-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Γεια σας παιδια.Το ονομα μου ειναι Αναστασης και θα ηθελα την βοηθεια σας .Θελω να αγορασω ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο περιορισμενου budget.Kαπου στα 4000 χιλιαρικα πανω κατω.Εχω καταληξει η αληθεια ειναι σε ενα Mondeo του 04 εκδοση ghia 1800 125 αλογα με 130000 και σε ενα Alfa 156 του 03 1600 με 140000χλμ ειναι το μοντελο πριν το facelift.Το Ford το πηγα στην αντιπροσωπεια για ελγχο και ειναι κομπλε το αυτοκινητο και με αληθινα χιλιομετρα.Το αλφα δεν το εχω παει σε μαστορα ακομη αλλα φενεται και αυτο κομπλε .Αν υποθεσουμε οτι τα αυτοκινητα ειναι μηχανικα καλα και τα δυο τωρα που μιλαμε πιο θα προτιμουσατε?Εχετε καποια αλλα επιλογη σε αυτο το περιορισμενο budget.Eιμαι βολο.Το αυτοκινητο το χρησιμοποιω για να παω στην δουλεια μου 20 χλμ την ημερα δλδ και να παμε στο χωριο καποιο σαββατοκυριακο .Ταξιδια αν προκυψουν κλπ.Υπαρχουν 2 παιδια οποτε τα 2πορτα αποκλειονται.Ξερω οτι το budget ειναι μικρο και ισως ζηταω πολλα απλα θα ηθελα την βοηθεια σας .Tωρα υπαρχει ενα toyota corrola του 2000 αλλα ειναι για αλλαγη για πολλους λογους.
Σας ευχαριστω. -
Περισσότερο fail safe μεταξύ των δύο το ford. Να προσεξεις το θέμα μετά κλαπέτα στην εισαγωγή που εμφανίζονται από κάποια χλμ χαλάνε.
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το Φορδ
-
Και τα δύο είναι εξαιρετικά οδηγοκεντρικά για την κατηγορία τους. Προτείνω το Mondeo διότι είναι πιο αξιόπιστο, έχει μεγαλύτερους χώρους, έχει σωστό ABS (ενώ οι πρώτες 156 είχαν πολύ ευαίσθητο, σε βαθμό που οι πρώτες δημοσιογραφικές είχαν διακόπτη απενεργοποίησης ABS). Επιπλέον, είναι τουλάχιστον ισάξιο οδηγικά.
Από την άλλη, θα πρότεινα το Mazda 6, την πρώτη γενιά του ως ακόμα πιο οδηγοκεντρικό και πιο αξιόπιστο. Πάντως, όποιο κι από τα τρία κι αν επιλέξεις, θα ευχαριστηθείς οδήγηση. Α, κι αν πας για την 156, να προτιμήσεις την 1.8, έχει σαφή διαφορά σε επιδόσεις από την 1.6.
-
Εγώ τελικά επέλεξα 156. Θα διαφωνήσω ότι υπήρχε ανταγωνιστής εκείνη την εποχή που να την έφτανε οδηγικά. Δεν υπήρχε.
Ό,τι και να επιλέξεις, κοίτα πρώτα να είναι ατρακάριστο και μετά τα χιλιόμετρα (που δεν έχει σημασία πόσα έγιναν, αλλά πώς έγιναν). Τα περιφερειακά φτιάχνουν, το στραβό πλαίσιο όχι.
Και εάν τελικά επιλέξεις 156, οχτάδα μπουζί μπορείς να βρεις από ελληνικό web shop με 100 κάτι ευρώ. Μην αφήνεις τον κάθε αντιπρόσωπο να σε γδύνει.
-
Όχι μόνο την έφτανε αλλά ήταν και λίγο καλύτερο κιόλας. Θυμάμαι τον Ανδρέα Τσαούση, συντάκτη στο Autocar ΚΑΙ ιδιοκτήτη 156 (την είχε αγοράσει καινούρια πριν πιάσει δουλειά σε περιοδικό αυτοκινήτων) να λέει ότι εκείνο το Mondeo ήταν καλύτερο οδηγικά. Κάτι στο οποίο συμφωνώ κι εγώ, έχοντας κάνει πολλά χιλιόμετρα με τα δύο αυτοκίνητα. Εκεί που δεν είχε αντίπαλο η 156 ήταν στον ήχο του 1.8 στις ψηλές στροφές.
Για το 6 δεν έχω προσωπική γνώμη, απλώς παπαγαλίζω τα περιοδικά.
