- 
				
				
				
				
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Aν τα μισα πραγματα που ειναι βιδωμενα επανω στο σασσι ειναι διαφορετικα τοτε αλλο αμαξι ειναι.Άγη, αυτό που λέω έιναι ότι κάποιος θα την κάνει test drive και θα ενθουσιαστεί και μετά εαν την παραγγείλει ως έχει θα απογοητευτεί από το αμάξι που θα παραλάβει. Πάγια τακτική της bmw φυσικά (όσο και αν δεν αρέσει σε κάποιους) και καλά κάνει...αλλά το αναφέρω για να ξέρουμε τι λέμε και τι αγοράζουμε!
Όπως έχω ξαναπέι, οι bmw θέλουν εξοπλισμό για να 'δείξουν', αλλλιώς χάνουν αρκετά σε σχέση με τον ανταγωνισμός. Είδα και μια 840d όνειρο....!
 - 
				
				
				
				
Παντα έτσι ήταν απο το 80.
Μιας και θα ερθει η genesis στην ευρώπη με καμιά 70 με 75 χηνες
Παιρνεις κατι τετοιο, πισωκίνητο και αντίπαλο τα τοπ κλαςς lexus
Το m pack μας μάρανε, όυτε καν m3.Και αν θέλεις κατι που να ειναι σπορτιφ πισωκούνα δινεις 45.000 και το παιρνεις φουλ εξτρα και με δυνατο κινητηρα και εξαιρετικό σασι ξυραφι και τολμω να πω και πιο εντυπωσιακο και ομορφο,
Με τα υπόλοιπα 25 χιλ τα κανεις όλα βενζινη και ειτε τα κρατας για προκαταβολή για το επομενο stinger ή αγοραζεις και ενα ντιζελ suv για τις οικογενειακες εξορμησεις, για παράδειγμα το εξαιρετικο tuscon.
Ακου εκει μια 3 αρα με 70 χιλιάρικα.
Ακόμα και αν έχεις τα χρήματα δεν ξερω αν θα το αγόραζες διοτι για να μπορεις να έχεις τετοια εισοδήματα, εχεις μια παρπανω αντιληψη της τιμολόγησης και της πραγματικηης αξίας των χρημάτων απο ένα απλο φαν μποΰ της bmw - 
				
				
				
				
Αφού η 3άρα των 70000 χιλ ευρώ σε λίγο καιρό θα την παίρνει κάποιος με 55000 χιλ, σε σύγκριση με το stinger των 50.000 χιλ είναι ένα σκαλί πάνω.
 - 
				
				
				
				
Το stinger εχει αντίπαλο την 5αρα, όχι την 3αρα, η τιμή όμως είναι σε επίπεδο 3αρας.
Είναι απίστευτο αυτοκίνητο με καταπληκτικό σασι.
Το μεγάλο με τα πολλα άλογα και τις 70.000 ευρω συγκρινεται με άλλα οχήματα, όχι με μια 3αρα
 - 
				
				
				
				
Το Stinger έχει διαστάσεις ανάμεσα στην 3άρα και την 5άρα (μήκος και μεταξόνιο), αλλά τιμολογιακά τοποθετείται απέναντι στην 3άρα.
 - 
				
				
				
				
Σε ποιά έκδοση έκανε 70 χήνες? (για το Πεμβέ το 3αρι ρωτάω)
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Σε ποιά έκδοση έκανε 70 χήνες? (για το Πεμβέ το 3αρι ρωτάω)320d με σχεδόν ολο τον κατάλογο του εξτρα εξοπλισμού. Και να σημειώσω οτι δεν ειχε ολα τα εξτρα...με ολα τα εξτρα αγγίζει τις 80.000 Ευρω!
 - 
				
				
				
				
Όσο καλό κι αν είναι το Kia, σε αυτή την κατηγορία δεν έχει ελπίδα. Όποιος θέλει οδηγοκεντρική επιλογή, πάει στην Giulia και τέλος!
 - 
				
				
				
				
https://www.autoagora.gr/news/data/nea- ... 182576.asp
ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Νέα BMW σειρά 3 - Τζάκποτ!
Αυτή η 3άρα είναι μέγαλο λαχείο!! Το ερώτημα είναι αν μπορεί ακόμα να παραμείνει σπορ, λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες απαιτήσεις ασφάλειας και άνεσης. Η πρώτη δοκιμή το αποσαφηνίζει..
auto bildΤι μας άρεσε και τι όχι:
Μετάδοση κίνησης στους πίσω τροχούς, μετατροπέας ροπής, οδηγοκεντρικό πιλοτήριο: Η σειρά 3 παραμένει μια αληθινή BMW. Ο σχεδιασμός θα έπρεπε να ήταν λίγο περισσότερο τολμηρός.Δεν θα ήθελα με τίποτα να βρίσκομαι στη θέση των μηχανικών της BMW. Η ανάπτυξη μιας νέας σειράς 3 πιθανότατα δεν ήταν καθόλου διασκεδαστική, καθώς θα πρέπει να αποτελεί το σημείο αναφοράς στην κατηγορία της, όσον αφορά τη δυναμική οδήγηση και παράλληλα να βρίσκεται τουλάχιστον στην πρώτη γραμμή σε επίπεδο άνεσης. Ταυτόχρονα, δεν πρέπει έχει μεγάλη απόσταση από τα μεγάλα αδέλφια των σειρών 5 και 7, πάντα όντας συμπιεσμένη στο σφιχτό κορσέ του κόστους και του χώρου της μεσαίας κατηγορίας, όπου και ανήκει. Συνεπώς, οι προσδοκίες είναι υψηλές πριν από την πρώτη βόλτα με τη νέα σειρά 3.
Εξωτερικά, οι αλλαγές είναι περιορισμένες, αφού για τη BMW η σειρά 3, είναι ότι ακριβώς και για τη VW το Golf, δηλαδή η κότα με τα χρυσά αυγά, η πρώτη σε πωλήσεις, η ασφαλής λύση. Το πόσο σοβαρά παίρνει η BMW το θέμα της σπορ φιλοσοφίας, καθίσταται σαφές από τις αναλογίες. Το μήκος και το πλάτος της 3αρας αυξάνεται κατά 16 χιλιοστά, αντίθετα με το ύψος που αυξάνεται μόνο κατά ένα χιλιοστό. Οι γραμμές και οι καμπύλες είναι πιο σφιχτές, ενώ το παραδοσιακό «Hofmeister- kink», η αλλιώς η μικρή κάμψη της κολώνας C προς τα εμπρός, δεν αποτελεί πλέον χαρακτηριστικό του πλαισίου της πόρτας. Στο πίσω μέρος έχουν τοποθετηθεί νέα στενά, τρισδιάστατα πίσω φώτα σε σχήμα L.
Στο εσωτερικό, τίποτα δεν είναι τόσο οικείο όσο πριν και όμως όλα είναι γνώριμα.Τα υλικά είναι πολύ πιο ποιοτικά σε σύγκριση με τον προκάτοχό, που συχνά δεχόταν αρνητικές κριτικές. Η λειτουργία του οδηγοκεντρικού cockpit υποστηρίζεται για πρώτη φορά από έναν «ευφυή προσωπικό βοηθό», με τον οποίο μπορείς να συνομιλήσεις.
Μια ματιά στη γκάμα των κινητήρων δείχνει ότι η εποχή με τους θαυμάσιους εξακύλινδρους έχει φτάσει στο τέλος της. Εκτός από τον 330d, οι αγοραστές των 318d, 320d, 320i και 330i πρέπει να συμβιβαστούν με τετρακύλινδρους δύο λίτρων, απόρροια των απαιτήσεων για χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και κατανάλωσης. Το 330i που οδηγούμε είναι καινούργιο και ακούγεται ωραία. Οι μηχανικοί τοποθέτησαν ένα σύστημα εξάτμισης διπλής ροής, στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των μοντέλων της σειράς 3, το οποίο σχηματίζει πλατιά χαμόγελα.
Ο ήχος είναι πάντα παρών, χωρίς ποτέ να γίνεται ενοχλητικός-υπέροχο. Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός εξαιρετικού αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων της ZF, του οποίου οι χρόνοι αλλαγών έχουν μειωθεί ακόμα περισσότερο. Δεν εκπλήσσει λοιπόν το γεγονός ότι έχει εγκαταλειφθεί η λύση του συμβατικού χειροκίνητου κιβωτίου της σειράς 3.Το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης είναι πλέον πιο άμεσο και ρυθμίζεται ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Τα πρόσφατα εξελιγμένα αμορτισέρ ρυθμίζουν προοδευτικά τη σκληρότητα τους ανάλογα με τη διαδρομή. Αν ούτε αυτό σας είναι αρκετό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το προσαρμοστικό πλαίσιο M με τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις. Εμείς οδηγούμε την έκδοση με τα νέα στάνταρ αμορτισέρ σε συνδυασμό με την χαμηλότερη κατά 10 χιλιοστά σπορ ανάρτηση Μ. Μαζί με τη δίαιτα των 55 κιλών σε σύγκριση με τον προκάτοχό της και την απόλυτα ισορροπημένη κατανομή βάρους 50:50, η συμπεριφορά της 3αρας μοιάζει όπως τους παλιούς καλούς καιρούς. Μπορεί να είναι ακριβής μέσα στις σφιχτές στροφές και στη συνέχεια να ξεσπάει, χάρη στον πάντα ετοιμοπόλεμο συνδυασμό κινητήρα-μετάδοσης.
Στη λειτουργία «Traction» πιέζει, ελεγχόμενα, το πίσω μέρος προς τα έξω και θυμίζει την έννοια του παλιού καλού πισωκίνητου αυτοκινήτου. Τα αθλητικά καθίσματα εξασφαλίζουν τέλεια εφαρμογή. Χάρη στη νέα ακουστική, η νέα σειρά 3 είναι πολύ ήσυχη, εκτός από το ακόμα αρκετά σφιχτό πλαίσιο M.
Οι πουριτανοί μπορεί να θεωρήσουν ότι η νέα Σειρά 3 είναι πολύ συνθετική, πολύ μεγάλη και φορτωμένη με τεχνολογία, όμως αυτές είναι οι απαιτήσεις της αγοράς, της ασφάλειας και του χρόνου. Oι μηχανικοί της BMW έχουν τη δυνατότητα να γιορτάσουν τις αρετές μάρκας στη σειρά 3 και δεν θέλουν να ανταλλάξουν τη δουλειά τους παρά το δύσκολο τους έργο.
Συμπέρασμα
Η BMW έχει δώσει τα πάντα στη νέα σειρά 3. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό της, έχει γίνει υψηλής ποιότητας, σπορ και επιπλέον άνετη. Ακόμα και οι τετρακύλινδροι κινητήρες ακούγονται καλά τώρα! - 
				
				
				
				
http://auto-internet.gr/?auto7/4156/� ... E%BA%CE%AE
Το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ήταν η τετρακίνητη 320d xDrive. Αναμενόμενη ήταν φυσικά η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και υλικών που το χαρακτηρίζει, ενώ πολύ καλή δουλειά έχει γίνει και για τη βελτίωση της ηχομόνωσης. Ο 2λιτρος ντίζελ είναι πραγματικά πολύ δυνατός (και ιδιαίτερα «γραμμικός» για ντίζελ) και δεν έχει την παραμικρή δυσκολία να κινήσει γρήγορα το μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο. Η επιτάχυνσή από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,9'', δίνει μια χαρακτηριστική εικόνα των πολύ καλών επιδόσεων που προσφέρει ο κινητήρας, χάρη και στην άψογη συνεργασία του με το εξαιρετικό 8άρι αυτόματο κιβώτιο της BMW. Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι αν και στη διαδρομή μας στον παραλιακό δρόμο της Αττικής μέχρι το Λαύριο δεν κάναμε κάποια ιδιαίτερη προσπάθεια για οικονομική οδήγηση, η μέση κατανάλωση ήταν λίγο πάνω από 7 λίτρα/100 χλμ., τιμή πραγματικά πολύ καλή για ένα τόσο δυνατό, γρήγορο και μεγάλο αυτοκίνητο. Η ποιότητα κύλισης, ήδη πολύ καλή στην προηγούμενη γενιά, είναι πραγματικά εξαιρετική, ενώ η άνεση εξακολουθεί να μην είναι κορυφαία (με τα υψηλά στάνταρ της κατηγορίας φυσικά, χωρίς όμως να ενοχλεί καθόλου) λόγω της επιλογής της BMW για ένα πιο σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου με περισσότερο σφιχτές αναρτήσεις. Το κράτημα της νέας «τριάρας» είναι υπεράνω κριτικής, όπως και η κατευθυντικότητα, ιδιαίτερα στην συγκεκριμένη έκδοση που είναι και τετρακίνητη, ενώ το κορυφαίο τιμόνι ενισχύει ακόμα περισσότερο την οδηγική απόλαυση και τον έλεγχο του οδηγού στο αυτοκίνητο και τα επίσης κορυφαία φρένα εξασφαλίζουν αντίστοιχη ασφάλεια.
 - 
				
				
				
				
https://www.carwow.co.uk/bmw/3-series/driving
Once you’ve extricated your BMW 3 Series from a car park, you’ll find it deals with pothole-ridden streets rather well. Even M Sport models with stiffer, lowered suspension do a good job ironing out bumps, but cars with the optional Adaptive M Suspension strike an even better balance between comfort and sportiness. In comfort mode, the suspension softens to make motorway journeys super relaxing, while sport mode stiffens everything up to stop the BMW 3 Series’ body leaning on twisty roads.
The steering also becomes a little heavier in sport mode, but even without the selective drive modes you’ll find the BMW 3 Series feels just as nimble as the impressively agile Alfa Romeo Giulia. It’ll certainly put a bigger smile on your face on an empty backroad than the Audi A4 and Mercedes C-Class.
When you’ve finished having fun and just want to cruise home, the BMW 3 Series shows its grown-up side. You’ll hear very little wind and tyre noise at speed and the 3 Series’ optional driving aids help make cross-country lopes feel like a walk in the park.
 - 
				
				
				
				
Εχει παρουσιαστει ηδη το 340 με εξακυλινδρο μοτερ.
 - 
				
				
				
				
Στα review πάντα όλα καλά ή στραβά, ανάλογα τι θέλουν να πουλήσουν
https://www.digitaltrends.com/car-revie ... es-review/
https://www.roadandtrack.com/new-cars/f ... ve-review/
 - 
				
				
				
				
Test drive η μόνη σίγουρη λύση!
Αλλά αν διαβάζεις 100 κριτικές που τα λένε έτσι και μόνο δύο τρεις αλλιώς...εύκολα βγαίνει το συμπέρασμα... - 
				
				
				
				
Σε κάθε νέο αυτοκίνητο σε όλες τις φίρμες ,οι περισσότεροι καλά τα λένε.Από την άλλη τεστ σε αμάξι 70 χιλιάδων όπως αναφέρθηκε ,που τα περισσότερα μάλλον είναι φόροι ,κάτι θα σου αρέσει.
 - 
				
				
				
				
80.000 με full extra
 - 
				
				
				
				
Γι αυτό εγώ δίνω σημασία στις αρνητικές κριτικές μόνο, ειδικά τις πρώτες μέρες. Το 99% δεν θέλει να χάσει τη διαφήμιση, μην γελιόμαστε.
 - 
				
				
				
				
Και 70 και 80 και 180 να κάνει, ένα καλό αμάξι εξακολουθεί να είναι καλό αμάξι. Το ότι δεν μπορούμε να το αποκτήσουμε εμείς -ή δεν θέλουμε - δεν σημαίνει ότι στον δρόμο δεν είναι καλό. Όταν οδήγησα την Χ6 που είχε 150.000 ευρώ με ΟΛΟ τον εξοπλισμό πάνω της ή την 4αρα grand couple δλδ τι έπρεπε να κάνω; Να πω ότι είναι πανάκριβη και δεν αξίζει ή να απολαύσω το απερίγραπτο πάτημα και στήσιμο στον δρόμο; Όταν βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι δεν σκέφτεσαι τα φράγκα... νιώθεις... Διαφορετικά υπάρχουν και τα πολυκαταστήματα...
 - 
				
				
				
				
Κανεις δεν λέει το αντίθετο, εξαιρετικό αυτοκίνητο όπως κάθε bmw, απλά στο τέλος της ημερας για να το παρκαρεις στο γκαραζ σου και να το οδηγεις καθε μερα η συζητηση φτανει και στην λυπητερη.
Και εκεί λες παίρνεις μια 320d ή ενα stinger με 340 άλογα και awd με φουλ εξτρα εξοπλισμό που κοντραρει panamera turbo και σε στροφές και σε πίστα και με 4,3 0-100 και χαρακτηρα gran tourismo για άνετα ταξίδια και κρατάς και ενα 5 χιλιαρο για βενζίνη ή όχι;
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Κανεις δεν λέει το αντίθετο, εξαιρετικό αυτοκίνητο όπως κάθε bmw, απλά στο τέλος της ημερας για να το παρκαρεις στο γκαραζ σου και να το οδηγεις καθε μερα η συζητηση φτανει και στην λυπητερη.Και εκεί λες παίρνεις μια 320d ή ενα stinger με 340 άλογα και awd με φουλ εξτρα εξοπλισμό που κοντραρει panamera turbo με 4,3 0-100 και χαρακτηρα gran tourismo για άνετα ταξίδια και κρατάς και ενα 5 χιλιαρο για βενζίνη ή όχι;
Η απάντηση για μένα δίνεται μόνο μετά από τεστ ντραιβ! Και φυσικά με το budget που θέλεις να διαθέσεις! Αν τα αμάξια έχουν παρόμοια συμπεριφορά στον δρόμο και σου αρέσουν το ίδιο εμφανισιακά τότε συμφωνω ότι δεν είναι παράλογο να πάρεις το οικονομικότερο!
 
		
		BMW 3-Series(G20) 2019