-
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
Το Focus παραδοσιακά είχε ένα από τα καλύτερα χειροκίνητα κιβώτια (οδηγώ ένα του 2003 και είναι πολύ πολύ καλύτερο από αλλά 'καλά' καινούρια αυτοκίνητα που δοκίμασα πρόσφατα.)
Γι' αυτό, για να αποφύγω το επιπλέον κόστος σε καινούριο Focus, θα ήταν αποδεκτό να αγοράσω χειροκίνητο.
Όμως ο φίλος που μιλάει για σπορ οδήγηση με χειροκίνητο, έχει δοκιμάσει αυτόματο;
Όλα τα αυτόματα κάνουν και άμεσες, χωρίς συμπλέκτη, χειροκίνητες αλλαγές, όπως όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Αποτελεί εξαίρεση το Φόκους; Γιατί στον επιλογέα του φαίνεται να έχει M mode.
Επίσης, ως προς το κόστος χρήσης- συντήρησης, μιλάμε για κιβώτιο που ποτέ δεν θα 'κάψει δίσκο', δεν θα 'γρατσουνάει' κανένα γρανάζι, και μάλλον δεν θα χρειαστεί ποτέ τίποτε άλλο από κάποια αλλαγή υγρών...Edit: είδα τώρα πως στο αυτόματο focus η αλλαγές γίνονται από κουμπιά...
Πολύ μεγάλη μ@λακία και 'αμερικανιά' της Ford, που κατά τα άλλα σχεδίασε ένα 'ευρωπαϊκό' αυτοκίνητο...
Σε αυτή τη περίπτωση, προτείνω κι εγώ το χειροκίνητο...Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχω οδηγήσει αυτόματο ναι. Και με διπλό συμπλέκτη (που έκανε και τις γρηγορότερες αλλαγές) και απλό. Σαφώς είναι ξεκούραστο και έχει τα θετικά του αλλα εγώ το βαριέμαι και πολλές φορές δεν μου αρέσουν οι αποφάσεις του.
Δεν μίλησα για την πιο σπορ και στατιστικά πιο αποδοτική οδήγηση, μίλησα για απόλαυση και για πιο όμορφη αίσθηση με ένα μανουαλ κιβώτιο.
Αυτό όμως είναι υποκειμενικό. Εμένα μου αρέσει περισσότερο, σε κάποιον άλλο ενδεχομένως όχι. Προτιμώ να μπορώ να επιλέξω εγώ πότε θα αλλάξω ταχύτητα, τι ταχύτητα θα βάλω (π.χ. από 4η κατευθείαν 2α) κτλ.
-
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Εξαρτάται. Δεν υπάρχει μονόδρομος και μην ακούς μονομερείς απαντήσεις σαν την από πάνω.Αυτόματο: Αν κινείσαι αρκετά σε κίνηση με σταμάτα ξεκίνα και βλέπεις το αυτοκίνητο περισσότερο σαν 'εργαλείο' που σε πάει από το Α στο Β, παρά σαν διασκέδαση. Επίσης αν είσαι ΟΚ με το ενδεχόμενο έξτρα κόστος συντήρησης.
Μηχανικό: Αν απολαμβάνεις να οδηγείς ένα αυτοκίνητο με πολύ καλό στήσιμο, και σε γεμίζει το γεγονός ότι είσαι πιο 'δεμένος' με το αμάξι. Οδηγώντας οικονομικά θα είναι και πιο φθηνό και σε τιμή κτήσης και χρήσης.
Τώρα συγκεκριμένα με τις εκδόσεις, θεωρώ πιο σημαντικά τα έξτρα της Titanium η οποία είναι μια πολύ πλούσια έκδοση, με εξαιρετική απτή ποιότητα, παρά την απλή Business.
