Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 227
    • 228
    • 229
    • 230
    • 231
    • 430
    • 431
    • 229 / 431
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    120
    8613
    140118
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      super-t last edited by

      Ο χρήστης Lap έγραψε:
      Ναι ο.κ διπλανο κουμπακι.
      https://www.web-formulas.com/Math_Formu ... inder.aspx

      Τωρα στα αντερσκουερ εχουν σε χαμηλες στροφες υψξλοτερη ροπη εμβολου, αρα γινεται για λογους οδηγησης με μικρη σχεση μεταδοσης.

      Στα τζαπαν αυτο το καλυπτουν με ηλεκτρισμο ή μιλντ χιμπριντ και cvt

      Πες ρε συ κ.εκ για το σκαϊακτιβ χ ή για καποιο χυμπριντ, δε τα βριακω ευκολα, εχω απορια

      Ο 2,0 l και 2,5 l της Toyota βγαίνει και hybrid. Ίδιες διαστάσεις, 41 % efficiency.
      Ο 1,8 l hybrid της Toyota, 449,5 cm³
      Ο 1,5 l hybrid της Toyota, 374,25 cm³
      Ο 2,0 l hybrid της Honda στο CRV, 498,25 cm³

      Της Mazda τον περιμένουν 2 - 2,1 l.

      Και όλοι αυτοί παραμένουν undersquared όπως οι περισσότεροι καινούργιοι κινητήρες ακόμα και οι μη-hybrid.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Με εβαλες σε σκεψεις καθως οι ιαπωνες τονιζουν συνεχως τον τετραγωνο κινητηρα, ολα ομως δειχνουν πως επιθυμουν ροπη χαμηλα αλλα θελω να το ψαξω πιο πολυ.

        Περιμενω να ανακοινωθει και για τον σκαϊακτιβ χ.
        Υπαρχει καποιο θεμα που να γραφουμε τετοια διοτι εχουμε οντως ξεσκισει το 3008 θρεντ

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pepes last edited by

          Σε λίγες ημέρες παραλαμβάνω το καινούργιο μου αυτοκίνητό Peugeot 3008 χρώματος λευκό παστέλ (Blanc Bamquise ) . Για την αισθητική αναβάθμιση του αλλά και (κυρίως) για προστασία του χρώματος σκέπτομαι διάφορες επιλογές όπως π.χ.: α) να τοποθετήσω μεμβράνη χρώματος μαύρου γυαλιστερού στην οροφή και τα μπροστινά κολονάκια και διάφανους μεμβράνης στην πρόσοψη-προφυλακτήρα και το καπό του αυτοκινήτου ή β) να «ντύσω» συνολικά τα αυτοκίνητο με γυαλιστερή ή ματ μεμβράνη (car wrapping ?) γ) να τοποθετηθεί κεραμική επίστρωση της Williams F1 ceramic coat . Το κόστος μετά από έρευνα αγοράς θα κυμανθεί ανάλογα με την επιλογή που θα κάνω από 300 έως 750 €. Ποια είναι η γνώμη σας; Ποια θεωρείτε ως καλύτερη κίνηση; Υπάρχει κάποια πρόταση για κάποιον καλό εφαρμοστή ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Υ.Γ. Το αυτοκίνητο έχει τοποθετημένες εργοστασιακές μπάρες οροφής. Είναι απαραίτητο να βγουν για την τοποθέτηση της μεμβράνης οροφής και να επανατοποθετηθούν ή δεν χρειάζεται να βγουν;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Μην κάνεις μαύρη την οροφή σε αυτοκίνητο που θα το έχεις Ελλάδα. Πέρνα το όλο κεραμική και τελείωσες. Λεπτομέρειες για μπάρες και φανάρια ρώτα τον εγκαταστάτη σου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannis3011 last edited by

              Ο χρήστης pepes έγραψε:
              Σε λίγες ημέρες παραλαμβάνω το καινούργιο μου αυτοκίνητό Peugeot 3008 χρώματος λευκό παστέλ (Blanc Bamquise ) . Για την αισθητική αναβάθμιση του αλλά και (κυρίως) για προστασία του χρώματος σκέπτομαι διάφορες επιλογές όπως π.χ.: α) να τοποθετήσω μεμβράνη χρώματος μαύρου γυαλιστερού στην οροφή και τα μπροστινά κολονάκια και διάφανους μεμβράνης στην πρόσοψη-προφυλακτήρα και το καπό του αυτοκινήτου ή β) να «ντύσω» συνολικά τα αυτοκίνητο με γυαλιστερή ή ματ μεμβράνη (car wrapping ?) γ) να τοποθετηθεί κεραμική επίστρωση της Williams F1 ceramic coat . Το κόστος μετά από έρευνα αγοράς θα κυμανθεί ανάλογα με την επιλογή που θα κάνω από 300 έως 750 €. Ποια είναι η γνώμη σας; Ποια θεωρείτε ως καλύτερη κίνηση; Υπάρχει κάποια πρόταση για κάποιον καλό εφαρμοστή ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Υ.Γ. Το αυτοκίνητο έχει τοποθετημένες εργοστασιακές μπάρες οροφής. Είναι απαραίτητο να βγουν για την τοποθέτηση της μεμβράνης οροφής και να επανατοποθετηθούν ή δεν χρειάζεται να βγουν;

              Ποσο σε ειπαν τιμη για μαυρη οροφη κολονακια?το σκεφτομουν κ γω σε αλλο αμαξι ομως...
              Οι μπαρες αν ειναι αλλου χρωματος νομιζω πρεπει να γινουν κ αυτες μαυρες(αν γινεται) γιατι αλλιως θα δειχνουν περιεργα...

              Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pepes last edited by

                Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
                Μην κάνεις μαύρη την οροφή σε αυτοκίνητο που θα το έχεις Ελλάδα. Πέρνα το όλο κεραμική και τελείωσες. Λεπτομέρειες για μπάρες και φανάρια ρώτα τον εγκαταστάτη σου.

                Να υποθέσω ότι το λες για την ζέστη ή όχι ; Έχεις προσωπική εμπειρία από την κεραμική επίστρωση ; Έχω μπερδευτεί γιατί μου έχουν προτείνει πέρασμα κεραμικής επίστρωσης με «ένα χέρι» και κόστος 300e αλλά και πέρασμα «4-5 χέρια» με κόστος 1000 e και πάνω!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pepes last edited by

                  Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:

                  Σε λίγες ημέρες παραλαμβάνω το καινούργιο μου αυτοκίνητό Peugeot 3008 χρώματος λευκό παστέλ (Blanc Bamquise ) . Για την αισθητική αναβάθμιση του αλλά και (κυρίως) για προστασία του χρώματος σκέπτομαι διάφορες επιλογές όπως π.χ.: α) να τοποθετήσω μεμβράνη χρώματος μαύρου γυαλιστερού στην οροφή και τα μπροστινά κολονάκια και διάφανους μεμβράνης στην πρόσοψη-προφυλακτήρα και το καπό του αυτοκινήτου ή β) να «ντύσω» συνολικά τα αυτοκίνητο με γυαλιστερή ή ματ μεμβράνη (car wrapping ?) γ) να τοποθετηθεί κεραμική επίστρωση της Williams F1 ceramic coat . Το κόστος μετά από έρευνα αγοράς θα κυμανθεί ανάλογα με την επιλογή που θα κάνω από 300 έως 750 €. Ποια είναι η γνώμη σας; Ποια θεωρείτε ως καλύτερη κίνηση; Υπάρχει κάποια πρόταση για κάποιον καλό εφαρμοστή ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Υ.Γ. Το αυτοκίνητο έχει τοποθετημένες εργοστασιακές μπάρες οροφής. Είναι απαραίτητο να βγουν για την τοποθέτηση της μεμβράνης οροφής και να επανατοποθετηθούν ή δεν χρειάζεται να βγουν;

                  Ποσο σε ειπαν τιμη για μαυρη οροφη κολονακια?το σκεφτομουν κ γω σε αλλο αμαξι ομως...
                  Οι μπαρες αν ειναι αλλου χρωματος νομιζω πρεπει να γινουν κ αυτες μαυρες(αν γινεται) γιατι αλλιως θα δειχνουν περιεργα...

