-
Εμένα στην avc το πρωί μου είπαν ότι περιμένουν το αυτοκίνητο μέσα στην μέρα μαζί με τις τιμές....
-
Το είδα σήμερα στο δρόμο..
Οκ δε τρελάθηκα.Πολυ φλύαρη σχεδίαση...Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Καλησπέρα είμαι τώρα Κηφισίας ύψος υγείας κ μόλις πέρασε στην άνοδο ένα κόκκινο! ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΌ μου ήρθε να τον ρωτήσω τον άνθρωπο το κορυφαιο: φίλε Πόσο σου πήγε??? Χαχα.
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
-
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Εμένα στην avc το πρωί μου είπαν ότι περιμένουν το αυτοκίνητο μέσα στην μέρα μαζί με τις τιμές.... [emoji38]Πριν βραδιάσει ετσι;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Με τα χάλια τους γελάω φίλτατε Tkin.....άλλα ο ένας, άλλα ο άλλος... ένας αχταρμάς...
-
Στην έκθεση της Κηφισιάς έχει 3 απ΄ έξω . Στους 4Τ ο ΣΧ λέει εξαιρετικά σχόλια . Πιστεύω ότι σήμερα αύριο θα ξέρουμε τιμές .
-
Γράφει για το καλύτερο Σιτροέν που έχει οδηγήσει πότε τα τελευταία 20 χρόνια! Τιμές λέει θα ανεβάσει αύριο (δλδ σήμερα). Οδήγησε το 1.5 εατ8. Μαχαιρια ότι μιλάει για 9 λτ κατανάλωση. Αλλά μάλλον πρέπει να το έσκισε γιατί μιλά και για +180 χλμ
Λέει ότι ανταγωνιστής δεν είναι το κασκαι και το καροκ. Λέει για ανάρτηση που την βρίσκεις μόνο σε q2-3 και λεει ότι μοιάζει πολύ με πεζω.
Μακάρι να πέσω έξω αλλά νομίζω ότι μας προετοιμάζουν για φουσκωμένες τιμές. Εύκολα το αμάξι θα πιάνει τα 30000. Το βλέπω το πολύ 1000-1200 ευρώ κάτω από το 3008.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης barimagas έγραψε:
Απο 22500 λεει ο ποντικαςΛογικά, ένα 'σωστό' 1.5 Diesel αυτόματα θα έχει περί τα €30.000, δλδ. κάνα 5χίλιαρο (περίπου) κάτω από το 3008. Στα €22.500 θα έχει πολλές ελλείψεις και εννοείται χειροκίνητο.
-
Έσπασε το ρόδι!!
Βενζίνη
1.2 PureTech 130 Live 22.550,00 €
1.2 PureTech 130 Inspire 24.800,00 €
1.2PureTech 130 Feel 27.000,00 €
1.2 PureTech 130 Shine 31.050,00 €
1.6 PureTech 180 EAT8 Inspire 30.800,00 €
1.6 PureTech 180 EAT8 Feel 33.100,00 €
1.6 PureTech 180 EAT8 Shine 35.950,00 €Diesel
1.5 BlueHDi 130 Live 25.000,00 €
1.5 BlueHDi 130 Inspire 26.700,00 €
1.5 BlueHDi 130 Feel 29.750,00 €
1.5 BlueHDi 130 Shine 32.600,00 €
1.5 BlueHDi 130 EAT8 Inspire 29.850,00 €
1.5 BlueHDi 130 EAT8 Feel 32.150,00 €
1.5 BlueHDi 130 EAT8 Shine 35.000,00 €
2.0 BlueHDi 180 EAT8 Feel 36.750,00 €
2.0 BlueHDi 180 EAT8 Shine 42.500,00 € -
Κοντά έπεσα...€32.150 η Feel που είναι για εμένα το κατώτερο επίπεδο ανεκτού εξοπλισμού για αυτό το αυτοκίνητο.
Πάντως είναι πολύ κοντά τιμολογημένο στο 3008, περίμενα μεγαλύτερη διαφορά.
-
Μονο εγω το βλεπω ακριβο;
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Μονο εγω το βλεπω ακριβο;Και εγώ επίσης. Αλλά λογικά στις τιμές τιμοκαταλόγου θα υπάρχει τουλάχιστον €1.000 έκπτωση.
Σίγουρα είναι καλό αυτοκίνητο και έχει αρκετά πλεονεκτήματα...απλά εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει και με αυτές τις τιμές, δεν θα το κοίταγα κάν, θα πήγαινα κατευθείαν σε 3008 ή DS.
-
Εντάξει όπως το πρόβλεψαν το πρωί. Το άρθρο των 4τ ήταν το μέλι στο πικρό χάπι των τιμών....32150 η φηλ αυτόματο που έχει ένα καρο εκλείψεις. Τιμές γαλλογερμανικές... δυστυχώς πανάκριβο. Όποιος βιαστεί να ψωνίσει θα νιώσει @αλακας σε λίγους μήνες...
26000 το αντίστοιχο στην Ισπανία 32000 στην Ελλάδα!
Είναι οι καλές σχέσεις του Σ. με την Γαλλία!!!!
Όταν σκάσει προωθητικό 3-4 χιλιάρικα κάτω σφυριξτε!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
26000 το αντίστοιχο στην Ισπανία 32000 στην Ελλάδα!
Είναι οι καλές σχέσεις του Σ. με την Γαλλία!!!!
Όταν σκάσει προωθητικό 3-4 χιλιάρικα κάτω σφυριξτε!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΑυτό πως εξηγείται; είναι φόροι; κόστος για το εργοστάσιο το ίδιο δεν είναι; άρα μόνο φόροι και περιθώριο κέρδους δεν μπορεί να είναι η διαφορά;
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
26000 το αντίστοιχο στην Ισπανία 32000 στην Ελλάδα!
Είναι οι καλές σχέσεις του Σ. με την Γαλλία!!!!Μα εδώ έχει αρκετά κάτω από €26.000 (οπότε μετράνε οι σχέσεις), η διαφορά είναι οι φόροι. Χωρίς τους φόρους θα ήμασταν πιο φτηνοί. Όσο καλές σχέσεις και να έχει, δεν μπορεί να το πουλάει € 18.000 (ΛΤΠΦ).
Το έχουμε πει, δεν μπορούμε να συγκρίνουμε με εξωτερικό, όταν έχουμε τόσο υψηλή φορολογία στις τιμές των αυτοκινήτων. Εάν δείτε, τα περισσότερα αυτοκίνητα στην Ελλάδα έχουν από τις χαμηλότερες ΛΤΠΦ της Ευρώπης! Αλλά υπάρχει και ένα κατώτατο όριο. Για αυτό στην Ελλάδα οι εισαγωγικές πετυχαίνουν από τις χαμηλότερες τιμές CIF αλλά έχουν και από τα χαμηλότερα ποσοστά κέρδους.
-
Δεν ξέρω που είναι η διαφορά ξέρω ότι είμαστε στο 1.5 εατ8 5% φθηνότεροι από τους πλούσιους Γάλλους! Πραγματικά όμως χωρίς να έχω δει το αμάξι πας για αυτό και φεύγεις με το 3008! Είναι μικρή η διαφορά και αν φτάνεις τα +32000 ε φτανεις και τα 35000.
Ο γιαννιρης πριν μήνες μου είχε πει ότι αν δεν είναι 4-5 χιλιάδες κάτω από το 3008 δεν έχει καμία τύχη.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κρίμα την αναμονή.....
-
Κοίτα εννοείται θα το δω θα το οδηγήσω και θα πάρω προσφορά. Από κοντά είναι αλλιώς. Αν δουν και αυτοί στους 100 πρωτους υποψηφίους σοβαρούς να ψωνίζουν οι 2 θα αλλάξουν πολιτική. Το Πάσχα κοντά είναι!
Τώρα άμα αρχίσει να πουλά σα ζεστό ψωμί πάμε για άλλα...
Εννοείται στο σάιτ ακόμα αναμένουν τις τιμές. Είμαι σίγουρος οποιος πάρει τηλέφωνο ή περάσει για προσφορά αυτή την βδομάδα θα του πουν δεν έχουμε επίσημη ενημέρωση!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Εκτιμώ όπως προανέφερε κάποιος θα έχει σίγουρα έκπτωση ή προωθητική.
Αν κάνετε estimator στο 3008 έχει διαφορά 1.500 από την πραγματική τιμή που μπορείς να πετύχεις.
Θα δούμε... παντός καποιος που δεν αναζητά πολλά σε extra με 25κ παίρνει ένα πολύ καλο suv να ταξιδεύει με ασφάλεια μαζί με οικογένεια.
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
-
Με 25Κ όμως παίρνεις ακόμα μια ντουζίνα κροσοβερ με χώρους και μάλλον περισσότερο εξοπλισμό....
Επίσης βλέπω ιδιαίτερα μεγάλες διαφορές μεταξύ απλού και αυτόματου. 3000 ευρώ διαφορά; Τεράστια. Στο 3008 που στηρίχθηκαν για να βγάλουν τιμές μετά από 6 μήνες σε καμία έκδοση δεν υπάρχει διαφορά πάνω από 2000. Τι διαφορά έχει το αυτόματο της Σιτροέν και παντού υπάρχει σκαλοπάτι 3000?
Μ'αρεσει που το μαγείρευαν 6 μήνες....
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
NEO CITROEN C5 AIRCROSS