-
Μετα από 172000 χλμ με Λένα Μοντέο σαν αυτό που είδες,δεν μπορώ παρά να το εκθειάσω....μηδενικά προβλήματα,φθηνή συντήρηση. Σκέψου ότι σε αυτά τα χιλιόμετρα δεν χρειάστηκε αλλαγή δίσκο πλατώ και τα αμορτισέρ τα άλλαξα στα 150. Το μόνο πρόβλημα ας πούμε που είχαν όλα τα Μοντέο ήταν ο στροβιλισμός του αέρα που ακούγεται από τις πίσω πόρτες.
-
Πριν λίγους μήνες ο πατέρας μου πούλησε το mondeo του, 1800 MY 2002 με 230.000 χλμ πολλά από τα οποία έγιναν από εμένα. 2 φορές αλλάχτηκε η αντλία βενζίνης, χάλασε ο ηλεκτρικός μηχανισμός του καθίσματος του οδηγού (το πάνω κάτω) στα 9 χρόνια, ο συμπιεστής του κλιματισμού στα 13 χρόνια (γιατί ο πατέρας τον χειμώνα δεν τον χρησιμοποιεί ποτέ)και η κρεμαγιέρα λίγο πριν το δώσει. Μια φορά άλλαξε δίσκο πλατό στα 170.000 χλμ και αμορτισέρ στα 140.000 χλμ. Αλλαγές λαδιών κάθε 17 με 20 χιλιάδες χιλιόμετρα, δεν έκαιγε σταγόνα λάδι μέχρι που πουλήθηκε. Για 2-3 χρόνια το αυτοκίνητο το έλιωσα σε εθνικές και στροφές. Το θεωρώ πολύ αξιόπιστο συνολικά για αυτά που πέρασε...
Το μοτέρ αρκούντως δυνατό και ελαστικό, στην ευθεία της Τρίπολης είχε 220 στο κοντέρ. Σε φιλική κόντρα με μια 156 1.8 ενός φίλου (από στάση) πηγαίναμε σχεδόν μαζί μέχρι τα 160 που ανοίξαμε 3-4 φορές (ήταν μισό αυτοκίνητο μπροστά). Δεν το πίστευα ούτε εγώ ούτε αυτός. Συμφωνώ με τον dimsabas ότι το ford είναι εξαιρετικό οδηγικά.Νομίζω ότι για τα δεδομένα του φίλου το mondeo αποτελεί καλύτερη επιλογή overall. Έχει πολύ καλύτερους χώρους, καίει λιγότερο, είναι πιο αξιόπιστο, έχει φθηνότερη συντήρηση, καλύτερη ποιότητα κατασκευής και ταξιδεύει πιο ήσυχα (βοηθά και η μακριά πέμπτη). Στα αρνητικά το μεγάλο μήκος και η συντηρητική σχεδίαση. Η alfa είναι πανέμορφη μέσα έξω και εξαιρετική οδηγικά. Είναι πιο επιθετικά στημένη από το mondeo, με πιο γρήγορο τιμόνι, πιο συμμετοχική ουρά αλλά με χειρότερη άνεση. Απευθύνεται μοιραία σε πιο περιορισμένο κοινό.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλημερα παιδια ,η αληθεια ειναι οτι περιμενα οτι οι περισσοτεροι θα ηταν υπερ του Φορντ αν και ειχα μια μικρη ελπιδα μπας και μου λεγατε για την Αλαφα μιας και το εσωτερικο της μου αρεσε περισσοτερο.Επισης να πω οτι το Ford λογικα εχει την ζαντα απο το ST γιατι ειναι 18αρα με λογοτυπο της Ford και το λαστιχο εχει χαμηλο προφιλ ετσι λιγο ο θορυβος και οι ανωμαλιες ηταν κατι παραπανω απο αντιλιπτες μεσα στην καμπινα.Λογικα η ζαντα θα εχει επιπτωσεις και στην καταναλωση αν και το κανει αρκετα πιο σπορ και ομορφο.
Φιλε μου Dimsabas ειπες τα ειχες και τα 2?Απο καταναλωση μικτα να υποθεσω ειμαστε καπου στο 8?Μιας και μεσα στην πολη οσο να ειναι επαρχια δεν εχει την τοση κινηση και το σταματα ξεκινα της Αθηνας.Απο ρεπριζ γενικα το Mondeo πως τα παει?Θα ειναι ευκολη μια προσπεραση με γεματο το αυτοκινητο?Επισης μου ειπε οτι εχει clima το Mondeo υπηρχε απο τοσο παλια clima?