                  Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  Οι τιμές εξαρτώνται από την επιφάνεια που θα καλυφθεί ( άρα από το μέγεθος του αυτοκινήτου ) και από την μάρκα-εταιρεία ή τον εφαρμοστή. Οι τιμές που μου έδωσαν είναι από 220e +ΦΠΑ έως 350e για μεμβράνες της 3Μ που σύμφωνα με όσα διάβασα μάλλον είναι οι ποιο ποιοτικές. Να δεις σοβαρά την πιθανότητα τοποθέτησης γιατί κατ' εμέ ομορφαίνει πολύ το αυτοκίνητο.! Οι μπάρες είναι σε αλουμίνιο και μου αρέσουν όπως είναι γι αυτό και επέλεξα την εργοστασιακή τοποθέτηση τους από τον κατάλογο του προσφερόμενου extra εξοπλισμού.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aikibill last edited by

                    Αν αισθητικά σου αρέσει το car wrapping και βρίσκεις με 750€ για ολική σε suv όπως το 3008, αυτη την λύση θα προτιμούσα στην θέση σου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tiger last edited by

                      car wrapping σημαινει πλυσιμο στο χερι μονο αν δεν απατωμαι...αυτο για μενα ειναι οχι.
                      Και το κοστος βεβαια ειναι λιγο βαρυ για μια ζελατινα,λογικα θα πεσει κι αλλο με τον καιρο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aikibill last edited by

                        Νομίζω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στο πλύσιμο με πλυστικά,μόνο τα πλυντήρια με βούρτσες είναι no no. Κατά τα λοιπά αν πλέον κοστίζει 750 και η επίστρωση κεραμικών αλοιφων 1000 νομίζω ότι σαν τιμή είναι οκ.
                        Έχει βέβαια μειονεκτήματα πχ σε μικρό τρακαρίσματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Ο Πλάτωνας (auto star detailing) μου ζήτησε για το Cupra 900+ΦΠΑ για κεραμικό 5ετούς διάρκειας, δηλαδή 2 στρώσεις κεραμικό και μία στρώση κεραμικό lite το οποίο είναι ανανεώσιμο. Κάθε χρόνο ή κάθε 6μηνο, ανάλογα τη χρήση, θέλει ένα ειδικό πλύσιμο με τα προϊοντα που προτείνει ο κατασκευαστής του κεραμικού, κόστους 80€.

                          Με 1200+ΦΠΑ κάνει 4 στρώσεις κεραμικό συν μία lite και δίνει εγγύηση εφ' όρου ζωής. Εγώ τα βρήκα ΕΞΩΦΡΕΝΙKA αύτα τα χρήματα όπως αντίστοιχα και τη δέσμευση της συντήρησης σε αυτόν και με τέτοιο κόστος.

                          Αντ' αυτού ψωνίσαμε με φίλο όλα τα απαραίτητα με 250€ (ο αλοιφαδόρος προϋπηρχε) και σε 9 ώρες το Σάββατο το κάναμε μόνοι μας. Είναι μανούρα αλλά το αποτέλεσμα είναι τρομερό ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τα μέσα που διαθέταμε (περιορισμένος χώρος, μέτριος φωτισμός κτλ). Σίγουρα έχουμε πετύχει ένα 80% αυτού που υπόσχεται ένας επαγγελματίας detailer ενώ μας έχουν μείνει πολλά πράγματα και για μετά. Το δε κεραμικό cQuartz 50ml των 80€ που πήραμε έφτασε για ένα χέρι στο Cupra και άλλα δύο χέρια σε 996.

