**Να πω κατι , μονο για το θεμα της μεσης,που ειναι σοβαρο:**Επειδη εμεις δεν μπορουμε να το νιωσουμε, προτυνω, οταν αποφασισει ο φιλος τι θα παρει πχ ειναι αναμεσα σε 2 μοντελα, αν γινεται, να βρει να νοικιασει (ας μην ειναι η εκδοση που τον ενδιαφερει) εστω για 2 μερες (ΣΚ) και να τα δοκιμασει σε ρεαλιστικες συνθηκες.Θα ηταν παρα πολυ χρησιμο.
Με 10 λεπτα τεστ ντραιβ δεν μπορεις να λαβεις αρκετα δεδομενα ως προς την ανεση.
Best posts made by petrosv30
-
RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35kposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-
RE: Suzuki Swift (2024)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Πληροφορια
Έμαθα σήμερα , τυχαια οτι
Στο νεο σοθιφτ , θα εχει γινει αισθητη βελτιωση στο θεμα της ηχομονωσης, στους τριγμους των πλαστικων, οταν πας σε καροδρομο και κατι μου ελεγε για ενα συστημα που οταν δεν στριβεις καλα και παει να σε πεταξει στο αντιθετο ρευμα κυκλοφοριας, θα στριβει το τιμονι μονο του.
Επισης μου ειπε οτι εχει γινει βελτιωση και στο θεμα των υλικων της πλατφορμας
Γενικα το θεμα συζητησης ηταν γιατι εγινε τοσο ακριβο, και αυτα ειπε, τους τα εξηγησε ο προεδρος της suzuki που ηρθε στην Ευρωπη να παρουσιασει το νεο μικρο, και οτι η εταιρεια εστιασε πολυ στην βελτιωση αυτου του αυτοκινητου ριχνοντας πολυ χρονο και πορους σε ερευνα.
Ολα αυτα ειναι προφορικα , δεν ξερω λεπτομεριες και αν τα ειχε καταλαβει ολα σωστα, ο εμπορος με τον οποιο λεμε καλημερα τακτικα.
ΥΓ μου ειπε οτι οι τιμες δεν θα πεσουν ποτε, και θα συνεχισουν να ανεβαινουν, λογω του πληθωρισμου και ανταγωνισμου και εξελιξης της τεχνολογιας.Απο το επομενο ετος,δεν θα υπαρχει πλεον μικρο αμαξι σε σεβαστη εκδοση εξοπλισμου , κατω απο 20 Κ.
Αποψη μου αν και ρομαντικη , θα επρεπε να ξεκινας να χτιζεις ενα αμαξι απο το μηδεν σε εξοπλισμο και να παιρνεις οτι θες. Θα μου πεις παλι ονειρευεσαι, θα σου πω δυστυχως ειμαι στο δικο μου κοσμο, με ολα αυτα που συμβαινουν γυρω μας...
Αλλα ρεαλιστικα, ποιος αραγε θα δινει τοσα λεφτα πχ για ενα αυτοματο σβτ σουιφτ με σχεδον 23.5 Κ, πας σε αλλη κατηγορια. -
RE: Suzuki Vitara 2015posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
Αν δείτε τι μαλακίες έχει κάνει η subaru στο νέο υβριδικό crosstrek και συνειδητοποιήσετε ότι για κάποιον που ενδιαφέρεται για τσάρκες στας εξοχάς τα νταστερ και βιταρα παραμένουν, ακόμα και τόσα χρόνια μετά από την κυκλοφορία του βασικού μοντέλου, οι μόνες διαθέσιμες επιλογές σε καινούργια αμάξια (κάπως) χωμάτινου προσανατολισμού που μπορεί να αποκτήσει κανείς χωρίς να πουλήσει το ένα του νεφρό, θα δείτε το πράγμα αλλιώς πάντως πιστεύω.
Γιαυτό ο πατέρας μου κρατάει το φορεστερ του 2008
Έχει αρχίσει η φυσιολογική φθορά, αλλά πάει παντού με την συμμετρική τετρακίνηση,εκει που αλλα σταματάνε αυτο προχωράει.
Βάζεις την αργή και την 1η και ειναι σαν να βγάζει δαγκάνες και πάει αργά σαν τον κάβουρα.
Μακάρι να το πρόσεχε, το λυπάμαι πάω και τρίβω τις κοτσιλιες με ζεστό νερό... και τα ακουω κιόλας...
Γενικά τα καινούργια subaru, δεν έχουν την ίδια αξιοπιστία με τα προηγούμενα, έχω ακούσει κάποιους κατόχους με μοντέλα από το 17 και μετά ,ότι ραγιζουν στροφαλοφοροι άξονες και βαράνε η μηχανές πετρελαίου... Όλο και πιο αναλώσιμα πάνε να τα κάνουμε οι κερατάδες.... -
RE: Suzuki Swift (2024)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@jamesd said in Suzuki Swift (2024):
2 παρά κάτι μ. δεν χωράς σε swift. Αν έχεις θέμα ύψους πας για Citroen c3 ή αλλάζεις κατηγορία και αφήνεις το swift για αυτούς που είναι από 1.90 cm και κάτω.
Αν αναφέρασαι στο παλιο swift:
Μιας και το εχουμε στην οικογενεια και εγω ειμαι στο 1.92, θα πω οτι ειναι απο τα λιγα μικρα που ειμαι ανετα.Αλλα ,αλλα διαπιστωσα, τωρα που εφυγε και το αγχος του νεου οδηγου ως προς το μεγεθος(ηθελα μικρο) ότι χωραω μεν αλλα καπως ''οριακα'' δε.
Τι εννοω : Πλεον θελω να εχω ενα ευρος ποντων, δηλαδη ενα Δx μηκος, ασφαλειας. Πχ αν σε ενα μικρο hatchback το κεφαλο μου απεχει μια γροθια γεματη και τα γονατα μου επισης απο το ταμπλο , ειμαι οκ , αν δεν ισχυει αυτο, ακομα και χωραω παρα 3 εκατοστα, απο εμενα ειναι ακυρο πλεον. Το διαπιστωσα οταν επεσε ενας πισω μου με το swift και απο το τρανταγμα , τα γονατα μου ακουμπησαν στο πλαστικο κατω απο το τιμονι και πιεστηκαν λιγο, και με κοπανησε φρεναρωντας σε κατηφορα που ειχα στοπ με 5-7 km/h ενας απο πισω(νομιζε οτι δεν θα σταματαγε ειπε και θα περναγα).
Καταληγω οτι δεν αρκει να χωρας αλλα να εχεις και ενα ευρος εκατοστων για ασφαλεια. Εν τελει καλα ειμαι με το swift αλλα οριακα. Δηλαδη πλεον παιρνω το subaru forester του μπαμπα και παρολο που δεν μου αρεσουν τα suv, και ειναι παλιο και δεν εχει ουτε αισθητηρα πιεσης αερα για λαστιχα,κλπ ,εεε ειμαι ανετα.
Θα μου πεις, ωραια παρε suv, θα σου πω οχι .
Hatchback ή Sedan μου αρεσουν αλλα να εχω ευρος....
Οταν ψαχναμε αμαξι και σας ρωταγα εδω, καποιος μου ειχε πει οτι ειμαι πολυ ψηλος για τετοιο αμαξι και τωρα καταλαβα τι εννοουσε...
Ο κυριος επανω που που λεει cITROEN C3 ή πιο μεγαλο , εν τελει εχει δικιο.
Αν εννοεις το καινουργιο swift , δεν το εχω δει απο κοντα. -
RE: Suzuki Vitara 2015posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Γεγονός:
Σήμερα πέρασα μια βόλτα από την σουζουκι στην γειτονια μου, και ζητησα να δω ενα vitara , επειδη ειδα οτι η gl 4x2 εκδοση ειναι κοντα στα 20Κ για να το ανταλλαζα με το μικρο, και τι του λειπει , μια καμερα και 2 αισθητηρες απο αναλογο μαγαζι.
Εμπειρία:
Δεν χωρεσα μεσα... (1,92)
Φαουλ : το υψος της θεση οδηγησης , τα γνωστα, τερμα κατω και τα γονατα ακουμπουσαν στο λαιμο του τιμονιου και τα ματια μου εβλεπαν 1/3 τζαμι και το 1/4 του υφασματος ουρανο του αυτοκινητου.
Αμαξι για ... κατω του 1.80 vα υποθεσω για να υπαρχει και ενα ευρος ποντων ασφαλειας...
Τί μου θύμισε;
Μου θυμισε την αισθηση που ειχα οταν ειχα μπει σε ολα τα τογιοτα , οχι τοσο χαλια οπως στο chr αλλά κάτι σαν το Rav.
Έπιλογος:
Ενταξει δεν με εσφιξε η καρδουλα μου, που μου ειναι πλεον αδιαφορο, οπως τοτε ενα βροχερο πρωινο ,οταν μπηκα σε ενα mx-5...
Υ.Γ. ¨Αναφερω την εμπειρια μου γοα οσους , το σκεφτονται και ειναι στο ιδιο υψος , μην χασουν τον χρονο τους. Βεβαια , αναγνωριζω οτι ειναι ενα αμαξι που εχει αφισει ιστορια και συνεχιζει, και δικαιως εχει την θεση του σε αυτο το φορουμ... -
RE: Suzuki Swift A2L (2017)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Καλησπέρα στην παρέα
Καλό Φθινώπορο σε όλους/ες. Λοιπόν, έρχεται κάποια στιγμή η μικρή αδερφή και με λέει, ότι κανονίζοντας το ετήσιο servis στον έμπορο στον Πειραιά , της είπε ότι δεν αλλάζουμε λάδια στο κιβώτιο ταχυτήτων cvt, οταν τον ρωτησε . Η ερωτηση μου ειναι , αν ειναι καποια νοοτροπια των εμπορων ή απλα ειναι διακαιολογια γιατι δεν εχουν χρονο ή την τεχνογνωσία να το κάνουν. Αν θυμαμαι μου ειχατε πει να τα αλλαξουμε καποια στιγμη. *Το αμαξι ειναι 50.000 km (5ος χρονος).
Πηγε και σε ενα βενζιναδικο και της συμπληρωσαν λαδι...Υγ
Στα δικα μου νεα, τελειωσα την πρακτικη τον Ιουνιο, παιρνω πτυχιο μηχανολογου απο το τει και φετος θα βαλω στολη -
RE: Suzuki Swift (2024)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@lap said in Suzuki Swift (2024):
Πολύ σωστή παρατήρηση!!!!!
Εννοείς το πλαστικό των χειριστηρίων του κλιματιστικού;;;
Όλα καλά με το χτύπημα;;;
Κατω απο το τιμονι καπου βρηκαν τα γονατα.
Ναι πηγε για αλλαγη ο πισω προφυλακτηρας και ολα καλα.
Γενικα 30Κ σχεδον το αμαξι 3.5 χρονια, ολα καλα
Τωρα για να πω την αμαρτια μου ψαχνω να το δωσω που κραταει αξια, αλλα πρεπει να εχω βρει αμαξι πριν γινει αυτο...
Οι τιμες εχουν ξεφυγει, αλλα οι κεραιες, ειναι ενεργοποιημενες, και τωρα που παιρνω πτυχιο το καλοκαιρι και ψαχνομαι για πρακτικη , μπορει να εξηγηθει ο μπαμπας.
Βεβαια τωρα λεει θα μαθει να οδηγει και η αδερφη μου οποτε και σε μεταχειρισμενα κοιταω....
Δυσκολος γριφος.... -
RE: Suzuki Swift (2024)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@lap said in Suzuki Swift (2024):
Πολύ σωστή παρατήρηση!!!!!
Το ένα όμως είναι a-b segment και το άλλο d segment
Εννοείς το πλαστικό των χειριστηρίων του κλιματιστικού;;;Όλα καλά με το χτύπημα;;;
Το c3 είναι σαφώς πιο στενάχωρο!!! Το κεφάλι σου θα ακουμπούσε την οροφή
Εσυ ήσουν για baleno!!!!
Ενα χατσ , εχει η σουζ και δεν το φερνουνε οι κεραταδες...
Γεμισαμε crossover και suvs.....
Και αυτα χρειαζονται αλλα οχι το 80%, δεν θα μεινουν αμαξια στη Ευρωπη... -
RE: Suzuki Swift (2024)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@lap said in Suzuki Swift (2024):
Με το καλο και εις ανώτερα!!!!
Το cvt πως το βλέπεις;;;; Από συντήρηση τι σου είπαν;
Έκανες αλλαγή λαδιών;;;
Μηπως να παμε στο αλλο νημα για το προηγουμενο, ενοχλουμε εδω που ειναι για το νεο.
Αν οχι απαντω , με 27 χιλιαδες χλμ ειναι πολυ νωρις για αλλαγη λαδιων στο CVt, εγω θα τα αλλαζα στα 60.
Δεν μου εχουν πει κατι, λογικα τον Νοεμβριο που θα συμπληρωσουμε τα 4 χρονια, θα γινει αλλαγη ελαστικων. Αν το εχω κρατησει μεχρι τοτε.
