**Να πω κατι , μονο για το θεμα της μεσης,που ειναι σοβαρο:**Επειδη εμεις δεν μπορουμε να το νιωσουμε, προτυνω, οταν αποφασισει ο φιλος τι θα παρει πχ ειναι αναμεσα σε 2 μοντελα, αν γινεται, να βρει να νοικιασει (ας μην ειναι η εκδοση που τον ενδιαφερει) εστω για 2 μερες (ΣΚ) και να τα δοκιμασει σε ρεαλιστικες συνθηκες.Θα ηταν παρα πολυ χρησιμο.
Με 10 λεπτα τεστ ντραιβ δεν μπορεις να λαβεις αρκετα δεδομενα ως προς την ανεση.
Best posts made by petrosv30
-
RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k
-
RE: Suzuki Swift (2024)
Πληροφορια
Έμαθα σήμερα , τυχαια οτι
Στο νεο σοθιφτ , θα εχει γινει αισθητη βελτιωση στο θεμα της ηχομονωσης, στους τριγμους των πλαστικων, οταν πας σε καροδρομο και κατι μου ελεγε για ενα συστημα που οταν δεν στριβεις καλα και παει να σε πεταξει στο αντιθετο ρευμα κυκλοφοριας, θα στριβει το τιμονι μονο του.
Επισης μου ειπε οτι εχει γινει βελτιωση και στο θεμα των υλικων της πλατφορμας
Γενικα το θεμα συζητησης ηταν γιατι εγινε τοσο ακριβο, και αυτα ειπε, τους τα εξηγησε ο προεδρος της suzuki που ηρθε στην Ευρωπη να παρουσιασει το νεο μικρο, και οτι η εταιρεια εστιασε πολυ στην βελτιωση αυτου του αυτοκινητου ριχνοντας πολυ χρονο και πορους σε ερευνα.
Ολα αυτα ειναι προφορικα , δεν ξερω λεπτομεριες και αν τα ειχε καταλαβει ολα σωστα, ο εμπορος με τον οποιο λεμε καλημερα τακτικα.
ΥΓ μου ειπε οτι οι τιμες δεν θα πεσουν ποτε, και θα συνεχισουν να ανεβαινουν, λογω του πληθωρισμου και ανταγωνισμου και εξελιξης της τεχνολογιας.Απο το επομενο ετος,δεν θα υπαρχει πλεον μικρο αμαξι σε σεβαστη εκδοση εξοπλισμου , κατω απο 20 Κ.
Αποψη μου αν και ρομαντικη , θα επρεπε να ξεκινας να χτιζεις ενα αμαξι απο το μηδεν σε εξοπλισμο και να παιρνεις οτι θες. Θα μου πεις παλι ονειρευεσαι, θα σου πω δυστυχως ειμαι στο δικο μου κοσμο, με ολα αυτα που συμβαινουν γυρω μας...
Αλλα ρεαλιστικα, ποιος αραγε θα δινει τοσα λεφτα πχ για ενα αυτοματο σβτ σουιφτ με σχεδον 23.5 Κ, πας σε αλλη κατηγορια. -
RE: Suzuki Vitara 2015
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
Αν δείτε τι μαλακίες έχει κάνει η subaru στο νέο υβριδικό crosstrek και συνειδητοποιήσετε ότι για κάποιον που ενδιαφέρεται για τσάρκες στας εξοχάς τα νταστερ και βιταρα παραμένουν, ακόμα και τόσα χρόνια μετά από την κυκλοφορία του βασικού μοντέλου, οι μόνες διαθέσιμες επιλογές σε καινούργια αμάξια (κάπως) χωμάτινου προσανατολισμού που μπορεί να αποκτήσει κανείς χωρίς να πουλήσει το ένα του νεφρό, θα δείτε το πράγμα αλλιώς πάντως πιστεύω.
Γιαυτό ο πατέρας μου κρατάει το φορεστερ του 2008
Έχει αρχίσει η φυσιολογική φθορά, αλλά πάει παντού με την συμμετρική τετρακίνηση,εκει που αλλα σταματάνε αυτο προχωράει.
Βάζεις την αργή και την 1η και ειναι σαν να βγάζει δαγκάνες και πάει αργά σαν τον κάβουρα.
