-
Εξοπλιστικες αλλαγές κάνουν σχεδόν όλοι οι κατασκευαστες. Υπάρχουν περιπτώσεις που ΜΥ με ΜΥ να διαφέρουν με διάφορες προσθαφαιρεσεις.
Δεν είναι κάτι σπάνιο. -
Σπάνιο δεν είναι να υπάρχουν αλλαγές ανάλογα με τη χρονιά, αλλά οι ελλείψεις που λέει ο Storm είναι ψιλοτραγικές όπως και να το δεις...
-
Και εγώ που νόμιζα ότι αυτά τα κάνουν μόνο στην Nissan!
Έτσι και εγώ περίμενα στο QQ να έχει πίσω αεραγωγούς (έστω για τα πόδια), κάποια ποτηροθήκη για τους πίσω και αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα παντού, όχι μόνο στον οδηγό...
Αυτά τα είχε standard το Golf πριν 20 χρόνια, οπότε θεωρούσα ότι θα υπάρχουν και στο QQ, αλλά δεν...
Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτές οι τσιπιές έχουν να κάνουν και με την έκδοση. Η βασική δηλαδή μπορεί να μην τα έχει, αλλά να τα έχει η μεσαία. Το θέμα είναι πως αυτά είναι ψιλά γράμματα στον εξοπλισμό, δεν τα κοιτά όταν ψάχνεις για αυτοκίνητο και δυστυχώς τα ανακαλύπτεις στην πορεία.
-
Παρόλα αυτά η συμβουλή του @storm είναι σωστή. Υπάρχουν περιπτώσεις που άλλο βλέπεις, άλλο παραγγελνεις και άλλο λαμβάνεις. Γενικά ο υποψήφιος πελάτης πέρα από υποψιασμενος μπαίνοντας σε μια αντιπροσωπία πρέπει να είναι ήδη ενημερωμένος. Έχω τύχει σε πωλητές που είτε πουλάνε αυτοκίνητα, καναπέδες ή τσιγάρα το ίδιο τους ήταν...
-
Εγώ όταν πήγα στην SKODA μου έδωσαν το φυλλάδιο του αυτοκινήτου (που το έχω ακόμη) . Στο φυλλάδιο είχε και αναλυτικό εξοπλισμό.
Ε, λοιπόν κοίταξα την STYLE έκδοση και είδα με ενδιαφέρον ότι έχει Clima και δεν έχει Cruise Control.
Επίσης είχε και κάτι ωραίες ζάντες στο βασικό εξοπλισμό που του πήγαιναν πολύ.
Ωραία σκέφτηκα. Αυτό ήθελα.Επιβεβαιώνω με τον πωλητή τον εξοπλισμό και στο προφορικό μου λέει ότι το αυτοκίνητο θα έρθει με την μεγαλύτερη οθόνη αφής και όχι την 5άρα γιατί έχει γίνει λάθος στο φυλλάδιο.
Και ήρθε το αυτοκίνητο.
Την 1η ημέρα που το είδα (είχα βάλει και φωτογραφία εδώ) παρατήρησα:- Ότι δεν είχε Clima
- Είχε cruise control
- Είχε 5άρα οθόνη
- Είχε άλλες ζάντες...
Πάω με το φυλλάδιο στον πωλητή, του το δείχνω και του λέω που είναι η μεγάλη οθόνη και το clima;;;;;;
Που είναι οι ζάντες που βλέπω στο φυλλάδιο ρε φίλε;;;;;;; Γιατί έχει άλλες ζάντες;;;;;;;;Και τι μου λέει; 'Α! Έχετε το προηγούμενο φυλλάδιο που ίσχυε για το 1ο εξάμηνο του 2017. Αυτές τις ημέρες που περιμένατε βγήκε το καινούριο φυλλάδιο που είναι για το 2ο εξάμηνο του 2017 και το 1ο εξάμηνο του 2018!!!!!
Πάρτε ένα να έχετε για να δείτε τι εξοπλισμό έχει το αυτοκίνητο που πήρατε... 'Ήταν ήδη Φεβρουάριος του 2018 και αυτοί έδιναν φυλλάδια του 1ου εξαμήνου του 2017...
-
Δυστυχώς,υπάρχουν κι αντιπροσωπείες όπως τα λέει ο Storm.Παλαιά φυλλάδια με εξοπλισμούς αυτοκινήτων,πωλητές που δε γνωρίζουν ή δε θέλουν να εξηγήσουν,πλήρης αδυναμία td κ.τ.λ.
Πάντως,όσον αφορά τους εξοπλισμούς τον προσπέκτους είναι καλυμμένοι,γιατί στα μικρά γραμματάκια κάτω-κάτω, ΟΛΑ τα φυλλάδια γράφουν ότι για πιθανές εργοστασιακές αλλαγές στον εξοπλισμό της κάθε έκδοσης δε φέρουν ευθύνη (ή τελοσπάντων κάπως έτσι είναι η διατύπωση). -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ όταν πήγα στην SKODA μου έδωσαν το φυλλάδιο του αυτοκινήτου (που το έχω ακόμη) . Στο φυλλάδιο είχε και αναλυτικό εξοπλισμό.
Ε, λοιπόν κοίταξα την STYLE έκδοση και είδα με ενδιαφέρον ότι έχει Clima και δεν έχει Cruise Control.
Επίσης είχε και κάτι ωραίες ζάντες στο βασικό εξοπλισμό που του πήγαιναν πολύ.
Ωραία σκέφτηκα. Αυτό ήθελα.Επιβεβαιώνω με τον πωλητή τον εξοπλισμό και στο προφορικό μου λέει ότι το αυτοκίνητο θα έρθει με την μεγαλύτερη οθόνη αφής και όχι την 5άρα γιατί έχει γίνει λάθος στο φυλλάδιο.
Και ήρθε το αυτοκίνητο.
Την 1η ημέρα που το είδα (είχα βάλει και φωτογραφία εδώ) παρατήρησα:- Ότι δεν είχε Clima
- Είχε cruise control
- Είχε 5άρα οθόνη
- Είχε άλλες ζάντες...
Πάω με το φυλλάδιο στον πωλητή, του το δείχνω και του λέω που είναι η μεγάλη οθόνη και το clima;;;;;;
Που είναι οι ζάντες που βλέπω στο φυλλάδιο ρε φίλε;;;;;;; Γιατί έχει άλλες ζάντες;;;;;;;;Και τι μου λέει; 'Α! Έχετε το προηγούμενο φυλλάδιο που ίσχυε για το 1ο εξάμηνο του 2017. Αυτές τις ημέρες που περιμένατε βγήκε το καινούριο φυλλάδιο που είναι για το 2ο εξάμηνο του 2017 και το 1ο εξάμηνο του 2018!!!!!
Πάρτε ένα να έχετε για να δείτε τι εξοπλισμό έχει το αυτοκίνητο που πήρατε... 'Ήταν ήδη Φεβρουάριος του 2018 και αυτοί έδιναν φυλλάδια του 1ου εξαμήνου του 2017...
Σούργελα εντελώς!!!
-
Storm δείξε και την παλιά και τη νέα ζάντα για να καταλάβουμε αν ρίχτηκες.
-
Για αυτό χρειάζεται ο αγοραστής, εφόσον τον ενδιαφέρει πολύ ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου, να προσπαθεί όσο μπορεί να βρίσκει πληροφορίες για να μην τραβάει μετά τα μαλλιά του.
Ευτυχώς που δεν δίνω και πολύ σημασία σε ορισμένα θέματα, αλλιώς θα είχα ξενερώσει από την 1η ημέρα που το πήρα.
Και για να επιστρέψουμε στο Scala διαβάζω τον κατάλογο
https://az749841.vo.msecnd.net/siteselg ... 771602.pdf
και βλέπω και εδώ τα περίεργα με τον εξοπλισμό.
Βλέπω ότι η έκδοση Active δεν έχει λειτουργίας άνεσης στα παράθυρα, ούτε ηχεία πίσω... και φυσικά και άλλα πολλά που πιθανά ο υποψήφιος αγοραστής θεωρεί ότι είναι δεδομένα σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο π.χ. ντουλαπάκι συνοδηγού με φωτισμό ή καθρεπτάκια στα σκιάδια.
Ή το άλλο στα τεχνικά χαρακτηριστικά:
'πίσω φρένα Δισκόφρενα'
και τρεις γραμμές ποιο κάτω:
'πίσω φρένα Ταμπούρα ή δισκόφρενα ανάλογα με την έκδοση κινητήρα'...Όσο το ψάχνω τόσο ποιο πολλά περίεργα βρίσκω...
-
Ο χρήστης kouladi έγραψε:
Storm δείξε και την παλιά και τη νέα ζάντα για να καταλάβουμε αν ρίχτηκες.Περίμενα αυτή:
https://eshop.skoda-auto.com/cz/en/b2c/ ... 00/43/1001και ήρθε με αυτή:
https://eshop.skoda-auto.com/cz/en/b2c/ ... 00/43/1001 -
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχουν έκδοση του 1.5 με το χειροκίνητο κιβώτιο , θα κόστιζε στην Style 1200 λιγότερο προ φόρων και συν αλλά 700 αερα μεχρι τα 17.000 ΛΤΠΦ θα μπορεις να βάλεις το πακέτο με την ηλιοροφή , τα full led , αεροτομή , το ωραίο μαύρο τζάμι πίσω και καλό χρώμα και θα ήταν τούμπανο!
Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Storm δείξε και την παλιά και τη νέα ζάντα για να καταλάβουμε αν ρίχτηκες.
Περίμενα αυτή:
https://eshop.skoda-auto.com/cz/en/b2c/ ... 00/43/1001και ήρθε με αυτή:
https://eshop.skoda-auto.com/cz/en/b2c/ ... 00/43/1001Παρόμοιο ντιζάιν, αλλά οι παλιές όντως πιο όμορφες. Και ελαφρύτερες.
-
Πάντως η αντιπροσωπεία της Skoda πρέπει να είναι για τα μπάζα...Θυμάμαι όταν πήγα να δω το Karoq δεν ήξεραν που πάνε τα τέσσερα.
-
Ο χρήστης dimitris_dimos έγραψε:
Μπήκα στο ελληνικό configurator. Μιλάμε για πολύ κλάμα.
Το 1.5 dsg με πολύ καλό εξοπλισμό μου βγήκε 31.060 ευρω. Ποιοι νομίζουν ότι είναι? Το Focus vignale με καλύτερο εξοπλισμό βγαίνει πιο φτηνό. Και βάζω αυτό το παράδειγμα μιας και θεωρείται μια ακριβή επιλογή για μαζικος κατασκευαστης.Μάλλον ο δάκτυλος kosmocar τα έχει φέρει έτσι που value for money skoda να θεωρείται μονο το βασικό μοντέλο. Αν κάνεις το λάθος και το χτίσεις με όλα αυτά που του λείπουν φτάνεις και ξεπερνάς τις τιμές των αντίστοιχων vw οπότε μετα πας προς τα εκεί. Πολύ κρίμα.
Επειδή έχω βάλει και τα 2 στο configurator, μπορείς να πεις τι λείπει από το Scala που το έχει focus? Το Scala είναι ξεκάθαρα πιο φθηνό από το focus.
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επισυνάπτω τον εξοπλισμό που έβαλα στο configurator. Το focus vignale 1.0 8auto με τις 18 ιντσών ζαντες και το full πακέτο με τα συστήματα υποστήριξης οδηγού κάνει 28.000 αλλα δεν έχει οθόνη αντί για πίνακα οργάνων και δεν έχει την ηλιοροφη. Έχει όμως ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού, θερμαινομενα εμπρός καθισματα, αυτόματο παρκάρισμα, δερμάτινο σαλονι, δερματίνη σε όλο το ταμπλό, 8 χρόνια εγγύηση, πολλαπλούς συνδέσμους και σπορ κράτημα. Έχει μικρότερο πορτμπαγκάζ και δεν έχει αεραγωγούς στους πίσω επιβάτες και έχει 125 αντί 150 ίππους. Και μια διαφορά 4000 ευρώ! Πολλά τα λεφτά για skoda τα 32.000.
-
Ακριβο το sclala τελικα.
Εννοειται φοκους αν δεν γεμιζεις τερμα το πορτπαγκαζ καθε μερα.
-
Για να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβολου, το φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα είναι τέτοιο που δεν αφήνει πολλούς πειραματισμός με τα έξτρα. Είμαι σίγουρος ότι χαλαρά φτιάχνω απλό focus με έξτρα εξοπλισμό να βγει ακριβότερο από το vignale.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Για να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβολου, το φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα είναι τέτοιο που δεν αφήνει πολλούς πειραματισμός με τα έξτρα. Είμαι σίγουρος ότι χαλαρά φτιάχνω απλό focus με έξτρα εξοπλισμό να βγει ακριβότερο από το vignale.Έτσι είναι. Αν θέλει κάποιος εξοπλισμό στο focus πάει κατευθείαν vignale και μόνο
-
Το οποίο Vignale, αν δεν λανθάνω, έχει τους πολλαπλούς πίσω ανεξαρτήτως κινητήρα.
-
Ο χρήστης chronis.marinis έγραψε:
Μπήκα στο ελληνικό configurator. Μιλάμε για πολύ κλάμα.
Το 1.5 dsg με πολύ καλό εξοπλισμό μου βγήκε 31.060 ευρω. Ποιοι νομίζουν ότι είναι? Το Focus vignale με καλύτερο εξοπλισμό βγαίνει πιο φτηνό. Και βάζω αυτό το παράδειγμα μιας και θεωρείται μια ακριβή επιλογή για μαζικος κατασκευαστης.Μάλλον ο δάκτυλος kosmocar τα έχει φέρει έτσι που value for money skoda να θεωρείται μονο το βασικό μοντέλο. Αν κάνεις το λάθος και το χτίσεις με όλα αυτά που του λείπουν φτάνεις και ξεπερνάς τις τιμές των αντίστοιχων vw οπότε μετα πας προς τα εκεί. Πολύ κρίμα.
Επειδή έχω βάλει και τα 2 στο configurator, μπορείς να πεις τι λείπει από το Scala που το έχει focus? Το Scala είναι ξεκάθαρα πιο φθηνό από το focus.
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επισυνάπτω τον εξοπλισμό που έβαλα στο configurator. Το focus vignale 1.0 8auto με τις 18 ιντσών ζαντες και το full πακέτο με τα συστήματα υποστήριξης οδηγού κάνει 28.000 αλλα δεν έχει οθόνη αντί για πίνακα οργάνων και δεν έχει την ηλιοροφη. Έχει όμως ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού, θερμαινομενα εμπρός καθισματα, αυτόματο παρκάρισμα, δερμάτινο σαλονι, δερματίνη σε όλο το ταμπλό, 8 χρόνια εγγύηση, πολλαπλούς συνδέσμους και σπορ κράτημα. Έχει μικρότερο πορτμπαγκάζ και δεν έχει αεραγωγούς στους πίσω επιβάτες και έχει 125 αντί 150 ίππους. Και μια διαφορά 4000 ευρώ! Πολλά τα λεφτά για skoda τα 32.000.
Για να συγκρίνεις ίδια πράγματα... Πρέπει τουλάχιστον τα αυτοκίνητα εφόσον τον προσφέρουν κιόλας να έχουν τον ίδιο κινητήρα... Εδώ συγκρίνεις 2 άλλα αυτοκίνητα με άλλους εξοπλισμούς... Βάλε ίδιους κινητήρες και βάλε όσο γίνεται ίδιους εξοπλισμούς να δεις πόσο πάει το focus.... Πάει 36κ εύκολα, δυστυχώς είναι αυτό που λένε παραπάνω τα παιδιά με την φορολογία.
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ τι εξυπηρετεί η συγκεκριμένη σύγκριση. Γιατί εγώ δεν ξέρω κανέναν που θα δώσει κοντά 30 χιλιάρικα για ένα χιλιάρι Focus ή ένα Skoda Scala.
Skoda Scala