Ξεχνάμε συγκρίνοντας τιμές ότι το golf είναι αυτόματο...Βέβαια από την άλλη τα Puma kai 2008 έχουν μεγαλύτερα πορτ παγκάζ.
Latest posts made by dimitris_dimos
-
RE: VW Golf MK 8
-
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
Παιδιά οι τιμές είναι ψηλές γενικά . Αλλά εδώ μπαίνουν και άλλα πράγματα . Οταν για παράδειγμα το Τ-ροκ έχει ίδιες ή και ακριβότερες τιμές , όπως και το Τ-κρος στις φτηνές εκδόσεις και το 2008 είναι ΜΑΚΡΑΝ καλύτερο παντού , σε χώρους , απτή ποιότητα , κινητήρες , κιβώτιο και αξιοπιστία και εγγύηση , τότε το αμάξι δεν είναι ακριβό . Εμείς δεν έχουμε τα λεφτά . Είναι διαφορετικό αυτό .
Που ακριβώς το t roc έχει ακριβότερες τιμές; με 28κ παίρνεις το t-roc 1.5 auto full extra. Με αντίστοιχη τιμή ποιά έκδοση παίρνεις στο 2008?
ΥΓ καταλαβαίνω ότι η αντίστοιχη έκδοση στην πεζό 155 hp auto με led φώτα έχει 37κ. Αν δεν έχω καταλάβει κάτι καλά διορθώστε με.
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Fanis75 wrote:
wantone wrote:
ειδικα οταν δινουν ενα καλα εξοπλισμενο αμαξι (καλυτερο απο το 116 που ειχες) για 27500.
Μιλάς για την F2o ή για το νέο Άσσο? Γιατί ο νέος έχει 35.000 118i sportline auto, η οποία έχει λιγότερο εξοπλισμό από αυτή που είχα. Πόσο έκπτωση κάνουν? Στα €27.500 υπάρχει αυτόματη και σε ποια έκδοση εξοπλισμού? Εμένα είχε πάνω από €10.000 έξτρα εξοπλισμό. Ο νέος Άσσος με τον εξοπλισμό που είχα εγώ αγγίζει τις €37.000, εαν βάλει μεμονομένα τα έξτρα.
Σε ειχα για ποιο ενημερωμενο...πηγαινε 5 λεπτα στις εκθεσεις να δεις. Εχουν ειδικα πακετα (Sport line Advanced που βασιζεται στο Σπορτ με εξτρα εξοπλισμο για Ελλαδα) για το 118 με τιμη προ φορων
Οπως ειπα απο εξοπλισμο το 118 στην τιμη που ανεφερα ειναι καλυτερα εξοπλισμενο απο το 116 που ειχες και μιλαμε για στανταρ σπεκ (εστω δεν μπαινει κατι αλλο γιατι αλλαζει κλιμακα). Μονο το πακετο καθρευτων δεν εχει. Και τα ηλεκτρονικα απλα σε αλλο επιπεδο.
Σύνδεση με smartphone προσφέρουν android auto apple car play κτλπ;
-
RE: Ford Focus MK4
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Πω πω υπέροχο αυτοκίνητο!
Στα μάτια μου πιο όμορφο από το hatch!
Και πολύ ωραίο χρώμα και οι 18αρες του πάνε τέλεια!
Είμαι της άποψης πως τα wagon στην κατηγορία αυτή είναι καλύτερες επιλογές από τα hatch όταν ειδικά συνδιάζονται με τόσο ωραία σχεδίαση αλλά και ωραία σπορ αισθητικα πακέτα. Βγάζουν επίσης και μια ωραία πριμιουμ αίσθηση , ένα ευρωπαϊκό αέρα για να το περιγράψω πιο γλαφυρά.
Έχω δει από κοντά το active vagon και με ενθουσίασε , πολύ ανώτερο σχεδιαστικά από το hatch, το δικό σου είναι ακόμη πιο όμορφο (μου αρέσει πολύ και το proceed , το είδα φευγαλέα κάπου και μου έπεσε το σαγόνι )
Αν επιτρέπεται πόσο σου κόστισε , λογικά είναι το St line με κάποια έξτρα ;
Καλοτάξιδο , πραγματικά ξεχωριστό αυτοκίνητο!Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
Και εμένα μου φαίνεται πιο όμορφο το wagon από το απλό, καθώς είναι πιο συμμετρικό εμπρός πίσω. Αυτό βέβαια είναι στα γούστα του καθενός.
Στα αυτοκίνητα είμαι παλιομοδήτης και τα κρατάω αρκετά χρόνια. Το προηγούμενό μου Corsa D είναι 11 ετών και έχει βγάλει τα λεφτά του και δουλεύει ακόμα άψογα, εξυπηρετώντας πλέον τον πατέρα μου.
Μου αρέσει να προσέχω τα οχήματά μου και τα βλέπω σαν επένδυση. Γι αυτό λοιπόν και μετά από πολύ ψάξιμο, πολύ συνειδητοποιημένα κατέληξα στο focus. Δεν έχω παιδιά αυτή τη στιγμή αλλά είμαι σχεδόν 31, οπότε αρχίζει να αχνοφαίνεται και αυτό στα επόμενα 10 χρόνια!Πρόκειται όντως για ST Line 1.5Τ 182 Wagon με αρκετά έξτρα. Η συνολική τιμή του ήταν περίπου 34 χιλιάρικα με 8 χρόνια εγγύηση. Ξέρω πως αυτό το νούμερο ακούγεται τρελό για Focus στα αυτιά πολλών, όμως πιστέψτε με μετά από πολλή έρευνα και ψάξιμο, τίποτα δεν πλησιάζει το αμάξι αυτό, με τον συγκεκριμένο εξοπλισμό, σε αυτά τα χρήματα. Δεν αναφέρω δε χώρους, συμπεριφορά κτλ που έιναι δεδομένα...
Όσο για το Active, ωραίο κι αυτό, για κάποιον που έχει καταλήξει ότι ψάχνει crossover οπωσδήποτε. Για την 4κίνηση, ναι ωραία θα ήταν, όμως η τιμή του θα ξέφευγε κι άλλο και σίγουρα θα είχε μεγαλύτερη κατανάλωση και ρύπους. Να σημειωθεί ότι για το δικό μου πλήρωσα 155 ευρώ τέλη!
Ορίστε και μερικές φωτογραφίες ακόμα για όσους ενδιαφέρονται να δούν περισσότερα
Καλοτάξιδο να είναι φίλε μου... Αν θες γράψε λίγο τι έβαλες extra πέρα από την έκδοση και κινητήρα μιας και το γλυκοκοιτάζω κι εγώ... Ίδια καρότσα, ίδιο κινητήρα.. Χειροκίνητο είναι έτσι;!
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Να ειναι καλυτερη απο το focus?? 1.5 βενζινη 140 αλογα,αυτοματη sportline με led και μεταλλικο (με βασικη ελλειψη την πλοηγηση και το apple carplay) στα 28500 τιμια τιμη!Προσωπικά πιστεύω πως είναι πιο value από το focus, σοβαρή βέβαια έλλειψη η απουσία σύνδεσης με το κινητό. Γιατί αν έχεις σύνδεση με το κινητό το Navi είναι άχρηστο. Θα αρχίσει σιγά σιγά τις εκπτώσεις η Ford...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
RE: Skoda Scala
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ τι εξυπηρετεί η συγκεκριμένη σύγκριση. Γιατί εγώ δεν ξέρω κανέναν που θα δώσει κοντά 30 χιλιάρικα για ένα χιλιάρι Focus ή ένα Skoda Scala.Ισχύει...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
RE: Skoda Scala
Ο χρήστης chronis.marinis έγραψε:
Μπήκα στο ελληνικό configurator. Μιλάμε για πολύ κλάμα.
Το 1.5 dsg με πολύ καλό εξοπλισμό μου βγήκε 31.060 ευρω. Ποιοι νομίζουν ότι είναι? Το Focus vignale με καλύτερο εξοπλισμό βγαίνει πιο φτηνό. Και βάζω αυτό το παράδειγμα μιας και θεωρείται μια ακριβή επιλογή για μαζικος κατασκευαστης.Μάλλον ο δάκτυλος kosmocar τα έχει φέρει έτσι που value for money skoda να θεωρείται μονο το βασικό μοντέλο. Αν κάνεις το λάθος και το χτίσεις με όλα αυτά που του λείπουν φτάνεις και ξεπερνάς τις τιμές των αντίστοιχων vw οπότε μετα πας προς τα εκεί. Πολύ κρίμα.
Επειδή έχω βάλει και τα 2 στο configurator, μπορείς να πεις τι λείπει από το Scala που το έχει focus? Το Scala είναι ξεκάθαρα πιο φθηνό από το focus.
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επισυνάπτω τον εξοπλισμό που έβαλα στο configurator. Το focus vignale 1.0 8auto με τις 18 ιντσών ζαντες και το full πακέτο με τα συστήματα υποστήριξης οδηγού κάνει 28.000 αλλα δεν έχει οθόνη αντί για πίνακα οργάνων και δεν έχει την ηλιοροφη. Έχει όμως ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού, θερμαινομενα εμπρός καθισματα, αυτόματο παρκάρισμα, δερμάτινο σαλονι, δερματίνη σε όλο το ταμπλό, 8 χρόνια εγγύηση, πολλαπλούς συνδέσμους και σπορ κράτημα. Έχει μικρότερο πορτμπαγκάζ και δεν έχει αεραγωγούς στους πίσω επιβάτες και έχει 125 αντί 150 ίππους. Και μια διαφορά 4000 ευρώ! Πολλά τα λεφτά για skoda τα 32.000.
Για να συγκρίνεις ίδια πράγματα... Πρέπει τουλάχιστον τα αυτοκίνητα εφόσον τον προσφέρουν κιόλας να έχουν τον ίδιο κινητήρα... Εδώ συγκρίνεις 2 άλλα αυτοκίνητα με άλλους εξοπλισμούς... Βάλε ίδιους κινητήρες και βάλε όσο γίνεται ίδιους εξοπλισμούς να δεις πόσο πάει το focus.... Πάει 36κ εύκολα, δυστυχώς είναι αυτό που λένε παραπάνω τα παιδιά με την φορολογία.
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
RE: Skoda Scala
Ο χρήστης chronis.marinis έγραψε:
Μπήκα στο ελληνικό configurator. Μιλάμε για πολύ κλάμα.
Το 1.5 dsg με πολύ καλό εξοπλισμό μου βγήκε 31.060 ευρω. Ποιοι νομίζουν ότι είναι? Το Focus vignale με καλύτερο εξοπλισμό βγαίνει πιο φτηνό. Και βάζω αυτό το παράδειγμα μιας και θεωρείται μια ακριβή επιλογή για μαζικος κατασκευαστης.Μάλλον ο δάκτυλος kosmocar τα έχει φέρει έτσι που value for money skoda να θεωρείται μονο το βασικό μοντέλο. Αν κάνεις το λάθος και το χτίσεις με όλα αυτά που του λείπουν φτάνεις και ξεπερνάς τις τιμές των αντίστοιχων vw οπότε μετα πας προς τα εκεί. Πολύ κρίμα.
Επειδή έχω βάλει και τα 2 στο configurator, μπορείς να πεις τι λείπει από το Scala που το έχει focus? Το Scala είναι ξεκάθαρα πιο φθηνό από το focus.
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
RE: Audi Q3 2018
Έχω μπει σε tiguan, 3008, x1 και είναι από όλα μικρότερο...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk