-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Καλησπέρα
Είμαι κάτοχος C4 vtrs 07' . Το αυτοκίνητο έχει 130000 χλμ και πλέον έχει αρχίσει και μου βγάζει ακριβές βλάβες . Σε προηγούμενο service άλλαξα αισθητήρα λ και πολλαπλή . Στο τελευταίο service τις προηγούμενες μέρες, φλάντζα κεφαλής και τελικά προχώρησα σε ανακατασκευή κινητήρα 750 € . Βέβαια ο μάστορας μου με επιβεβαίωσε ότι έχω άλλα τόσα χιλιόμετρα τουλάχιστον .
Λόγο δουλειάς πλέον θα κάνω καθημερινά 150 χλμ πήγαινε έλα τα οποία θα είναι όλα στην Εγνατία . Από κόμβο θα μπαίνω σε κόμβο θα βγαίνω . Για τον λόγο αυτό ψάχνω ένα μεταχειρισμένο πάνω από 1600 κυβικά έως 12000€ . Και λιγότερα να είναι ακόμα καλύτερα.Βασικά κριτήρια η αξιοπιστία και όσο το δυνατόν ποιο ήσυχο-άνετο ταξίδι. Η κατανάλωση δεν με απασχολεί ιδιαίτερα
Έχω δει ως τώρα
BMW 320i .Απορρίφθηκε αφού διάβασα για συχνές βλάβες
Alfa 159 και Alfa GT . Απορρίφθηκαν για τον ίδιο λόγο
Audi A4 . Εδώ θα ήθελα την άποψη σας
Mercedes C180, C200 .Επίσης θα ήθελα κάποια σχόλια όσον αφορά την αξιοπιστία .
Οτιδήποτε άλλο πιστεύεται ότι θα μπορούσα να δω αρκεί να είναι μεγαλύτερη κατηγορία από το C4 που έχω τώρα .Η λύση του leasing έχει απορριφθεί επίσης, λόγω του ότι η τιμή με 50000 χιλιόμετρα ετησίως εκτοξεύεται .
Το budget θα προτιμούσα να μείνει σε αυτά τα πλαίσια μιας και σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο καταλήξω μέσα σε 2 χρόνια θα έχει διανύσει ~100000χλμ συν αυτά που θα έχει ήδη . Περιορισμός στο αν θα είναι κουπέ αν θα είναι σπορ αν θα είναι οικογενειακό δεν υπάρχει είμαι ανοιχτός σε προτάσεις .Ευχαριστώ εκ των προτέρων σε όποιον ασχοληθεί με το θέμα
-
Βασικά κριτήρια η αξιοπιστία και όσο το δυνατόν ποιο ήσυχο-άνετο ταξίδι. Η κατανάλωση δεν με απασχολεί ιδιαίτερα
Kοίτα για κανένα Πρίους, μοντέλο 2010-2011. ΤΟΠ σε αυτά που ζητάς, τα έχει για πρωινό τα μοντέλα που κοιτάς. Με πρόσθετο μπόνους την χαμηλή κατανάλωση, θα γλιτώσεις ένα τσουβάλι λεφτά. Σε χαλάει?
-
Καλή περίπτωση το prius δεν το είχα σκεφτεί . Αν και με μια γρήγορη ματιά τα διαθέσιμα έχουν αρκετά χιλιόμετρα .
Η κατανάλωση ξέχασα να αναφέρω πως δεν με απασχολεί ιδιαίτερα επειδή τα καύσιμα θα είναι πληρωμένα από την εταιρεία . -
Το c4 ηταν το 1400 με την χαρτινη φλατζα;
-
Ναι αυτό . Αφού το έβγαλε στις 130000 km πάλι καλά .
-
Υπαρχει προβλημα λογω του κακου σχεδιασμου του κυκλωματος ψυγειου που περνα κοντα απο τη φλατζα.
Υπαρχει αποτομη διαστολη λογω θερμοκρασιας σε ενα σημειο της φλατζας και με τον καιρο λογω υλικου τα παιζει.
Στα 1,6 που ηταν μεταλλικη κρατουσε περισσοτερο.Γενικα αν φτιαχτηκε καλα και το ξεκινας πιο χαλαρα μεχρι να ανεβασει θερμοκρασια θα εισαι καλα.
-
Για να κοιτάς 320, πάει να πει ότι δε σε πειράζουν τα δύο λίτρα.
Ως εκ τούτου, σούπερ συνδυασμός αξιοπιστίας, ασφάλειας, άνεσης και δύναμης:
https://www.car.gr/20837163-volvo-s60-auto-polestar
Ακόμα πιο όμορφο:
https://www.car.gr/18870705-volvo-v60-2 ... t-momentumΕναλλακτική:
https://www.car.gr/19513901-volkswagen-passat-2-0-210-pΚι άλλη (αν και θεωρώ ότι αμφότερα δεν πιάνουν μία μπροστά στα Volvo):
https://www.car.gr/19997908-opel-insignia-2-0-220-p -
Μπορείς να δεις και C5 όπως η δική μου δίλιτρη που σε άνεση και ταξίδεμα δεν έχει αντίπαλο , όπως και σε εξοπλισμό και χώρους , ιδιαίτερα στην exclusive έκδοση .
Κατανάλωση στην Εγνατία με κρούζ κοντρόλ και λίγο πάνω από τα όρια στα 7-7,5 λίτρα στα 100 .
Θα σου μείνουν και λεφτά από τα 12000 που έχεις σαν όριο και είναι μεγαλύτερο αμάξι , από 3άρα , Α4 , C , S60 και 159 .
-
mazda 6...για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
-
Είναι ένα αμάξι που μου αρέσει το 6 , αλλά το θέμα της έλλειψης αντιπροσωπείας είναι κάτι που πρέπει να το πάρει υπ΄ όψη του .
-
Δεν υπάρχει κανένα θέμα με τα ανταλλακτικά και συνεργεία των Mazda.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν υπάρχει κανένα θέμα με τα ανταλλακτικά και συνεργεία των Mazda.Ασε που τα Μάζντα δεν χρειάζονται και κανένα φοβερό ανταλλακτικό, αναλώσιμα κυρίως (για να μην γράψω μόνο)
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Εγώ δεν θα πλησίαζα τα 2.000 κυβικά, είναι χαροκαμμένα.+_
-
Honda Accord cl7 2.0 155 αλογα
Honda Civic fd1 1.8 140 αλογα
Κανενα απο τα δυο δεν ειναι ιδιαιτερα γρηγορα απλα κινουνται αξιοπρεπως κ σιγουρα θα βρεις δεκαετιας +- γερμανικα κ γαλλικα που θα ειναι πιο ανετα στο ταξιδι κ με καλυτερη ηχομονωση απο τα δυο χοντα που σου προτεινω.
Αλλα κ τα δυο φημιζονται για την αξιοπιστια τους σε βαθος χρονου,μιλαμε για μοτερ που με κανονικη συντηρηση θα γραψουν πολλες χιλιαδες χιλιομετρα χωρις καμμενες φλατζες κτλ.
Μονο βενζινη λαδια κ εφυγες. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν υπάρχει κανένα θέμα με τα ανταλλακτικά και συνεργεία των Mazda.+1
ακόμη καλύτερα αν μπορεί ο φίλος να βρεί κανένα 6 diesel για τα χλμ που κάνει.
γενικότερα νομίζω ενα diesel είναι ταμάμ για την συγκεκριμένη χρήση,ανοιχτός δρόμος και πολλά χλμ. -
Από αυτά που μου προτείνατε κρατάω κάποια, πχ volvo s60 ,mazda 6 τα οποία ίσως μπορέσω και να οδηγήσω .
Παρόλα αυτά μετά από έρευνα βλέπω ότι το κόστος κτήσης και συντήρησης ενός μεγάλου 4x4 δεν είναι απαγορευτικό . Είδα και μου άρεσαν VW Touareg ,Mazda cx 7 , Bmw X3 και X5 και ίσως ένα lexus RX 400 από γνωστό .
Ξέρω έφυγα σε τελείως άλλη κατηγορία αλλά και εγώ μπερδεμένος είμαι . Νο1 κριτήριο η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση στο εσωτερικό . -
Λες ότι θα διανύεις 50 χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως. Το κόστος τέτοιων οχημάτων θα είναι τραγικό, ακόμα κι αν πληρώνει άλλος τα καύσιμα, που αμφιβάλλω αν θα πληρώνει αδιαμαρτύρητα ό,τι απόδειξη προσκομίσεις. Ένα Χ5 θα θέλει άνετα 30 ευρώ για τα 150 χιλιόμετρα της ημέρας, αυτά είναι ένας δεύτερος μισθός. Θα τα δίνει ο άλλος έτσι χαλαρά;
Το μικρότερο Χ5 είναι τρίλιτρο, τέλη κυκλοφορίας 1.050 ευρώ. Αν πας για το 4.4, μιλάμε για 1.260. Αντίστοιχα το Tuareg, λίγο καλύτερα το Lexus στα 690.
Η συντήρηση είναι αντάξια οχήματος 70-80-90 χιλιάδων ευρώ, που ήταν η αρχική τιμή αγοράς, το οποίο θα έχει και μια δεκαπενταετία (τουλάχιστον) στην καμπούρα του. Φαντάζεσαι πόσο θα κοστίζουν τα λάστιχα, που θα θες αλλαγή κάθε 10 μήνες; Τακάκια και δίσκοι; Η πιο μικρή βλάβη θα είναι διχίλιαρο. Μπαταρίες στο Lexus ή κάνα αυτόματο στα αλλά μουλάρια;
Και για να κάνεις τι; Να έχεις ένα ψηλό γομάρι δύο τόνων στον αυτοκινητόδρομο; Τελείως ακατάλληλο για τέτοιο δρόμο. Αν τύχει το παραμικρό, άντε να φρενάρει και να κάνει ελιγμό.
Μη μεγαλοπιάνεσαι και παρασύρεσαι. Μείνε στο αρχικό πλάνο, αν και θα πρότεινα να κουβεντιάσεις με τους εργοδότες σου ξανά το ενδεχόμενο λίζινγκ. Αν ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν τα καύσιμα της Χ5, θα τους βγει πιο οικονομικά ένα καινούριο πετρέλαιο.
-
Σωστά του τα λες και λίγα λες . Εχοντας προσωπική εμπειρία από τέτοια αμάξια , η κατανάλωση στον ανοικτό δρόμο θα είναι γύρω στα 14-15 λίτρα /100 . Δηλαδή ακόμα και πάνω από τα 30 € τα 150 χλμ . Οσο για τις βλάβες ήταν συχνές όταν τα είχαμε καινούργια τα πρώτα 1-2 χρόνια , τώρα στα 10-12 είναι απίστευτο πως θα φεύγουν τα χιλιάρικα για αυτές .
Ασε που θα το πληρώσεις γύρω στα 10000 για να το πάρεις , αλλά αν μετανιώσεις και θέλεις να το πουλήσεις , πάνω από 2-3 χιλιάρικα αποκλείεται να στο πάρουν .
Αγορά μεταχειρισμένου δεκαετίας 1600 και πάνω