-
Παιδιά καλησπέρα.Ενδιαφέρομαι για αγορά νέου αμαξιού με 12.000 περίπου και είμαι μεταξύ του i20 fresh (1248cc, 75hp, αμόλυβδη) και του yaris 1.0 cool (998cc, 72hp, αμόλυβδη).Ποιό από τα δύο προτείνετε; Η διαφορά των 250cc παίζει κάπου ρόλο; Αν θέλετε μπορείτε να προτείνετε κάποιο άλλο με περίπου αυτά τα χρήματα; (max +1000euro).
Ευχαριστώ! -
Παιδιά καλησπέρα.Ενδιαφέρομαι για αγορά νέου αμαξιού με 12.000 περίπου και είμαι μεταξύ του i20 fresh (1248cc, 75hp, αμόλυβδη) και του yaris 1.0 cool (998cc, 72hp, αμόλυβδη).Ποιό από τα δύο προτείνετε; Η διαφορά των 250cc παίζει κάπου ρόλο; Αν θέλετε μπορείτε να προτείνετε κάποιο άλλο με περίπου αυτά τα χρήματα; (max +1000euro).
Ευχαριστώ! -
Παιδιά καλησπέρα.Ενδιαφέρομαι για αγορά νέου αμαξιού με 12.000 περίπου και είμαι μεταξύ του i20 fresh (1248cc, 75hp, αμόλυβδη) και του yaris 1.0 cool (998cc, 72hp, αμόλυβδη).Ποιό από τα δύο προτείνετε; Η διαφορά των 250cc παίζει κάπου ρόλο; Αν θέλετε μπορείτε να προτείνετε κάποιο άλλο με περίπου αυτά τα χρήματα; (max +1000euro).
Ευχαριστώ! -
Πάρε το yaris 1.5 στην έκδοση Live στα 12.610 ευρώ. Αν δεν έχεις θέμα με το επιπλέον τεκμήριο τότε αξίζει γιατί η διαφορά είναι πολύ μικρή σε σχέση με το 1000άρι (μόλις 600 ευρώ).
-
Τι χρηση θα κανεις, τι ζητας απο το αυτοκιινητο σου;
-
baleno 1.2 GL+ ή αν θες μικρότερων διαστάσεων swift 1.2 Gl+.
Tιμές μεταξύ 12400-12800 -
Χρήση εντός πόλης, όχι καθημερινή μετακίνηση, και 2-3 ταξίδια σε επαρχία τον χρόνο...γυρεύω αξιοπιστία και αντοχή.ταχύτητα αδιάφορο.
-
madhorse δεν έχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση το 1.5 όμως; ψαχνω κάτι για οικονομία στις μετακινήσεις μου.
-
Θα καίει λίγο παραπάνω αλλά και πάλι από όσα διάβασα έχει καλή κατανάλωση για τον κυβισμό του και την ιπποδύναμη. του.Με το χιλιάρι τα 2-3 ταξίδια που λες θα είναι σε ρυθμούς χελώνας και οι προσπεράσεις ,ειδικά αν είσαι φορτωμένος, θα είναι δύσκολες και επικίνδυνες. Αν το ήθελες αποκλειστικά για πόλη τότε μόνο θα άξιζε.Αφού όμως θες και ταξίδια μην το σκέφτεσαι καν.
-
Μπαλενακι στα 1,2. Πραγματικη μεση καταναλωση 5,2 με 5,5 λιτρα και 90 αλογα για ανετο ταξιδι.
Χωροι τεραστιοι, πανε να το δεις και θα καταλαβεις, οπως και μεχρι στιγμης το μεγαλυτερο πορτπαγκαζ.Νομιζω πως στην gl+ εκτος απο ηλεκτρονικο κλιματιστικο εχει τα παντα, οπως καμερα, εργοαστασιακο ναβι, και ολα τα βασικα συν παντου λεντ φωτα και ζαντες 16 αρες.
Ειναι 900 κιλα και εχει 90 αλογα, δηλαδη 10 κιλα ανα ιππο. Ταξιδευεις οχι απλα ανετα αλλα και με αρκετες γρηγορες και ασφαλεις προσπερασεις.
Πολυ ησυχο σε ταξιδι με 67 db στα 130 χλμ/ωρα δηλαδη πολυ καλη τιμη και Αππλ οτο και αντροιδ στανταρτ7 χρονια εγγυηση
Αν περιμενεις να ερθει το φεισλιφτ σε λιγο καιρο εχω την αισθηση πως θα εχει στανταρτ ακομα και ηλεκτρονικο κλιματισμο.
-
Και το Baleno είναι μια αξιόλογη επιλογή σε τιμή όπου αξίζει κάθε ευρώ που δίνεις.Απλά να πω πως στη gl+ δεν έχει αυτόματο φρενάρισμα, το έχει η glx που είναι όμως πιο ακριβή. Δεν ξέρω αν θα αλλάξει κάτι με τις εκδόσεις στο φεισλιφτ.
-
...γυρεύω αξιοπιστία και αντοχή.ταχύτητα αδιάφορο.
Τότε πας γυρεύοντας για το Γιώρη. Παρά τις εκτεταμένες εγγυήσεις των Κορεατών, η Τουότα παραμένει αδιαφιλονίκητος βασιλιάς σε θέματα αξιοπιστίας και μακροζωίας, ο undisputed που λένε και στο χωριό μου (Bay area, SF). Στα επιπλέον υπέρ του καλύτερη καμπίνα, καλύτερη ορατότητα, καλύτερη παθητική και ενεργητική ασφάλεια, μικρότερη ακτίνα στροφής στην πόλη, τοπ ευκολία μεταπώλησης.
Πάρε το 1500 αν μπορείς, και θα το κρατήσεις αιώνια. Καίει τα ίδια με το ι20 το 1200άρι με τα 75 αλόγατα. Αλλιώς, το χιλιάρι. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
η Τουότα παραμένει αδιαφιλονίκητος βασιλιάς σε θέματα αξιοπιστίας και μακροζωίας
Στις περισσότερες έρευνες πάντως οι Hyundai-Kia είναι στην κορυφή της αξιοπιστίας. Οι Toyota-Honda,είναι ή μαζί τους ή πιο κάτω.
-
Είναι μικρές οι διαφορές σε κάποιες περιπτώσεις, δεν αντιλέγω. Mπήκες στη γερμανική του τιφ που έβαλα το λινξ? Είναι μοντέλο με μοντέλο, όχι μάρκα με μάρκα.
Τεσπά, εγώ δεν θα έπαιρνα το ι20 έναντι του Γιώρη, του ρίχνει στ' αυτιά σε σοβαρά θέματα, που ήδη έχω προαναφέρει.
Και, κλείνοντας, ότι και να πάρει να το δοκιμάσει να δει πως του φαίνεται, να μην πάρει χοιρινό στο σακκί. -
Ο χρήστης n2112 έγραψε:
madhorse δεν έχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση το 1.5 όμως; ψαχνω κάτι για οικονομία στις μετακινήσεις μου.Αν ψάχνεις για οικονομία, τότε αδιαφορείς για οτιδήποτε με βενζίνη, αποφεύγεις τα ενδεχόμενα ρίσκα που θα αντιμετωπίσει μελλοντικά το πετρέλαιο και πας καρφί για το φυσικό αέριο.
Το πραγματικό κόστος κίνησης κυμαίνεται από 2,5-3,5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα. Ναι, όπως διάβασες, κόστος παπιού.Πρέπει όμως να δεις αν σε βολεύουν τα υπάρχοντα πρατήρια, γιατί έχει σε συγκεκριμένα σημεία, και με τα λίγα μοντέλα. Σε οχήματα πόλης υπάρχουν τα Fiat Panda, Skoda Citigo και VW Up.
-
Εκτος από Swift ,Baleno που είναι τοπ Και το Ignis 1.2 είναι ωραίο αμαξάκι για πόλη και κανένα ταξίδι και αρκετά οικονομικό..Είναι και suvοειδες που μετράει με τους δρόμους που έχουμε ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
dstou απίστευτο πως 2 κινητηρες με απιστευτη διαφορα καταναλωνουν το ιδιο...με εψησες ασχημα για τον 'μεγαλο' Γιωρη
-
Ψηφιζω i20 δαγκωτο.......αλλα το Νισσαν Μικρα γιατι δεν το προτεινει κανεις;Ειχα την τυχη να οδηγησω ενα απλο 1000αρι και μπορω να πω οτι το μονο ελαττωμα του ειναι οι επιδοσεις.Δεν εχει κατι εξαιρετικο πανω του αλλα δεν υστερει και πουθενα.Ειναι ο απολυτος μεσος ορος.Στα συν η εμφανιση ειδικα το πορτοκαλι που οδηγησα εγω.Εγγυηση nissan.Χωροι αρκετα καλοι (νταξ το Μπαλενο δεν παιζεται).Αλλα και πολυ καλη οικονομια καυσιμου (συγκριτικα με βενζινοκινητα).Και για αυτους που θεωρουν τα συγχρονα συστηματα ασφαλειας απαραιτητα ειναι ολα παρον.
-
Ο χρήστης ad276 έγραψε:
Ψηφιζω i20 δαγκωτο.......αλλα το Νισσαν Μικρα γιατι δεν το προτεινει κανεις;Ειχα την τυχη να οδηγησω ενα απλο 1000αρι και μπορω να πω οτι το μονο ελαττωμα του ειναι οι επιδοσεις.Δεν εχει κατι εξαιρετικο πανω του αλλα δεν υστερει και πουθενα.Ειναι ο απολυτος μεσος ορος.Στα συν η εμφανιση ειδικα το πορτοκαλι που οδηγησα εγω.Εγγυηση nissan.Χωροι αρκετα καλοι (νταξ το Μπαλενο δεν παιζεται).Αλλα και πολυ καλη οικονομια καυσιμου (συγκριτικα με βενζινοκινητα).Και για αυτους που θεωρουν τα συγχρονα συστηματα ασφαλειας απαραιτητα ειναι ολα παρον.To Μicra όντως είναι μια καλή πρόταση.Και τώρα έρχεται και με πιο δυνατούς 1000άρηδες κινητήρες,αλλά νομίζω ότι ξεφεύγει από το μπάτζετ του ενδιαφερόμενου και ο πίσω χώρος είναι σημαντικά μικρότερος από baleno και από i20.
-
Απορώ ρε σεις γιατί ανοίγονται νέα θέματα!
Ένα ευρετήριο μελών με τις απόψεις/προτιμήσεις (ή κολλήματα) τους θα έπρεπε να υπάρχει να μπαίνει κάθε νέος χρήστης να μελετά να μην διαβάζουμε και οι υπόλοιποι συνέχεια τα ίδια από τους ίδιους -
Δες και το kia rio. Πρέπει να παίζει προσφορά στην τιμή που ψάχνεις.
Hyundai i20 fresh 1.2 vs Toyota yaris 1.0 cool