-
Γεια χαρα!
Ειμαι σε αναζητηση supermini και προσπαθω να καταλαβω αν αξιζει να κινηθω σε Mk8 αντι για Mk7.5. Θα αγοραστει μεταχειρισμενο σε καθε περιπτωση. Η χρηση θα ειναι 50% πολη και 50% αυτοκινητοδρομος. Εκδοση Titanium και κινητηρας 1.0 Ecoboost 100hp και για τις 2 επιλογες.
Στα θετικα του Mk8: πιο φρεσκια σχεδιαση μεσα/εξω, 6 ταχυτο κιβωτιο, υπολοιπο εγγυησης
Στα θετικα του Μk7.5: φθηνοτερο (υπολογιζω περιπου 5 χιλιαρικα κατω απο Mk8), δοκιμασμενο με διορθωμενες παιδικες ασθενειες λογω facelift.
Ελπιζω αντιλαμβανεστε τον προβληματισμο μου. Επειδη προοριζεται για πολλα km σε φλατ αυτοκινητοδρομους στα 130km/h δε γνωριζω ποσο λιγοτερο ανετο θα ειναι το Mk7.5 ελεω χειροτερης ηχομονωσης και 5ταχυτου σασμαν.
Ευχαριστω
-
Ο χρήστης jpsih έγραψε:
Γεια χαρα!Ειμαι σε αναζητηση supermini και προσπαθω να καταλαβω αν αξιζει να κινηθω σε Mk8 αντι για Mk7.5. Θα αγοραστει μεταχειρισμενο σε καθε περιπτωση. Η χρηση θα ειναι 50% πολη και 50% αυτοκινητοδρομος. Εκδοση Titanium και κινητηρας 1.0 Ecoboost 100hp και για τις 2 επιλογες.
Στα θετικα του Mk8: πιο φρεσκια σχεδιαση μεσα/εξω, 6 ταχυτο κιβωτιο, υπολοιπο εγγυησης
Στα θετικα του Μk7.5: φθηνοτερο (υπολογιζω περιπου 5 χιλιαρικα κατω απο Mk8), δοκιμασμενο με διορθωμενες παιδικες ασθενειες λογω facelift.
Ελπιζω αντιλαμβανεστε τον προβληματισμο μου. Επειδη προοριζεται για πολλα km σε φλατ αυτοκινητοδρομους στα 130km/h δε γνωριζω ποσο λιγοτερο ανετο θα ειναι το Mk7.5 ελεω χειροτερης ηχομονωσης και 5ταχυτου σασμαν.
Ευχαριστω
Μήπως σε συμφέρει καλύτερα το πετρέλαιο;
-
Οχι. Ειμαι εξωτερικο και τα τελη για πετρελαιο ειναι 3 φορες πανω απο βενζινη αρα το πετρελαιο ειναι απαγορευτικο εφοσον δε θα κανω 'απειρα' χιλιομετρα
-
Η απάντηση είναι απλή : Αν μπορείς να δώσεις τη διαφορά για το mk8, τα αξίζει. Αν δεν μπορείς, πάρε το mk7.5 το οποίο ακόμη στέκεται πολύ καλά.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Η απάντηση είναι απλή : Αν μπορείς να δώσεις τη διαφορά για το mk8, τα αξίζει. Αν δεν μπορείς, πάρε το mk7.5 το οποίο ακόμη στέκεται πολύ καλά.+1000
Ακριβως αυτό.. Αξίζει το mk8..
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Η απάντηση είναι απλή : Αν μπορείς να δώσεις τη διαφορά για το mk8, τα αξίζει. Αν δεν μπορείς, πάρε το mk7.5 το οποίο ακόμη στέκεται πολύ καλά.+1
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Η απάντηση είναι απλή : Αν μπορείς να δώσεις τη διαφορά για το mk8, τα αξίζει. Αν δεν μπορείς, πάρε το mk7.5 το οποίο ακόμη στέκεται πολύ καλά.+1
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης thanosgeo87 έγραψε:
Δεν έχω δικό μου χώρο δυστυχώς. Έχω υποχρεωθεί να βάλω μια κάμερα και να παρκάρω το αμάξι από κάτω απ' την κάμερα.
Η αστυνομία δεν μπορεί να κάνει τπτ μου είπαν.. όταν τον καταγράψω και αν τότε ίσως κάτι κάνουν.Ναι μου χτυπούν γροθιές πάνω στα νεύρα στο φτερό και στο καπό και κάνουν βουλιαγματα.
Συμφωνώ για τον εργοστασιακό συναγερμό αλλά αυτή την στιγμή έχω μόνο δύο επιλογές..ή αντιπροσωπεία ή σε εξωτερικό μάστορα.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6013 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μόνον στο δικό σου αυτοκίνητο συμβαίνει αυτό;
-
Θα ναι καποιος με swift. Ψαξε τα swift της γειτονιας.
