Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 5
    • Best 0
    • Groups 0

    johntzez

    @johntzez

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    5
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    johntzez Unfollow Follow

    Latest posts made by johntzez

    • RE: VW T-Roc

      Χεχε! Η αλήθεια είναι ότι επειδή το troc το πήραμε σαν δεύτερο, τα περισσότερα τα ψιλοέκανα.. Στο Passat σαν πρώτο οικογενειακό τα έκανα όλα λάθος!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      johntzez
    • RE: VW T-Roc

      Ναι θεωρώ ότι αυτά τα μέχρι 2000 στροφές πιο πολύ κακό παρά καλό κάνουν στο στρώσιμο. Η αποφυγή ρυμούλκησης και γενικά ότι έχει να κάνει με πολύ φόρτο στα πρώτα χιλιόμετρα θεωρώ ότι είναι σωστή. Πιστεύω ότι σωστό στρώσιμο είναι σε συνθήκες πόλης όχι με πολύ κίνηση, πχ βραδινές ώρες ότι και η θερμοκρασία δεν είναι πολύ υψηλή και σου επιτρέπει να το δουλέψεις σε ένα εύρος στροφών με χαμηλές σχέσεις στο κιβώτιο που δεν το ζοριζουν πολύ..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      johntzez
    • RE: VW T-Roc

      Επειδή είμαι κοντά στο αυτοκίνητο σου γράφω παρακάτω τι ακριβώς λέει το μανουαλ. Το σκαναρα και του έκανα αναγνώριση κειμένου από το κινητό:

      Ροντάρισμα κινητήρα
      Ένας καινούργιος κινητήρας πρέπει να ροντάρε-
      ται στα πρτα 1.500 χιλιόμετρα. Όλα τα κινούμε-
      να εξαρτήματα θα πρέπει να έχουν την ευκαιρία
      να εναρμονιστούν. Στις πρώτες ώρες λειτουργίας
      ο κινητήρας παρουσιάζει υψηλότερη εσωτερική
      τριβή σε σχέση με αργότερα.
      Έως τα 1.000 χιλιόμετρα:

      • Μην πατάτε το γκάζι έως τον τερματισμό.
        Μην καταπονείτε τον κινητήρα με περισσότερο
        από τα 2/3 των μέγιστων στροφν.
        Εντός των 1,000 έως 1.500 χιλιομέτρων:
        Αυξάνετε σταδιακά την ταχύτητα κίνησης και
        τον αριθμό στροφών κινητήρα
        Ο τρόπος οδήγησης κατά τα πρώτα 1.500 χιλιόμετρα
        επηρεάζει και την ποιότητα του κινητήρα.
        Ωστόσο και στη συνέχεια-και κυρίως όταν είναι κρύος ο κινητήρας-η οδήγηση θα πρέπει να γίνεται σε μέτριο αριθμό στροφν κινητήρα, για τη
        μείωση της φθοράς του κινητήρα και την αύξηση
        των δυνητικν διανυόμενων χιλιομέτρων.
        Μην οδηγείτε με πολύ χαμηλές στροφές. Κατεβά-
        ζετε πάντα σχέση ταχύτητας στο κιβώτιο ταχυτή-
        των , όταν ο κινητήρας δεν λειτουργεί πλέον
        ομαλά.
        Τα καινούργια ελαστικά-> σελίδα 289 και τα τα-
        κάκια φρένων -σελίδα 129 πρέπει να ροντάρο-
        νται προσεκτικά.
        Αν το ροντάρισμα του κινητήρα γίνει σω-
        στά, αυξάνεται η διάρκεια ζωής του με ταυτόχρονη μείωση της κατανάλωσης λαδιού κινητήρα.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      johntzez
    • RE: VW T-Roc

      Όλο είναι δική μου προσθήκη! Έτσι έκανα στο δικό μου αφού το έψαξα σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο. Το μανουαλ αναφέρει μέχρι τα 1500 χλμ να το προσέχεις...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      johntzez
    • RE: VW T-Roc

      Για τα πρώτα 2-3Κ αποφυγή χρήσης cruise control, αλλαγή ταχυτήτων κοντά στις 3 με 3500 στροφές, να μην το αφήνει να κρεμάει με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο, όχι υπερβολικά απότομες επιταχύνσεις ιδιαίτερα με μεγάλη ζέστη/πολύ κόσμο/clima/φόρτο γενικότερα. Μια καλή στρωτή χρήση με ήρεμη λειτουργία σε ένα εύρος στροφών έως τις 3.5 . Μετά ας του πιεί το αίμα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      johntzez
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr