-
Ο χρήστης autobianchi έγραψε:
Παιδιά πήγε κανείς για ανάκληση; Μιλάω για το πίσω σποιλερ
Στάλθηκε από το Pixel 2 XL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όχι, το δικό μου (αγορά Μάρτιος 2018) περιλαμβανόταν μόνο στην πρώτη ανάκληση, αυτή για το λογισμικό του ηλεκτρικού χειρόφρενου. Μαζί με την αναβάθμιση λογισμικού άλλαξαν τότε και τον κρίκο ρυμούλκησης στο σετ εργαλείων με άλλον ισχυρότερο.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Το πήγα σήμερα για έλεγχο και ίσως αντικατάσταση του σποιλερ...
Στάλθηκε από το Pixel 2 XL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
T - roc 1.0 manual με
Active cruise control,
Full led φώτα,
Blind spot,
αυτόματο φρενάρισμα για οχηματα-πεζους,
Lane ssist
αυτόματο κλιματισμό,
Android auto-carplay
μπρος-πίσω υποβραχιονιο,
αναδιπλουμενους καθρέφτες
αυτόματη εναλλαγή μεγάλης μεσαίας σκάλας
αισθητήρα φωτός βροχής,
αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος πίσω,
αυτόματο διζωνικο κλιματισμό με πίσω αεραγωγούς
ζάντες αλουμινίου,
οσφυικη υποστηριξη
σε απλό χρώμα γκρι στα 22400!
Πολύ καλή επιλογή το λες και vfm. Θα το συγκρινα μόνο με το vitara glx 1.4!!fm??
Τι σημαινει vfm??? -
Value For Money.
-
VW T-Roc R 300 ίππων.
-
Με 4,9 στο 0-100 ρίχνει χαλαρά στην m3 e46 και είναι κοντά με την m3 e90. Και με ένα πρώτο στάδιο (φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση) παίρνει άνετα και αξιόπιστα 50-70 άλογα ακόμα. Πολύ γρήγορα τα έκαναν τα περίπτερα. Βάζεις μέσα την φαμίλια, πηγαίνεις super market, το χρησιμοποιείς ως καθημερινό όχημα απροβλημάτιστα. Και αν βαρεθείς κάνεις 2-3 εκκινήσεις με launch control, για το ξερουτίνιασμα. Σημεία των καιρών.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Με 4,9 στο 0-100 ρίχνει χαλαρά στην m3 e46Αν υποθέσουμε ότι όντως θέλει τόσο, είναι καθαρά λόγω τετρακίνησης στην εκκίνηση. Με το που θα πατήσουν κάτω δεν υπάρχει φυσικά σύγκριση. Αλλά γενικά μόνο αυτό κάνει, μην περιμένεις συγκινήσεις Μ3...
-
Η m3 e46 (που δεν είναι ελαφρύ αυτοκίνητο) θα μαζεύει στα πολλά λόγω αεροδυναμικής και πολύστροφου μοτέρ, μετά τα 180-200. Έχω μπει 4-5 φορές συνοδηγός και ειλικρινά δεν εντυπωσιάστηκα από το γκάζι της για την ονομαστική της ιπποδύναμη. Σε σημείο να αναρωτιέσαι για τα 343. Αλλά στις στροφές είναι αλλού και αρκετά παιχνιδιάρα αν ξέρεις τι κάνεις αλλά όχι εύκολη. Πάντως δεν είναι πολύ πιο γρήγορη από το forester turbo που είχα στα 280 άλογα με 43 κιλά ροπή. Τουλάχιστον μέχρι τα 200.
Πιστεύω ότι σε τυπικό ελληνικό b road με 2 οδηγούς το ίδιο ικανούς η m3 δύσκολα θα ξεκολλήσει από το troc των 300 αλόγων. Το οποίο θα έχει πολλά κοντάρια πρόσφυσης και αστείρευτη ροπή για να ξεκολλάει αστραπιαία στις εξόδους των κλειστών στροφών. Χώρια που μπορεί να το σετάρουν πιο επιθετικά από το αδελφό golf r.