                          Αν θελήσει κανείς να δοκιμάσει κάτι αντίστοιχο πολύ ευχαρίστως να φτιάξω μία λίστα με τα απαραίτητα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            Είναι όντως πολλά τα χρήματα (το Williams μου το είχε περάσει με €500) και η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν αξίζει, γιατί α) ούτε στην μεταπώληση τα παίρνεις και β) το κόστος διόρθωσης μετά από 5 χρόνια για να το πουλήσεις είναι αρκετά μικρότερο.

                            Οπότε στο Kuga δεν έκανα τίποτα και ησύχασα!

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stefan147 last edited by

                              Το θέμα είναι το ROI της υπόθεσης. Γενικώς απ' ότι καταλαβαίνω το 90% είναι κέρδος αισθητικό (το χρώμα έγινε συγκλονιστικό, λες και βγήκαν τα flakes στην επιφάνεια) και με το ζόρι 10% ουσιαστική προστασία. Για τα 250€ που ξόδεψα και τη χαρά του DIY εγώ θα το ξαναέκανα. Και θα το ξανακάνω βασικά αυτή τη φορά σε ζάντες, θόλους, μοτέρ με τα υλικά που περισσέψανε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • sargus
                                sargus last edited by

                                Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                                β) το κόστος διόρθωσης μετά από 5 χρόνια για να το πουλήσεις είναι αρκετά μικρότερο.

                                Τι ακριβώς κάνουν στη διόρθωση και που περίπου κυμαίνεται το κόστος;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                  Το θέμα είναι το ROI της υπόθεσης. Γενικώς απ' ότι καταλαβαίνω το 90% είναι κέρδος αισθητικό (το χρώμα έγινε συγκλονιστικό, λες και βγήκαν τα flakes στην επιφάνεια) και με το ζόρι 10% ουσιαστική προστασία. Για τα 250€ που ξόδεψα και τη χαρά του DIY εγώ θα το ξαναέκανα. Και θα το ξανακάνω βασικά αυτή τη φορά σε ζάντες, θόλους, μοτέρ με τα υλικά που περισσέψανε.

                                  Συμφωνώ 100% στα παραπάνω. Με €250 και εγώ θα το έκανα, αλλά €1.000 δεν θα έδινα!

                                  Κάποτε ξόδευα τόσα χρήματα για detailing μόνος μου, αφού είχα αγοράσει τα άπαντα από ΖΑΙΝΟ και αρκετά προϊόντα Swisswax. Πλέον, δεν ασχολούμαι ούτε 5'.

                                  Τι ακριβώς κάνουν στη διόρθωση και που περίπου κυμαίνεται το κόστος;

                                  Γυαλίζουν το χρώμα (ουσιαστικά αφαιρούν βερνίκι, οπότε βγαίνει στην επιφάνεια το άθικτο) και εξαφανίζουν 'αράχνες' και πολύ μικρές γρατοσυνιές (εάν έχει μεγάλες θέλει τοπική βαφή). Εάν το κάνει μόνος σου το κόστος είναι κάτω από €100. Σε κάποιον detailer, ανάλογα σε ποιον θα πάς, τα υλικά και τον χρόνο που θέλει (δηλαδή πόσο 'χάλια' είναι το χρώμα) θα κοστίσει από €150 έως και €400.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kilomeater last edited by

                                    Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                    Το θέμα είναι το ROI της υπόθεσης. Γενικώς απ' ότι καταλαβαίνω το 90% είναι κέρδος αισθητικό (το χρώμα έγινε συγκλονιστικό, λες και βγήκαν τα flakes στην επιφάνεια) και με το ζόρι 10% ουσιαστική προστασία. Για τα 250€ που ξόδεψα και τη χαρά του DIY εγώ θα το ξαναέκανα. Και θα το ξανακάνω βασικά αυτή τη φορά σε ζάντες, θόλους, μοτέρ με τα υλικά που περισσέψανε.

                                    Την καλύτερη δουλειά έκανες, και εγώ δεν θα έκανα τόσο ακριβό detailing σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.
                                    Όμως η περίπτωση σου είναι ειδική, βρήκες γνώστη που ξέρει να το κάνει και σου έδειξε, από το μηδέν χωρίς know-how δύσκολα κάποιος να πάρει την απόφαση να το κάνει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fidelio last edited by

                                      Πάντως εγώ θα ήθελα τη λίστα αν δεν σου κάνει κόπο Stefan

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stefan147 last edited by

                                        Κοίτα να δεις, δεν είναι rocket science. Τα αυτοκίνητα δεν είναι όσο ευαίσθητα νομίζουν οι περισσότεροι και με τον dual action αλοιφαδόρο πρέπει να είσαι μεγάλος χασάπης για να κάνεις βλακεία. Άντε λίγο μεγαλύτερη προσοχή να θέλουν τα γιαπωνέζικα που παραδοσιακά έχουν αρκετά μαλακό βερνίκι. Το βερνίκι του 996 ας πούμε ίσα που ένιωσε χάδι στην προσπάθεια για διόρθωση. Το δε δικό μου ήταν και καινούριο και ήταν πολύ εύκολη δουλειά γιατί ότι είχε ήταν εντελώς επιφανειακό.

                                        Το κεραμικό το κάναμε από το manual του υλικού και βιντεάκια στο youtube. Κανείς μας δεν το χε ξανακάνει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Ο χρήστης fidelio έγραψε:
                                          Πάντως εγώ θα ήθελα τη λίστα αν δεν σου κάνει κόπο Stefan

                                          Φαντάζομαι ότι μιλάμε για αυτοκίνητο μιας ηλικίας με φυσιολογική φθορά, οπότε προτείνω τα εξής:

                                          1. πυλό για μετά το πρώτο πλύσιμο

                                          2. Iron X μετά το ξέπλυμα του πυλού

                                          3. Τώρα το κρίσιμο...η επιλογή pad μαζί με polishing compound. Εδώ δε μπορώ να βοηθήσω και πολύ γιατί εξαρτάται από το πόση αράχνη και πόσα ολογράμματα έχει το αυτοκίνητο. Εμείς δουλέψαμε Menzerna 3500. Μπορείς να διαβάσεις για τι σκοπό είναι η κάθε διαβάθμιση (οι διαβαθμίσεις πάνε όπως η σκληρότητα στα γυαλόχαρτα) και να επιλέξεις ανάλογα. Από pad χρησιμοποιήσαμε αυτό μιας και δεν θέλαμε βαθύ κόψιμο.

                                          4. Μετά τη διόρθωση θέλει να έχεις πάρει ισοπροπυλική αλκοόλη από το φαρμακείο, να την έχεις βάλει σε ένα ψεκαστικό και σκουπίσεις με αυτή όλο το αυτοκίνητο. Ακόμα καλύτερα εάν έχει προηγηθεί πέρασμα με πινέλο σε όλες τις περιοχές του αυτοκινήτου που μπορούν να μαζέψουν σκόνη. Υπόψη η διόρθωση βγάζει ΠΟΛΥ σκόνη.

                                          5. Αφού τελειώσουμε το καθάρισμα με την αλκοόλη είμαστε έτοιμοι για το κεραμικό. Εμείς χρησιμοποιήσαμε αυτό με βάση τις οδηγίες του.

                                          Αυτά είναι πολύ γενικές οδηγίες και εννοείται δεν αναφέρω ότι το αμάξι θέλει μασκάρισμα με χαρτοταινία κτλ. Επίσης η διαδικασία μπορεί να εμπλουτιστεί και με αλοιφές για νίκελ, ζάντες, μοτέρ ενώ υπάρχει και κεραμικό γι' αυτό το σκοπό το οποίο θα το κάνουμε σε δεύτερο χρόνο.

                                          Και το πιο μεγάλο μυστικό!! Όσα λεφτά και ρίξετε σε fancy υλικά και ιστορίες το Α και το Ω είναι οι πετσέτες. Όσο καλύτερη η πετσέτα τόσο καλύτερο το αποτέλεσμα. Εμείς πάθαμε και μάθαμε. Θέλει 3-4 πετσέτες του 15ευρου για να γίνει σωστή δουλειά.

                                          (τα λινκ είναι ενδεικτικά φυσικά, υπάρχουν άπειρα μαγαζιά και υλικά να κάνει κανείς δουλειά)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iceman7 last edited by

                                            Δεν εχει νόημα να συγκρίνουμε επαγγελματίες με DIY.
                                            Ο χρόνος για να μάθεις και εφαρμόσεις έχει ένα κόστος που είναι διαφορετικό για τον καθένα, πέρα από τα υλικά.
                                            Κάποιοι ζουν από αυτό, συντηρούν οικογένειες και μεγάλα μαγαζιά (πηγαίνετε δειτε την πρόσφατη επένδυση του Πλάτωνα στη Λυκόβρυση και θα καταλαβετε τι λεμε)
                                            Ανάλογα με την τιμή που κοστολογείς το χρόνο σου και την αξία της περιουσίας που θες να προστατεύσεις και ομορφύνεις κρίνεις.
                                            Το συγκεκριμένο υλικό πάντως έχει όντως self healing δυνατότητες ενω πραγματικά φέρνει το αμάξι σε απιστευτη κατάσταση εμφανισιακα.
                                            Εγώ ειχα κάνει ceramic pro 9H 4 στρώσεις και 1 Light στο qq με 800 ευρώ το 2015 ένα χρόνο μετά την αγορά και ενώ το μαμά βερνίκι είχε εξαφανιστεί και χρειάστηκε δουλειά στη διόρθωση.
                                            Το έδωσα το 2017 και προφανώς τα έχασα αλλά έσωσα τα νεύρα μου και ας έχασα λεφτά.
                                            Όσο το είχα το αμάξι όντας μαύρο κιόλας ήταν άπαιχτο και ειχα γλυτωσει από το πολύ λεπτό βερνίκι και την αθλια ποιότητα της βαφης της νισσαν.
                                            Οικονομικά επίσης αν πλήρωνα ενδιάμεσες αποκαταστάσεις και συντηρήσεις στην 7ετια της εγγύησης του υλικού περισσότερα θα μου έβγαιναν.
                                            Χώρο άλλωστε και χρονο για να τα κάνω μόνος μου δεν εχω ούτε θα έκανα πειράματα εγώ ή φίλοι μου σε νέο αμάξι όντας και ψυχαναγκαστικος. Δεν είμαι φαν του DIY.
                                            Στη Χ1 που είναι και ακριβότερο και καλύτερο αμάξι δεν κάνω αφενός γιατί δεν σκοπεύω να το κρατήσω τόσα πολλά χρόνια, για να βγάλει τα λεφτά του αφετέρου γιατί το χρησιμοποιώ λίγο και πλέον το πλένω σωστά μόνο στον Πλάτωνα άρα δεν του δημιουργώ θέματα. Βοηθάει άλλωστε και το γεγονός ότι το χρώμα είναι πια ανοιχτό (δεν την ξαναπατάω με μαύρο ή σκούρο γενικά)
                                            Μάλιστα έχω βρει και ένα νέο προϊόν περιποίησης που δίνει στα 50 ευρώ που με καλύπτει απόλυτα δεδομένης της μικρής χρήσης που κάνω. Μετά από σωστό πλύσιμο περνάει ceramic pro sport που έχει αντοχή 8-10 πλυσίματα και είναι φανταστικό. Η υδροφοβια και η γυαλάδα ειναι όπως το 9Η απλά αυτό έχει πολύ μικρότερη διαρκεια. Εμένα μπορεί ένα πέρασμα να μου βγάλει και χρόνο οπότε δεν ψάχνομαι για κάτι άλλο πια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 227
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 230
                                            • 231
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 229 / 431
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr