Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf MK 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf MK 8
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 104
    • 105
    • 5 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    2087
    78289
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vagkirk last edited by

      Δεν θα είναι έτσι ακριβώς στην τελική έκδοση του, σίγουρα τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα θα είναι πιο μοντέρνα και δυναμικά , το ίδιο και μάσκα και προφυλακτήρες , παρόλα αυτά δεν θα είναι και κάποια τεράστια αναβάθμιση σχεδιαστικά από το προηγούμενο.
      Το μεγάλο στοίχημα θα είναι το εσωτερικό του, αν η σχεδίαση του ταμπλώ είναι πιο μοντέρνα πχ κοντά στο σχεδιασμό του νέου Q3 ίσως με κορυφαία infotainment και ψηφιακή οθόνη , και με μεγαλύτερους χώρους πίσω και στο πορτμπαγκάζ δεν χρειάζεται τίποτα άλλο για να είναι ανώτερο από το focus και το ceed overall. Και από οδηγική συμπεριφορά μια χαρά θα είναι απλά δεν θα εμπνέει σπορ αίσθηση τόσο όσο το focus ή το Civic ( η και το ceed ακόμη που σε κάποιο test πρόσφατα το έβγαζαν καλύτερο από το Leon και πολύ κοντά στο focus.
      Δεν θέλει δηλαδή και πολλά παραπάνω για να είναι η πρώτη επιλογή για όποιον ψάχνει στην κατηγορία.
      Μόνο το επόμενο 308 ίσως να είναι πραγματική έκπληξη στην κατηγορία λόγω εμφάνισης μέσα - έξω , ισορροπίας άνεσης - κρατήματος , και να ακολουθήσει τα χνάρια του 3008 ώστε να συγκρίνεται με τα premium της κατηγορίας.

      Sent from my SM-T715 using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • katafractos17
        katafractos17 last edited by

        Πήραν το Polo, το μεγάλωσαν και έβαλαν μακρόστενα φώτα πίσω.
        Τρομερή φαντασία.

        Νέο οπτικό υλικό του VW Golf 8



        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kouladi last edited by

          Ξαναζεσταμένο φαγητό έχουμε εδώ. Όλες οι ελπίδες εναπόκεινται στο νέο Leon πλέον.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            super-t last edited by

            Το ξαναζεσταμένο φαγητό πουλάει 0,9-1 εκατομμύριο αμάξια κάθε χρόνο, παγκόσμια. Γιατί να κάνουν ριζικές αλλαγές και να ρισκάρουν τις πωλήσεις του μοντέλου με τις περισσότερες πωλήσεις της εταιρίας;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              +1

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos-golf last edited by

                Γι αυτο πουλαει. Δεν απαξιωνει τους προηγουμενους αγοραστες. Σε αλλες εταιριες μολις βγει καινουριο μοντελο το προηγουμενο δε βλεπεται. Στο γκολφ απλα βελτιωνεται καθε φορα και αυτο πρεπει να το χωνεψετε οσο δυσκολο και αν ειναι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vagkirk last edited by

                  Σβήστε παρακαλώ το post #79 , ξεφτιλιστηκα!
                  Εντάξει είπαμε να μην απαξιώνει το προηγούμενο σχέδιο αλλά όχι και έτσι ρε παιδιά!
                  Τότε το 6 από το 5 και το 7 από το 6 μοιάζουν να είναι μοντέλα διαφορετικών εταιρειών σε σχέση με την αλλαγή που βλέπουμε παραπάνω.

                  Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • katafractos17
                    katafractos17 last edited by

                    Αρχικά έφτιαξαν το Polo να μοιάζει με μικρό Golf.
                    Τώρα πήραν τα χαρακτηριστικά του νέου Polo και τα μετέφεραν σε ένα Golf 7 κρατώντας απλά τα πίσω φώτα, βαφτίζοντας το Golf 8.
                    Εγώ αυτό καταλαβαίνω από τις φωτογραφίες.

                    Άλλο να μην απαξιώνει το προηγούμενο σχέδιο και άλλο να είναι ίδιο.
                    Αυτό μοιάζει πιο πολύ με facelift παρά με νεό μοντέλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nikos-golf last edited by

                      Ετσι γινεται παιδια. Σαν φειςλιφτινγκ το κανουν. Εγω αν ειχα το 5 που το ειχα αγορασει καινουριο το 2006 δε θα αισθανομουν οτι ειχα ενα τοσο παλιο αμαξι οσο ενας κατοχος αλλης εταιριας

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab last edited by

                        Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
                        Ετσι γινεται παιδια. Σαν φειςλιφτινγκ το κανουν. Εγω αν ειχα το 5 που το ειχα αγορασει καινουριο το 2006 δε θα αισθανομουν οτι ειχα ενα τοσο παλιο αμαξι οσο ενας κατοχος αλλης εταιριας

                        Και εγώ αν είχα γκόλφ ίσως να έλεγα τα ίδια. Παρηγοριά στον άρρωστο δηλαδή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos-golf last edited by

                          Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                          Ετσι γινεται παιδια. Σαν φειςλιφτινγκ το κανουν. Εγω αν ειχα το 5 που το ειχα αγορασει καινουριο το 2006 δε θα αισθανομουν οτι ειχα ενα τοσο παλιο αμαξι οσο ενας κατοχος αλλης εταιριας

                          Και εγώ αν είχα γκόλφ ίσως να έλεγα τα ίδια. Παρηγοριά στον άρρωστο δηλαδή.

                          Τ α ιδια θα ελεγες.
                          Αν ειχες ομως κανα xsara και μετα σου εβγαζε το c4 (τυχαιο παραδειγμα) θα ελεγες τι ψαροκαικο εχω τωρα.....χαχαχ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            axel12p last edited by

                            Ο σχεδιασμός της VW δεν είναι εντυπωσιακός (όπως της Peugeot για παράδειγμα), αλλά διαχρονικός. Οταν πρωτοκυκλοφορεί ένα μοντέλο της δεν σου κάνει εντύπωση, αλλά από την άλλη δε νιώθεις και ότι παλιώνει όσο περνούν τα χρόνια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • panos2171
                              panos2171 last edited by

                              H αγορά έδειξε ότι το golf δεν προτιμάται για την σχεδίασή του τόσο όσο για άλλα πράγματα (άνεση, κύλιση, στιβαρότητα). Επίσης από τη στιγμή που πωλήσεις γίνονται και έχει μαζευτεί fun club δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος (κάτι που άλλωστε γνωρίζουν οι μαρκεντίστες) να προβούν σε ριζική σχεδιαστική αλλαγή. Είναι κάτι αντίστοιχο με την 911 και το Mini.
                              H κοροϊδία έγκειται σε κάποιες μη μηχανολογικές αλλαγές (πχ σασί) που πασάρονται σαν κάτι νέο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • D
                                dstou last edited by

                                Έχει πετύχει εδώ και 30-40 χρόνια να είναι το industry standard στην κατηγορία του. Όπως είναι και τα Mini, Mustang, Ford F150, Corvette, Rav, Prius, Hi-lux, Panda, E-klasse, S-klasse, M3, Land/Range Rover, 911, Tesla 3/S, κ.α.
                                Όταν είσαι σε αυτή την κλάση, δύσκολα κάνεις ρηξικέλευθες αλλαγές , το πας λάου λάου για να κρατήσεις τα πολλά πελατάκια στο μαγαζί. Καλά κάνουν, η αγορά πρέπει να έχει απ' όλα και ας διαλέξει ο καθένας τι θέλει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • nasosto
                                  nasosto last edited by

                                  Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:

                                  Εντάξει είπαμε να μην απαξιώνει το προηγούμενο σχέδιο αλλά όχι και έτσι ρε παιδιά!
                                  Τότε το 6 από το 5 και το 7 από το 6 μοιάζουν να είναι μοντέλα διαφορετικών εταιρειών σε σχέση με την αλλαγή που βλέπουμε παραπάνω.

                                  Αυτό ακριβώς - τίποτ' άλλο.
                                  Αν είναι αυτό το νέο Golf, απλά προσπερνάμε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos-golf last edited by

                                    Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                                    Ο σχεδιασμός της VW δεν είναι εντυπωσιακός (όπως της Peugeot για παράδειγμα), αλλά διαχρονικός. Οταν πρωτοκυκλοφορεί ένα μοντέλο της δεν σου κάνει εντύπωση, αλλά από την άλλη δε νιώθεις και ότι παλιώνει όσο περνούν τα χρόνια.

                                    +1

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:

                                      Ετσι γινεται παιδια. Σαν φειςλιφτινγκ το κανουν. Εγω αν ειχα το 5 που το ειχα αγορασει καινουριο το 2006 δε θα αισθανομουν οτι ειχα ενα τοσο παλιο αμαξι οσο ενας κατοχος αλλης εταιριας

                                      Και εγώ αν είχα γκόλφ ίσως να έλεγα τα ίδια. Παρηγοριά στον άρρωστο δηλαδή.

                                      Τ α ιδια θα ελεγες.
                                      Αν ειχες ομως κανα xsara και μετα σου εβγαζε το c4 (τυχαιο παραδειγμα) θα ελεγες τι ψαροκαικο εχω τωρα.....χαχαχ

                                      Ούτως ή άλλως το συνηθίζεις και το βαριέσαι το σχέδιο του αυτοκινήτου σου και θέλεις να δεις την εξέλιξη. Προσωπικά αν έβλεπα άπειρα facelift του 6αριου μου, μάλλον θα έπεφτε στα μάτια μου η Μάζντα παρά θα ένιωθα ότι ακόμη το αυτοκίνητο μου μετράει!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Από την VW δεν περιμένεις εξτριμ σχέδια ιδίως σε μοντέλα που φέρουν τα ονόματα Polo, Golf, Passat. Ένα φρεσκάρισμα αρκεί να πείσει τους πελάτες της.
                                        Δειλη όμως δεν είναι. Στα χρόνια που πέρασαν τόλμησε σε προτάσεις (Beetle, Eos, Scirocco) άσχετα με το αποτέλεσμα.
                                        Ακολουθεί και το μελλοντικό μικρομεσαίο ηλεκτρικό που πρόκειται να κυκλοφορήσει που θα δούμε πως θα πάει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostis20 last edited by

                                          Λέτε να είναι άσχετοι στο τμήμα marketing μιας από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές παγκοσμίως?
                                          Προφανώς για να συνεχίζουν έτσι βγάζουν ,πολλά, λεφτά.
                                          Αν τα οικονομικά στοιχεία δεν ήταν καλά θα άλλαζαν τακτική...
                                          Αφήστε που με όλες τις νέες κατηγορίες μοντέλων που έχουν αναδειχθεί μπορούν να παίξουν μπάλα εκεί και να αφήσουν το Golf με κλασσική σχεδίαση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ken11
                                            ken11 last edited by

                                            Οι γιαπωνεζοι της τογιοτα και της χοντα,σχεδιαστικα την τελευταια 15ετια να πω,ειναι σε χειροτερη μοιρα απο την vw που κραζουμε,εχουμε δει παρα πολυ βαρετα η και ασχημα γιαπωνεζικα μοντελα,τουλαχιστον η vw κραταει εναν στανταρ σχεδιασμο,προβλεψιμο μεν,συντηρητικο μεν,αλλα με μεγαλη αποδοχη απο το κοινο τους,αλλαζει λιγα πραγματα και σταθερα ανα γενια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 5 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr