-
Γι αυτό λοιπόν η έκφραση που χρησιμοποίησα ήταν 'αγγίζει τα όρια της παραπλάνησης'
Απόλυτα ευχαριστημένος με το Ford μου (προς το παρον, knock on wood) αλλά να λέμε και τα στραβά και ανάποδα... Το θέμα με το configurator είναι απαράδεκτο και δεν τους τιμά καθόλου.
-
Παιδιά θα ήθελα να ακούσω απόψεις για το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης fotismpalopitas έγραψε:
Παιδιά θα ήθελα να ακούσω απόψεις για το αυτοκίνητο.Το παρόν θέμα έχει αρκετές σελίδες κουβέντας για το νέο Focus οπότε καλό διάβασμα
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Σου είπα ότι διαφωνείς για τη χαρά της αντιπαράθεσης, τίποτε παραπάνω.
Έχω ξαναεξηγήσει ότι δεν είμαι φύσει αντιδραστικός χαρακτήρας, αλλά οπαδός του διαλόγου. Και στην ουσία διάλογος γίνεται μόνο με διαφορετικές απόψεις και όχι με ομοφωνία. Γι' αυτό το λόγο και περισσότερα ποστ μου εκφράζουν διαφωνία με κάποια άποψη, παρά συμφωνία.
Εννίοτε θα γράψω και σε κάποιον ότι συμφωνώ απόλυτα, αλλά δεν το κάνω συχνά γιατί απλώς δεν προσφέρει τίποτα σε μια συζήτηση. Πολύ πιο συχνά θα καταγράψω τη διαφωνία μου, παραθέτοντας τα όποια επιχειρήματα μου, γιατί έτσι προχωράει η συζήτηση.
Νομίζω ότι έγινα κατανοητός...
Η Φορντ έχει πάει τη κουτοπονηριά ένα βήμα παραπέρα, με τη δικαιολογία πως ο επίσημος τιμοκατάλογος είναι το PDF που μπορείς να κατεβάσεις, όπου φαίνεται η τιμή με ΦΠΑ. Αυτό προφανώς την καλύπτει σε περίπτωση δίωξης από την αγορανομική παράβαση μη αναγραφής τελικής τιμής με ΦΠΑ.
Έρχεσαι στα λόγια μου... Η νομική επιστήμη δεν κινείται με ηθικά κριτήρια ούτε με την κοινώς αποδεκτή αίσθηση περί του δικαίου και σωστού, αλλά με την εφαρμογή των νόμων. Αν καλύπτεται νομικά η Ford με αυτόν τον τρόπο, τότε απλώς δεν είναι παράνομη πρακτική.
Στην Ελλάδα που η οικογενειοκρατία είναι καθεστώς δεκαετιών στους πολιτικούς και στους εισαγωγείς αυτοκινήτων, και όπου η δικαιοσύνη και είναι υποχείριο των παραπάνω σε απαράδεκτο βαθμό και έχει μία 5ετή χρονοκαθυστέρηση, μπορείς πολύ σωστά να επιχειρηματολογείς υπέρ του κατά πόσο νόμιμη και ηθική είναι η εταιρεία που κάνει παραπλανητική διαφήμιση.
Και να είμαι εγώ λάθος, που φαντασιώνομαι τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπου πέρα απ' τις κρατικές αρχές, οι ενώσεις καταναλωτών θα τους είχαν τραβήξει κάτι αγωγές ξεγυρισμένες και η δικαιοσύνη θα αποδίδονταν σε λίγους μήνες και όχι σε λίγα χρόνια και ένα καταχωνιασμένο PDF δεν θα ήταν αθωωτικό άλλοθι για την φαρδιά πλατιά παραπλανητική διαφήμιση και την καταστρατήγηση ευρωπαϊκών οδηγιών, ενώ ο μόνος που θα έμπαινε στον κόπο να το δει υπερασπιστικά για την εταιρεία, θα ήταν ο διευθύνων Σύμβουλος της.
Στη περίπτωση μας όμως έχεις δίκιο, γιατί εδώ είναι Βαλκάνια!Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Ωπαααα! Με κατάλαβες ε. οτι είμαι ο CEO της FMH ...
Υ.Γ.: Δεν είσαι δικηγόρος, φαντάζομαι...
-
Λοιπόν εγώ μίλησα χθες με τον πωλητή που με εξυπηρέτηση με Η απάντηση σου ήταν ότι επειδή είναι φόροι κδεν αφορούν τη ford γι'αυτό &δεν μου το ανέφερε.Αυτο θα γίνοταν μου είπε στο τέλος όταν θα μιλούσαμε για τυχόν έκπτωση κ προχωρημα της προσφοράς
-
Ο χρήστης konstantinosnov έγραψε:
Λοιπόν εγώ μίλησα χθες με τον πωλητή που με εξυπηρέτηση με Η απάντηση σου ήταν ότι επειδή είναι φόροι κδεν αφορούν τη ford γι'αυτό &δεν μου το ανέφερε.Αυτο θα γίνοταν μου είπε στο τέλος όταν θα μιλούσαμε για τυχόν έκπτωση κ προχωρημα της προσφοράςΤραγικά πράγματα... Δηλάδή εσύ είχες χτίσει ένα αμάξι με τα πάντα και έβλεπες 28 χιλιάρικα και πετούσες από τη χαρά σου και μόλις πήγαινες να το κλείσεις θα σου έλεγε πατώντας κουμπακια στο κομπιουτεράκι: 'Λοιπόν 28 χιλιάρικα + μερικοί φόροι ..... 42 χιλιάρικα - Καλοτάξιδο!'
-
Αυτό ΜΕΓΑΛΟ φάουλ του πωλητή....ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!!! Ποτε δεν μου έχει τύχει αυτό, ούτε στην Ford ούτε σε καμία άλλη αντιπροσωπείς. Προφανως έλεγε μούφες, μάλλον βαριότανε να κάτσει να υπολογίσει την τελική τιμή. ΜΠΟΥΡΔΕΣ η δικαιολογία που σου είπε.
-
Δικαιολογία του κ@...
Δεν είσαι σπίτι σου στο config του υπολογιστή σου για να πεις ότι κάτι δεν υπολόγισες σωστά ή του εκτύπωσες το χαρτί κι εμφανίστηκες ξαφνικά με μια δική σου τιμή.
Ήσουν εκεί,στην αντιπροσωπεία,μπροστά του, του έλεγες τα extra που θέλεις για το συγκεκριμένο μοντέλο κι αυτός το 'έχτιζε' κι όφειλε να σου παρουσιάσει την τελική τιμή που θα βγει από την τσέπη σου με το κλειδί στο χέρι.
Άσε,που οι αντιπρόσωποι έχουν άλλο config. πιο αναλυτικό με τις τιμές όλων των extra,τους κωδικούς,την έκπτωση για κάποιο extra ή για όλο το αμάξι,την τελική τιμή κ.τ.λ. -
Εμένα παρ' όλα τα άλλα θέματα που προέκυψαν (καθυστέρηση κτλ), στο συγκεκριμένο κομμάτι ο πωλητής ήταν πολύ εξυπηρετικός.
Μου ξεκαθάρισε από την αρχή ότι οι τιμές στην σελίδα δεν είχαν τους φόρους και με βοήθησε στην πορεία να αφαιρέσω κάποια έξτρα, μετά από μελέτη τιμών και χρησιμότητας, έτσι ώστε να μέινουμε σε συγκεκριμένη κλίμακα φορολόγισης.
Μου εκτύπωσε τουλάχιστον 10 προσφορές με διαφορετικά configurations μέχρι να αποφασίσω τελικά ποιο σύνολο με ενδιαφέρει και πόσο θα βγει η τελική τιμή.
Στο συγκεκριμένο κομμάτι βγάζω στον πωλητή το καπέλο. Όλα αυτά στην ΒΕΛΜΑΡ Ηρακλείου Κρήτης.
-
Είναι εξαιρετικά τα παιδιά στη Βελμαρ Ηρακλείου.
-
Να καταθέσω και τη δική μου εμπειρία...
Σε επίσκεψή μου σε αντιπροσωπεία στην Αθήνα, στην οικονομική προσφορά που μου δόθηκε αναφέρονταν οι φόροι ταξινόμησης και φπα. Δεν ανέφερε τέλη και έξοδα μεταφοράς.
Απλά πριν οριστικοποιηθεί η παραγγελία μου είπε ότι δεν μπορεί να συζητήσει για τυχόν έκπτωση/δώρο. -
Πες του και εσυ ότι πριν συζητηθει η έκπτωση/δώρο δεν οριστικοποιείται η παραγγελία
-
Ωραίος!!!
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Πες του και εσυ ότι πριν συζητηθει η έκπτωση/δώρο δεν οριστικοποιείται η παραγγελίαΧαχα Θεός!!! Πολύ σωστός... Έτσι θέλει να δεις πως του κόβεται ο αέρας μαχαίρι..
-
Ρε παιδιά στην πόρτα που λέει την πίεση των ελαστικών λέει 2.3 psi εμπρός πίσω για 1-3 επιβάτες και ταχύτητα μέχρι 160 χλμ. Τώρα που τσέκαρα το δικό μου είναι 2.7 εμπρός και 2.5 πίσω. Τι παίζει. Πρέπει να βγάλω αέρα? Θα πάω και ταξίδι.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Προφανώς και πρέπει να βγάλεις, αλλά το θέμα είναι να είναι σωστό το μανόμετρο. Προτίμησε βουλκανιζατέρ και όχι βενζινάδικο.
-
Ο χρήστης gmag έγραψε:
Ρε παιδιά στην πόρτα που λέει την πίεση των ελαστικών λέει 2.3 psi εμπρός πίσω για 1-3 επιβάτες και ταχύτητα μέχρι 160 χλμ. Τώρα που τσέκαρα το δικό μου είναι 2.7 εμπρός και 2.5 πίσω. Τι παίζει. Πρέπει να βγάλω αέρα? Θα πάω και ταξίδι.Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Όπως σχεδόν σε όλους, σου είχαν βάλει υπερβολικό αέρα στα λάστιχα κατά την πώληση. Να βάλεις τις σωστές πιέσεις άμεσα! Εγώ κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά από το κοπάνημα. Με το που έβαλα τα προβλεπόμενα το αμάξι συμπεριφέρεται 100 φορές καλύτερα.
Σχετικά με το μανόμετρο, σωστή η παρατήρηση αλλα ευτυχώς το αμάξι έχει σύστημα που σου λέει από το μενού ακριβώς την πίεση που έχεις σε κάθε ελαστικό. Οπότε ακόμα και να 'χάνει' το μηχάνημα, θα το καταλάβεις από το αμάξι.
Αέρα βάζουμε με κρύα ελαστικά.
-
Τις πιέσεις 2.7 εμπρός.και 2.5.πισω τις βλέπω από τον υπολογιστή του αυτοκινήτου. Αυτό είναι κοντά στην πραγματικότητα? Αύριο θα πάω να βάλω τις σωστές δηλαδή 2.3 εμπρός πίσω. Ευχαριστώ.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Ο χρήστης gmag έγραψε:
Τις πιέσεις 2.7 εμπρός.και 2.5.πισω τις βλέπω από τον υπολογιστή του αυτοκινήτου. Αυτό είναι κοντά στην πραγματικότητα? Αύριο θα πάω να βάλω τις σωστές δηλαδή 2.3 εμπρός πίσω. Ευχαριστώ.Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Στο δικό μου είναι ακριβώς αυτό που δείχνει στην οθόνη. Το έχω γυρίσει σε psi βέβαια αλλά όταν βρήκα σωστό μανόμετρο, και τα 2 έδειχναν το ίδιο.
Το περίεργο είναι πως στο δικό μου που είναι wagon, πίσω προτείνει λιγότερη πίεση απ ότι μπροστά. 2.3 - 2.1
Ford Focus MK4