-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Πλέον πιο φθηνό είναι το golf από το focusΚαλά κάτσε να βγει το 8άρι και θα πέσει πολύ γέλιο.
-
Ford Focus Active από 21.393€.
1.5 EcoBoost 150 PS 21.393€
1.5 EcoBoost 150 PS Auto 25.076€
1.5 EcoBoost 182 PS Auto 26.386€
1.5 diesel 120 PS 23.874€
1.5 diesel 120 PS Auto 26.111€
-
Το θέμα των τιμών είναι με το αυτόματο κιβώτιο....εκτοξέυονται και βγαίνει εκτός ανταγωνισμού. Με 2-3 έξτρα εύκολα φτάνεις τις €30.000 για ένα αυτόματο των 150 ίππων.
-
Εχει φτασει το γκολφ να θεωρειται φτηνο χαχαχ
-
Καλησπέρα παιδιά άλλη μια ερώτηση γιατί πρόσεξα κάτι που μου είχε διαφύγει κατά την παραγγελία του αυτοκινήτου. Μου έχει βάλει στον πρόσθετο εξοπλισμό το πακέτο καπνιστή με αναπτήρα και τασάκι.κοιτουσα κάτι εικόνες και βλέπω στην θέση τις πρίζας 12V τον αναπτήρα και δίπλα εκεί που ήταν το usb έχουν βάλει το τασάκι. Η φωτογραφία πολύ κοντινή και δεν βλέπω αν έχουν αφαιρέσει την θύρα usb.Ξέρει κανείς κάτι γιατί αν έχει γίνει κάτι τέτοιο πάω και το ακυρώνω αμέσως. Δεν ζήτησα κάτι τέτοιο λογικά το είχε έτοιμο απλά δεν με απασχολούσε μέχρι τώρα που το είδα.
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στο δικό μου δίπλα στον αναπτήρα (που δεν υπήρχε όταν το παρέλαβα , αν και δεν με πολυνοιαζει γιατί δεν θα καπνίσει κανένας μεσα στο αυτοκίνητο ) είναι η θύρα usb. Όλα αυτά στο μέρος της κονσόλας που είναι κάτω από τα χειριστήρια του air condition και μπροστά από το λεβιέ των ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο υποτίθεται ότι είχε το πακέτο καπνιστή .
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Και το τασάκι που το έχει το δικό σου ? Στην εικόνα δείχνει εκεί που είναι το usb, για αυτό ρώτησα
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το τασάκι πρέπει να είναι το κλασσικό που έχει η Ford και μπαίνει στις ποτηροθήκες (δεν είναι σταθερό).
-
Αυτό που εκλαμβάνω ως τασάκι , αφού έχει και την σχετική ένδειξη επάνω είναι ένα στρογγυλό που είναι ακριβώς δίπλα στο ηλεκτρονικό χειρόφρενο . Αυτό βρίσκεται στο δεξί σου χέρι , εκεί που είναι και η ποτηροθηκη , και έχει το χαρακτηριστικό συρταρωτο κάλυμμα.
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οκ παιδιά σας ευχαριστώ πολύ, απλά ανησύχησα μην μου αφαιρουσαν την θύρα usb από μπροστά
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η Ford ετοιμάζεται να βάλει στο Focus νέο μηχανικό σύνολο βασισμένο επάνω στον 1.0 Ecoboost με ήπια υβριδική τεχνολογία που θα αποδίδει πάνω από 155 ίππους. Τι να πούμε και εμείς οι ταπεινοί με τους 125 ίππους ...
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Έκανα update εγώ το sync3. Δεν ειδα μεγάλες διαφορές, ελάχιστες αισθητικές διαφορές στο interface και νομίζω προσθέσανε κάποιους δρόμους στους χάρτες που δεν υπήρχαν.
-
Οι χάρτες γίνονται με ξεχωριστό update. Ανεξάρτητα απο την έκδοση του SYNC3.
Στο focus mk4 ακόμα είμαστε στους F7 και περιμένουμε να βγάλουν στην σελίδα της Ford τους F8.
-
Ναι, τα sync my8.5 (έχουν διαφορετικό partitioning) δεν έχουν ακόμα αναβάθμιση για χάρτες. Οσονουπω
-
Μόνο εμένα ενοχλεί το γεγονός ότι μόλις αγόρασα το νέο Focus 1.0 Ecoboost με 125 ίππους μετά από ένα μήνα έμαθα ότι θα βγαίνει με hybrid κινητήρα 155 ίππων και 240 nm ροπής στα ίδια κυβικά?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Ο χρήστης gmag έγραψε:
Μόνο εμένα ενοχλεί το γεγονός ότι μόλις αγόρασα το νέο Focus 1.0 Ecoboost με 125 ίππους μετά από ένα μήνα έμαθα ότι θα βγαίνει με hybrid κινητήρα 155 ίππων και 240 nm ροπής στα ίδια κυβικά?Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Nαι, αλλά πόσο;
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Μόνο εμένα ενοχλεί το γεγονός ότι μόλις αγόρασα το νέο Focus 1.0 Ecoboost με 125 ίππους μετά από ένα μήνα έμαθα ότι θα βγαίνει με hybrid κινητήρα 155 ίππων και 240 nm ροπής στα ίδια κυβικά?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Nαι, αλλά πόσο;
Θα ξέρουμε σε λίγο καιρό.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Δεν νομίζω ότι έχει νόημα να σκέφτεσαι έτσι. Από το 2020 είπαν αυτό, οπότε δεν το βλέπω να έρχεται ελλάδα πριν του χρόνου το καλοκαίρι. Και σίγουρα θα είναι ακριβότερο.
-
Ο χρήστης gmag έγραψε:
Μόνο εμένα ενοχλεί το γεγονός ότι μόλις αγόρασα το νέο Focus 1.0 Ecoboost με 125 ίππους μετά από ένα μήνα έμαθα ότι θα βγαίνει με hybrid κινητήρα 155 ίππων και 240 nm ροπής στα ίδια κυβικά?Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Για ποιο λόγο σε ενοχλεί; Προφανώς δεν θα αντικαταστήσει τον 125άρη στη βάση της γκάμας, οπότε θα τιμολογηθεί αντιστοίχως, αντικάθιστώντας ίσως την έκδοση 150 ίππων του 1500άρη.
-
Ο χρήστης shumakos έγραψε:
Μόνο εμένα ενοχλεί το γεγονός ότι μόλις αγόρασα το νέο Focus 1.0 Ecoboost με 125 ίππους μετά από ένα μήνα έμαθα ότι θα βγαίνει με hybrid κινητήρα 155 ίππων και 240 nm ροπής στα ίδια κυβικά?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Για ποιο λόγο σε ενοχλεί; Προφανώς δεν θα αντικαταστήσει τον 125άρη στη βάση της γκάμας, οπότε θα τιμολογηθεί αντιστοίχως, αντικάθιστώντας ίσως την έκδοση 150 ίππων του 1500άρη.
Κάπως χλωμό να γίνει κάτι τέτοιο, αν αναλογιστεί κανείς ότι το 1500αρι μοτέρ είναι και αυτό νέο... Απλά θα προστεθούν στη γκάμα και υβριδικές εκδόσεις του (mild hybrid) για να 'πέσουν' οι ρύποι. Αυτό ήταν γνωστό από το launch του νέου Focus.
Ford Focus MK4