Τις συγκινήσεις μιας m, ανεξαρτήτως αριθμού (2,3,4,5,6), λίγα αυτοκίνητα μπορούν να φτάσουν έτσι και αλλιώς.Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης xaxoulis έγραψε:
Ξέρουμε αν θα βάλει τον 1.5 TGI Evo Φυσικό Αέριο;;Το ίδιο αναζητώ κι εγώ εδώ και κάποιους μήνες.
-
Καλησπέρα.
Τις επόμενες ημέρες θα παραλάβει ο πεθερός μου ένα troc 1.0 116 ps. Επειδή δεν έχω πρόσβαση στο μανιουαλ και εκείνος δε θα βγάλει άκρη, τι στρώσιμο ζητάει το αμάξι να του κάνουμε;
Ευχαριστώ! -
Για τα πρώτα 2-3Κ αποφυγή χρήσης cruise control, αλλαγή ταχυτήτων κοντά στις 3 με 3500 στροφές, να μην το αφήνει να κρεμάει με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο, όχι υπερβολικά απότομες επιταχύνσεις ιδιαίτερα με μεγάλη ζέστη/πολύ κόσμο/clima/φόρτο γενικότερα. Μια καλή στρωτή χρήση με ήρεμη λειτουργία σε ένα εύρος στροφών έως τις 3.5 . Μετά ας του πιεί το αίμα!
-
Ευχαριστώ φίλε αλλά λέει το μανιουαλ μέχρι τις 2-3000 χλμ ή δική σου προσθήκη είναι αυτό;
-
Όλο είναι δική μου προσθήκη! Έτσι έκανα στο δικό μου αφού το έψαξα σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο. Το μανουαλ αναφέρει μέχρι τα 1500 χλμ να το προσέχεις...
-
Επειδή είμαι κοντά στο αυτοκίνητο σου γράφω παρακάτω τι ακριβώς λέει το μανουαλ. Το σκαναρα και του έκανα αναγνώριση κειμένου από το κινητό:
Ροντάρισμα κινητήρα
Ένας καινούργιος κινητήρας πρέπει να ροντάρε-
ται στα πρτα 1.500 χιλιόμετρα. Όλα τα κινούμε-
να εξαρτήματα θα πρέπει να έχουν την ευκαιρία
να εναρμονιστούν. Στις πρώτες ώρες λειτουργίας
ο κινητήρας παρουσιάζει υψηλότερη εσωτερική
τριβή σε σχέση με αργότερα.
Έως τα 1.000 χιλιόμετρα:- Μην πατάτε το γκάζι έως τον τερματισμό.
Μην καταπονείτε τον κινητήρα με περισσότερο
από τα 2/3 των μέγιστων στροφν.
Εντός των 1,000 έως 1.500 χιλιομέτρων:
Αυξάνετε σταδιακά την ταχύτητα κίνησης και
τον αριθμό στροφών κινητήρα
Ο τρόπος οδήγησης κατά τα πρώτα 1.500 χιλιόμετρα
επηρεάζει και την ποιότητα του κινητήρα.
Ωστόσο και στη συνέχεια-και κυρίως όταν είναι κρύος ο κινητήρας-η οδήγηση θα πρέπει να γίνεται σε μέτριο αριθμό στροφν κινητήρα, για τη
μείωση της φθοράς του κινητήρα και την αύξηση
των δυνητικν διανυόμενων χιλιομέτρων.
Μην οδηγείτε με πολύ χαμηλές στροφές. Κατεβά-
ζετε πάντα σχέση ταχύτητας στο κιβώτιο ταχυτή-
των , όταν ο κινητήρας δεν λειτουργεί πλέον
ομαλά.
Τα καινούργια ελαστικά-> σελίδα 289 και τα τα-
κάκια φρένων -σελίδα 129 πρέπει να ροντάρο-
νται προσεκτικά.
Αν το ροντάρισμα του κινητήρα γίνει σω-
στά, αυξάνεται η διάρκεια ζωής του με ταυτόχρονη μείωση της κατανάλωσης λαδιού κινητήρα.
- Μην πατάτε το γκάζι έως τον τερματισμό.
-
Στο Tiguan γράφει τα ίδια ακριβώς. Επίσης αν θυμάμαι καλά γράφει να αποφεύγεται η ρυμούλκηση για τα πρώτα χλμ.
Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι αυτά που ακούγαμε 'χαμηλές στροφές μόνο, έως 2000 κτλπ' είναι λίγο μουφες. -
Ναι θεωρώ ότι αυτά τα μέχρι 2000 στροφές πιο πολύ κακό παρά καλό κάνουν στο στρώσιμο. Η αποφυγή ρυμούλκησης και γενικά ότι έχει να κάνει με πολύ φόρτο στα πρώτα χιλιόμετρα θεωρώ ότι είναι σωστή. Πιστεύω ότι σωστό στρώσιμο είναι σε συνθήκες πόλης όχι με πολύ κίνηση, πχ βραδινές ώρες ότι και η θερμοκρασία δεν είναι πολύ υψηλή και σου επιτρέπει να το δουλέψεις σε ένα εύρος στροφών με χαμηλές σχέσεις στο κιβώτιο που δεν το ζοριζουν πολύ..
-
Ευχαριστώ φίλε! Άψογος .
-
Ο χρήστης johntzez έγραψε:
Ναι θεωρώ ότι αυτά τα μέχρι 2000 στροφές πιο πολύ κακό παρά καλό κάνουν στο στρώσιμο. Η αποφυγή ρυμούλκησης και γενικά ότι έχει να κάνει με πολύ φόρτο στα πρώτα χιλιόμετρα θεωρώ ότι είναι σωστή. Πιστεύω ότι σωστό στρώσιμο είναι σε συνθήκες πόλης όχι με πολύ κίνηση, πχ βραδινές ώρες ότι και η θερμοκρασία δεν είναι πολύ υψηλή και σου επιτρέπει να το δουλέψεις σε ένα εύρος στροφών με χαμηλές σχέσεις στο κιβώτιο που δεν το ζοριζουν πολύ..Φεγγάρι να έχει ή όχι;
-
Χεχε! Η αλήθεια είναι ότι επειδή το troc το πήραμε σαν δεύτερο, τα περισσότερα τα ψιλοέκανα.. Στο Passat σαν πρώτο οικογενειακό τα έκανα όλα λάθος!!
-
Είμαι κάτοχος t-roc 1.5 advance.
Εχει παρατηρήσει κάνεις αεροδυναμικό θόρυβο από τους καθρεφτες πάνω από 80 kmh?
-
Καλησπέρα στο forum, νέος εδώ και ελπίζω να σας βρίσκω όλους καλά με υγεία προπάντων.
Κατοχος πρόσφατα ενός Τ-ROC 1.5 ADVANCED βενζίνη μπορώ να πω ότι είμαι και με το παραπάνω χαρούμενος για την επιλογή μου. Το μόνο που με απασχολεί και θα ήθελα την άποψη σας είναι ότι πολλές φορές όταν θέλω να στρίψω δεξιά πχ σε κάποιο στενό και ειδικά όταν αυτό είναι ανηφορικό πρέπει να το κάνω έχοντας βάλει 1η ταχύτητα αν το κάνω με 2α δε τραβάει με τη καμία. Αν πάρω τη στροφή ακόμα και με μικρή ταχύτητα η 1η ειναι επιβεβλημένη για να μπορέσει το αυτοκίνητο να ¨φύγει¨ . Το προηγούμενο αυτοκίνητο μου ένα μικρό Colt εστριβε παντού με 2α χωρίς να με προβληματίζει. Ξέρω ότι το βάρος και τα αυτοκίνητα δε συγκρίνονται αλλά ήθελα να ρωτήσω αν αυτό ειναι φυσικο να συμβαινεί... Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
VW T-Roc