμπας.
Βεβαια τωρα λεει θα μαθει να οδηγει και η αδερφη μου οποτε και σε μεταχειρισμενα κοιταω....
Δυσκολος γριφος.... -
RE: Suzuki Swift (2024)
@lap said in Suzuki Swift (2024):
Πολύ σωστή παρατήρηση!!!!!
Το ένα όμως είναι a-b segment και το άλλο d segment
Εννοείς το πλαστικό των χειριστηρίων του κλιματιστικού;;;Όλα καλά με το χτύπημα;;;
Το c3 είναι σαφώς πιο στενάχωρο!!! Το κεφάλι σου θα ακουμπούσε την οροφή
Εσυ ήσουν για baleno!!!!
Ενα χατσ , εχει η σουζ και δεν το φερνουνε οι κεραταδες...
Γεμισαμε crossover και suvs.....
Και αυτα χρειαζονται αλλα οχι το 80%, δεν θα μεινουν αμαξια στη Ευρωπη... -
RE: Suzuki Swift (2024)
@lap said in Suzuki Swift (2024):
Με το καλο και εις ανώτερα!!!!
Το cvt πως το βλέπεις;;;; Από συντήρηση τι σου είπαν;
Έκανες αλλαγή λαδιών;;;
Μηπως να παμε στο αλλο νημα για το προηγουμενο, ενοχλουμε εδω που ειναι για το νεο.
Αν οχι απαντω , με 27 χιλιαδες χλμ ειναι πολυ νωρις για αλλαγη λαδιων στο CVt, εγω θα τα αλλαζα στα 60.
Δεν μου εχουν πει κατι, λογικα τον Νοεμβριο που θα συμπληρωσουμε τα 4 χρονια, θα γινει αλλαγη ελαστικων. Αν το εχω κρατησει μεχρι τοτε.
Γενικα τα Cvt κιβωτια , ειναι αργουτσικα στον ανοιχτο δρομο, ειδικα αν ειμαι μεσα με βαλιτσες και 4 ατομα, ζοριζεται, βεβεια μεσα στην πολη που ειναι το ειδος του, ειναι μια χαρα, απο σταση κανει τα πεταγματακια του, οταν ειμαι μονος μεσα ή 2 ατομα. Καταναλωση με το δικο μου ποδι 4.5 σπανια, συνηθως 5.0 με 5.5 στην χειροτερη.
Εκτος πολης σε επαρχιες βουνα λαγκαδια ή σε ανοιχτο δρομο , μπορω να το κανω να δειξει και κατω απο 4.5 , κατω απο ορισμενες συνθηκες.Και 3 εχω δει και 2.5 αλλα σπανια. -
RE: Suzuki Swift (2024)
Το καινουργιο swift
Εμενα μου αρεσει εξωτερικα , πολυ ομορφο και αγριεμενο. (βεβαια αυτο ειναι υποκειμενικο)
Απο μεσα , ακομη καλυετρο απο το προηγουμενο.
Τωρα, ως προς το μηχανολογικο κομματι που με απασχολει πιο πολυ, δεν θα ελεγα οτι συμπαθω ιδιαιτερα αυτο που τρελενονται στην Ευρωπη και μειωνουν κυλινδρους για να μειωσουν λιγα γραμμαρια C02, (οπου οι μετρησεις γινονται στο εργοστασιο σε ιδανικες συνθηκες , οποτε μιλαμε για παρανοια...)
Και βαζουν στα κακομοιρα τα αμαξακια εκτονωτες( στροβιλους ή τουρμινες) για να κρατησουν την Ισχυ εκει ου ηταν.
Εχω τις αμφιβολιες μου ως προς την αντοχη και αξιοπιστια του κινητητρα, αν καποιος σκοπευει να το κρατησει.
Βεβαια μπορει να βγουν αξιοπιστα ποιος ξερει(νομιζω πλεον ολα ετσι ειναι), ο χρονος θα δειξει....
Συμπερασματικα , αυτη η νοοτροπια, μικρων κυβικων και πιεσμενων, εμενα δεν μου αρεσει.Αν θες την sport εκδοση , καλος, δεν πας για οικονομια καυσιμο εκει,αλλα τα απλα θα επρεπε να ειναι ατμοσφαιρα. -
RE: Suzuki Vitara 2015
@criuser said in Suzuki Vitara 2015:
@petrosv30 said in Suzuki Vitara 2015:
Εγώ που είμαι 2 πόντους πιο ψηλός, βρήκα την λύση στο 3 αιρκρος.
Επίσης χωράς στο αδελφό όπελ Κρόσλαντ, αλλά και στο Σκόντα Κάμικ.Αυτά μόνο.
Μου αρεσουν τα hatchbacks ή sedan .
Οντως το εαρ κροσ ειναι παρα πολυ ευρυχωρο μαζι με τα αλλα που λες.
Οταν ερθει η ωρα θα ανοιξω αντιστοιχο ποστ με ερωτηση να σας ρωτησω...
Latest posts made by petrosv30
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Άκου που σου λέω. Βάλε όσα bar λέει και κάνε 5-10 χλμ
Δεν έκανα τόσα πολλά άλλα το καταλαβαίνω.
Πιθανόν λόγω του κρύου, η πίεση έχει πέσει αρκετά μέχρι να ζεστάνουν, οπότε αισθητήρας κάνει την δουλειά του σωστά. -
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
Αυτά που μου γράφετε τα ξερω , όπως για το πόσες φορές πατάς και τι ανοίγει αντίστοιχα.
Γράφω για ένα θεματακι που παρατηρώ
Όταν είμαι έξω από το αμάξι και πάω να ανοίξω, όταν πατάω το φορητό κλειδί, δύο φορές και ανοίξουν όλες οι θύρες στο αυτοκίνητο πριν προλάβω να κάτσω μέσα, ηια 3 δευτερόλεπτα περίπου, ανοίγει από μόνη της η οθόνη του πίνακα οργάνων(όχι η οθόνη αφής)και το δεξί φλας( μπορεί μα είναι και το αριστερό, δεν θυμάμαι) το λεω γιατί ακούω τον ήχο του. Και μετά σβήνουν όλα. Όπως ήταν σβηστά από πριν.Χωρις να έχω πατήσει ακόμα κάποιο πεντάλ και να έχει ανοίξει το αμάξι.
Προφανώς και δεν μας ενοχλεί, απλά το αναφέρω -
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Το ένα είναι ίδιον του swift. Κάνε λίγα χιλιόμετρα και σταματά αφού έχεις φουσκώσει τα λάστιχα.
Το δεύτερο, δενκαρλααβα γιατί πατάς δύο φορές το start. Μια θέλει με συμπλέκτη
Για το 1ο , η ένδειξη δεν έφευγε με τίποτα.Το πήγε στον έμπορο λαι το ρυθμισανε.
Για το 2ο , να θυμίσω: είναι αυτόματο η έκδοση glx που εψει κουμπί εκκίνησης.
Αν πατήσεις το κουμπί μια φορά για 2 sec ανοίγουν ηλεκτρονικά και κινητηρας
Αν το πατήσεις χωρίς να πατάς φρένο 2 φορές γρήγορα και τξ αφήσεις, ανοίγουν τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου. (Σαν να γυριζεις το κλειδί νια σκάλα, χωρίς τον κινητηρα)
Το θέμα που παρουσιάζει ειναι οταν πάω να ανοίξω τις πόρτες με το κλειδί που έχω, όταν πατάς unlock μια φορά ανοίγει του οδηγού, αν πατήσεις δύο φορές ανοίγουν όλες οι θύρες ρου αυτοκινήτου, τοτε ανοίγει για 3 δευτερόλεπτα η οθόνη σαν να πάτησα το κουμπί εκκίνησης και ανοίγει και το δεξί φλας και μετα σβήνουν -
RE: MG ZS
Δεν έχω να γράψω κάτι για το αμάξι αλλά το προφίλ που έφτιαξε το νήμα αυτό έχει και γαμω τις φωτογραφίες, νόμιζα ότι ήταν κόκκινος ηλιος μέχρι που έκανα ζουμ ιν.
Κόλλησε η Citroen Covid 19? Χαχαχαχχχχχ
Το ερώτημα είναι ποιος την κόλλησε ή ειναινο ασθενής μηδεν και αν γιατρευεται.