Γενικα τα Cvt κιβωτια , ειναι αργουτσικα στον ανοιχτο δρομο, ειδικα αν ειμαι μεσα με βαλιτσες και 4 ατομα, ζοριζεται, βεβεια μεσα στην πολη που ειναι το ειδος του, ειναι μια χαρα, απο σταση κανει τα πεταγματακια του, οταν ειμαι μονος μεσα ή 2 ατομα. Καταναλωση με το δικο μου ποδι 4.5 σπανια, συνηθως 5.0 με 5.5 στην χειροτερη.
Εκτος πολης σε επαρχιες βουνα λαγκαδια ή σε ανοιχτο δρομο , μπορω να το κανω να δειξει και κατω απο 4.5 , κατω απο ορισμενες συνθηκες.Και 3 εχω δει και 2.5 αλλα σπανια. -
RE: Suzuki Swift (2024)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το καινουργιο swift
Εμενα μου αρεσει εξωτερικα , πολυ ομορφο και αγριεμενο. (βεβαια αυτο ειναι υποκειμενικο)
Απο μεσα , ακομη καλυετρο απο το προηγουμενο.
Τωρα, ως προς το μηχανολογικο κομματι που με απασχολει πιο πολυ, δεν θα ελεγα οτι συμπαθω ιδιαιτερα αυτο που τρελενονται στην Ευρωπη και μειωνουν κυλινδρους για να μειωσουν λιγα γραμμαρια C02, (οπου οι μετρησεις γινονται στο εργοστασιο σε ιδανικες συνθηκες , οποτε μιλαμε για παρανοια...)
Και βαζουν στα κακομοιρα τα αμαξακια εκτονωτες( στροβιλους ή τουρμινες) για να κρατησουν την Ισχυ εκει ου ηταν.
Εχω τις αμφιβολιες μου ως προς την αντοχη και αξιοπιστια του κινητητρα, αν καποιος σκοπευει να το κρατησει.
Βεβαια μπορει να βγουν αξιοπιστα ποιος ξερει(νομιζω πλεον ολα ετσι ειναι), ο χρονος θα δειξει....
Συμπερασματικα , αυτη η νοοτροπια, μικρων κυβικων και πιεσμενων, εμενα δεν μου αρεσει.Αν θες την sport εκδοση , καλος, δεν πας για οικονομια καυσιμο εκει,αλλα τα απλα θα επρεπε να ειναι ατμοσφαιρα.
Latest posts made by petrosv30
-
RE: Subaru Forester 2008posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@alexandros-k said in Subaru Forester 2008:
@petrosv30 said in Subaru Forester 2008:
Μετά απο συζητηση με τον μηχανικο και μια τυπικη ερευνα γυρω απο το θεμα, επανέρχομαι να γραψω τα νεα για το αυτοκινητο.
Αρχικα ξαναγραφω, οτι επεξεργαστηκα το προηγουμενο σχολιο μου, γιατι αρκετες πληροφοριες ηταν ψευδεις. Δεν ειχα καταλαβει καλα...
Οι νεες πληροφοριες.- Το καυσιμο δεν ηταν νοθευμενο και δεν ηταν αυτο η αιτια της ζημιας.
- (Η προσθήκη Lpg δεν είναι από την μαμά εταιρεία , αλλά από μια εταιρεία στην Ελλάδα την Vialle (Ολλανδικη), με την οποια ειχε μια συνεργασια η τοτε αντιπροσωπεια , οταν αγοραστηκε το αυτοκινητο . Η εταιρεια αυτη, απο οτι μου λενε, εχει ''φουνταρει'' εδω και καποια χρονια, στην Ελλαδα.
- Αιτια της βλαβης ηταν το συστημα υγραεριου !!!
Παμε τωρα στο ζουμακι της σουπας. Τα συστηματα υγραεριου, οταν τοποθετουνται , πως να το γραψω... ως βελτιωση, δηλαδη μη-τοποθετημενα απο την μαμα εταιρεια ( το εργοστασιο), παντοτε φερουν ενα ρισκο. Δεν ξερεις αυτος που το βαζει στο αμαξι σου , ως μετεπειτα προσθηκη, αν ξερει τι κανει και το πιο σημαντικο αν το μηχανημα σου , μπορει να δεχτει κατι τετοιο. Το αν πληρουνται οι προδιαγραφες λειτουργιας του κατασκευαστη.
Στην συγκεκριμενη περιπτωση, στο αμαξι μας, προφανως και δεν ειχε γινει σωστη μελετη και δεν πληρούνταν οι προδιαγραφες του κατασκευαστη. Ενημερωθηκα απο τον μηχανικο οτι πολλα αλλα Forester και μοντελα απο αλλες μαρκες οπως η Toyota που εβαζαν τοτε συστηματα υγραεριου απο αυτην την εταιρεια, παρουσιασαν σοβαρες δυσλειτουργιες και βλαβες , ''σπαζοντας'' κινητηρες σε πολλες περιπτωσεις.
Το προβλημα του υγραεριου στα αμαξια ειναι η υψηλες θερμοκρασιες που αναπτυσσονται σε πολλα κρισημα σημεια του κινητηρα, θερμοκρασιες στις οποιες, χωρις το υγραεριο, δεν θα φτασει ποτε, και φυσικα δεν εχει φτιαχτει για να φτασει σε τετοια νουμερα, με την βενζινη.
Επισης.
Οταν μπηκε το υγραεριο τοτε, ο μηχανικος ειχε δωσει στον πατερα μου τις εξης οδηγιες:
α) Η προσθηκη υγραεριου, ειναι μια τροποποιηση εκτος κατασκευαστη, υπαρχει υψηλο ρισκο βλαβης.
β) Συνισταται: ''να το οδηγεις 45 λεπτα στο υγραεριο και οποσδηποτε, μετα για 15 λεπτακια να το γυρνας στην βενζινη ωστε να παγωνει ο κινητηρας''
γ) Μην το κινεις αποκλειστικα μονο με υγραεριο.
Ο πατερας μου δεν τηρησε τις οδηγιες και τοσο ευλαβικα. Το γεγονος οτι το αμαξι αντεξε τοσα χρονια με τοσα χιλιομετρα, ειναι αξιοθαυμαστο. Βασικα ρεαλιστικα, ειναι μια πολυ καλη μηχανη και το συστημα υγραεριου, μερικως, ειχε καποιες προδιαγραφες, οχι ομως αρκετες για να θεωρειται οτι λειτουργει φυσιολογικα στο αμαξι.
Η ζημια ειναι τελικα 2800 μετα απο γενικο σερβις και ακτεβασμα μηχανης. Το συστημα υγραεριου προφανως πηγε για ανακυκλωση και στην θεση του επιστρεφει η αγαπημενη για suv, ρεζερβα. (Η οποια απουσιαζει , στις μερες μας απο πολλα μοντελα της κατηγοριας, που θελουν να κυλιουνται ανεμελα σε αγρια μερη της φυσης)
Συμπερασματικα : ( οσα εμαθα).
Τα ''υγραερια'' ειναι σχετικα επικινδυνα , οσον αφορα ενδεχομενες βλαβες, κυριως λογω υψηλων θερμοκρασιων. Ειδικα οταν τοποθετουνται εξω απο το εργοστασιο και δεν συμγωνουν εμ τις προδιαγραφες του κατασκευαστη.Αφου επισκευαστηκε ή θα επισκευαστει , θα μπορουσατε να κρατησετε το συστημα υγραεριου , και να το χρησιμοποιειτε με φειδω . Ή με αλλη ρυθμιση (αν γινεται) να ψεκαζει ταυτοχρονα βενζινη μαζι με υγραεριο
Με δεδομενο το ιστορικο του αυτοκινητου ( τα θεματακια με τις βαλβιδες πριν 2 χρονια και την τωρινη ζημια , οπου οικονομικα ειναι περιπου το 31% της εμπορικης αξιας του αυτοκινητου, αποφασισε ο πατερας να το βγαλει , καθως δεν θελει να το ρισκαρει .
-
RE: Subaru Forester 2008posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μετά απο συζητηση με τον μηχανικο και μια τυπικη ερευνα γυρω απο το θεμα, επανέρχομαι να γραψω τα νεα για το αυτοκινητο.
Αρχικα ξαναγραφω, οτι επεξεργαστηκα το προηγουμενο σχολιο μου, γιατι αρκετες πληροφοριες ηταν ψευδεις. Δεν ειχα καταλαβει καλα...
Οι νεες πληροφοριες.
1) Το καυσιμο δεν ηταν νοθευμενο και δεν ηταν αυτο η αιτια της βλαβης.
2) (Η προσθήκη Lpg δεν είναι από την μαμά εταιρεία , αλλά από μια εταιρεία , την Vialle (Ολλανδικη), με την οποια ειχε μια συνεργασια η τοτε αντιπροσωπεια , οταν αγοραστηκε το αυτοκινητο . Η εταιρεια αυτη, απο οτι μου λενε, εχει ''φουνταρει'' εδω και καποια χρονια, στην Ελλαδα. Ο Ilias παραπανω, ειχε δικιο, τις ιδιες πληροφοριες, εμαθα και εγω !
3) Αιτια της βλάβης , ηταν το συστημα υγραεριου !!!. Δημιουργούνταν σταδιακά φθορές απο το συστημα , μεχρι να ερθει η μεγαλη βλαβη. Αυτο εγινε στο αμαξι.
4) Το αμαξι ειχε βγαλει και πριν 2 χρονια, θεματακια, λογω του υγραεριου.Γενικά για τα συστήματα υγραερίου: Τα συστηματα υγραεριου, οταν τοποθετουνται , πως να το γραψω... ως τροποποιηση, δηλαδη μη-τοποθετημενα απο την μαμα εταιρεια ( το εργοστασιο), παντοτε φερουν ενα ρισκο. Δεν ξερεις αυτος που το βαζει στο αμαξι σου , ως μετεπειτα προσθηκη, αν ξερει τι κανει και το πιο σημαντικο αν το μηχανημα σου , μπορει να δεχτει κατι τετοιο. Το αν πληρουνται οι προδιαγραφες λειτουργιας του κατασκευαστη.
Στην συγκεκριμενη περιπτωση, στο αμαξι μας, προφανως και δεν ειχε γινει σωστη μελετη και δεν πληρούνταν οι προδιαγραφες του κατασκευαστη. Ενημερωθηκα απο τον μηχανικο οτι πολλα αλλα Forester και μοντελα απο αλλες μαρκες οπως η Toyota που εβαζαν τοτε συστηματα υγραεριου απο αυτην την εταιρεια, παρουσιασαν σοβαρες δυσλειτουργιες και βλαβες , ''σπαζοντας'' κινητηρες σε πολλες περιπτωσεις.
Το προβλημα του υγραεριου στα αμαξια ειναι η υψηλες θερμοκρασιες που αναπτυσσονται σε πολλα κρισημα σημεια του κινητηρα, θερμοκρασιες στις οποιες, χωρις το υγραεριο, δεν θα φτασει ποτε, και φυσικα δεν εχει φτιαχτει για να φτασει σε τετοια νουμερα, με την βενζινη.
Επισης.
Οταν μπηκε το υγραεριο τοτε, ο μηχανικος ειχε δωσει στον πατερα μου τις εξης οδηγιες:
α) Η προσθηκη υγραεριου, ειναι μια τροποποιηση εκτος κατασκευαστη, υπαρχει υψηλο ρισκο βλαβης.
β) Συνισταται: ''να το οδηγεις 45 λεπτα στο υγραεριο και οποσδηποτε, μετα για 15 λεπτακια να το γυρνας στην βενζινη ωστε να παγωνει ο κινητηρας''
γ) Μην το κινεις αποκλειστικα μονο με υγραεριο.
Ο πατερας μου δεν τηρησε τις οδηγιες και τοσο ευλαβικα.Το ειχε μονιμα στο υγραεριο και μπορει να εκανε πολλα γεμισματα μεχρι να χρειαστει σε καποιο ταξιδι ,η βενζινη. Το γεγονος οτι το αμαξι αντεξε τοσα χρονια με τοσα χιλιομετρα, ειναι αξιοθαυμαστο. Βασικα ρεαλιστικα, ειναι μια πολυ καλη μηχανη και το συστημα υγραεριου, μερικως, ειχε καποιες προδιαγραφες, οχι ομως αρκετες για να θεωρειται οτι λειτουργει φυσιολογικα στο αμαξι.
Το αμαξι επαθε ''αρρυθμίες'' λογω του υγραεριου και ειχε δειξει πολλα συμπτωματα στο παρελθον. Οπως εγραψε ενας , σε προηγουμενο σχολιο: ''τα forester υποφερουν απο το υγραεριο '', με το οποιο συμφωνω.
Η ζημια ειναι τελικα 2800 μετα απο γενικο σερβις και κατεβασμα μηχανης. Το συστημα υγραεριου προφανως πηγε για ανακυκλωση και στην θεση του επιστρεφει η αγαπημενη για suv, ρεζερβα. (Η οποια απουσιαζει , στις μερες μας απο πολλα μοντελα της κατηγοριας, που θελουν να κυλιονται ανεμελα σε αγρια μερη της φυσης)Συμπερασματικα : ( οσα εμαθα).
Τα ''υγραερια'' ειναι σχετικα επικινδυνα , οσον αφορα ενδεχομενες βλαβες, κυριως λογω υψηλων θερμοκρασιων, οταν τοποθετουνται εξω απο το εργοστασιο και δεν συμφωνουν με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη. Προφανως και δεν εχω ιδεα για τα αμαξια που ερχονται απο το εργοστασιο με Lpg. Εκει , λογικα, ειναι μελετημενα...
Υγ
1) Συγγενης με skoda octavia 2008 150 hp, 150000 km, βενζινη , χειροκινητο κλπ εβαλε υγραεριο 2 χρονια πριν, για οικονομια στο καυσιμο. Μαντεψτε...
2300 ζημια και φυσικα το εβγαλε πριν μερικες εβδομαδες, οταν επαθε εμφραγμα εκει η μηχανη του.
2) Καλή 28η Οκτωμβρίου σε εσάς , τις οικογενεις και τους γνωστους σας. Να περασετε καλα. Χρονια Πολλά και Καλά για την Ελλάδα μας !!! -
RE: Subaru Forester 2008posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@gatoz said in Subaru Forester 2008:
βαζεις ενα ταληρακι πανω στα 9 χιλιαρικα και πας για βιταρα gl+ allgrip (4x4) βενζινη του 2015+ με πχ 80-150k χιλιομετρα με βιβλιο service αντιπροσωπειας
ούτε αέρια, ούτε τπτ...και η ζημια σου, αν οπως καταλαβα ειχες βαλει αεριο, δεν εγινε απο νοθευμενο, δεν αρκει ενα γεμισμα, αλλα το αεριο σταδιακα δημιουργει τα προβληματα. το γεγονος οτι το ειχαν βαλει στην εδω αντιπροσωπεια δεν αναιρει οτι ειναι προβλημα, καποτε ειχαν ξεφτιλισει την σουμπαρου τουρμπιζοντας κατι 1600αρια που μετα μενανε σαν φαγκ και πεζω μαζι
Για να ειμαι ειλικρινης δεν ξερω την αιτια της βλαβης ακομη. Εφτασε το συστημα υγραεριου στο τελος της ζωης του ή η ζημια εγινε απο το καυσιμο ή απο σταδιακη φθορα, με κακη ή οχι τοποθετηση στην αντιπροσωπεια. Επειδη δεν εχει ξαναγινει κατι παρομοιο στο παρελθον. Μολις τωρα ο πατερας με ενημερωνει οτι υπηρχαν διαφορες μικροβλαβες στο συστημα υγραεριου ( ειχαν βουλωσει πριν ενα χρονο τα μπεκ,οχι ολα) ενας παραξενος θορυβος κλπ
Οσον αφορα τα vitara , θα τα εχω υποψιν. Ανεμενουμε τι θα πει ο μηχανικος...
ΥΓ μιας και μιλαμε για subaru. Τα πετρελαια ''βαρανε'' (κινητηρες) απο οτι ακουω, και αναφερομαι στα καινουργια μοντελα. -
RE: Subaru Forester 2008posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@nikonino said in Subaru Forester 2008:
@petrosv30 said in Subaru Forester 2008:
@nikonino said in Subaru Forester 2008:
@petrosv30 said in Subaru Forester 2008:
Θέμα : Σοβαρή ζημία σε Subaru forester 2008 από νοθευμένο καύσιμο.
Καλησπέρα και καλή εβδομάδα
*(Θέλω να γράψω κάτι για το αμάξι του πατέρα μου αλλά , τα ίδια ακριβώς θα έγραφα και σε σελίδα για καύσιμα και βλάβες(δεν βρήκα το 2ο).
Δεδομένα αυτοκινήτου :-
Καύσιμο : Βενζίνη και LPG (liquified petroleum gas) ή αλλιώς υγραέριο , όπως το λέμε στην καθομιλουμένη. (Η προσθήκη Lpg είναι από την μαμά εταιρεία , θυσιάζοντας τον χώρο της ρεζέρβας)
-
Χειροκίνητο , 150 * Hp , σχεδόν 200.000 χλμ,
-
Η πιο απλή έκδοση( *station wagon , αν δεν κανω λαθος) , αγορασμένο το 2011 (καινούργιο)
-
Κανένα σοβαρό θέμα ή βλάβη ή τρακάρισμα, από τότε. Με εξαιρεση την λογικη & φυσικη φθορα βασικων ανταλλακτικων οπως γραναζι διαφορικου (μπροστα ''μπιλιοφοροι'' κλπ
-
Εμπορική Αξία : Εγώ θα έλεγα κάπου στα 9000. Νομίζω και η ασφάλεια του κάπου εκεί είναι για ολική αποζημίωση.(Μεικτή)
-
Η συντήρηση γίνεται κανονικά, με όλες τις προδιαγραφές, από τότε.
Γεγονότα
Έρχεται ο πατέρας να δει την οικογένεια , πριν ξεκινήσει κάτω στο χωριό του τις εργασίες με ελιές και μαζέματα( συνταξιούχος 74 ετών, στον νομό Μεσσηνίας). Προσοχή. Μετά το γέμισμα, στο 1ο πρατήριο καυσίμου μάρκας ''Εητζιαν'΄( γέμισε μόνο υγραέριο μιας και από βενζίνη ήταν γεμάτος), αμέσως μετά την Καλαμάτα , στο δεξί σας χέρι, άνοδος από Καλαμάτα προς Τρίπολη στην ''εθνική οδό'', το αμάξι με το ξεκίνημα και 2 λεπτά μετά την εκκίνηση στην ευθεία , αρχίσει να τρέμει, να μην ανεβάζει στροφές και το γκάζι να σκληραίνει. Δεν ξεπέρασε από ότι μου είπε τα 20 km/h . Δεν μπορούσε κιολας να επιταχυνει.Αναψε κοκκινο λαμπακι. Σταματησε, πήρε τον μηχανικό του που εξειδικεύεται στην Subaru , και του είπε φυσικά να σταματήσει.Το γυρισε στην βενζινη και σιγα σιγα ''τσουλησε'' και επεστρεψε με βενζίνη, όπου το αμάξι συμπεριφέρθηκε μια χαρά. (Αυτά ήταν τα λόγια του πατέρα).
Σήμερα το αμάξι πήγε στο συνεργείο. Ήμουν και εγώ παρον, όταν το βάλαμε λίγο στο γκάζι ακίνητο και είδα την μηχανή να ''χορεύει ΄΄ , με πρίεργο θόρυβο και όλα φαινόντουσαν ασυνήθιστα.
Τα λόγια του μηχανικού είναι τα εξής :
''Κατεβάζουμε μηχανή. Όλο το σύστημα του υγραερίου,πιθανον να έχει βγει Off.Θα ερευνηθει-μελετηθει, τι εχει παθει και που εχει επηρεαστει ο κινητηρας. Θα πάρει τουλάχιστον 10-15 μέρες(γιατι υπαρχει σαμποταζ και στα ανταλλακτικα, ετσι μας ειπε). Οι βαλβίδες του γκαζιού είναι off σιγουρα. Η ζημια ειναι ειδη, στα 2600 ευρώ. Και αναμένουμε ενημέρωση από τον μηχανικό.
Συμπερασματικά φτιάχνεται. Έρχεται όμως το ερώτημα:
Αξίζει η επισκευή( αν υποθέσουμε οτι θα γινει οπως πριν), σε σχέση με την τιμή του αυτοκινήτου;
(Όταν εκτιμηθεί στο 100%, το κόστος επισκευής)
Ο πατέρας λέει να αφαιρεθεί το σύστημα υγραερίου. Έχει φοβηθει. Λογικο. Μέχρι στιγμής, επειδή το βλέπει συναισθηματικά , θέλει να το κρατήσει. Αλλά το κοστος καυσιμου μονο με βενζινη, ειναι απαγορευτικο για εμενα. Ειναι βαρυ αμαξι και καιει αρκετα. Σε σχεση με τον σημερινο ανταγωνισμο. Μεσα στην πολη το κινουσε μονο με Lpg.
Οταν μαθουμε το τελικο κοστος , θα επανελθω με περισσοτερες πληροφοριες.
ΥΓ Δεν αποκλειεται να φτιαξω μελλοντικα , νεο topic, με θεμα . ''Αγορα μεταχειρισμενου για 75νταρη, πιθανον πετρελαιο, με οσο λιγοτερη τεχνολογια πανω του. :p''
Για καινουργιο, οικονομικα, δεν γινεται. Αν και γουσταρει τα subaru ,πλεον ειναι αμαξια για αλλα πορτοφολια...
Το επόμενο αμάξι που θα πάρεις θα είναι παρόμοιο με το forester ? Θα πας για εντελώς καινούργιο; Θα πρέπει να ξέρεις ότι το κόστος του επόμενου αυτοκινήτου περιλαμβάνει και τυχόν ζημιές που θα βγάλει λόγω παλαιότητας. Οπότε θα δώσεις 9000 ( αν κινηθείς στα ίδια λεφτά με το τωρινό σου ) + ό,τι άλλο σου βγάλει από ζημιές. Οπότε είτε δίνεις 3-4 χιλιάδες και το κρατάς και συνεχίζεις, είτε δίνεις 9000 συν ότι άλλο σου βγάλει το επόμενο αμάξι.
Ας εκτιμηθει η συνολικη ζημια και θα δουμε...
Συμφωνω στα οσα γραφεις
Το θεμα δεν ειναι τι λεω εγω. Αλλα τι θα πει ο κατοχος τους αυτοκινητου ( πατερας). Οπου δεν συμπαθει ιδιαιτερα και τα μεταχειρισμενα ( δεν εχει παρει ποτε)Τώρα όσον αφορά αυτούς τους κλέφτες στα βενζινάδικα… αποφεύγετε όσο μπορείτε αυτά τα κωλο Aegean, Silk Oil, Eteka… Καλύτερα να δώσεις λίγο παραπάνω σε εταιρικά Shell, BP παρά να σου βγάλει ζημιά πολλών χιλιάδων ευρώ…
Τα γνωριζω . Και μιας και εκανα την πρακτικη μου ως μηχανικος, για αν παρω το πτυχιο μου, σε εταιρεια στην Ελλαδα στον χωρο των καυσιμων και της ενεργειας. Τα εχω ακουσει εκ των εσωτερικων ολα αυτα και με λεπτομεριες. Εννοειτε να προτιματε Shell, ΕΚΟ κλπ και οσον αφορα την BP , να ξερεται οτι εχει χρεωκοπησει η ελληνικη Bp και εχει αγοραστει ολοκληρωτικα απο την Hellenic Energy (παλαια ελληνικα πετρελαια) και βασικα ανηκει στην θυγατρικη της , την EKO. Οποτε οπου βλεπετε Bp , πλεον , ειναι EKO. Απλως κρατανε το σημα για δικους τους λογους .
Επισης να προτυματε, τα πρατηρια που ειναι ιδιοκαταναλωσης, των εταιρειων που δεν γινεται νοθεια για πρακτικους λογους ( δεν μπορουν να κλεψουν τον εαυστο τους) και οχι τα λεγομενα ιδιωτικα που ειναι franchise της εταιρειας, με συμβαση του ιδιωτη. -
-
RE: Subaru Forester 2008posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@nikonino said in Subaru Forester 2008:
@petrosv30 said in Subaru Forester 2008:
Θέμα : Σοβαρή ζημία σε Subaru forester 2008 από νοθευμένο καύσιμο.
Καλησπέρα και καλή εβδομάδα
*(Θέλω να γράψω κάτι για το αμάξι του πατέρα μου αλλά , τα ίδια ακριβώς θα έγραφα και σε σελίδα για καύσιμα και βλάβες(δεν βρήκα το 2ο).
Δεδομένα αυτοκινήτου :-
Καύσιμο : Βενζίνη και LPG (liquified petroleum gas) ή αλλιώς υγραέριο , όπως το λέμε στην καθομιλουμένη. (Η προσθήκη Lpg είναι από την μαμά εταιρεία , θυσιάζοντας τον χώρο της ρεζέρβας)
-
Χειροκίνητο , 150 * Hp , σχεδόν 200.000 χλμ,
-
Η πιο απλή έκδοση( *station wagon , αν δεν κανω λαθος) , αγορασμένο το 2011 (καινούργιο)
-
Κανένα σοβαρό θέμα ή βλάβη ή τρακάρισμα, από τότε. Με εξαιρεση την λογικη & φυσικη φθορα βασικων ανταλλακτικων οπως γραναζι διαφορικου (μπροστα ''μπιλιοφοροι'' κλπ
-
Εμπορική Αξία : Εγώ θα έλεγα κάπου στα 9000. Νομίζω και η ασφάλεια του κάπου εκεί είναι για ολική αποζημίωση.(Μεικτή)
-
Η συντήρηση γίνεται κανονικά, με όλες τις προδιαγραφές, από τότε.
Γεγονότα
Έρχεται ο πατέρας να δει την οικογένεια , πριν ξεκινήσει κάτω στο χωριό του τις εργασίες με ελιές και μαζέματα( συνταξιούχος 74 ετών, στον νομό Μεσσηνίας). Προσοχή. Μετά το γέμισμα, στο 1ο πρατήριο καυσίμου μάρκας ''Εητζιαν'΄( γέμισε μόνο υγραέριο μιας και από βενζίνη ήταν γεμάτος), αμέσως μετά την Καλαμάτα , στο δεξί σας χέρι, άνοδος από Καλαμάτα προς Τρίπολη στην ''εθνική οδό'', το αμάξι με το ξεκίνημα και 2 λεπτά μετά την εκκίνηση στην ευθεία , αρχίσει να τρέμει, να μην ανεβάζει στροφές και το γκάζι να σκληραίνει. Δεν ξεπέρασε από ότι μου είπε τα 20 km/h . Δεν μπορούσε κιολας να επιταχυνει.Αναψε κοκκινο λαμπακι. Σταματησε, πήρε τον μηχανικό του που εξειδικεύεται στην Subaru , και του είπε φυσικά να σταματήσει.Το γυρισε στην βενζινη και σιγα σιγα ''τσουλησε'' και επεστρεψε με βενζίνη, όπου το αμάξι συμπεριφέρθηκε μια χαρά. (Αυτά ήταν τα λόγια του πατέρα).
Σήμερα το αμάξι πήγε στο συνεργείο. Ήμουν και εγώ παρον, όταν το βάλαμε λίγο στο γκάζι ακίνητο και είδα την μηχανή να ''χορεύει ΄΄ , με πρίεργο θόρυβο και όλα φαινόντουσαν ασυνήθιστα.
Τα λόγια του μηχανικού είναι τα εξής :
''Κατεβάζουμε μηχανή. Όλο το σύστημα του υγραερίου,πιθανον να έχει βγει Off.Θα ερευνηθει-μελετηθει, τι εχει παθει και που εχει επηρεαστει ο κινητηρας. Θα πάρει τουλάχιστον 10-15 μέρες(γιατι υπαρχει σαμποταζ και στα ανταλλακτικα, ετσι μας ειπε). Οι βαλβίδες του γκαζιού είναι off σιγουρα. Η ζημια ειναι ειδη, στα 2600 ευρώ. Και αναμένουμε ενημέρωση από τον μηχανικό.
Συμπερασματικά φτιάχνεται. Έρχεται όμως το ερώτημα:
Αξίζει η επισκευή( αν υποθέσουμε οτι θα γινει οπως πριν), σε σχέση με την τιμή του αυτοκινήτου;
(Όταν εκτιμηθεί στο 100%, το κόστος επισκευής)
Ο πατέρας λέει να αφαιρεθεί το σύστημα υγραερίου. Έχει φοβηθει. Λογικο. Μέχρι στιγμής, επειδή το βλέπει συναισθηματικά , θέλει να το κρατήσει. Αλλά το κοστος καυσιμου μονο με βενζινη, ειναι απαγορευτικο για εμενα. Ειναι βαρυ αμαξι και καιει αρκετα. Σε σχεση με τον σημερινο ανταγωνισμο. Μεσα στην πολη το κινουσε μονο με Lpg.
Οταν μαθουμε το τελικο κοστος , θα επανελθω με περισσοτερες πληροφοριες.
ΥΓ Δεν αποκλειεται να φτιαξω μελλοντικα , νεο topic, με θεμα . ''Αγορα μεταχειρισμενου για 75νταρη, πιθανον πετρελαιο, με οσο λιγοτερη τεχνολογια πανω του. :p''
Για καινουργιο, οικονομικα, δεν γινεται. Αν και γουσταρει τα subaru ,πλεον ειναι αμαξια για αλλα πορτοφολια...
Το επόμενο αμάξι που θα πάρεις θα είναι παρόμοιο με το forester ? Θα πας για εντελώς καινούργιο; Θα πρέπει να ξέρεις ότι το κόστος του επόμενου αυτοκινήτου περιλαμβάνει και τυχόν ζημιές που θα βγάλει λόγω παλαιότητας. Οπότε θα δώσεις 9000 ( αν κινηθείς στα ίδια λεφτά με το τωρινό σου ) + ό,τι άλλο σου βγάλει από ζημιές. Οπότε είτε δίνεις 3-4 χιλιάδες και το κρατάς και συνεχίζεις, είτε δίνεις 9000 συν ότι άλλο σου βγάλει το επόμενο αμάξι.
Ας εκτιμηθει η συνολικη ζημια και θα δουμε...
Συμφωνω στα οσα γραφεις
Το θεμα δεν ειναι τι λεω εγω. Αλλα τι θα πει ο κατοχος τους αυτοκινητου ( πατερας). Οπου δεν συμπαθει ιδιαιτερα και τα μεταχειρισμενα ( δεν εχει παρει ποτε) -
-
RE: Subaru Forester 2008posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
{Προσοχή }: Το σχολιο ξαναγραφεται γιατι εχρηζε επεξεργασιας.
Τυπικά ζητάω συγνώμη γιατι καποιες πληροφοριες ηταν λαθος. Μετά απο επικοινωνία με τον μηχανικο , κατάλαβα οτι ο πατέρας μου, μου τα ειχε πει καπως λαθος.Οποτε επεξεργαζομαι λιγο τα οσα εγραψα μιας και δεν θελω να παραπληροφορω, σεβομενος το forum.Θέμα : Σοβαρή ζημία σε Subaru forester 2008 από συστημα υγραεριου.
Καλησπέρα και καλή εβδομάδα
*(Θέλω να γράψω κάτι για το αμάξι του πατέρα μου
Δεδομένα αυτοκινήτου :-
Καύσιμο : Βενζίνη και LPG (liquified petroleum gas) ή αλλιώς υγραέριο , όπως το λέμε στην καθομιλουμένη.
-
Χειροκίνητο , 150 * Hp , σχεδόν 200.000 χλμ,
-
Η πιο απλή έκδοση( *station wagon , αν δεν κανω λαθος) , αγορασμένο το 2011 (καινούργιο)
-
Κανένα σοβαρό θέμα ή βλάβη ή τρακάρισμα, από τότε. Με εξαιρεση την λογικη & φυσικη φθορα βασικων ανταλλακτικων οπως γραναζι διαφορικου (μπροστα ''μπιλιοφοροι'' κλπ
-
Η συντήρηση γίνεται κανονικά, με όλες τις προδιαγραφές, από τότε.
Γεγονότα
Έρχεται ο πατέρας να δει την οικογένεια , πριν ξεκινήσει κάτω στο χωριό του τις εργασίες με ελιές και μαζέματα( συνταξιούχος 74 ετών, στον νομό Μεσσηνίας). Προσοχή. Μετά την Καλαμάτα , μετά από στάση για καύσιμα ,έχοντας το αμάξι στο υγραέριο με το ξεκίνημα και 2 λεπτά μετά την εκκίνηση στην ευθεία , αρχίσει να τρέμει, να μην ανεβάζει στροφές και το γκάζι να σκληραίνει. Δεν ξεπέρασε από ότι μου είπε τα 20 km/h . Δεν μπορούσε κιολας να επιταχυνει.Αναψε κοκκινο λαμπακι. Σταματησε, πήρε τον μηχανικό του που εξειδικεύεται στην Subaru , και του είπε φυσικά να σταματήσει.Το γυρισε στην βενζινη επεστρεψε με βενζίνη, όπου το αμάξι συμπεριφέρθηκε μια χαρά. (Αυτά ήταν τα λόγια του πατέρα).
Σήμερα το αμάξι πήγε στο συνεργείο. Ήμουν και εγώ παρον, όταν το βάλαμε λίγο στο γκάζι ακίνητο και είδα την μηχανή να ''χορεύει ΄΄ , με πρίεργο θόρυβο και όλα φαινόντουσαν ασυνήθιστα.
Τα λόγια του μηχανικού είναι τα εξής :
''Κατεβάζουμε μηχανή. Όλο το σύστημα του υγραερίου,πιθανον να έχει βγει Off.Θα ερευνηθει-μελετηθει, τι εχει παθει και που εχει επηρεαστει ο κινητηρας. Θα πάρει τουλάχιστον 10-15 μέρες(γιατι υπαρχει σαμποταζ και στα ανταλλακτικα, ετσι μας ειπε). Οι βαλβίδες του γκαζιού είναι off σιγουρα. Η ζημια εκτιμήθηκε γύρω στα 2500 ευρώ. Και αναμένουμε ενημέρωση από τον μηχανικό.
Οταν μαθουμε το τελικο κοστος , θα επανελθω με περισσοτερες πληροφοριες. -
-
RE: Suzuki Swift A2L (2017)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@npapanik said in Suzuki Swift A2L (2017):
@petrosv30 said in Suzuki Swift A2L (2017):
Καλησπέρα στην παρέα
Καλό Φθινώπορο σε όλους/ες. Λοιπόν, έρχεται κάποια στιγμή η μικρή αδερφή και με λέει, ότι κανονίζοντας το ετήσιο servis στον έμπορο στον Πειραιά , της είπε ότι δεν αλλάζουμε λάδια στο κιβώτιο ταχυτήτων cvt, οταν τον ρωτησε . Η ερωτηση μου ειναι , αν ειναι καποια νοοτροπια των εμπορων ή απλα ειναι διακαιολογια γιατι δεν εχουν χρονο ή την τεχνογνωσία να το κάνουν. Αν θυμαμαι μου ειχατε πει να τα αλλαξουμε καποια στιγμη. *Το αμαξι ειναι 50.000 km (5ος χρονος).
Πηγε και σε ενα βενζιναδικο και της συμπληρωσαν λαδι...Υγ
Στα δικα μου νεα, τελειωσα την πρακτικη τον Ιουνιο, παιρνω πτυχιο μηχανολογου απο το τει και φετος θα βαλω στοληΚαλημέρα Πέτρο και με το καλό στο χακί!
Αν διαβάσεις στο βιβλίο στο σημείο που αναγράφει "Συνιστώμενη συντήρηση για χρήση σε δύσκολες συνθήκες" γράφει κάθε 75.000km. Εννοείται πως το τηρείς ευλαβικά και μόνο με αυτό: posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@lap said in Suzuki Swift A2L (2017):
Παντού στο ίντερνετ και οι μηχανικοι εκτός αντιπροσωπείας λένε πως πρέπει να αλλάξουν! Απλώς αυτός που σου είπε πως δεν αλλάζουν κατά την άποψη μου επικαλείται ένα ιδανικό σενάριο που λέει το βιβλιαράκι χωρίς να αναφέρει τις υπόλοιπες παραγράφους!
Μόλις βγει από την εγγύηση θα αδιαφορήσουν για την απίστευτη τιμή που θα κοστίζει για την αντικατάσταση τιυ! Δεν τα επισκευάζουν!
''Ματωνουν το πετσακι εκει μεσα'' ( εμπορος σουζουκι στον Πειραια για να ξερετε , με ενα υπογειο για συνεργειο). Μου εκανε εντυπωση το ποσο σιγουροι ειναι... Ετσι κι αλλιως φετος ειναι το τελευταιο σερβις. Απο του χρονου, περναει η 5ετια.
Ευχαριστω για τις ευχες -
RE: Suzuki Swift A2L (2017)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Καλησπέρα στην παρέα
Καλό Φθινώπορο σε όλους/ες. Λοιπόν, έρχεται κάποια στιγμή η μικρή αδερφή και με λέει, ότι κανονίζοντας το ετήσιο servis στον έμπορο στον Πειραιά , της είπε ότι δεν αλλάζουμε λάδια στο κιβώτιο ταχυτήτων cvt, οταν τον ρωτησε . Η ερωτηση μου ειναι , αν ειναι καποια νοοτροπια των εμπορων ή απλα ειναι διακαιολογια γιατι δεν εχουν χρονο ή την τεχνογνωσία να το κάνουν. Αν θυμαμαι μου ειχατε πει να τα αλλαξουμε καποια στιγμη. *Το αμαξι ειναι 50.000 km (5ος χρονος).
Πηγε και σε ενα βενζιναδικο και της συμπληρωσαν λαδι...Υγ
Στα δικα μου νεα, τελειωσα την πρακτικη τον Ιουνιο, παιρνω πτυχιο μηχανολογου απο το τει και φετος θα βαλω στολη -
RE: Suzuki Swift A2L (2017)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Άκου που σου λέω. Βάλε όσα bar λέει και κάνε 5-10 χλμ
Δεν έκανα τόσα πολλά άλλα το καταλαβαίνω.
Πιθανόν λόγω του κρύου, η πίεση έχει πέσει αρκετά μέχρι να ζεστάνουν, οπότε αισθητήρας κάνει την δουλειά του σωστά.