-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Καλημερα στο φορουμ. Ψαχνομαι με τη συζυγο να δωσουμε το 2ο οχημα της οικογενειας (peaguot 207 , 2007 , 110K χλμ) για να παρει κατι σε φυσικο αεριο και βλεπω οτι αυτα τα 3 ειναι τα πιο συμφεροντα και οικονομικα. Καταλαβαινω οτι ειναι πιο μικρα αλλα το βασικο μας αμαξι ειναι C4 ehdi του 12 οποτε ολα τα ταξιδια γινονται με αυτο.
Το 2ο οχημα κανει 15 χλμ τη μερα απο και προς την εργασια οποτε ψαχνουμε κατι μικρο και οικονομικο μιας και το peaguot εχει καταναλωση 8 και σαν αυτοκινητο 12ετιας εχει αρχισει και ζηταει.
Προφανως απο αυριο θα κανω τουρ στις αντιπροσωπειες για τιμες κλπ αλλα αν καποιος γνωριζει ή ακομα καλυτερα εχει καποιο απο τα μοντελα που ανεφερα ας γραψει εντυπωσεις.
Ευχαριστώ εκ των προτερων
-
Εφόσον σε βολεύει η πρόσβαση σε φυσικό αέριο,μεταξύ των 3 θα επέλεγα το Panda. Μακράν πιο αυτοκίνητο από τα άλλα δύο κουβαδάκια...αν δεν κάνω λάθος είναι και φθηνότερο από το UP -για το citigo δεν ξέρω- και έχει και καλύτερες επιδόσεις.
-
Ναι ειναι οντως μεγαλυτερο αλλα με φοβισαν κατι μετρησεις που ειδα σε crash tests προσφατα. Οντως ομως τα αλλα δυο φαινονται κουβαδακια σε διαστασεις τουλαχιστον.
-
Έχω οδηγήσει και τα 2...UP και Panda...απλά καμία σχέση....το UP σκέτη αγανάκτηση,μέχρι να πιάσεις τα 100 θα έχεις και εγγόνια....
Αν δεν κάνω λάθος,η χαμηλή επίδοση στις δοκιμές πρόσκρουσης οφείλονται σε μεγάλο ποσοστό στην έλλειψη σύγχρονων οδηγικών βοηθημάτων. -
Δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά σε χώρους.
Τρία είναι τα σημαντικά πλεονεκτήματα του Panda. To πρώτο είναι οι καλύτερες επιδόσεις που δίνει ο υπερτροφοτούμενος κινητήρας της FIAT. Ειδικά στις μεσαίες στροφές το χωρίζει το χάος από τα ατμοσφαιρικά VAG. To δεύτερο είναι το ύψος από το έδαφος, μιας και oι Ιταλοί βασίστηκαν στο Panda 4x4 για τη δημιουργία της έκδοσης φυσικού αερίου. Το τρίτο είναι το ρεζερβουάρ βενζίνης των 35 λίτρων (9 lt τα VAG...), που δίνει πραγματικές ταξιδιωτικές δυνατότητες προς περιοχές χωρίς δίκτυο ΦΑ, αν προκύψει η ανάγκη.
-
Καταλαβα...Μεγαλο ρολο θα παιξει και ποσο θα παρουν το 208 βεβαια οποτε θα επανελθω με πληροφοριες απο τις αντιπροσωπειες.
Φυσικα το μεγαλο ρεζερβουαρ του Panda ειναι κατι που δεν το ηξερα οποτε παει και αυτο στα συν του και αντιστοιχα στα πλην των αλλων 2.
-
1)Με τα χλμ που κάνει δεν υπάρχει λόγος για φυσικό αέριο....θα στο πουν και άλλα μέλοι..
2)Τώρα σε ότι αφορά την μετάβαση...να πάει από 208 σε up θα είναι μεγάλη υποβάθμιση...
3)Με μια πρόχειρη αναζήτηση οι τιμές είναι υψηλές για τα μικρά cng up και citigo , είναι γύρω στα 13-14k...Αν θέλετε cng το ibiza στα 16k είναι καλή επιλογή...βέβαια καλύτερη θα έμοιαζε να συντηρήσετε και να κρατήσετε το 208
-
Πάντως το 2007 δεν υπάρχε 208...
-
207 θα είναι, (107 με 8lt/100km κατανάλωση χλωμό) αλλά δε βαριέσαι...
-
Ο χρήστης opiou έγραψε:
1)Με τα χλμ που κάνει δεν υπάρχει λόγος για φυσικό αέριο....θα στο πουν και άλλα μέλοι..
2)Τώρα σε ότι αφορά την μετάβαση...να πάει από 208 σε up θα είναι μεγάλη υποβάθμιση...