Προσπαθώ μα φτιάξω και εγώ κάτι τέτοια με AI που είναι δωρεάν στο διαδίκτυο. -
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
Καλησπέρα στο φόρουμ
Λοιπόν αν και πεζός πλέον καθώς το αμάξι έχει περάσει στα χέρια της αδερφής. Έγιναν κάποια πραγματάκια και τα αναφέρω συνοπτικά :
1)Το αμάξι έβγαζε συνέχεια alert για low tyre pressure. Στην αρχή νόμιζα ότι πάει και το γεμίζει στα βενζινάδικα που δεν έχουν συνήθως ακριβή όργανα μέτρησης καο της εβαζαν λιγότερο ή η ίδια δεν είχε καταλάβει τις μονάδες μέτρησης της πίεσης. Το πήγα εγώ , βάλαμε 36 μπροστά και 32 πίσω psi και η ένδειξη ήταν αναμενη. Οποτε το πήγε στον έμπορο που το πήραμε καο το έφτιαξε.
**Να σημειώσουμε ότι το αμάξι έχει 35 Κ χλμ 4 ετών και 4 μηνών με τα εργοστασιακά λάστιχα, για τα οποία της θυμίζω κάθε εβδομάδα να κλείσει ραντεβού να τα αλλάξει μιας και χρησιμοποιεί το αμάξι μέσα στο λεκανοπέδιο καθημερινά ( περίπου 40 χλμ / ημέρα)
Δεν είναι στο χέρι μου.2)Το αμάξι έχει και ένα άλλο θεματακι στα ηλεκτρονικά, όμως δεν την ενοχλεί προς το παρόν. Όταν πατάς το κλειδί ή από το χερούλι δύο φορές για να ξεκλειδώσουν όλες οι θύρες, ανάβει για 2 δευτερόλεπτα η οθόνη, σαν να ανηηεις μόνο τα ρεύματα ( πατώντας το κουμπί εκκίνησης 2 φορές γρήγορα,χωρίς να βαλεις μπροστά τον κινητήρα) και ανοίγει το δεξί φλας ( ένα από τα δύο) . Δεν το κάνει πάντοτε, αλλά εγώ που το πήρα να πεταχτώ στον φούρνο μου το έκανε. 4 φορές που έπαιζα.
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
Καλησπέρα , λοιπον αυτα που θελω να γραψω αφορουν μεν ειδικα το σουζουκακι του 20(faceift το 2020) , αλλα γενικα αφορουν και καθε αμαξι.
Θα ηθελα να γραψω σχετικα με τα τζαμια του αυτοκινητου, πλυσιμο,αφαιρεση χρωματος και αλατων.
Αν υπαρχει στο φορουμ , κατηγορια : τζαμια-->πλυσιμο..> αφαιρεση αλατων. Θα το ψαξω και θα γραψω εκει.
Αν δεν υπαρχει, θελετε να φτιαξουμε ενα τετοιο θεμα?
Να εχει σχεση μονο με τζαμια. (Θα ελεγα εγω, εξωτερικα) -
RE: Suzuki Swift (2024)
@lap said in Suzuki Swift (2024):
@petrosv30 said in Suzuki Swift (2024):
Χωροι: Πηγα και το ειδα στον Πειραια(λεωφορος θηβων), μου φανηκε πιο στενο απο το προηγουμενο, εκανα ολες τις ρυθμισεις στην θεση και εβλεπα λιγο ουρανο. Μπαινει και αυτο πλεον στην καταμαυρη μου λιστα .
Εμφανιση:Απο κοντα πλεον, ειναι πιο ωραιο απο το προηγουμενο.
Φωτα: μου ειπαν πως δεν θα εχει πλεον φωτα ομιχλης, γιατι εκαναν κατι μετρησεις και ta led , ειναι υπερ αρκετα για την νοτια ευρωπη. Δεν ξερω , εμενα με το παλιο εξω απο καλαματα( Μεσσηνια προς Αρκαδια) με ειχε βολεψει που πιανει ομιχλη πολλες φορες.
Μου αρεσε το εσωτερικο : πολυ καλυτερο απο το προηγουμενο, αλλα παλι αυτα τα μετρια πλαστικα.Και μου φανηκαν καλυτερα τα καθισματα, μεγαλωσαν την σκαλα στο προσκεφαλο .
Επισης, εμπορικα , τα εχεις ολα απο την 2η εκδοση
και η 1η ειναια ρκετα πλουσια.Στην 3η το μονο προσθετο ειναι ο κλιματισμος και οι ζαντες.Κριμας που δενε χει σπορτ εκδοση...
Ποιος σκεφτηκε να βαλει τον κλιματισμο μονο στην 3η.... -..........-
Προσωπικα , δεν θα το επαιρνα λογω χωρων πλεον και δεν μου αρεσει η μοδα με τουρμινες και μικρους κινητηρες. (Μπορει να ειναι αξιοπιστο, θα φανει στο μελλον, μπορει να το εχω παρει στραβα εγω).Πολύ παράξενο που σου φάνηκε πιο κοντό! Είναι ακριβώς ίδιο μέσα! Θα βρω κάπου τα νούμε
***Έχοντας υψος (1.92) ,
Έβαλα την καμερα του κινητου στο ιδιο ύψος με τα μάτια μου , μέσα στο swift ( το προηγουμενο).Οταν θα βρω χρονο θα ξαναπαω στο νεο , να στειλω την αντιστοιχη.Για να γινει πιο κατανοητο αυτο που θελω να αναδειξω. -
RE: Suzuki Swift (2024)
Χωροι: Πηγα και το ειδα στον Πειραια(λεωφορος θηβων), μου φανηκε πιο στενο απο το προηγουμενο, εκανα ολες τις ρυθμισεις στην θεση και εβλεπα λιγο ουρανο. Μπαινει και αυτο πλεον στην καταμαυρη μου λιστα .
Εμφανιση:Απο κοντα πλεον, ειναι πιο ωραιο απο το προηγουμενο.
Φωτα: μου ειπαν πως δεν θα εχει πλεον φωτα ομιχλης, γιατι εκαναν κατι μετρησεις και ta led , ειναι υπερ αρκετα για την νοτια ευρωπη. Δεν ξερω , εμενα με το παλιο εξω απο καλαματα( Μεσσηνια προς Αρκαδια) με ειχε βολεψει που πιανει ομιχλη πολλες φορες.
Μου αρεσε το εσωτερικο : πολυ καλυτερο απο το προηγουμενο, αλλα παλι αυτα τα μετρια πλαστικα.Και μου φανηκαν καλυτερα τα καθισματα, μεγαλωσαν την σκαλα στο προσκεφαλο .
Επισης, εμπορικα , τα εχεις ολα απο την 2η εκδοση
και η 1η ειναια ρκετα πλουσια.Στην 3η το μονο προσθετο ειναι ο κλιματισμος και οι ζαντες.Κριμας που δενε χει σπορτ εκδοση...
Ποιος σκεφτηκε να βαλει τον κλιματισμο μονο στην 3η.... -..........-
Προσωπικα , δεν θα το επαιρνα λογω χωρων πλεον και δεν μου αρεσει η μοδα με τουρμινες και μικρους κινητηρες. (Μπορει να ειναι αξιοπιστο, θα φανει στο μελλον, μπορει να το εχω παρει στραβα εγω). -
RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k
Εν τελει ο φιλος , αποφασισε ;;; Τι αμαξια κοιταει?
-
RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k
**Να πω κατι , μονο για το θεμα της μεσης,που ειναι σοβαρο:**Επειδη εμεις δεν μπορουμε να το νιωσουμε, προτυνω, οταν αποφασισει ο φιλος τι θα παρει πχ ειναι αναμεσα σε 2 μοντελα, αν γινεται, να βρει να νοικιασει (ας μην ειναι η εκδοση που τον ενδιαφερει) εστω για 2 μερες (ΣΚ) και να τα δοκιμασει σε ρεαλιστικες συνθηκες.Θα ηταν παρα πολυ χρησιμο.
Με 10 λεπτα τεστ ντραιβ δεν μπορεις να λαβεις αρκετα δεδομενα ως προς την ανεση.