-
Καλώς όρισες και καλοτάξιδο το αυτοκίνητό σου.
Ατό που περιγράφεις είναι σύνηθες στα νέα αυτοκίνητα. Είναι συνδυασμός πολλών πραγμάτων (χαρακτηριστικά κινητήρα - τούρμπο, βάρος στροφάλου κλπ - ρυθμίσεις κινητήρα και ηλεκτρονικού γκαζιού, βάρος, κλιμάκωση κιβωτίου) και δεν μπορείς να κάνεις κάτι παρά μόνο να κατεβάζεις 1η όταν αυτό απαιτείται.
-
Ο χρήστης nostam77 έγραψε:
όταν θέλω να στρίψω δεξιά πχ σε κάποιο στενό και ειδικά όταν αυτό είναι ανηφορικό πρέπει να το κάνω έχοντας βάλει 1η ταχύτητα αν το κάνω με 2α δε τραβάει με τη καμία. Αν πάρω τη στροφή ακόμα και με μικρή ταχύτητα η 1η ειναι επιβεβλημένη για να μπορέσει το αυτοκίνητο να ¨φύγει¨ .Δεν έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο κινητηρα, αλλά σε Αουντι Α1 1.0 '18, που οδηγώ περιστασιακά, έχω εντοπίσει ακριβώς το ίδιο θεμα, όταν σε Αουντι Α1 1.2 '12 δεν είχε μεφανίσει κάτι τέτοιο.
Θεωρώ οτι έχει να κάνει με τη γενικότερη ρύθμιση των συγκεκριμένων κινητήρων/κιβωτίων και απαιτεί κάποια προσαρμογή στο στυλ οδήγησης. Προσωπικά, δε μου αρέσει καθόλου αυτό που έκαναν μιας και το φαινόμενο αυτό σε χειροκίνητο όχημα, μέσα στη πόλη ειναι πολύ αγχωτικό. Το είχα διαπιστώσει και στο τεστ-ντραιβ, το είπα στον άνθρωπο της καρεντα και μου είπε και αυτός οτι ειναι άλλο το γενικότερο σετάρισμα του κινητηρα/κιβωτίου.
Βεβαια, δεν μπορεις να πεις οτι ειναι μηχανολογικό πρόβλημα μιας και δε ρίχνει στροφές ο κινητήρας από μόνος του, ούτε οτι σβήνει (μόνος του). Μοιαζει να μην τραβάει σε χαμηλές στροφές με 2α, σα να περιμένει ο κινητήρας το τουρμπο να δωσει ώθηση αλλά εκει λιγο κάτω από 2000 στροφες να μη 'μπαινει' και να κρεμάει.
Τι να πω. Οταν παει για σερβις πάντως το Α1 θα το ξανα-αναφέρω.εντιτ : Μολις είδα και το ποστ του REALZUS, συμφωνώ με αυτά που αναφέρει.
-
Το T-roc το έχει ένα παραπάνω από ότι φαίνεται καθώς όπως έγραψα και αλλού, το 1.0 του πεθερού μου μου έσβησε 2-3 φορές σε μισάωρη βόλτα. Εχει να μου σβήσει αμάξι από εποχές δραχμής! Πρέπει να είναι τέτοιες οι ρυθμίσεις του κινητήρα που επιλέγει η vw. Και είναι όντως κουραστικό αν κινείσαι μέσα σε πόλη με 1η-2α.
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Και είναι όντως κουραστικό αν κινείσαι μέσα σε πόλη με 1η-2α.Προσωπικά, ιδίως αν κινήσαι μέσα σε πόλη κυρίως, ειναι λόγος απόρριψης για εμένα. Αν ήθελα το συγκεκριμένο μοντελο θα κοίταζα άλλο κινητήρα. Βεβαια στο Α1, η αδερφή μου που το έχει, το έχει συνηθίσει και δε της έχει σβήσει. Αλλά ειναι με τη 1η όλη την ώρα.....
Οι 'Τρύπες' είχαν άδικο, η ζωη είναι μικρή και θλιβερή' για να αναλώνεσαι στην εκμάθηση γκαζι/αμπραγιαζ για ένα αυτοκίνητο. -
Ευχαριστώ και τους 2 φίλους για την απάντηση που μου δώσατε, νομίζω πως πρέπει να συνηθίσω πλέον να κατεβάζω σε 1η ώστε να είναι όλα καλά, παρολα αυτά θα ήθελα κάπως να υπάρχει μια ρύθμιση που να έδινε περισσότερη δύναμη σε χαμηλές στροφές (από ότι ξέρω έχει ρύθμιση για eco-sport κτλ αλλά δε ξέρω αν κάποια επιλογή από αυτές βοηθούσε στο θέμα μου). Διαβάζοντας βέβαια στο φόρουμ εδώ παλαιότερες αναρτήσεις είδα καποιους φίλους να αναφέρονται σε enjine juddering...
-
sargus » 30 Ιουν 2019 13:55
Το T-roc το έχει ένα παραπάνω από ότι φαίνεται καθώς όπως έγραψα και αλλού, το 1.0 του πεθερού μου μου έσβησε 2-3 φορές σε μισάωρη βόλτα. Εχει να μου σβήσει αμάξι από εποχές δραχμής! Πρέπει να είναι τέτοιες οι ρυθμίσεις του κινητήρα που επιλέγει η vw. Και είναι όντως κουραστικό αν κινείσαι μέσα σε πόλη με 1η-2α.
Και εγώ ακριβώς το ίδιο έχω πάθει και μπορώ να πω και περισσότερες φορες μάλιαστα... Δεν είναι το καλύτερο πράγμα να σου συμβεί , ειδικά σε στροφή με φουλ κίνηση, αλλά νομίζω πως με το καιρό θα συνηθίσω τη νέα πραγματικότητα....
-
Στη επί ένα χρόνο συμβίωσή μου με το αυτοκίνητο μου έχει συμβεί 3-4 φορές , τις πιο πολλές στην αρχή, αλλά έχω εξοικειωθεί πλήρως και δεν νομίζω να είναι πρόβλημα...συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα νομίζω σε ανηφόρες που πέφτουν οι στροφες και πρέπει να βαλεις πρωτη πρίν σβήσει....Αυτό όμως που θέλω να σημειώσω είναι ότι υπό οποιεσδήποτε συνθήκες κι αν σβήσει το αυτοκίνητο, δεν χρειάζεται να γυρίσει κανείς τη μίζα για να ξαναβάλει μπρος...αρκεί το βύθισμα του πεντάλ του συμπλέκτη και έχει πάρει....σημειώνω επίσης ότι δεν οδηγώ ποτέ έχοντας ενεργοποιημένο στο σταρτ στοπ...το έχω απενεργοποιήσει αμέσως μόλις ξεκινήσω και ακόμα και τότε , αν σβήσει, πατώντας συμπλέκτη έχει εκκινήσει ξανά.
-
Καλησπέρα σας,
συμπληρώθηκε 1 χρόνος από την αγορά με 9700km στο οδόμετρο...έγινε το πρώτο σέρβις αλλαγής λαδιών και φίλτρων με κόστος 50 ευρώ (πληρωμένο από πέρυσι). Η στάθμη λαδιού ήταν στο μέσον της διάτρητης περιοχής της βέργας και από ότι μου είπαν είναι απόλυτα αποδεκτό και δεν χρειάζονταν να προστεθεί λάδι παρά μόνον αν επρόκειτο για κάποιο λόγο να μην γίνει τώρα σέρβις, ούτε μέσα στο επόμενο 6μηνο. Επίσης μου τονίστηκε ότι δεν χρειάζεται να κοιτάω τη στάθμη λαδιού αφού σε 1 χρόνο αποκλείεται να έχει απώλειες τέτοιες, ώστε να χρειάζεται προσθήκη (αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν θα ρίχνω ματιές σε ανύποπτους χρόνους).
Κατά τα λοιπά, όλα άψογα, όλα σαν την πρώτη μέρα.
Τριγμοί ανύπαρκτοι.
Καγκαρουινγκ, όσο το μαθαίνω τόσο δεν εμφανίζεται...εμφανίζεται μόνο σε κατάσταση μποτιλιαρίσματος με συνεχή (και πολύ μικρής απόστασης κίνησης) σταμάτα-ξεκίνα. Από ότι κατάλαβα επειδή το έθεσα, δεν ασχολούνται ούτε εκείνοι και μου έδωσαν μια εξήγηση για αυτό...το θέμα κλείνει πλέον οριστικά και για εμένα.
Χάιλάιτ που δεν θα άλλαζα με τίποτα το adaptive cruise που κάνει τα μεγάλα ταξίδια απόλυτα άνετα, ασφαλή και αγχολυτικά και υπεράνω όλων τα full led φώτα στο απόλυτο σκοτάδι...αν οδηγήσεις συμβατικά αλογόνου μετά, νομίζεις ότι έχει ανάψει το καντήλι.
Μειονέκτημα, ο ήχος σε ιδιαίτερα έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες που οφείλεται νομίζω σε μια από τις τσιπιές που έχουμε επισημάνει, ότι οι θόλοι των τροχών δεν έχουν τη συνήθη μόνωση των γκολφ αλλά τίποτα...κι αυτή είναι μια επί τοις ουσίας τσιπιά και όχι μόνο για το φαίνεσθαι. Αν δεν υπήρχε αυτό, θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για την απόλυτη απομόνωση από όσα τεκταίνονται στο εξωτερικό περιβάλλον.
Η κατανάλωση,... παρότι δεν με απασχολεί ουσιαστικά (δλδ. δεν οδηγώ ποτέ με γνώμονα την κατανάλωση, αλλά την εκάστοτε διάθεσή μου που ευτυχώς συνήθως είναι πολύ καλή) αλλά απλά παρατηρώ τί λέει η οθόνη όταν σβήσω το αυτοκίνητο και μέχρις εκεί... έχει κυμανθεί από 6,0lt/100km σε μια διαδρομή 100km περίπου, εθνική οδός και επαρχιακός δρόμος, και με κλιματισμό και χωρίς και ταχύτητα από 80km/h ως 120km/h......ως 9,1lt/100km με acc στα 150km/h και ανοίγματα μεχρι 190...200km/h σε κάποιες ευθείες. Τα συνήθη νούμερα που πεφτουν στα ματια μου ειναι απο 7,2lt/100km ως 8,4lt/100km που νομίζω ότι είναι τιμές που συνάδουν με το χαρακτήρα και τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου).
Εν κατακλείδι, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος...και μάλλον ξεπέρασε τις προσδοκίες μου (ως μέσος οδηγός) το αυτοκίνητο μιας και κάνει ακριβώς και χωρίς εκπτώσεις ότι κάνει ένα golf (και ως εκ τούτου όλα της κατηγορίας golf) έχοντας επιπλέον μεγαλύτερους χώρους τόσο στο εσωτερικό όπου άνετα ταξιδεύουν 5 επιβάτες (4 ενήλικες και 1 παιδί) όσο και στο πορτ μπαγκάζ, που καλύπτει τις ανάγκες 3μελούς οικογένειας σαν τη δικιά μου ακόμα κι αν αποφασίσει να κάνει ταξίδι-μετακόμιση ή 4μελούς αν αποφασίσει να ταξιδέψει ανθρώπινα και όχι δίκην μετακόμισης. -
Ποιον κινητήρα έχεις;
-
Ο θορυβος σε εγκαρσιες ανωμαλιες θρωρω πως δεν ερχεται απο τους θολους αλλα απο τους συνδεσμους της αναρτησης πανω στο αμαξωμα...
-
Καλημέρα,
έχω τον 1.5
δεν είναι κάτι ενοχλητικό και δεν συμβαίνει σε οποιασδήποτε μορφής ανωμαλία...αλλά σε ιδιαίτερα έντονες ....από ότι και να είναι, απλά και μόνο το ανάφερα ως κάτι το οποίο αν δεν υπήρχε δεν θα καταλάβαινα ότι είμαι εν κινήσει και ότι οι συνθήκες κίνησης είναι δυναμικές σε κάθε περίπτωση... -
Υποτίθεται ότι έχει βγει εδώ και μερικούς μήνες software update για το θέμα του καγκουρό, τουλάχιστον για το Tiguan. Από ότι έχω διαβάσει, το μειώνει χωρίς όμως να το εξαφανίζει. Όταν το πηγές για σέρβις σου είπαν τίποτα επί του θέματος;
-
Όχι, παρά το ότι ρώτησα επ αυτού, δεν μου είπαν τίποτα περί update για το tiguan ή για οποιοδήποτε άλλο....έχει δε περιοριστεί αυτή η αίσθηση τόσο πολύ πλέον...που θα έκανα update μόνο αν μου έλεγαν ότι κάνοντάς το θα σταματήσει εγγυημένα, οριστικά και για πάντα.
-
Παιδιά έχει πάρει κανείς t-roc με κιβώτιο dsg να μας πει εντυπώσεις και τιμή;
Στις λίστες βγαίνει το χιλιάρι DSG κάτω από 22Κ ?Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλημέρα σε όλους και καλά ταξίδια. Κάτοχος Τ-Roc 1.5, Experience, DSG7, εδώ κι ένα χρόνο, πραγματική οδηγική απόλαυση... ερχόμενος από GOLF IV (2001), απίστευτη διαφορά... Ένα ερώτημα έχω μόνο: η ενσωματωμένη πλοήγηση ειναι μόνο στ' αγγλικά. Έχετε κάνει κάτι για αυτό, υπάρχει καμία λύση ώστε να είναι στα ελληνικά? Δεν αναφέρομαι στο να συνδέσω το κινητό μέσω auto android, thν γνωρίζω αυτή τη λύση. Αναφέομαι στην ενσωματωμένη πλοήγηση με την καρτούλα SD.
-
Καλησπέρα,
κάτοχος κι εγώ του ίδιου αυτοκινήτου με τον ίδιο κινητήρα, χωρίς DSG, κι ερχόμενος απο GOLF IV (2000), ....η ενσωματωμένη πλοήγηση είναι στα αγγλικά και δεν με έχει απασχολήσει...περισσότερο με απασχολεί το γεγονός ότι είναι σαφώς ελλιπώς ενημερωμένη για ένα καινούριο αυτοκίνητο. Χαρακτηριστικά το έχω παρατηρήσει όταν κινούμαι στην περιφερειακή οδό της Καλαμάτας που είναι σε λειτουργία σίγουρα 2 χρόνια....και ίσως και παραπάνω...και μου δείχνει ότι κινούμαι στα χωράφια. Και είναι βασική οδός, όχι κάποιος δευτερεύον επαρχιακός δρόμος....οπότε τί μπορεί να συμβαίνει σε μικρότερους δρόμους πόλεων που εκεί ως επί το πλέιστον είναι χρήσιμη η πλοήγηση;
-
Καλά ταξίδια φίλε μου. Ως προς το DSG πρώτη μου φορά που οδήγησα αμάξι με αυτοματο κιβώτιο κι ένα χρόνο μετά θεωρώ οτι είναι η καλύτερη επιλογή που έκανα. Ως προς τους χάρτες έχω κανει αναβάθμιση 2 φορές την καρτούλα SD (μία πέρσι όταν το πήρα και μία το περασμένο Σάββατο) ελπίζοντας να έχουν περάσει την ελληνική πλοηγηση, αλλά τίποτα...
-
καλησπέρα και από μένα , κάτοχος 1.5 dsg + sport pack , έχω να πω ότι μέχρι στιγμής 19000χλμ όλα σούπερ .
Η μόνη μου φοβία στο αυτοκίνητο είναι το αυτόματο κιβώτιο να μην βγάλει προβλήματα , ειδάλλως είναι μεγάλη διαφορά στην άνεση ειδικά με το adaptive cruise control .
Ως προς τα τελευταία σχόλια έχω να πω :- εκανα την αλλαγή πίσω σποιλερ στην ανάκληση αν και όπως το είδαμε με τον μάστορα ήταν περιττό , αλλά λόγω ότι ήταν δωρεάν την κάναμε . (μικρη έλλεψη σιλικόνης )
- ως προς ηχομόνωση δν έχω παρατηρήσει κανένα ζήτημα . ΠΡΟΣΟΧΗ όμως , επηρεάζεται πάρα πολύ η ηχομόνωση με λίγο ανοιχτά παράθυρα και ταχύτητα πάνω από 80χλμ , έχω την εντυπωση λόγω θέση καθρεφτών . Αλλά όταν λέμε ηχομόνωση φανταζομαι εννοούμε με κλειστά παράθυρα...
- το φαινόμενο kaguring εμένα δν με έχει απασχολήσει καθόλου , ίσως μερικές φορές στην όπισθεν . Ισως με αυτόματο να συνηθίζεται πιο εύκολα .
- η γλώσσα στο gps συμφωνώ είναι αρνητικό που δν δέχεται ελληνικά , σε εθνική μ έχει τύχει και μένα καινουρια κομμάτια να μην τα έχει (δομοκο ε-65) αλλά σε στενά , οπουδήποτε δν έχω συναντήσει πρόβλημα .
- οι αυτόματοι καθρέφτες να επρεπε να είναι στην exprerience εκδοση αλλά το μοντάρισμα ελλάδα γίνεται πολύ πιο κάτω επίπεδο απ οτι εξωτερικό . και γω ξενερωσα όταν είδα ότι Γερμανια Γαλλια κτλπ η εκδοση αυτή έχει κ αυτόματους καθρέφτες...
καλά ταξίδια σε όλους και πολλά χιλιόμετρα να έχουμε!!
-
Μόλις δεις τις τιμές αυτής της έκδοσης σε Γερμανία και Γαλλία, θα πάψεις να ξενερώνεις για την έλλειψη των αυτόματων καθρεφτών...
-
Το 'καγκουρο' εμφανιζεται στο χειροκινητο κιβωτιο και μαλιστα οχι σε ολα τα αυτοκινητα που φορουν αυτον τον κινητηρα. Αυτο δεν το εχω καταλαβει και εγω γιατι γινεται. Αν τοθεμα ειναι του κινητηρα, θα επρεπε να εμφανιζεται σε ολα, εκτος αν εχει να κανει και με το κλιμα/περιβαλλον.
Στα dsg παντως ειτε δεν υπαρχει, ειτε το καλυπτει το κιβωτιο με τον τροπο λειτουργιας του.
VW T-Roc