Αυτά από εμένα που παρ ότι αγόρασα ένα πολύ πλούσιο και δυνατό Focus (1.5Τ 182hp ST-Line Wagon) με κόστος πάνω από 30 χιλιάδες, επέλεξα το χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο παρεμπιπτόντως έχει φοβερή αίσθηση και είναι διαφορετικό από αυτό στην 1000άρα έκδοση.
Η απόφαση είναι δική σου. Κοίτα τα θέλω σου, την χρήση και φυσικά την τσέπη σου. Το ιδανικό θα ήταν να τα δοκιμάσεις και τα 2.
Τι διαφορά έχει τι κιβώτιο σε σχέση με το χιλιάρι?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Ο χρήστης gmag έγραψε:
Εξαρτάται. Δεν υπάρχει μονόδρομος και μην ακούς μονομερείς απαντήσεις σαν την από πάνω.
Αυτόματο: Αν κινείσαι αρκετά σε κίνηση με σταμάτα ξεκίνα και βλέπεις το αυτοκίνητο περισσότερο σαν 'εργαλείο' που σε πάει από το Α στο Β, παρά σαν διασκέδαση. Επίσης αν είσαι ΟΚ με το ενδεχόμενο έξτρα κόστος συντήρησης.
Μηχανικό: Αν απολαμβάνεις να οδηγείς ένα αυτοκίνητο με πολύ καλό στήσιμο, και σε γεμίζει το γεγονός ότι είσαι πιο 'δεμένος' με το αμάξι. Οδηγώντας οικονομικά θα είναι και πιο φθηνό και σε τιμή κτήσης και χρήσης.
Τώρα συγκεκριμένα με τις εκδόσεις, θεωρώ πιο σημαντικά τα έξτρα της Titanium η οποία είναι μια πολύ πλούσια έκδοση, με εξαιρετική απτή ποιότητα, παρά την απλή Business.
Αυτά από εμένα που παρ ότι αγόρασα ένα πολύ πλούσιο και δυνατό Focus (1.5Τ 182hp ST-Line Wagon) με κόστος πάνω από 30 χιλιάδες, επέλεξα το χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο παρεμπιπτόντως έχει φοβερή αίσθηση και είναι διαφορετικό από αυτό στην 1000άρα έκδοση.
Η απόφαση είναι δική σου. Κοίτα τα θέλω σου, την χρήση και φυσικά την τσέπη σου. Το ιδανικό θα ήταν να τα δοκιμάσεις και τα 2.
Τι διαφορά έχει τι κιβώτιο σε σχέση με το χιλιάρι?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Είναι εντελώς διαφορετικό κιβώτιο. Μέχρι και η θέση της όπισθεν αλλάζει. Στο 1.5 είναι αριστερά από την 1η.
Η αίσθησή του είναι πολύ πιο βουτυρένια, δεν γρατζουνάει καθόλου - γενικά ότι ψάχνει κανείς σε ένα καλό χειροκίνητο κιβώτιο.
-
Οντως ενα καλο κιβωτιο σου δινει την αισθηση της ικανοποιησης σε καθε αλλαγη. Ειναι σαν αυτα τα ψυχαναγκαστικα βιντεακια που λενε για ικανοποιηση οταν μπαινουν τα κουτακια στη θεση τους
Αν εχεις παλιο γαλλικο κιβωτιο, δημιουργουνται ενστικτα επιβιωσης εναντι του κιβωτιου
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Οντως ενα καλο κιβωτιο σου δινει την αισθηση της ικανοποιησης σε καθε αλλαγη. Ειναι σαν αυτα τα ψυχαναγκαστικα βιντεακια που λενε για ικανοποιηση οταν μπαινουν τα κουτακια στη θεση τους [emoji38]Αν εχεις παλιο γαλλικο κιβωτιο, δημιουργουνται ενστικτα επιβιωσης εναντι του κιβωτιου [emoji38]
Γιατί, αν έχεις καινούριο γαλλικό κιβώτιο, (που πλέον έχει γεμίσει ο τόπος και τα βρίσκεις και σε 'γιαπωνέζικα' ή 'γερμανικά' αυτοκίνητα) τί αλλάζει;
Οδηγείς και στη δεύτερη τρίτη αλλαγή, έρχεται το χαμόγελο στα χείλη.