Ευχαριστω ολους που ειχατε ορεξη να μου απαντησετε. -
Το μόνο 'αδιόρθωτο' πρόβλημα που γνωρίζω εκ πείρας σε Μοντέο, ήταν η στεγανότητα του αυτοκινήτου σε καταστάσεις με δυνατή βροχή και πολλά νερά στο δρόμο, αλλά δε νομίζω να επηρεάσει αυτό την αγορά του.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Όχι, δεν τα είχα αλλά πρότερη επαγγελματική ενασχόληση τα έφερε έτσι ώστε να διανύσω περί τα 1.000 χιλιόμετρα με την 156 και 2.500 με το Mondeo.
Ξαναλέω ότι και τα δύο είναι οδηγοκεντρικά και θα ευχαριστηθείς οδήγηση. Δυστυχώς, δεν μπορώ να επαληθεύσω τα καλά λόγια περί αξιοπιστίας του Mondeo. Στο 'δικό μου' πρόλαβε να χαλάσει ο κλιματισμός (μιλάμε για μοντέλο με 4.000 χιλιόμετρα), ενώ ένας θείος μου που έκανε περί τις 250.000 χιλιόμετρα, πρέπει να έχει μείνει σε κάθε νομό της Ελλάδας.Για αυτό ξαναπροτείνω το 6. Δεν έχει την απαράμιλλη αξιοπιστία των παλιών Mazda (Xedos) γιατί έβγαινε σε συνεργασία με τη Ford, αλλά θα είναι πιο αξιόπιστο από τα δύο άλλα.
-
Φιλε piliourits οταν λες στεγανοτητα μπαινουν νερα μεσα στον κινητηρα και κατω απο το αυτοκινητο?
Dimsabas θυμασαι περιπου καταλαναλωση θα ξεπερναει αρκετα το 8 πιστευετε?απο ρεπριζ να φανταστω ηταν σε ικανοποιητικο επιπεδο?Επισης τι να κανω λετε με την ζαντα αν τελικα επιλεξω το Μοdeon να το γυρισω στις εργοστασιακες του ειναι overkill η 18αρα?
Mrclouzo και εσυ αν θυμασαι για ρεπριζ και καταναλωση θα σου ειμαι ευγνωμων, -
Για ρεπρίζ, βρες νούμερα από το ίντερνετ, δοκιμές αρχείου από περιοδικά. Γενικώς πήγαιναν και τα δύο πολύ καλά. 0-100 γύρω στο 9-9,5 η 156 και 10-10,5 το άλλο.
Κατανάλωση δες στο sprintmonitor.de. -
Συνήθως σε σβέλτα ταξίδια ήμουν περί τα 8-8,5 λίτρα. Μια φορά πέρασα τα 9 αλλά έκανα Σουφλί-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες με την μισή Εγνατία ολοκληρωμένη. Νερά δεν παίρνει,απλά ακούγεται ο στροβιλισμός του αέρα από τις πίσω πόρτες λόγω σχεδίασης,τόσο που τσεκάρεις αν έχεις αφήσει παράθυρο ανοιχτό. Το Ghia με το trend είχαν σαν βασικές διαφορές τον κλιματισμό,τα βελούδινα καθίσματα και τον υπολογιστή ταξιδιού. Προσωπικά θεωρώ ότι είχε πολύ καλές ρεπρίζ και επιδόσεις για τον όγκο του.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Επιπλέον, είναι τουλάχιστον ισάξιο οδηγικά.Σε καμία περίπτωση. Η 156 είναι αρκετά πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά, με πολύ πιο γρήγορο και ακριβές τιμόνι και μπροστινό σύστημα και πιο συμμετοχική ουρά. Επίσης έχει πιο δυνατά φρένα και στα 1800 είναι πολύ πιο γρήγορη από το Mondeo. Όμως κι εγώ θα προτείνω το Ford καθώς είναι πολύ πιο οικονομικό στην συντήρηση, κάτι που φαίνεται να μετράει πολύ όταν έχεις budget 4000 και άρα δεν σου περισσεύουν χρήματα για σπατάλες.
Για αυτό ξαναπροτείνω το 6. Δεν έχει την απαράμιλλη αξιοπιστία των παλιών Mazda (Xedos) γιατί έβγαινε σε συνεργασία με τη Ford, αλλά θα είναι πιο αξιόπιστο από τα δύο άλλα.
Δεν έχει καμία σχέση με την Ford. Άλλο σασί, με μπροστά διπλά ψαλίδια αντί για γόνατα Μάκφερσον, ενώ και το μοτέρ είναι 100% Mazda (η Ford το 'δανείστηκε' αυτό το μοτέρ, με κάποιες αλλαγές) και φυσικά είναι Made in Japan. Είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, καλύτερο στον δρόμο από το Mondeo, με μόνα μειονεκτήματα την μέτρια ηχομόνωση και την τσουχτερή τιμή των ανταλλακτικών.
-
Αυτό που γράφετε για την στεγανότητα πρώτη φορά το ακούω. Στην αντλία βενζίνης πόναγε βασικά το mondeo. Επίσης στροβιλισμούς δεν είχε. Μέχρι τα 140-150 το θεωρώ αρκετά ήσυχο. Είναι αυτονόητο ότι στην εθνική είναι απίστευτα σταθερό και άνετο. Μετά από 700-800 χιλιόμετρα έβγαινα φρέσκος.
Κατανάλωση με κίνηση αποκλειστικά εντός επαρχιακής πόλης είχα γύρω στο 9 με 9.5. Αλλά με σχετικά ζωηρή οδήγηση. Στην εθνική με ταχύτητες εντός ορίων έπεφτε γύρω στο 7 με 7.5. Σε πολύ γρήγορο ταξίδι γύρω στο 9. Το λες και οικονομικό για τις επιδόσεις και την ηλικία του.
Η 156 είναι ψιλοψόφια μέχρι τις 3500 με 4000 στροφές και αποδίδει καλά ψηλά. Αντίθετα το mondeo είναι αρκετά πιο ελαστικό χαμηλά χωρίς να ψοφάει ψηλά, επιταχύνει καλά μέχρι τον κόφτη (νομίζω στις 6800). Επίσης έχει καδένα και όχι ιμάντα. Θα ξαναγράψω ότι σε επιδόσεις είναι αρκετά κοντά με την alfa. Θυμάμαι και τους 4Τ ότι τα είχαν μετρήσει πολύ κοντά στις επιταχύνσεις από στάση (κάτι δέκατα διαφορά είχαν) ενώ στις τυποποιημένες ρεπρίζ το mondeo ήταν ταχύτερο. Μάλλον η alfa έχει πιο μακριά κλιμάκωση που σε συνδυασμό με την έλλειψη ροπής χαμηλά θέλει πίεση για να βγάλει τις επιδόσεις και αυτό σημαίνει επίσης μεγάλη κατανάλωση.
Οδηγικά και τα 2 είναι πολύ πάνω από το μέσο όρο και είναι γεγονός ότι το mondeo είχε κερδίσει σχεδόν όλα τα συγκριτικά της εποχής. Η alfa είναι λίγο καλύτερη λόγω πιο γρήγορου τιμονιού και πιο σφιχτής ανάρτησης. Αλλά με συμβιβασμούς στην άνεση.Νομίζω ότι για τον φίλο καλύτερη επιλογή είναι το ford για όλους τους λόγους που προανέφερα εγώ και οι από πάνω. Επίσης είναι προτιμητέο το facelift. Τέλος είχε έρθει και με μοτέρ άμεσου ψεκασμού (sci το έλεγε η ford αν θυμάμαι καλά) που έβγαζε 130 άλογα και -θεωρητικά- είναι πιο οικονομικό. Βασικό προσόν του είναι το εξάρι σασμάν που σημαίνει πιο κοντές τις 5 πρώτες σχέσεις για καλύτερες ρεπρίζ και πιο ήσυχο και οικονομικό ταξίδι.
-
Δε το γνωριζω σιγουρα αλλα μαλλον και σε παθητικη ασφαλεια το φορντ ειναι καλυτερο?
-
Είχε 6 αερόσακους και είχε αριστεύσει στα τότε crash tests. Επίσης είχε το σύστημα IPS (intelligent protection system) που προετοίμαζε το αυτοκίνητο σε πιθανή πρόσκρουση.
Σωστή η παρατήρησή, πιθανότατα είναι καλύτερο από την alfa σε αυτόν τον τομέα η οποία παρουσιάστηκε το 1997. Επίσης το πορτ μπαγκάζ της ιταλίδας είναι πολύ μικρό, 378 λίτρα.
Eπιλογη Ford Mondeo vs Alfa 156