3)Με μια πρόχειρη αναζήτηση οι τιμές είναι υψηλές για τα μικρά cng up και citigo , είναι γύρω στα 13-14k...Αν θέλετε cng το ibiza στα 16k είναι καλή επιλογή...βέβαια καλύτερη θα έμοιαζε να συντηρήσετε και να κρατήσετε το 208
Λάθος μου ειναι 207 , σπορ εκδοση με γυαλινη οροφη.
Δε διαφωνω οτι ειναι λιγα τα χλμ αλλα το αυτοκινητο εχει ζητησει ηδη φετος 1000+ ευρω. Λαστιχακια στην αντλια του κιβωτιου , τρομπα υγρων κιβωτιου, ενα μπαλονακι κατω δεξια , δεν ξερω καν πως τα λενε.
Οποτε το σκεπτικο ειναι οτι πας σε νεο αυτοκινητο , με εγγυηση και εξοικονομηση καυσιμου.
Δε λεω οτι ειναι σωστο απλα εξηγω το σκεπτικο.
-
Ειχα το up (βενζινη 1.0 l) για 2 μερες ως αυτοκινητο αντικαταστασης. Ηταν μια χαρα αυτοκινητο πολης! Υποθετω οτι σχεδον ιδιο θα ειναι και το citigo. Δεν γραφω αυτα για να υποστηριξω οτι ειναι καλυτερα απο το panda (το ρεζερβουαρ βενζινης των 35λ ειναι τεραστιο ατου), απλα για να πω οτι για 2ο αυτοκινητα, τα συγκεκριμενα μοντελα στεκονται ανετα.
-
Τα πλεονεκτήματα του Panda είναι κυρίως αν το έχεις για πρώτο αυτοκίνητο και το θες και για εκδρομές.
Δύναμη μοτέρ, μεγάλο ντεπόζιτο, διακόπτης εναλλαγής καυσίμου (για να επιλέξεις βενζίνη σε προσπέρασμα, που έχει καλύτερες ρεπρίζ).
Το Up καίει 0,5-1 ευρώ λιγότερο στα 100. Κοστίζει όμως 1.000-1.500 ευρώ παραπάνω. Σε παθητική ασφάλεια νομίζω ότι αμφότερα έχουν μόνο 4 αερόσακους.Προσωπικά, θα επέλεγα το [emoji209] γιατί θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω και για κοντινές εκδρομές και κυρίως, γιατί είμαι μπόλικα κυβικά κι είναι πολύ πιο εύκολο στο μπες-βγες.
Ξάδελφος έχει πάρει το Up για καθαρά αστική χρήση κι έχει μέσο όρο 2,5 ευρώ στα 100. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τα πλεονεκτήματα του Panda είναι κυρίως αν το έχεις για πρώτο αυτοκίνητο και το θες και για εκδρομές.
Δύναμη μοτέρ, μεγάλο ντεπόζιτο, διακόπτης εναλλαγής καυσίμου (για να επιλέξεις βενζίνη σε προσπέρασμα, που έχει καλύτερες ρεπρίζ).
Το Up καίει 0,5-1 ευρώ λιγότερο στα 100. Κοστίζει όμως 1.000-1.500 ευρώ παραπάνω. Σε παθητική ασφάλεια νομίζω ότι αμφότερα έχουν μόνο 4 αερόσακους.Προσωπικά, θα επέλεγα το [emoji209] γιατί θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω και για κοντινές εκδρομές και κυρίως, γιατί είμαι μπόλικα κυβικά κι είναι πολύ πιο εύκολο στο μπες-βγες.
Ξάδελφος έχει πάρει το Up για καθαρά αστική χρήση κι έχει μέσο όρο 2,5 ευρώ στα 100.+1
-
φίλε μου panda με κλειστά τα μάτια εγώ ήμουν στην ίδια φάση πέρσι και τελικά πήρα καινούργιο για την γυναικά το panda diesel στην έκδοση lounge θα σου πω ότι μετά από 13 μήνες το panda έχει κάνει 14000χλμ και το tiguan που είχα έως εχθές που το πούλησα μόνο 2000χλμ και φτάσαμε στο σημείο να πλακωνόμαστε ποιος θα πάρει το φιατάκι αφού σκέφτομαι να πάρω και ένα panda cng για μένα στη θέση του tig αντί για μεγάλο.
πέρσι το καλοκαίρι άφησα το tig στο σπίτι και διακοπές πήγαμε με το φιατάκι με μια 450αρα μπαγαζιέρα 2 ενήλικες και ένα παιδί 5 χρονών ήμασταν υπέρ άνετα και κάναμε 3500χλμ σύνολο σε 3 εβδομάδες (Αθήνα-Χαλκιδική και γύρο γύρο)με 150Ε πετρέλαιο και στο δρόμο πήγαινε πολύ καλά.. -
Ο χρήστης izz έγραψε:
φίλε μου panda με κλειστά τα μάτια εγώ ήμουν στην ίδια φάση πέρσι και τελικά πήρα καινούργιο για την γυναικά το panda diesel στην έκδοση lounge θα σου πω ότι μετά από 13 μήνες το panda έχει κάνει 14000χλμ και το tiguan που είχα έως εχθές που το πούλησα μόνο 2000χλμ και φτάσαμε στο σημείο να πλακωνόμαστε ποιος θα πάρει το φιατάκι αφού σκέφτομαι να πάρω και ένα panda cng για μένα στη θέση του tig αντί για μεγάλο.