Σορρυ δεν κρατηθηκα.
Σοβαρευομαι
-
Δεν ξέρω αν έχει γίνει η ερώτηση αυτή ξανά,τα πίσω παράθυρα του fiesta τελευταίας γενιάς,κατεβαίνουν ως τη μέση όπως το παλιό μοντελο η ολόκληρα?
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Δεν ξέρω αν έχει γίνει η ερώτηση αυτή ξανά,τα πίσω παράθυρα του fiesta τελευταίας γενιάς,κατεβαίνουν ως τη μέση όπως το παλιό μοντελο η ολόκληρα?Μεχρι λίγο πιο κάτω από τη μέση θα έλεγα..
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτο γιατι συμβαινει σε μερικα αυτοκινητα και σε αλλα οχι,δηλαδη ειναι θεμα χωρου η κατι αλλο?
-
Μαλλον χωρου και σχεδιασης του τζαμιου
-
ερωτηση μεγαλη...
χαρη...
ειναι εντελως μαλακες τα φιλαρακια σου? στη φορδ?
ψαχνω να δω ενα πανυγηρτζηδικο ντηζελ με 120 που ειναι στον τιμοκαταλογο αλλα φευ, οτι γουσταρουν δειχνουν στον πιο συριζαίικο κονφιγκιουραίο εβερ.
οκ, οι τιμες ειναι πι-φι, ασχετες, αλλα εδω δεν υπαρχουν καν επιλογες παρα μονο παραφιλολογικες σαλτσες μπολικες - ουσια ζηρο. κοκα.
χαρη, επιληψου ή αλλαξε παρεες, αλλιως ΔΕΝ θα παρω φορδ -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
ερωτηση μεγαλη...
χαρη...
ειναι εντελως μαλακες τα φιλαρακια σου? στη φορδ?
ψαχνω να δω ενα πανυγηρτζηδικο ντηζελ με 120 που ειναι στον τιμοκαταλογο αλλα φευ, οτι γουσταρουν δειχνουν στον πιο συριζαίικο κονφιγκιουραίο εβερ.
οκ, οι τιμες ειναι πι-φι, ασχετες, αλλα εδω δεν υπαρχουν καν επιλογες παρα μονο παραφιλολογικες σαλτσες μπολικες - ουσια ζηρο. κοκα.
χαρη, επιληψου ή αλλαξε παρεες, αλλιως ΔΕΝ θα παρω φορδΧέστηκα!
Ντεκ έκω φιλαράκια στη Ford, καρντιά μου! Μόνο κονέ...
Κατά τ' άλλα ο configurator δεν είναι configurator αλλά mperdepsator malagueros!
Υ.Γ.: Έλα αν θες να δεις το Fiesta Titanium 1.5 TDCi (120άρι) του ανηψιού.
-
Έχω την αίσθηση οτι ο TDCi των 120 έχει σταματήσει να παράγεται στο fiesta.
Δεν υπάρχει ούτε στους configurators της Γερμανίας και Γαλλίας, και δεν το έχουν καν στους τιμοκαταλόγους τους.
Ελπίζω οτι θα τον επαναφέρουν ή οτι θα βάλουν τον Ecoblue...
Είναι κρίμα να τον έκοψαν.
Ξέρει κανείς κάτι; -
Δεν ξέρω κάτι, αλλά το λογικό είναι να αντικατασταθεί ο 1,5 TDCI από τον 1,5 Ecoblue. To Fiesta είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που έχει απομείνει στη γκάμα της Ford με τον TDCI. Τόσο το Focus, οσο και το Ecosport τον Ecoblue χρησιμοποιούν. Αν για λόγους κόστους έκοψαν το diesel από τα Fiesta, θα το δείξει άμεσο το μέλλον.
Μια καλή ένδειξη πάντως για να καταλάβεις πώς θα διαμορφωθεί η γκάμα κινητήρων και σασμάν του Fiesta τους επόμενους μήνες είναι τα αντίστοιχα που έχουν ανακοινωθεί για το λανσάρισμα του Puma.
ΥΓ. Ήδη με 27,5 kg/m ροπής το Fiesta TDCI 120 το νιώθω θηριάκι. Με 30+ kg/m που βγάζει ο Ecoblue σε όλες τις εφαρμογές του μέχρι τώρα θα είναι φανταστικό.
-
Παιδιά τι λέτε για το αυτόματο;
Το ξέρω ότι έχει αντικατασταθεί το powershift που είχε θέματα στα τωρινά μοντέλα, το καινούριο θεωρείται αξιόπιστο;
-
Στο fiesta το powershift εχει ακομα.
Στο focus αλλαξαν σε νεο -
To Fiesta έχει 6άρι με μετατροπέα ροπής.
Ford Fiesta 2017