Μακάρι να το πρόσεχε, το λυπάμαι πάω και τρίβω τις κοτσιλιες με ζεστό νερό... και τα ακουω κιόλας...
Γενικά τα καινούργια subaru, δεν έχουν την ίδια αξιοπιστία με τα προηγούμενα, έχω ακούσει κάποιους κατόχους με μοντέλα από το 17 και μετά ,ότι ραγιζουν στροφαλοφοροι άξονες και βαράνε η μηχανές πετρελαίου... Όλο και πιο αναλώσιμα πάνε να τα κάνουμε οι κερατάδες.... -
RE: Suzuki Swift (2024)
@jamesd said in Suzuki Swift (2024):
2 παρά κάτι μ. δεν χωράς σε swift. Αν έχεις θέμα ύψους πας για Citroen c3 ή αλλάζεις κατηγορία και αφήνεις το swift για αυτούς που είναι από 1.90 cm και κάτω.
Αν αναφέρασαι στο παλιο swift:
Μιας και το εχουμε στην οικογενεια και εγω ειμαι στο 1.92, θα πω οτι ειναι απο τα λιγα μικρα που ειμαι ανετα.Αλλα ,αλλα διαπιστωσα, τωρα που εφυγε και το αγχος του νεου οδηγου ως προς το μεγεθος(ηθελα μικρο) ότι χωραω μεν αλλα καπως ''οριακα'' δε.
Τι εννοω : Πλεον θελω να εχω ενα ευρος ποντων, δηλαδη ενα Δx μηκος, ασφαλειας. Πχ αν σε ενα μικρο hatchback το κεφαλο μου απεχει μια γροθια γεματη και τα γονατα μου επισης απο το ταμπλο , ειμαι οκ , αν δεν ισχυει αυτο, ακομα και χωραω παρα 3 εκατοστα, απο εμενα ειναι ακυρο πλεον. Το διαπιστωσα οταν επεσε ενας πισω μου με το swift και απο το τρανταγμα , τα γονατα μου ακουμπησαν στο πλαστικο κατω απο το τιμονι και πιεστηκαν λιγο, και με κοπανησε φρεναρωντας σε κατηφορα που ειχα στοπ με 5-7 km/h ενας απο πισω(νομιζε οτι δεν θα σταματαγε ειπε και θα περναγα).
Καταληγω οτι δεν αρκει να χωρας αλλα να εχεις και ενα ευρος εκατοστων για ασφαλεια. Εν τελει καλα ειμαι με το swift αλλα οριακα. Δηλαδη πλεον παιρνω το subaru forester του μπαμπα και παρολο που δεν μου αρεσουν τα suv, και ειναι παλιο και δεν εχει ουτε αισθητηρα πιεσης αερα για λαστιχα,κλπ ,εεε ειμαι ανετα.
Θα μου πεις, ωραια παρε suv, θα σου πω οχι .
Hatchback ή Sedan μου αρεσουν αλλα να εχω ευρος....
Οταν ψαχναμε αμαξι και σας ρωταγα εδω, καποιος μου ειχε πει οτι ειμαι πολυ ψηλος για τετοιο αμαξι και τωρα καταλαβα τι εννοουσε...
Ο κυριος επανω που που λεει cITROEN C3 ή πιο μεγαλο , εν τελει εχει δικιο.
Αν εννοεις το καινουργιο swift , δεν το εχω δει απο κοντα. -
RE: Suzuki Vitara 2015
Γεγονός:
Σήμερα πέρασα μια βόλτα από την σουζουκι στην γειτονια μου, και ζητησα να δω ενα vitara , επειδη ειδα οτι η gl 4x2 εκδοση ειναι κοντα στα 20Κ για να το ανταλλαζα με το μικρο, και τι του λειπει , μια καμερα και 2 αισθητηρες απο αναλογο μαγαζι.
Εμπειρία:
Δεν χωρεσα μεσα... (1,92)
Φαουλ : το υψος της θεση οδηγησης , τα γνωστα, τερμα κατω και τα γονατα ακουμπουσαν στο λαιμο του τιμονιου και τα ματια μου εβλεπαν 1/3 τζαμι και το 1/4 του υφασματος ουρανο του αυτοκινητου.