πέρσι το καλοκαίρι άφησα το tig στο σπίτι και διακοπές πήγαμε με το φιατάκι με μια 450αρα μπαγαζιέρα 2 ενήλικες και ένα παιδί 5 χρονών ήμασταν υπέρ άνετα και κάναμε 3500χλμ σύνολο σε 3 εβδομάδες (Αθήνα-Χαλκιδική και γύρο γύρο)με 150Ε πετρέλαιο και στο δρόμο πήγαινε πολύ καλά..Απο οσα διαβασα εκει κλινω και εγω. Τα Citigo και Up μου φαινονται πολυ μικρα μπροστα στο υπαρχον 207. Αυριο θα παω Fiat να δω ποσο παιρνουν το παλιο , γιατι απο αυτο θα εξαρτηθουν πολλα.
-
Ο χρήστης james9 έγραψε:
φίλε μου panda με κλειστά τα μάτια εγώ ήμουν στην ίδια φάση πέρσι και τελικά πήρα καινούργιο για την γυναικά το panda diesel στην έκδοση lounge θα σου πω ότι μετά από 13 μήνες το panda έχει κάνει 14000χλμ και το tiguan που είχα έως εχθές που το πούλησα μόνο 2000χλμ και φτάσαμε στο σημείο να πλακωνόμαστε ποιος θα πάρει το φιατάκι αφού σκέφτομαι να πάρω και ένα panda cng για μένα στη θέση του tig αντί για μεγάλο.
πέρσι το καλοκαίρι άφησα το tig στο σπίτι και διακοπές πήγαμε με το φιατάκι με μια 450αρα μπαγαζιέρα 2 ενήλικες και ένα παιδί 5 χρονών ήμασταν υπέρ άνετα και κάναμε 3500χλμ σύνολο σε 3 εβδομάδες (Αθήνα-Χαλκιδική και γύρο γύρο)με 150Ε πετρέλαιο και στο δρόμο πήγαινε πολύ καλά..Απο οσα διαβασα εκει κλινω και εγω. Τα Citigo και Up μου φαινονται πολυ μικρα μπροστα στο υπαρχον 207. Αυριο θα παω Fiat να δω ποσο παιρνουν το παλιο , γιατι απο αυτο θα εξαρτηθουν πολλα.
Τι τιμή σου έδωσαν για το 207?
-
Είχε παλιότερα δοκιμή το Drive ανάμεσα σε Up και Panda CNG.
Καλό το Up, αλλά το μεγαλύτερο μειονέκτημα του ήταν το πολύ μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης. Το Panda ήταν πιο κατάλληλο για ταξίδια αν και νομίζω πως τους είχε φανεί θορυβώδης ο κινητήρας.
-
Ο χρήστης opiou έγραψε:
φίλε μου panda με κλειστά τα μάτια εγώ ήμουν στην ίδια φάση πέρσι και τελικά πήρα καινούργιο για την γυναικά το panda diesel στην έκδοση lounge θα σου πω ότι μετά από 13 μήνες το panda έχει κάνει 14000χλμ και το tiguan που είχα έως εχθές που το πούλησα μόνο 2000χλμ και φτάσαμε στο σημείο να πλακωνόμαστε ποιος θα πάρει το φιατάκι αφού σκέφτομαι να πάρω και ένα panda cng για μένα στη θέση του tig αντί για μεγάλο.
πέρσι το καλοκαίρι άφησα το tig στο σπίτι και διακοπές πήγαμε με το φιατάκι με μια 450αρα μπαγαζιέρα 2 ενήλικες και ένα παιδί 5 χρονών ήμασταν υπέρ άνετα και κάναμε 3500χλμ σύνολο σε 3 εβδομάδες (Αθήνα-Χαλκιδική και γύρο γύρο)με 150Ε πετρέλαιο και στο δρόμο πήγαινε πολύ καλά..Απο οσα διαβασα εκει κλινω και εγω. Τα Citigo και Up μου φαινονται πολυ μικρα μπροστα στο υπαρχον 207. Αυριο θα παω Fiat να δω ποσο παιρνουν το παλιο , γιατι απο αυτο θα εξαρτηθουν πολλα.
Τι τιμή σου έδωσαν για το 207?
Περιμενω επισημη απαντηση αλλα απο οτι καταλαβα κοντα στα 3-3.5Κ
Skoda Citigo vs VW Up vs Fiat Panda CNG