Με την έννοια του 'είναι για γέλια'.
Όταν κοιτάζω κάτι άλλο από Φορντ, ρωτάω κατευθείαν πόσο έχει το αυτόματο, γιατί δεν αντέχω να αγοράσω καινούριο με την αίσθηση του κιβωτίου του 308, QQ κλπ.
Θα με καταντήσουν οι γάλλοι, να αγοράσω DSG...[emoji16]Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όλα τα αυτόματα κάνουν και άμεσες, χωρίς συμπλέκτη, χειροκίνητες αλλαγές, όπως όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Δεν έχουν σχέση τα καμία αυτόματα (ειδικά αυτά με μετατροπέα) με τα σειριακά, αγωνιστικά, κιβώτια.
(Ξέρεις, υπάρχει κάτι στην γλώσσα που λέγεται 'παρομοίωση')
Σύμφωνα με το Drive δεν είναι και πολύ σπορ:
'Αργεί όμως να κατεβάσει, διστάζοντας ακόμη και στο πρόγραμμα Sport'
'Ο κινητήρας ντίζελ και το αυτόματο κιβώτιο μπορεί να μην ταιριάζουν ιδανικά με τον σπορ χαρακτήρα του πλαισίου'Επίσης, ως προς το κόστος χρήσης- συντήρησης, μιλάμε για κιβώτιο που ποτέ δεν θα 'κάψει δίσκο', δεν θα 'γρατσουνάει' κανένα γρανάζι, και μάλλον δεν θα χρειαστεί ποτέ τίποτε άλλο από κάποια αλλαγή υγρών...
Δεν είναι έτσι. Τα χειροκίνητα παραμένουν τα πιο αξιόπιστα και το μόνο που θέλουν είναι κάποτε μια αλλαγή συμπλέκτη. Τα αυτόματα βγάζουν ακριβές βλάβες και για αυτό τα αποφεύγουν συνήθως οι ταξιτζήδες, αν και είναι πολύ πιο ξεκούραστα για κάποιον που είναι 10 ώρες στο τιμόνι.
(Οι Έλληνες ταξιτζήδες, αυτή η αστείρευτη πηγή σοφίας, που προτιμάει και τα ανοιχτά παράθυρα αντί για τον κλιματισμό...
Στο υπόλοιπο 90% του πλανήτη, πως την παλεύουν με τα αυτόματα;)Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
Οντως ενα καλο κιβωτιο σου δινει την αισθηση της ικανοποιησης σε καθε αλλαγη. Ειναι σαν αυτα τα ψυχαναγκαστικα βιντεακια που λενε για ικανοποιηση οταν μπαινουν τα κουτακια στη θεση τους [emoji38]
Αν εχεις παλιο γαλλικο κιβωτιο, δημιουργουνται ενστικτα επιβιωσης εναντι του κιβωτιου [emoji38]
Γιατί, αν έχεις καινούριο γαλλικό κιβώτιο, (που πλέον έχει γεμίσει ο τόπος και τα βρίσκεις και σε 'γιαπωνέζικα' ή 'γερμανικά' αυτοκίνητα) τί αλλάζει;
Οδηγείς και στη δεύτερη τρίτη αλλαγή, έρχεται το χαμόγελο στα χείλη.
Με την έννοια του 'είναι για γέλια'.
Όταν κοιτάζω κάτι άλλο από Φορντ, ρωτάω κατευθείαν πόσο έχει το αυτόματο, γιατί δεν αντέχω να αγοράσω καινούριο με την αίσθηση του κιβωτίου του 308, QQ κλπ.
Θα με καταντήσουν οι γάλλοι, να αγοράσω DSG...[emoji16]Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπερδευτικα λιγο πιλιουριτη
τελικα σ αρεσουν τα γλλικα κιβωτια;Τα γαλλικα της δεκαετιας του 2000-2010 ειχαν .......ΑΘΛΙΑ κιβωτια. Αφου σε κανουν να γεμιζεις δευτερα και να πας κατευθειαν σε 5η μηπως και γλυτωσεις τη μανουρα. Σκληρα, χωρις αιαθηση, σε γρηγορες αλλσγρς γρατζουνουσαν...μιλαμε μονο που το σκεφτηκα θελω αυτοματο κιβωτιο.
Τωρα που οδηγω το suzuki με παναλφρο συμπλεκτη και πολυ ωραιο, ελαφρυ λεβιε και με ωραιες αλλαγες με χλατσωτο κουμπωμα , δεν με πειραζει καθολου. Το απολαμβανω κιολας, ιδιαιτερα η αλλαγη απο τριτη σε τεταρτη με το ενα δακτυλο μου δινει ψυχικη ικανοποιηση
-
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
Στο υπόλοιπο 90% του πλανήτη, πως την παλεύουν με τα αυτόματα;Δεν κρατάνε τα αυτοκίνητα 1 και 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα όπως εδώ... Δεν είναι θέμα σοφίας, είναι απλά γεγονός ότι το πιο αξιόπιστο κιβώτιο είναι ένα συνηθισμένο χειροκίνητο, λόγω της απλότητάς του.
-
Γαλλία: τραβάω κουπί
Υπόλοιπος Κόσμος: χαϊδεύω τα μπούτια ενός τοπ μόντελ -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Οντως ενα καλο κιβωτιο σου δινει την αισθηση της ικανοποιησης σε καθε αλλαγη. Ειναι σαν αυτα τα ψυχαναγκαστικα βιντεακια που λενε για ικανοποιηση οταν μπαινουν τα κουτακια στη θεση τους [emoji38]
Αν εχεις παλιο γαλλικο κιβωτιο, δημιουργουνται ενστικτα επιβιωσης εναντι του κιβωτιου [emoji38]
Γιατί, αν έχεις καινούριο γαλλικό κιβώτιο, (που πλέον έχει γεμίσει ο τόπος και τα βρίσκεις και σε 'γιαπωνέζικα' ή 'γερμανικά' αυτοκίνητα) τί αλλάζει;
Οδηγείς και στη δεύτερη τρίτη αλλαγή, έρχεται το χαμόγελο στα χείλη.
Με την έννοια του 'είναι για γέλια'.
Όταν κοιτάζω κάτι άλλο από Φορντ, ρωτάω κατευθείαν πόσο έχει το αυτόματο, γιατί δεν αντέχω να αγοράσω καινούριο με την αίσθηση του κιβωτίου του 308, QQ κλπ.
Θα με καταντήσουν οι γάλλοι, να αγοράσω DSG...[emoji16]Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπερδευτικα λιγο πιλιουριτη [emoji38]
τελικα σ αρεσουν τα γλλικα κιβωτια;Τα γαλλικα της δεκαετιας του 2000-2010 ειχαν .......ΑΘΛΙΑ κιβωτια. Αφου σε κανουν να γεμιζεις δευτερα και να πας κατευθειαν σε 5η μηπως και γλυτωσεις τη μανουρα. Σκληρα, χωρις αιαθηση, σε γρηγορες αλλσγρς γρατζουνουσαν...μιλαμε μονο που το σκεφτηκα θελω αυτοματο κιβωτιο.
Τωρα που οδηγω το suzuki με παναλφρο συμπλεκτη και πολυ ωραιο, ελαφρυ λεβιε και με ωραιες αλλαγες με χλατσωτο κουμπωμα , δεν με πειραζει καθολου. Το απολαμβανω κιολας, ιδιαιτερα η αλλαγη απο τριτη σε τεταρτη με το ενα δακτυλο μου δινει ψυχικη ικανοποιηση [emoji38]
Τί να μου αρέσει απ' τα γαλλικά κιβώτια;
Πάω για τεστ ντράιβ και αρχίζω και απορρίπτω και άλλα καλά αυτοκίνητα, λόγω της αίσθησης γαλλικού κιβωτίου, π.χ. το QQ που στη δοκιμή κατάλαβα γιατί ο κόσμος το αγοράζει, αλλά με τέτοιο χειροκίνητο (Renault είναι? ), ΔΕΝ...Τα σύγχρονα σουζουκι έχουν όντως καλά κιβώτια; συγκρίνονται με τα Ford?
Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
Τα σύγχρονα σουζουκι έχουν όντως καλά κιβώτια; συγκρίνονται με τα Ford?
Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όχι τόσο, έχω fiesta 5ταχυτο και σε σύγκριση ακόμη και με το scross 6ταχυτο (για το swift δεν ξέρω με το 5άρι),έχει διαφορά υπέρ του ford.
-
Ο χρήστης thanasis82 έγραψε:
Είμαι σε μεγάλο δίλημμα, δε ξέρω κι εσείς τι θα προτιμούσατε?
τον κινητήρα 1.5 βενζίνη με τα 150 άλογα και στις 2 περιπτώσεις, και σε παρόμοια τιμή- έκδοση business με 8ταχυτο αυτόματο κιβώτιο
- έκδοση titanium αλλά με 6ταχυτο μηχανικό κιβώτιο
Κανένα δίλημμα...αυτόματο! Εν έτη 2019 είναι αστείο να συζητάμε ακόμα για χειροκίνητα κιβώτια σε καθημερινά αυτοκίνητα.
-
Ναι, εγω θα μιλησω γι την κατηγορια που εχω φαει στη μαπα.
Το Β segment.Πρωτο το vw polo, μετα fiesta, και επειτα τα suzuki.
Στα suzuki ενω σε χαλαρη κινηση ειναι εξαιρετικα σε αστραπιαιαες αλλαγες σπορτιφ οδηγησης παρουσιαζουν γρατζουνιες στην αισθηση.
Μακαρι να υπαρχει μια βαλβολινη που να λυνει αυτο το θεμα.
Ρε συ πιλιουριτη, ειδες το grandland x; σε diesel εχει ωραιο κιβωτιο. Μ αρεσει πολυ. Χλατσωτο ειναι. Και γενικα ως αυτοκινητο ειναι απιστευτο. Ολα τελεια τα κανει.
Σημαμτικη λεπτομερεια, τα κιβωτια να τα βλεπεις εν κινηση. Αλλαζουν αισθηση οταν κουνιουνται τα γραναζια και η βαλβολινη που επελξε το εργοστασιο ζεσταινεται. Πολλες φορες εχουν τελειως διαφορετικη αιαθηση απο πριν που ηταν σε σταση.
-
Το θέμα με τα powershift το διαβάσατε;
-
Ο χρήστης konstantinosnov έγραψε:
Το θέμα με τα powershift το διαβάσατε;Δεν υπάρχει powershift στο καινούριο Focus. Είναι καινούριο κιβώτιο torque converter 8 σχέσεων από την Mustang (με την διαφορά ότι εκεί έχει 10 σχέσεις)
-
Παλι καλά!την πάτησαν οι προηγούμενοι...Κρι
-
Ο χρήστης konstantinosnov έγραψε:
Παλι καλά!την πάτησαν οι προηγούμενοι...ΚριΤα διπλοσύμπλεκτα είναι μπερδεμένη υπόθεση. Ναι κάνουν τις γρηγορότερες αλλαγές, αλλά αν δε γίνουν όλα τέλεια, είναι πολύ ευαίσθητα
-
Ο χρήστης konstantinosnov έγραψε:
Το θέμα με τα powershift το διαβάσατε;Ένας από τους λόγους που δεν συμπαθώ καθόλου τα διπλοσύμπλεκτα (και προσωπικά δεν τα θεωρώ κανονικά αυτόματα αλλά αυτοματοποιημένα χειροκίνητα). Επίσης προσωπικά, πολύ δύσκολα (εαν όχι ποτέ για να μην λέω μεγάλη κουβέντα) θα αγόραζα αυτοκίνητο με διπλοσύμπλεκτο.
-
μου δωκανε χθες ενα μικι τεσσερο στο ηρακλειο, μαζουτ. με ζαντα σιδερενια αλλα μεσα τα παντα ολα. με κατι λιγα χιλιομετρα. λεω, αντε να κανω τη χαρη στο χαρη να γευτω. παρατηρησις πρωτη, αυτο το οθονέ το συνοθυλευμα πικρα μεγαλη, πιο απλα τα θελω, μενου σιαχνω μονο εγω. ηντανε και στα τζερμαν. καθισματα καλα, σασμανακι λιγο γρατζουναγε. οκ νοικιαρικο, αλλα 6κ μολις. ξεκιναμε, ψοφιο χαμηλα, θελει πανω απο χιλια επτακο να τραβηξει τη βαρια τη γατα των 80 των κιλονε. πατω άουτο στο κλιμα. τιποτις. εχω βγει μποακ στο μεταξυ. και παθαινω ζεσταρχιδιτιδα... ξανα. τιποτις. ρε μανουλα μου, τιποτις, ζεστος ο αερας. βρηκα παρακατω να γυρισω, δεν θα κανω τη χαρη στο χαρη. εχει υπογεια. μπαινω, σταματαω στο αριστερα, ειχε αμαξι. βαζω πρωτη. δεν. ξαναματαπαταω συμπλεχτη. δεν. οπισθεν. παλι πρωτη. πρωτη δεν. δευτερα, πατιναρισμα μεχρι να μυρισει καμμενη καλτσα και το λαπτοπ στη κρεμαστη, εξεκινησε. με δευτερη το γυρισα, ευτυχως δεν μ'επιασε φαναρι. αρα χαρη με χαλασμενο σασμαν και κρυο νοτ δεν θα σου καμω τη χαρη.
και μου δωκανε μετα ενα άι τριαντα. ενα κομμα τεσσερο. πιο πολυ το κομμα απο το τεσσερο. ολα του δουλευανε βεβαια αν και πρεπει ο καθε μπριτις να ειχε ξερασει μπομπες εκει μεσα στα 60 τοσα κέι του. Μεχρι να πιασει εκατοεικοσι εφαγα δυο θεσσαλονικης απο γρηγορη και τη καννελα απο το φρεντο. δεν ξανασταματησα σε γρηγορη, ειχα παρει φορα και δεν ημπορουσα παλι να περιμενω.
aka, ψιλοξεγουσταρα μικι τεσσερο και χαλαστηκα με χάι - ουν - ντάια, και ενα εντιτ
ασχετα με τα φολτς, το μικι τεσσερο το επαιρνα βασιζομενος στην απλη κριση γατου: μολις κατσεις μεσα λες αν σου γουσταρει ή οχι, τεστ ντράιβ και λοιπα ειναι για αλλους. το γουσταρα λοιπον. και επειδη ειμαι και αρρωστος και το χάι. αλλα πολυ λιγοτερο. με λιγα ψοφια ακομη. -
Δεν είναι γενικά τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη ελαττωματικά αλλά αυτά που έβαζε η Ford στο focus και στο fiesta.
H Ford το ήξερε αλλά συνέχισε να τα πουλάει για χρόνια με τα κιβώτια ταχυτήτων να τραντάζουν, να μην ξεκινάνε, να ξεκινάνε πολύ απότομα και γρήγορα, να βάζουν νεκρό από μόνα τους και το αμάξι να μένει στον δρόμο.
https://www.autoblog.com/2019/07/11/for ... ccounter=1
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Ford Focus MK4