Αμαξι για ... κατω του 1.80 vα υποθεσω για να υπαρχει και ενα ευρος ποντων ασφαλειας...
Τί μου θύμισε;
Μου θυμισε την αισθηση που ειχα οταν ειχα μπει σε ολα τα τογιοτα , οχι τοσο χαλια οπως στο chr αλλά κάτι σαν το Rav.
Έπιλογος:
Ενταξει δεν με εσφιξε η καρδουλα μου, που μου ειναι πλεον αδιαφορο, οπως τοτε ενα βροχερο πρωινο ,οταν μπηκα σε ενα mx-5...
Υ.Γ. ¨Αναφερω την εμπειρια μου γοα οσους , το σκεφτονται και ειναι στο ιδιο υψος , μην χασουν τον χρονο τους. Βεβαια , αναγνωριζω οτι ειναι ενα αμαξι που εχει αφισει ιστορια και συνεχιζει, και δικαιως εχει την θεση του σε αυτο το φορουμ... -
RE: Suzuki Swift (2024)
@lap said in Suzuki Swift (2024):
Πολύ σωστή παρατήρηση!!!!!
Εννοείς το πλαστικό των χειριστηρίων του κλιματιστικού;;;
Όλα καλά με το χτύπημα;;;
Κατω απο το τιμονι καπου βρηκαν τα γονατα.
Ναι πηγε για αλλαγη ο πισω προφυλακτηρας και ολα καλα.
Γενικα 30Κ σχεδον το αμαξι 3.5 χρονια, ολα καλα
Τωρα για να πω την αμαρτια μου ψαχνω να το δωσω που κραταει αξια, αλλα πρεπει να εχω βρει αμαξι πριν γινει αυτο...
Οι τιμες εχουν ξεφυγει, αλλα οι κεραιες, ειναι ενεργοποιημενες, και τωρα που παιρνω πτυχιο το καλοκαιρι και ψαχνομαι για πρακτικη , μπορει να εξηγηθει ο μπαμπας.
Βεβαια τωρα λεει θα μαθει να οδηγει και η αδερφη μου οποτε και σε μεταχειρισμενα κοιταω....
Δυσκολος γριφος.... -
RE: Suzuki Swift (2024)
@lap said in Suzuki Swift (2024):
Πολύ σωστή παρατήρηση!!!!!
Το ένα όμως είναι a-b segment και το άλλο d segment
Εννοείς το πλαστικό των χειριστηρίων του κλιματιστικού;;;Όλα καλά με το χτύπημα;;;
Το c3 είναι σαφώς πιο στενάχωρο!!! Το κεφάλι σου θα ακουμπούσε την οροφή
Εσυ ήσουν για baleno!!!!
Ενα χατσ , εχει η σουζ και δεν το φερνουνε οι κεραταδες...
Γεμισαμε crossover και suvs.....
Και αυτα χρειαζονται αλλα οχι το 80%, δεν θα μεινουν αμαξια στη Ευρωπη... -
RE: Suzuki Swift (2024)
@lap said in Suzuki Swift (2024):
Με το καλο και εις ανώτερα!!!!
Το cvt πως το βλέπεις;;;; Από συντήρηση τι σου είπαν;
Έκανες αλλαγή λαδιών;;;
Μηπως να παμε στο αλλο νημα για το προηγουμενο, ενοχλουμε εδω που ειναι για το νεο.
Αν οχι απαντω , με 27 χιλιαδες χλμ ειναι πολυ νωρις για αλλαγη λαδιων στο CVt, εγω θα τα αλλαζα στα 60.
Δεν μου εχουν πει κατι, λογικα τον Νοεμβριο που θα συμπληρωσουμε τα 4 χρονια, θα γινει αλλαγη ελαστικων. Αν το εχω κρατησει μεχρι τοτε.
Γενικα τα Cvt κιβωτια , ειναι αργουτσικα στον ανοιχτο δρομο, ειδικα αν ειμαι μεσα με βαλιτσες και 4 ατομα, ζοριζεται, βεβεια μεσα στην πολη που ειναι το ειδος του, ειναι μια χαρα, απο σταση κανει τα πεταγματακια του, οταν ειμαι μονος μεσα ή 2 ατομα. Καταναλωση με το δικο μου ποδι 4.5 σπανια, συνηθως 5.0 με 5.5 στην χειροτερη.
Εκτος πολης σε επαρχιες βουνα λαγκαδια ή σε ανοιχτο δρομο , μπορω να το κανω να δειξει και κατω απο 4.5 , κατω απο ορισμενες συνθηκες.Και 3 εχω δει και 2.5 αλλα σπανια. -
RE: Suzuki Swift (2024)
Το καινουργιο swift
Εμενα μου αρεσει εξωτερικα , πολυ ομορφο και αγριεμενο. (βεβαια αυτο ειναι υποκειμενικο)
Απο μεσα , ακομη καλυετρο απο το προηγουμενο.
Τωρα, ως προς το μηχανολογικο κομματι που με απασχολει πιο πολυ, δεν θα ελεγα οτι συμπαθω ιδιαιτερα αυτο που τρελενονται στην Ευρωπη και μειωνουν κυλινδρους για να μειωσουν λιγα γραμμαρια C02, (οπου οι μετρησεις γινονται στο εργοστασιο σε ιδανικες συνθηκες , οποτε μιλαμε για παρανοια...)
Και βαζουν στα κακομοιρα τα αμαξακια εκτονωτες( στροβιλους ή τουρμινες) για να κρατησουν την Ισχυ εκει ου ηταν.
Εχω τις αμφιβολιες μου ως προς την αντοχη και αξιοπιστια του κινητητρα, αν καποιος σκοπευει να το κρατησει.
Βεβαια μπορει να βγουν αξιοπιστα ποιος ξερει(νομιζω πλεον ολα ετσι ειναι), ο χρονος θα δειξει....
Συμπερασματικα , αυτη η νοοτροπια, μικρων κυβικων και πιεσμενων, εμενα δεν μου αρεσει.Αν θες την sport εκδοση , καλος, δεν πας για οικονομια καυσιμο εκει,αλλα τα απλα θα επρεπε να ειναι ατμοσφαιρα. -
RE: Suzuki Vitara 2015
@criuser said in Suzuki Vitara 2015:
@petrosv30 said in Suzuki Vitara 2015:
Εγώ που είμαι 2 πόντους πιο ψηλός, βρήκα την λύση στο 3 αιρκρος.
Επίσης χωράς στο αδελφό όπελ Κρόσλαντ, αλλά και στο Σκόντα Κάμικ.Αυτά μόνο.
Μου αρεσουν τα hatchbacks ή sedan .
Οντως το εαρ κροσ ειναι παρα πολυ ευρυχωρο μαζι με τα αλλα που λες.
Οταν ερθει η ωρα θα ανοιξω αντιστοιχο ποστ με ερωτηση να σας ρωτησω...
Latest posts made by petrosv30
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
Καλησπέρα , λοιπον αυτα που θελω να γραψω αφορουν μεν ειδικα το σουζουκακι του 20(faceift το 2020) , αλλα γενικα αφορουν και καθε αμαξι.
Θα ηθελα να γραψω σχετικα με τα τζαμια του αυτοκινητου, πλυσιμο,αφαιρεση χρωματος και αλατων.
Αν υπαρχει στο φορουμ , κατηγορια : τζαμια-->πλυσιμο..> αφαιρεση αλατων. Θα το ψαξω και θα γραψω εκει.
Αν δεν υπαρχει, θελετε να φτιαξουμε ενα τετοιο θεμα?
Να εχει σχεση μονο με τζαμια. (Θα ελεγα εγω, εξωτερικα) -
RE: Suzuki Swift (2024)
@lap said in Suzuki Swift (2024):
@petrosv30 said in Suzuki Swift (2024):
Χωροι: Πηγα και το ειδα στον Πειραια(λεωφορος θηβων), μου φανηκε πιο στενο απο το προηγουμενο, εκανα ολες τις ρυθμισεις στην θεση και εβλεπα λιγο ουρανο. Μπαινει και αυτο πλεον στην καταμαυρη μου λιστα .
Εμφανιση:Απο κοντα πλεον, ειναι πιο ωραιο απο το προηγουμενο.
Φωτα: μου ειπαν πως δεν θα εχει πλεον φωτα ομιχλης, γιατι εκαναν κατι μετρησεις και ta led , ειναι υπερ αρκετα για την νοτια ευρωπη. Δεν ξερω , εμενα με το παλιο εξω απο καλαματα( Μεσσηνια προς Αρκαδια) με ειχε βολεψει που πιανει ομιχλη πολλες φορες.
Μου αρεσε το εσωτερικο : πολυ καλυτερο απο το προηγουμενο, αλλα παλι αυτα τα μετρια πλαστικα.Και μου φανηκαν καλυτερα τα καθισματα, μεγαλωσαν την σκαλα στο προσκεφαλο .
Επισης, εμπορικα , τα εχεις ολα απο την 2η εκδοση
και η 1η ειναια ρκετα πλουσια.Στην 3η το μονο προσθετο ειναι ο κλιματισμος και οι ζαντες.Κριμας που δενε χει σπορτ εκδοση...
Ποιος σκεφτηκε να βαλει τον κλιματισμο μονο στην 3η.... -..........-
Προσωπικα , δεν θα το επαιρνα λογω χωρων πλεον και δεν μου αρεσει η μοδα με τουρμινες και μικρους κινητηρες. (Μπορει να ειναι αξιοπιστο, θα φανει στο μελλον, μπορει να το εχω παρει στραβα εγω).Πολύ παράξενο που σου φάνηκε πιο κοντό! Είναι ακριβώς ίδιο μέσα! Θα βρω κάπου τα νούμε
***Έχοντας υψος (1.92) ,
Έβαλα την καμερα του κινητου στο ιδιο ύψος με τα μάτια μου , μέσα στο swift ( το προηγουμενο).Οταν θα βρω χρονο θα ξαναπαω στο νεο , να στειλω την αντιστοιχη.Για να γινει πιο κατανοητο αυτο που θελω να αναδειξω. -
RE: Suzuki Swift (2024)
Χωροι: Πηγα και το ειδα στον Πειραια(λεωφορος θηβων), μου φανηκε πιο στενο απο το προηγουμενο, εκανα ολες τις ρυθμισεις στην θεση και εβλεπα λιγο ουρανο. Μπαινει και αυτο πλεον στην καταμαυρη μου λιστα .
Εμφανιση:Απο κοντα πλεον, ειναι πιο ωραιο απο το προηγουμενο.
Φωτα: μου ειπαν πως δεν θα εχει πλεον φωτα ομιχλης, γιατι εκαναν κατι μετρησεις και ta led , ειναι υπερ αρκετα για την νοτια ευρωπη. Δεν ξερω , εμενα με το παλιο εξω απο καλαματα( Μεσσηνια προς Αρκαδια) με ειχε βολεψει που πιανει ομιχλη πολλες φορες.
Μου αρεσε το εσωτερικο : πολυ καλυτερο απο το προηγουμενο, αλλα παλι αυτα τα μετρια πλαστικα.Και μου φανηκαν καλυτερα τα καθισματα, μεγαλωσαν την σκαλα στο προσκεφαλο .
Επισης, εμπορικα , τα εχεις ολα απο την 2η εκδοση
και η 1η ειναια ρκετα πλουσια.Στην 3η το μονο προσθετο ειναι ο κλιματισμος και οι ζαντες.Κριμας που δενε χει σπορτ εκδοση...
Ποιος σκεφτηκε να βαλει τον κλιματισμο μονο στην 3η.... -..........-
Προσωπικα , δεν θα το επαιρνα λογω χωρων πλεον και δεν μου αρεσει η μοδα με τουρμινες και μικρους κινητηρες. (Μπορει να ειναι αξιοπιστο, θα φανει στο μελλον, μπορει να το εχω παρει στραβα εγω). -
RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k
Εν τελει ο φιλος , αποφασισε ;;; Τι αμαξια κοιταει?
-
RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k
**Να πω κατι , μονο για το θεμα της μεσης,που ειναι σοβαρο:**Επειδη εμεις δεν μπορουμε να το νιωσουμε, προτυνω, οταν αποφασισει ο φιλος τι θα παρει πχ ειναι αναμεσα σε 2 μοντελα, αν γινεται, να βρει να νοικιασει (ας μην ειναι η εκδοση που τον ενδιαφερει) εστω για 2 μερες (ΣΚ) και να τα δοκιμασει σε ρεαλιστικες συνθηκες.Θα ηταν παρα πολυ χρησιμο.
Με 10 λεπτα τεστ ντραιβ δεν μπορεις να λαβεις αρκετα δεδομενα ως προς την ανεση. -
RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k
@chili14 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@petrosv30 & @gatoz ευχαριστώ! Το έχω δει το CX5 και είναι επίσης ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα της αγορας κατ' εμέ. Όντως ανεβαίνει λίγο το budget αλλά αυτό που με εμποδίζει περισσότερο είναι ο φόρος πολ. για πάνω από 2.0 κ. Φαντάζομαι ισχύει κανονικά αυτό ακόμα σωστά;
@cirus ευχαριστώ. Έχεις άποψη για τη βενζινοκίνητη έκδοση σε σχέση με τη diesel;
Ναι υπαρχει ο φορος,αν μπορεις να βαζεις κατι στην ακρη( διαιρεση ποσου με το 12) , ωστε να μην πεσει βαρυ , οταν θα ερθει η ωρα της πληρωμης, τι να πω. Εσεις ξερετε.
Καποτε( πριν 4 μηνες) ειχα διαβασει οτι θα το βγαλουν αλλα δεν μας ειπαν to πoτε -
RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k
Εγω αν ηθελα suv θα επαιρνα mazda cx-5(e-SKYACTIV G165 παει 36,000
165 (121) hp (kW) | CE
Κίνηση στους μπροστινούς τροχούς (2WD)
αυτόματο σύστημα μετάδοσης 6 ταχυτήτων
1998 ccm) ,
Επισης***
-
list item sportage βενζινη παει 36,100 αυτοματο ¨NQ5 1.6T 180ps 7DCT Titanium 48V
-
Αν ειναι για πετρελαιο , πατε σε πιο ''φτωχη'' εκδοση''NQ5 1.6D 136ps 7DCT Dynamic 48V
Αναμεσα σε mazda και kia , απο εμενα mazda
-
-
RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k
@chili14 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Γεια σας!
Είμαστε οικογένεια με ένα παιδάκι και σύντομα 2ο. Αυτή τη στιγμή έχω ένα Fiesta 1.6 Diesel και είμαι πολύ ευχαριστημένος συνολικά αλλά χρειαζόμαστε περισσότερο χώρο και άνεση. Δεν είμαι πολύ σχετικός, οπότε κάθε γνώμη πολύ βοηθητική.
Κάποια πράγματα που έχω λάβει υπόψιν στο ψάξιμο:
- Κάνω περίπου 15-17k το χρόνο, το 50% εκτός Αθηνών μιας και πάμε πολύ συχνά σε χωριό, εκδρομές κτλ. Το να είναι diesel ή βενζίνη για αυτά τα χιλιόμετρα δεν είμαι απολύτως σίγουρος απλά με έχει βολέψει πολύ η οικονομία του Fiesta και δε θα ήθελα κάποιο με βενζίνη που καίει πολύ παραπάνω από 6lt - 6.5lt πραγματικά.
- Έχω σοβαρό πρόβλημα στη μέση και στις κακές μέρες το πάτημα του συμπλέκτη είναι θάνατος και με επηρεάζει πολύ. Για αυτό κ μόνο σκέφτομαι 100% να είναι αυτόματο.
- Η γυναίκα μου είναι 1.80 οπότε τώρα είναι οριακά με το καθισματάκι του παιδιού (ψηλό και αυτό), οπότε θέλω να έχει χώρο στα πίσω καθίσματα για πόδια.
- Το πορτ παγκάζ είναι σημαντικό να είναι αρκετά μεγάλο γιατί μεταφέρουμε πολλά πράγματα στο πήγαινε-έλα Αθήνα - Χωριό. Από καρότσια μέχρι τελάρα με ντομάτες (αγρότης μπαμπάς )
- Σκέφτομαι για καινούριο ή μεταχειρισμένο έως 20-30 χιλ. km από 30-35k €. Προφανώς κοντά στα 30 θα ήταν ιδανικά.
- Πολύ σημαντική η ασφάλεια (ενεργητική/ παθητική) μιας και θα είναι το βασικό αυτοκίνητο που θα βάζω μέσα τα παιδιά μου. Θα το έβαζα σίγουρα Α προτεραιότητα από όλα.
Βάση των παραπάνω και για το Budget που ψάχνω έχω καταλήξει σε:
- KIA Sportage Diesel/ Αυτόματο -- Στην απλή έκδοση πάει κάτω από 35k το καινούριο αλλά δεν έχει την κυρτή οθόνη κτλ. Έχουμε σαν 2ο το Picanto που μας έχει βολέψει πολύ και η εγγύηση των 7 + 5 χρόνια δωρεάν service ακούγεται αρκετά καλό.
- Ford Kuga Diesel ή Βενζίνη/ Αυτόματο -- Δε βγαίνει καινούριο, οπότε κοιτάω κάποιο του 20-22 (είναι ελάχιστες οι επιλογές βέβαια, μόνο 2 είναι σε αυτά που ψάχνω). Μου αρέσει πιο πολύ συνολικά και ίσως το θεωρώ πιο αξιόπιστο/ ασφαλές αλλά είναι κοντά στα λεφτά ενός καινούριου Sportage. Επίσης ο κινητήρας βενζίνης από αυτά που διαβάζω φαίνεται πολύ πιο οικονομικός από του Sportage.
- Skoda Karoq Βενζίνη αν και δε συμπαθώ ιδιαίτερα τη VAG και έχω κακές εμπειρίας από γνωστούς / συγγενείς (κυρίως για VW - Audi βέβαια).
Γνώμες; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Αν θελετε ανεση, λογικα , πατε σε suv
Ερωτηση , θελετε να ειναι εμπροσθιοκίνητο ή τετρακινητο? Ρωταω , γιατι αν θελετε καινουργιο στα περισσοτερα η τιμη ξεπερναει τα 35 ! -
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
@npapanik said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@petrosv30 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@npapanik said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@petrosv30 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Να σας ρωτήσω, το φθινόπωρο θα κάνουμε αλλαγή ελαστικών στο σουζουκακι, εγώ ψάχνομαι απο τώρα. Δεν έχω ιδέα από λάστιχα και δεν θέλω να σας κουράσω. Ρωτάω γενικά : Δώστε μαρκες και τύπους και θα τα ψάξω
Έχουμε την glx έκδοση, με την μεγαλύτερη διάσταση, θα πάρουμε all season μιας και δεν κάνει πολλά χλμ το χρόνο και δεν πάει σε χιόνια, θα ήθελα να βελτιωθεί η άνεση.Τα "all season" που αναφέρεσαι είναι και για χιόνια. Άρα μάλλον εννοείς θερινά, σωστά;
Ναι εννοώ αυτά που τα βάζεις και τέλος.
Στα 2 χρόνια χιαστι και στα 4 αλεΠρόσεξε μετά το R16 να έχει 83 και όχι μεγαλύτερο αριθμό.
Σε ευχαριστω πολυ
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
@npapanik said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@petrosv30 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Να σας ρωτήσω, το φθινόπωρο θα κάνουμε αλλαγή ελαστικών στο σουζουκακι, εγώ ψάχνομαι απο τώρα. Δεν έχω ιδέα από λάστιχα και δεν θέλω να σας κουράσω. Ρωτάω γενικά : Δώστε μαρκες και τύπους και θα τα ψάξω
Έχουμε την glx έκδοση, με την μεγαλύτερη διάσταση, θα πάρουμε all season μιας και δεν κάνει πολλά χλμ το χρόνο και δεν πάει σε χιόνια, θα ήθελα να βελτιωθεί η άνεση.Τα "all season" που αναφέρεσαι είναι και για χιόνια. Άρα μάλλον εννοείς θερινά, σωστά;
Ναι εννοώ αυτά που τα βάζεις και τέλος.
Στα 2 χρόνια χιαστι και στα 4 αλε