-
Και στην Αθήνα δεν είναι καλύτερη η Καρέτνα..1 σωστό πωλητή συνάντηση στην Καρέντα Αμαρουσίου και μετά έμαθα το γιατί: δούλευε για χρόνια στην Toyota! Το ίδιο και ο πωλητής 'μου' στην Βελμάρ (ίδια 'φουρνιά' Τογιότα), γιατί οι άλλοι βαριόντουσαν και να σηκωθούν!
-
Φάνη,μην μου θυμίζεις την Καρέντα στην Αθήνα....κοντέψαμε να παίξουμε μπουνιές με τον γελοίο....
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Καλησπέρα και πάλι...
Πήγα αντιπροσωπεία και πήρα προσφορά για πετρέλαιο advance με τριτεκνος στα 24500.
Δεν μιλήσαμε πολύ και δεν ρώτησα για κάποιο δώρο π.χ. συναγερμο.
Η ερώτηση είναι:- Καλή τιμή;
2.στον τιμοκατάλογο έχει εκδόσεις βενζίνης με 150 άλογα act evo.
Τι είναι το evo;
3.ειμαι επαρχία κάνω περίπου 15000χλμ/χρόνο. Πόλη και χωριό +εξοχικό.
Το πετρέλαιο έχει οικονομία η λόγω όγκου βάρους θα αγκομαχαει και θα έχω αυξημένη κατανάλωση.. ενώ βενζίνη λόγω δύναμης είναι καλύτερα..;;;
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις προκαταβολικά.
Ελπίζω να μην υποστώ bullying που γράφω κάτι τέτοιο στο θέμα του Tiguan, αλλά λόγω άμβλυνσης στην διαφορά τιμής από την τριτεκνια στην θέση σου κοιταγα πρώτα το 3008.
Προφανώς όλα πρέπει να τα κοιτάξει (και να τα οδηγήσει) και να αποφασίσει με βάση αυτό που ικανοποιεί αυτόν. Όσον αφορά το Tiguan το σίγουρο είναι ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό αυτοκίνητο και με μια έκδοση advance που καλύπτει πολύ κόσμο
- Καλή τιμή;
-
Ο χρήστης anapofasistos έγραψε:
Καλησπέρα και πάλι...
Πήγα αντιπροσωπεία και πήρα προσφορά για πετρέλαιο advance με τριτεκνος στα 24500.
Δεν μιλήσαμε πολύ και δεν ρώτησα για κάποιο δώρο π.χ. συναγερμο.
Η ερώτηση είναι:- Καλή τιμή;
2.στον τιμοκατάλογο έχει εκδόσεις βενζίνης με 150 άλογα act evo.
Τι είναι το evo;
3.ειμαι επαρχία κάνω περίπου 15000χλμ/χρόνο. Πόλη και χωριό +εξοχικό.
Το πετρέλαιο έχει οικονομία η λόγω όγκου βάρους θα αγκομαχαει και θα έχω αυξημένη κατανάλωση.. ενώ βενζίνη λόγω δύναμης είναι καλύτερα..;;;
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις προκαταβολικά.
Ελπίζω να μην υποστώ bullying που γράφω κάτι τέτοιο στο θέμα του Tiguan, αλλά λόγω άμβλυνσης στην διαφορά τιμής από την τριτεκνια στην θέση σου κοιταγα πρώτα το 3008.
Προφανώς όλα πρέπει να τα κοιτάξει (και να τα οδηγήσει) και να αποφασίσει με βάση αυτό που ικανοποιεί αυτόν. Όσον αφορά το Tiguan το σίγουρο είναι ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό αυτοκίνητο και με μια έκδοση advance που καλύπτει πολύ κόσμο
αλλα αν τα 3 του παιδια ειναι ολα μικρα, δηλαδη χρειαζεται 3 καθισματακια, θα δυσκολευτει πολυ σε αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας, για αυτο και ειχα ρωτησει νωριτερα
- Καλή τιμή;
-
Καλά και προχθές που πήγα μου είπαν ότι για test drive έχουν το 1.4 που δεν βγαίνει πλέον
-
...το ζήτησα για td,και μου είπαν με ραντεβού, για να κάνουμε 4χλμ στην ευθεία....όταν τους είπα για διαδρομή περίπου 30χλμ,είπε κατηγορηματικά Όχι,με τίποτα..
Και μένα δεν θα με ξαναδούν .... -
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Το golf νομίζω βγαίνει αρκετά πιο φτηνό.
Αλλά γενικά γουστα είναι αυτάλευκο Golf 1.5 130 DSG με μπρος πισω αισθητήρες, 8αρα οθονη αγοραστηκε προσφατα λιγο πανω από 22κ. Πολύ καλο γενικα, και καλη τιμη. αγοραστηκε και επεκταση εγγυησης στα 5 χρονια σε λογικα χρηματα.
-
stefan147 » 24 Μάιος 2019 08:08
Οπωσδήποτε γούστα αλλά είναι λίγο κάπως να γίνεται προσπάθεια ανάδειξης του κάθε suv ως οικονομικό μέσο. Όποιος παίρνει suv για οικονομία κάτι κάνει λάθος. Οι περισσότεροι είτε δεν έχουν επαφή με σύγχρονα αυτοκίνητα και άρα τους φαίνεται χαμηλή η κατανάλωση ενός αυτοκινήτου 1.5τ και το κάνουν θέμα, είτε δεν έχουν επαφή με τα αντίστοιχα hatch/sedan και τις αστείες καταναλώσεις που επιτυγχάνουν.Πάντως το δίλιτρο diesel που έχω πάρει είναι ιδιαίτερα οικονομικό αυτοκίνητο.Σε επαρχιακό δρόμο με λογικές ταχύτητες καίει μεταξύ 4,8-5,5 ενώ στον αυτοκινητόδρομο με 120-130 είναι κάτω από 6.Πλακωμένος δεν έχω δει πάνω από 8,5.
-
Καλησπερα πρόσφατα αγόρασα κάτι διακοσμητικά χρωμίου από υλικό Abs για τα πλαϊνά στις πόρτες στυλ r line .Επειδή δεν τα κολησα καλα τα έβγαλα και τα Βάλα στο σωστό σημείο .Το θέμα είναι ότι μάλλον θα ξεκολησουν τώρα και λέω να αγοράσω ταινια διπλής όψης .Θελω να βάλω μια ταινια να αντέχει στις θερμοκρασίες στο νερό στην υγρασία αλλά από την άλλη δεν θέλω κάποια στιγμή να τα βγάλω και να φύγει το χρωμα .Αν καποιος έχει κάτι στο μυαλό του ας μου γράψει
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
3M VHB, μπορείς να βρεις στο eBay ή AliExpress..
Για την αφαίρεση ζέσταμα με σεσουάρ και αφαίρεση με πετονιά .. -
Είμαι πολύ κοντά στην αγορά tiguan.με καλύπτει σε χώρους,αίσθηση εσωτερικού,συστήματα ασφαλείας, infotainment,δεν έχω αποφασίσει για βενζίνη 150hp η πετρέλαιο 116hp.Καθαρα για κόστος χρήσης έλεγα πετρέλαιο αλλά θέλω όσοι είναι ιδιοκτήτες να πουν την εμπειρία τους για καταναλώσεις,επάρκεια δύναμης,κόστος συντήρησης,κτλ.επισης υπάρχει μια αβεβαιότητα με το καθεστώς για τα πετρελαιοκίνητα.εγω επαρχία είμαι κάνω 70% αστική χρήση και μετά χωριό,εξοχικό,μπανια,κτλ, καλοκαίρι συνήθως παραπάνω χλμ.με τη δουλειά να τύχει κανένα εχτραδακι.αποστασεις 60-70 χλμ το πολύ.τωρα κάνω 7λ/100χλμ βενζίνη .πετρέλαιο είναι εφικτό το 6λ/100χλμ; στη βενζίνη δεν θέλω να ξεπεράσω το 7λ/100χλμ.οδηγαω σαν να είμαι ταξιτζής.αλλαζω στις 2.500στρ. το πολυ και ήπιο γκάζι.
Όποιος μπορεί ας πει τη γνώμη του.
Ευχαριστώ. -
Αν οδηγείς τόσο χαλαρά όπως περιγράφεις και αν έχεις 7 λτ σε βενζίνη εισαι κοντά στο 6 με το ντίζελ. Μην το φοβάσαι το ντίζελ απο δύναμη και τράβηγμα θα σε καλυψει. Το αμάξι φορτωμένο στο ντίζελ τσιμπά η κατανάλωση 1-1.5 λτ στην βενζίνη τα διπλά.
Tα αμάξια αυτού του τύπου ζητούν το ντίζελ , ιδανικά φυσικά σε 2λιτρο , αλλά αυτό είναι άπιστο όνειρο για την πλειοψηφία των Ελλήνων.
Και όταν λέω θέλουν το ντίζελ δεν εννοώ ότι με βενζίνη δεν έχουν τραβήγματα απλά το ζορισμα στην βενζίνη ανεβάζει εύκολα την κατανάλωση σε αυτά τα αμάξια ενώ στο ντίζελ πολύ πιο ήπιαΣτάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έχω το Tiguan 150 βενζίνη dsg. Συμφωνώ με ΟΛΑ όσα είπε ο tkin73. Αφού είσαι επαρχία νομίζω ότι ενα ντήζελ είναι ότι πρέπει, τόσο για την κατανάλωση όσο και για την ροπή από χαμηλά . Σε αστικό περιβάλλον με πολύ σταμάτα ξεκινά, το βενζίνη ανεβάζει αρκετά κατανάλωση και πρέπει να ανεβάσει στροφές για να επιταχύνει.
Αν η καθημερινότητα σου επιτρέπει να κάνεις που και που τα χιλιόμετρα για την αναγέννηση του dpf μην ασχοληθείς με την βενζίνη, ειδικά αν μπορείς να πας στο δίλιτρο ντήζελ -
Όσο για τις επιδόσεις, αν τελικά πας στον βενζίνη 150, επειδή οδηγάς χαλαρά δεν θα έχεις πρόβλημα, αν ήθελες όμως σπιρτοζικη συμπεριφορά (τουλάχιστον με dsg, μιας και χειροκίνητο δεν έχω εμπειρία) δεν θα την βρεις εδώ.
-
Φιλε costasbab εχε υποψιν σου οτι το 1.6d δεν βγαινει με αυτοματο κιβωτιο.Κατα τη γνωμη μου σε τετοιου ειδους αυτοκινητα ταιριαζει γαντι το αυτοματο μαζι με diesel.To 1.6d πηγαινει μια χαρα και τραβαει αρκετα καλα.Αυτο που πρεπει να ξερεις ειναι οτι θελει περισσοτερο πατημα στο γκαζι κατα το ξεκινημα γιατι κατω απο τις 2000 ειναι κουφιο.Οταν το εκανα test drive στην πρωτη διασταυρωση μου εσβησε και παρα λιγο τρακαρουμε!!!Μετα ομως το συνηθησα και ολα οκ!!
-
Συμφωνω με τους προηγουμενους. Το diesel τραβαει απο τις 1600 με 1700 περιπου. Εμενα τωρα που περασε ο καιρος και εκανα χλμ μου φαινεται τραβαει απο τις 1500 περιπου
-
Βρε σεις απορια, το ντηζελ δεν θα επρεπε να 'τραβαει' απο χαμηλα; Τα 1600-1700rpm θεωρουνται χαμηλα; Πιστευα οτι θα επρεπε να ηταν απο το ρελαντι. Αυριο το πρωι που θα παρω το αυτοκινητο μου θα δω ποσο ανεβαινουν οι στροφες για να ξεκινησει.
-
Θα μπορούσε, αλλά στις 2000 RPM το turbo δεν θα τράβαγε περισσότερο.
-
Πάντως αυτό με το μη τράβηγμα από χαμηλά συμβαίνει στο τιγκουαν από ότι γνωρίζω. Πχ στο δικό μου το scross μια χαρά τραβάει και από τις 1500 στροφές δεν είναι δλδ γενικό πρόβλημα των ντίζελ 1.6.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Νίκο θύμησε μου, dsg?
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
VW Tiguan 2016