-
Ο χρήστης jimptso έγραψε:
Τι είναι αυτό βρε παιδιά; ;
Η βενζίνη Ε10 που θα φερουν δημιουργεί πρόβλημα; ;https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 86.asp?a=6
Εδώ είσαι,
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=60852 -
Στην ευρώπη κυκλοφορεί αρκετά χρόνια χωρις κάποια ιδιαίτερα προβλήματα
-
τέλη κυκλοφορίας για το 2019 105,84 euros.
peugeot 3008 diesel 1500 cc 130 hp eat8 -
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Πριν μερικά χρονάκια, καμιά 12αριά?, το πετρέλαιο ήταν ακριβότερο από τη βενζίνα.
To 2007 που αγόρασα diesel επιβατικό, η βενζίνη είχε 0,8 και το πετρέλαιο περίπου 1 ευρώ το λίτρο
Και ισοτιμια να υπαρξει μεταξυ των δυο .... εκτος απο τις δυο μεγαλες πολεις ολη την υπολοιπη ελλαδα την συμφερει το ντιζελ ειδικα οι καινουργιοι αλουμινενιοι downsizing της σιτροεν και της χιουνται δεν καταλαβαινουν τιποτα...σκυλια σε ποιοτητα και αξιοπιστια και χαμηλη καταναλωση....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Γραφω εδω ως απαντηση στο νημα του 3008 περι ντιζελ.
Ρε παιδια, δεν θελει κανεις να χαρει με τη χασουρα σας, μη το βλεπετε ετσι. Συζητηση κανουμε.
Εγω θελω να ρωτησω πως εχετε κερδος απο την πρωτη ημερα οπως αναφερετε στα ποστς σας;
Ξεκινατε με -2000, -3000 ή και περισσοτερα ευρω.
Η αποσβεση ερχεται πιο αργα διοτι και το ντιζελ καιει καυσιμο αλλα και το βενζινης, απλα το ντιζελ κοστιζει και καταναλωνει καπως λιγοτερο κατα την παροδο των διανυθεντων χιλιομετρων.Η συγκριση πρεπει να γινεται με αυτοκινητα με παρομοια ιπποδυναμη, διοτι ειναι αδικη η συγκριση ενος αδυναμου ντιζελ με ενα δυνατο βενζινης, καθως το βενζινης με περισσοτερα αλογα ειναι προγραμματισμενο να χρησιμοποιει περισσοτερο καυσιμο.
Αν ενα ντιζελ καιει 2 λιτρα λιγοτερα απο το βενζινης και η τιμη στο καυσιμο να ειναι 1.33 στο ντιζελ και 1,44 στη βενζινη.
Με 5,5 λιτρα μεσης καταναλωσης το ντιζελ και με 7,5 λιτρα το βενζινης τοτε το πρωτο ευρω ως κερδος ερχεται στα 100.000 χλμ με μια διαφορα των 2000 ευρω στο αρχικο κοστος αγορας. Πως να το κανουμε δηλαδη; Νουμερα ειναι αυτα.
Αν αργεις χρονικα να διανυσεις τα 100.000 χλμ τοτε χανεις ακομα περισσοτερο καθως υπαρχει και το κοστος του χρηματος-πληθωρισμος, ο οποιος δεν ειναι μεν υψηλος αλλα υπαρχει.
Τα ντιζελ αυτοκινητα με νορμα ευρο5 πωλουνταν μεχρι και πριν 3 ετη σε ολη τη γηραια ηπειρο. Σημερα σε χωρες της Ε.Ε συζητηται να απαγορευτει η κινηση τους στα αστικα κεντρα. Αρα, αν δεν κανουν πολλα χιολιομετρα οι ιδιοκτητες τους δεν προλαβαινουν να κανουν αποσβεση σε αυτες τις χωρες.
Πριν 5ετη θα το περιμενατε να γινει κατι τετοιο;
Συνεπως, χωρις προθεση να προσβαλλω καποιον θεωρω πως καλα κανουμε οσοι εχουμε καποιες ενστασεις, οταν μαλιστα ολος ο πλανητης αναφερει πως τα Νοχ ειναι υπερβολικα στις πολεις και ακομα και τα ντιζελ με νορμα ευρο6 και συστημα ουριας περνουν στην πραξη κατα πολυ τα ορια ασφαλειας και υγειας για τις πολεις.
Δηλαδη τα πραγματα δειχνουν προς μια συγκεκριμενη κατευθυνση, δεν το βλεπετε;
Αν αυτη η αποσβεση ερθει σε γρηγορο χρονικο διαστημα οπως συμβαινει στα ταξι και στα επαγγελματικα οχηματα, τοτε ναι, οντως κερδιζετε.
Αν ερθει ομως αρκετα αργα τοτε για να κερδισετε πρεπει να κυκλοφορειτε σε βαθος χρονου με ενα πολυ παλιο μοντελο με αμφιβολο το μελλον του λογω της νεας νορμας euro7 που θα βγει χοντρικα σε 3 ετη.Ο χρονος ειναι χρημα και αυτο δεν ειναι μια απλη ατακα. Ειναι αξιωμα της οικονομικης επιστημης. Παντα σε καθε αξιολογηση τα παντα υπολογιζονται βαση του χρονου.
Αρα αρχιζετε οντως να κερδιζετε οταν ενα αυτοκινητο πιασει τα 100 με 120.000 χλμ αναλογως την διαφορα.
Δηλαδη κερδιζετε το πρωτο σας ευρω κερδους απο το καυσιμο, οταν αρχιζει το φιλτρο dpf να θελει πολλους ενεργητικους καθαρισμους, οταν αρχιζουν πολλα εξαρτηματα να θελουν συντηρηση, οταν θα χρηζει αρκετα συχνοτερης αλλαγη λαδιων λογω της ενεργητικης αναγεννησης και γενικως οταν ειναι ενα παλαιο αυτοκινητο.Τι σας κανει να πιστευετε οτι ενα ντιζελ με 200.000 χλμ (διανυθεντα χλμ για να βγαλετε ενα σωστο κερδος), με το φιλτρο μικροσωμματιδιων πλεον να ειναι κοντα στο τελος της ζωης του ή εστω να χρηζει συνεχως αναγεννησεων και με εναν φοβο για την αποδοση στην τρομπα και αντλια του πετρελαιου, την egr, του συστηματος αντμπλου κτλ, πως το κοιτα η αγορα σαν ξερολουκομο, εναντι ενος βενζινοκινητου με 100- 120.000 χλμ;
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Γραφω εδω ως απαντηση στο νημα του 3008 περι ντιζελ.Ρε παιδια, δεν θελει κανεις να χαρει με τη χασουρα σας, μη το βλεπετε ετσι. Συζητηση κανουμε.
Εγω θελω να ρωτησω πως εχετε κερδος απο την πρωτη ημερα οπως αναφερετε στα ποστς σας;
Ξεκινατε με -2000, -3000 ή και περισσοτερα ευρω.
Η αποσβεση ερχεται πιο αργα διοτι και το ντιζελ καιει καυσιμο αλλα και το βενζινης, απλα το ντιζελ κοστιζει και καταναλωνει καπως λιγοτερο κατα την παροδο των διανυθεντων χιλιομετρων.Η συγκριση πρεπει να γινεται με αυτοκινητα με παρομοια ιπποδυναμη, διοτι ειναι αδικη η συγκριση ενος αδυναμου ντιζελ με ενα δυνατο βενζινης, καθως το βενζινης με περισσοτερα αλογα ειναι προγραμματισμενο να χρησιμοποιει περισσοτερο καυσιμο.
Αν ενα ντιζελ καιει 2 λιτρα λιγοτερα απο το βενζινης και η τιμη στο καυσιμο να ειναι 1.33 στο ντιζελ και 1,44 στη βενζινη.
Με 5,5 λιτρα μεσης καταναλωσης το ντιζελ και με 7,5 λιτρα το βενζινης τοτε το πρωτο ευρω ως κερδος ερχεται στα 100.000 χλμ με μια διαφορα των 2000 ευρω στο αρχικο κοστος αγορας. Πως να το κανουμε δηλαδη; Νουμερα ειναι αυτα.
Αν αργεις χρονικα να διανυσεις τα 100.000 χλμ τοτε χανεις ακομα περισσοτερο καθως υπαρχει και το κοστος του χρηματος-πληθωρισμος, ο οποιος δεν ειναι μεν υψηλος αλλα υπαρχει.
Τα ντιζελ αυτοκινητα με νορμα ευρο5 πωλουνταν μεχρι και πριν 3 ετη σε ολη τη γηραια ηπειρο. Σημερα σε χωρες της Ε.Ε συζητηται να απαγορευτει η κινηση τους στα αστικα κεντρα. Αρα, αν δεν κανουν πολλα χιολιομετρα οι ιδιοκτητες τους δεν προλαβαινουν να κανουν αποσβεση σε αυτες τις χωρες.
Πριν 5ετη θα το περιμενατε να γινει κατι τετοιο;
Συνεπως, χωρις προθεση να προσβαλλω καποιον θεωρω πως καλα κανουμε οσοι εχουμε καποιες ενστασεις, οταν μαλιστα ολος ο πλανητης αναφερει πως τα Νοχ ειναι υπερβολικα στις πολεις και ακομα και τα ντιζελ με νορμα ευρο6 και συστημα ουριας περνουν στην πραξη κατα πολυ τα ορια ασφαλειας και υγειας για τις πολεις.
Δηλαδη τα πραγματα δειχνουν προς μια συγκεκριμενη κατευθυνση, δεν το βλεπετε;
Αν αυτη η αποσβεση ερθει σε γρηγορο χρονικο διαστημα οπως συμβαινει στα ταξι και στα επαγγελματικα οχηματα, τοτε ναι, οντως κερδιζετε.
Αν ερθει ομως αρκετα αργα τοτε για να κερδισετε πρεπει να κυκλοφορειτε σε βαθος χρονου με ενα πολυ παλιο μοντελο με αμφιβολο το μελλον του λογω της νεας νορμας euro7 που θα βγει χοντρικα σε 3 ετη.Ο χρονος ειναι χρημα και αυτο δεν ειναι μια απλη ατακα. Ειναι αξιωμα της οικονομικης επιστημης. Παντα σε καθε αξιολογηση τα παντα υπολογιζονται βαση του χρονου.
Αρα αρχιζετε οντως να κερδιζετε οταν ενα αυτοκινητο πιασει τα 100 με 120.000 χλμ αναλογως την διαφορα.
Δηλαδη κερδιζετε το πρωτο σας ευρω κερδους απο το καυσιμο, οταν αρχιζει το φιλτρο dpf να θελει πολλους ενεργητικους καθαρισμους, οταν αρχιζουν πολλα εξαρτηματα να θελουν συντηρηση, οταν θα χρηζει αρκετα συχνοτερης αλλαγη λαδιων λογω της ενεργητικης αναγεννησης και γενικως οταν ειναι ενα παλαιο αυτοκινητο.Τι σας κανει να πιστευετε οτι ενα ντιζελ με 200.000 χλμ (διανυθεντα χλμ για να βγαλετε ενα σωστο κερδος), με το φιλτρο μικροσωμματιδιων πλεον να ειναι κοντα στο τελος της ζωης του ή εστω να χρηζει συνεχως αναγεννησεων και με εναν φοβο για την αποδοση στην τρομπα και αντλια του πετρελαιου, την egr, του συστηματος αντμπλου κτλ, πως το κοιτα η αγορα σαν ξερολουκομο, εναντι ενος βενζινοκινητου με 100- 120.000 χλμ;
Με τις τιμες που παρεθεσες και με 2000 επιπλεον κοστος αγορας η αποσβεση γινεται στα 57388 χλμ...
Στα 100.000 θα εχεις βγαλει 1485.
Πολλα η λιγα δε ξερω και αν αξιζει το diesel αλλα τα νουμερα ειναι αυτα.
Υγ εχω κανει καμμια 2000 χλμ σε γερμανια αυστρια αυτες τις μερες,και στη χωρα δλδ που εχουν υποτιθεται απαγορεψει το diesel συμφωνα με αυτα π διαβαζουμε σε κατι site,και τα βενζινοκινητα τα ψαχνεις με το κυαλι..Και μιλαω και για ολοκαινουργια αμαξια οτι τα παιρνουν ακομη diesel..Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επίσης ένα μέρος της αρχικής διαφοράς τιμής το παίρνεις πίσω στην πώληση ως μεταχειρισμένου. Τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα. Μπείτε στο car.gr και δείτε μέση τιμή πώλησης πχ για Tiguan diesel και βενζίνη ή για Qashqai. Αυτό δε βλέπω να το αναφέρει κανένας.
-
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Γραφω εδω ως απαντηση στο νημα του 3008 περι ντιζελ.
Ρε παιδια, δεν θελει κανεις να χαρει με τη χασουρα σας, μη το βλεπετε ετσι. Συζητηση κανουμε.
Εγω θελω να ρωτησω πως εχετε κερδος απο την πρωτη ημερα οπως αναφερετε στα ποστς σας;
Ξεκινατε με -2000, -3000 ή και περισσοτερα ευρω.
Η αποσβεση ερχεται πιο αργα διοτι και το ντιζελ καιει καυσιμο αλλα και το βενζινης, απλα το ντιζελ κοστιζει και καταναλωνει καπως λιγοτερο κατα την παροδο των διανυθεντων χιλιομετρων.Η συγκριση πρεπει να γινεται με αυτοκινητα με παρομοια ιπποδυναμη, διοτι ειναι αδικη η συγκριση ενος αδυναμου ντιζελ με ενα δυνατο βενζινης, καθως το βενζινης με περισσοτερα αλογα ειναι προγραμματισμενο να χρησιμοποιει περισσοτερο καυσιμο.
Αν ενα ντιζελ καιει 2 λιτρα λιγοτερα απο το βενζινης και η τιμη στο καυσιμο να ειναι 1.33 στο ντιζελ και 1,44 στη βενζινη.
Με 5,5 λιτρα μεσης καταναλωσης το ντιζελ και με 7,5 λιτρα το βενζινης τοτε το πρωτο ευρω ως κερδος ερχεται στα 100.000 χλμ με μια διαφορα των 2000 ευρω στο αρχικο κοστος αγορας. Πως να το κανουμε δηλαδη; Νουμερα ειναι αυτα.
Αν αργεις χρονικα να διανυσεις τα 100.000 χλμ τοτε χανεις ακομα περισσοτερο καθως υπαρχει και το κοστος του χρηματος-πληθωρισμος, ο οποιος δεν ειναι μεν υψηλος αλλα υπαρχει.
Τα ντιζελ αυτοκινητα με νορμα ευρο5 πωλουνταν μεχρι και πριν 3 ετη σε ολη τη γηραια ηπειρο. Σημερα σε χωρες της Ε.Ε συζητηται να απαγορευτει η κινηση τους στα αστικα κεντρα. Αρα, αν δεν κανουν πολλα χιολιομετρα οι ιδιοκτητες τους δεν προλαβαινουν να κανουν αποσβεση σε αυτες τις χωρες.
Πριν 5ετη θα το περιμενατε να γινει κατι τετοιο;
Συνεπως, χωρις προθεση να προσβαλλω καποιον θεωρω πως καλα κανουμε οσοι εχουμε καποιες ενστασεις, οταν μαλιστα ολος ο πλανητης αναφερει πως τα Νοχ ειναι υπερβολικα στις πολεις και ακομα και τα ντιζελ με νορμα ευρο6 και συστημα ουριας περνουν στην πραξη κατα πολυ τα ορια ασφαλειας και υγειας για τις πολεις.
Δηλαδη τα πραγματα δειχνουν προς μια συγκεκριμενη κατευθυνση, δεν το βλεπετε;
Αν αυτη η αποσβεση ερθει σε γρηγορο χρονικο διαστημα οπως συμβαινει στα ταξι και στα επαγγελματικα οχηματα, τοτε ναι, οντως κερδιζετε.
Αν ερθει ομως αρκετα αργα τοτε για να κερδισετε πρεπει να κυκλοφορειτε σε βαθος χρονου με ενα πολυ παλιο μοντελο με αμφιβολο το μελλον του λογω της νεας νορμας euro7 που θα βγει χοντρικα σε 3 ετη.Ο χρονος ειναι χρημα και αυτο δεν ειναι μια απλη ατακα. Ειναι αξιωμα της οικονομικης επιστημης. Παντα σε καθε αξιολογηση τα παντα υπολογιζονται βαση του χρονου.
Αρα αρχιζετε οντως να κερδιζετε οταν ενα αυτοκινητο πιασει τα 100 με 120.000 χλμ αναλογως την διαφορα.
Δηλαδη κερδιζετε το πρωτο σας ευρω κερδους απο το καυσιμο, οταν αρχιζει το φιλτρο dpf να θελει πολλους ενεργητικους καθαρισμους, οταν αρχιζουν πολλα εξαρτηματα να θελουν συντηρηση, οταν θα χρηζει αρκετα συχνοτερης αλλαγη λαδιων λογω της ενεργητικης αναγεννησης και γενικως οταν ειναι ενα παλαιο αυτοκινητο.Τι σας κανει να πιστευετε οτι ενα ντιζελ με 200.000 χλμ (διανυθεντα χλμ για να βγαλετε ενα σωστο κερδος), με το φιλτρο μικροσωμματιδιων πλεον να ειναι κοντα στο τελος της ζωης του ή εστω να χρηζει συνεχως αναγεννησεων και με εναν φοβο για την αποδοση στην τρομπα και αντλια του πετρελαιου, την egr, του συστηματος αντμπλου κτλ, πως το κοιτα η αγορα σαν ξερολουκομο, εναντι ενος βενζινοκινητου με 100- 120.000 χλμ;
Με τις τιμες που παρεθεσες και με 2000 επιπλεον κοστος αγορας η αποσβεση γινεται στα 57388 χλμ...
Στα 100.000 θα εχεις βγαλει 1485.
Πολλα η λιγα δε ξερω και αν αξιζει το diesel αλλα τα νουμερα ειναι αυτα.
Υγ εχω κανει καμμια 2000 χλμ σε γερμανια αυστρια αυτες τις μερες,και στη χωρα δλδ που εχουν υποτιθεται απαγορεψει το diesel συμφωνα με αυτα π διαβαζουμε σε κατι site,και τα βενζινοκινητα τα ψαχνεις με το κυαλι..Και μιλαω και για ολοκαινουργια αμαξια οτι τα παιρνουν ακομη diesel..Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συγνώμη αλλά εγω ήμουν Στουτγκάρδη τις γιορτές και η αύξηση των βενζινοκίνητων ήταν εμφανέστατη.Ακόμα και στα SUV. Tα περισσότερα Τiguan που είδα πχ ήταν 2,0 TSI Ακόμα και οι τιμές των μεταχειρισμένων diesel έχουν πέσει και έχουν αρχίσει να τα εξάγουν ανατ.Ευρώπη. Και επειδή ο φίλος που μου φιλοξενούσε εργάζεται σε υψηλή θέση στην MB μου επιβεβαίωσε ότι η στροφή στη βενζίνη είναι δεδομένη γιατί η πίεση από τις περιβαλλοντικές οργανώσεις είναι πλέον πολύ έντονη και σε κάποιες γερμανικές πόλεις πάνε για πλήρη απαγόρευση των diesel ακόμα και των euro6.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Γραφω εδω ως απαντηση στο νημα του 3008 περι ντιζελ.
Ρε παιδια, δεν θελει κανεις να χαρει με τη χασουρα σας, μη το βλεπετε ετσι. Συζητηση κανουμε.
Εγω θελω να ρωτησω πως εχετε κερδος απο την πρωτη ημερα οπως αναφερετε στα ποστς σας;
Ξεκινατε με -2000, -3000 ή και περισσοτερα ευρω.
Η αποσβεση ερχεται πιο αργα διοτι και το ντιζελ καιει καυσιμο αλλα και το βενζινης, απλα το ντιζελ κοστιζει και καταναλωνει καπως λιγοτερο κατα την παροδο των διανυθεντων χιλιομετρων.Η συγκριση πρεπει να γινεται με αυτοκινητα με παρομοια ιπποδυναμη, διοτι ειναι αδικη η συγκριση ενος αδυναμου ντιζελ με ενα δυνατο βενζινης, καθως το βενζινης με περισσοτερα αλογα ειναι προγραμματισμενο να χρησιμοποιει περισσοτερο καυσιμο.
Αν ενα ντιζελ καιει 2 λιτρα λιγοτερα απο το βενζινης και η τιμη στο καυσιμο να ειναι 1.33 στο ντιζελ και 1,44 στη βενζινη.
Με 5,5 λιτρα μεσης καταναλωσης το ντιζελ και με 7,5 λιτρα το βενζινης τοτε το πρωτο ευρω ως κερδος ερχεται στα 100.000 χλμ με μια διαφορα των 2000 ευρω στο αρχικο κοστος αγορας. Πως να το κανουμε δηλαδη; Νουμερα ειναι αυτα.
Αν αργεις χρονικα να διανυσεις τα 100.000 χλμ τοτε χανεις ακομα περισσοτερο καθως υπαρχει και το κοστος του χρηματος-πληθωρισμος, ο οποιος δεν ειναι μεν υψηλος αλλα υπαρχει.
Τα ντιζελ αυτοκινητα με νορμα ευρο5 πωλουνταν μεχρι και πριν 3 ετη σε ολη τη γηραια ηπειρο. Σημερα σε χωρες της Ε.Ε συζητηται να απαγορευτει η κινηση τους στα αστικα κεντρα. Αρα, αν δεν κανουν πολλα χιολιομετρα οι ιδιοκτητες τους δεν προλαβαινουν να κανουν αποσβεση σε αυτες τις χωρες.
Πριν 5ετη θα το περιμενατε να γινει κατι τετοιο;
Συνεπως, χωρις προθεση να προσβαλλω καποιον θεωρω πως καλα κανουμε οσοι εχουμε καποιες ενστασεις, οταν μαλιστα ολος ο πλανητης αναφερει πως τα Νοχ ειναι υπερβολικα στις πολεις και ακομα και τα ντιζελ με νορμα ευρο6 και συστημα ουριας περνουν στην πραξη κατα πολυ τα ορια ασφαλειας και υγειας για τις πολεις.
Δηλαδη τα πραγματα δειχνουν προς μια συγκεκριμενη κατευθυνση, δεν το βλεπετε;
Αν αυτη η αποσβεση ερθει σε γρηγορο χρονικο διαστημα οπως συμβαινει στα ταξι και στα επαγγελματικα οχηματα, τοτε ναι, οντως κερδιζετε.
Αν ερθει ομως αρκετα αργα τοτε για να κερδισετε πρεπει να κυκλοφορειτε σε βαθος χρονου με ενα πολυ παλιο μοντελο με αμφιβολο το μελλον του λογω της νεας νορμας euro7 που θα βγει χοντρικα σε 3 ετη.Ο χρονος ειναι χρημα και αυτο δεν ειναι μια απλη ατακα. Ειναι αξιωμα της οικονομικης επιστημης. Παντα σε καθε αξιολογηση τα παντα υπολογιζονται βαση του χρονου.
Αρα αρχιζετε οντως να κερδιζετε οταν ενα αυτοκινητο πιασει τα 100 με 120.000 χλμ αναλογως την διαφορα.
Δηλαδη κερδιζετε το πρωτο σας ευρω κερδους απο το καυσιμο, οταν αρχιζει το φιλτρο dpf να θελει πολλους ενεργητικους καθαρισμους, οταν αρχιζουν πολλα εξαρτηματα να θελουν συντηρηση, οταν θα χρηζει αρκετα συχνοτερης αλλαγη λαδιων λογω της ενεργητικης αναγεννησης και γενικως οταν ειναι ενα παλαιο αυτοκινητο.Τι σας κανει να πιστευετε οτι ενα ντιζελ με 200.000 χλμ (διανυθεντα χλμ για να βγαλετε ενα σωστο κερδος), με το φιλτρο μικροσωμματιδιων πλεον να ειναι κοντα στο τελος της ζωης του ή εστω να χρηζει συνεχως αναγεννησεων και με εναν φοβο για την αποδοση στην τρομπα και αντλια του πετρελαιου, την egr, του συστηματος αντμπλου κτλ, πως το κοιτα η αγορα σαν ξερολουκομο, εναντι ενος βενζινοκινητου με 100- 120.000 χλμ;
Με τις τιμες που παρεθεσες και με 2000 επιπλεον κοστος αγορας η αποσβεση γινεται στα 57388 χλμ...
Στα 100.000 θα εχεις βγαλει 1485.
Πολλα η λιγα δε ξερω και αν αξιζει το diesel αλλα τα νουμερα ειναι αυτα.
Υγ εχω κανει καμμια 2000 χλμ σε γερμανια αυστρια αυτες τις μερες,και στη χωρα δλδ που εχουν υποτιθεται απαγορεψει το diesel συμφωνα με αυτα π διαβαζουμε σε κατι site,και τα βενζινοκινητα τα ψαχνεις με το κυαλι..Και μιλαω και για ολοκαινουργια αμαξια οτι τα παιρνουν ακομη diesel..Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συγνώμη αλλά εγω ήμουν Στουτγκάρδη τις γιορτές και η αύξηση των βενζινοκίνητων ήταν εμφανέστατη.Ακόμα και στα SUV. Tα περισσότερα Τiguan που είδα πχ ήταν 2,0 TSI Ακόμα και οι τιμές των μεταχειρισμένων diesel έχουν πέσει και έχουν αρχίσει να τα εξάγουν ανατ.Ευρώπη. Και επειδή ο φίλος που μου φιλοξενούσε εργάζεται σε υψηλή θέση στην MB μου επιβεβαίωσε ότι η στροφή στη βενζίνη είναι δεδομένη γιατί η πίεση από τις περιβαλλοντικές οργανώσεις είναι πλέον πολύ έντονη και σε κάποιες γερμανικές πόλεις πάνε για πλήρη απαγόρευση των diesel ακόμα και των euro6.
Συμφωνω τα βενζινοκινητα τα περισσοτερα π ειδα ηταν διλιτρα tiguan.
Αλλα σε ποσοστο συνολικων νεων αυτοκινητων ηταν πολυ λιγα...Και το λεω αυτα μετα απο 2 χιλ χλμ.
Στροφη μπορει να υπαρξει αλλα οταν στο κεντρο της φρανκφουρτης σε ολοκληρο δρομο βρισκεις 2 η 3 βενζινοκινητα θεωρω οτι δεν αρχισε ακομη..(αν αρχισει ποτε βεβαια).
Και οταν αρχισει πιστευω θα παμε προς ηλεκτρικα και οχι πισω στα βενζινης..Η τουλαχιστον σε καποια υβριδικα.
Αρκετα τεσλα παντως ειδα..Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εδώ (Βιεννη) και λίγο καιρό, πλέον βλέπω η τιμή λίτρου βενΖίνης είναι φθηνότερη από πετρέλαιο
-
@ giannis
Ναι τα 2000 ευρω ειναι λαθος 3500 ευρω εχουν διαφορα ενα ντιζελ με βενζινη και αυτο ειχα υπολογισει. Αναλογα τα εξοδα βγιανει κοντα 100,000 χλμ το πρωτο κερδος.Ρε συ μην κανεις παραθεση στην παραθεση, γεμισε μια σελιδα γραψε απλα το ονομα που απευθυνεσε και απαντησε
Ειδα ντοκυματερ για τα ντιζελ αυτοκινητα.
Παραγουν εως και πανω απο 60 με 80 φορες τα ορια για τα Νοχ.
Τα Νοχ αντιδουν με το οξυγονο και την ζεστη της ηλιοφανειας και δημιουργει ενα ακρως τοξικο αεριο για την υγεια το οποιο προκαλει καρκινους κτλ.
Στο ντοκυματερ ελεγε πως το Νοχ προκαλει περισσοτερους θανατους καθε ετος στην ευρωπη απο οτι τα αυτοκινητιστικα ατυχηματα.Ειναι σοκαριατικο, ελεγε πως στην ευρωπη υπαρχει νορμα που επιτρεπει ακομα και στα ευρο 6 μια τεραστια διαφορα απο τα ορια υγειας προκειμενου να προατετευθουν τα μηχανικα μερη και οι καταλυτες.
Αρα γινεται κατανοητο πως με τα σημερινα υλικα και την σημερινη τεχνολογια δεν μπορουν να υπαρξουν καθαρα ντιζελ και ακρως αξιοπιστοι κινητηρες ταυτοχρονα.Υποψιν οτι και τα βενζινοκινητα με αμεσο ψεκασμο και τουρμπο παραγουν και αυτα μεγαλη ποσοτητα Νοχ και μικροσωμματιδια.
Τα εμμεσου ψεκασμου ειναι οντως πολυ πιο καθαρα και δεν παραγουν πολλα Νοχ και μικροαωμματιδια.
Αρε μπαλενακι με ατμοαφαιρικο εμμεσου ψεκασμου και ημιβρυδικο συστημα και το ελαφρυ αμαξωμα σου, σε κοροιδευουν αλλα εισαι πολυ μπροστα.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Ειναι σοκαριατικο, ελεγε πως στην ευρωπη υπαρχει νορμα που επιτρεπει ακομα και στα ευρο 6 μια τεραστια διαφορα απο τα ορια υγειας προκειμενου να προατετευθουν τα μηχανικα μερη και οι καταλυτες.
Αρα γινεται κατανοητο πως με τα σημερινα υλικα και τεχνολογια δεν μπορουν να υπαρξουν καθαρα ντιζελ.
Συνεπως τα ντιζελ μολυνουν τις πολειςσε υπερβολικα μεγαλο βαθμο.Γνωστό (και έχει συζητηθεί και σε αυτό το Φόρουμ πολλές φορές) χρόνια τώρα, δεν είναι κάτι καινούργιο.
-
Εγω πιστευα πως με το ευρο 6 λυθηκε ως ενα σημειο το προβλημα. Αλλα τελικα τιποτα δεν λυθηκε, ανετα βλεπω στο κοντινο μελλον να κοψουν και τα ευρο 6 μολις βγει το ευρο 7.
Τιποτα δεν κανει το ευρο 6 στην πραγματιμοτητα διοτι ειναι προγραμματισμενα να παραγουν πολλα νοχ προκειμενου να μην καταστρεφονται οι καταλυτες τους πολυ νωρις και να ανεβαινει το κοστος συντητρησης τους.
-
Ποια είναι τα όρια υγείας;
Ποια είναι η νόρμα, το conformity factor; -
Αυτό σας λέω .Οι μετρήσεις είναι αμείλικτες.
Εδώ στη Γερμανία έπεσε στο τραπέζι να καταργηθούν τα πρωτοχρονιάτικα πυροτεχνήματα λόγω σωματιδίων...Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Μπέρ ιν μάιντ, ότι πίσω από όλα αυτά υπάρχει μια μπίζνα που τα υποστηρίζει. Π.χ. μπορεί να έχουν βγει τίποτα οικολογικά πυροτεχνήματα, και οι γερμαναράδες να ψάχνουν την φόρμουλα και τη νομοθεσία που θα τα βάλει στην αγορά.Μπορεί και όχι, στο τέλος μαθαίνεις όλο το στρόρυ.
Να θυμίσω κάτι: όταν πριν μερικά χρονάκια έψαχνες στο διαδίκτυο να βρεις πληροφορίες για τα αιωρούμενα μικροσωματίδια του πετρελαίου, και το πόσο κακό κάνουν, οι μόνες μελέτες που εύρισκες ήτο αμερικάνικες.
Και, φυσικά, οι αμερικάνοι ήταν αυτοί που ξεμπρόστιασαν τους Βαγκέουλες και πυροδότησαν το ντίζελγκέιτ.
Τώρα το χαρτί έχει αλλάξει, και ίσως ο πιο επικίνδυνος ρυπαντής σε ορισμένους κρίσιμους ρύπους δείχνει να είναι τα ...βενζινοκίνητα άμεσου ψεκασμού.Κάποτε θα τα μάθουμε όλα και γι΄αυτά.
Αυτή τη στιγμή η ανθρωπότητα όλη μένει σιωπηρά αδρανής στο ερώτημα: η μαζική κατασκευή μπαταριών για υβρίδια και ηλεκτρικά πόση και τι ακριβώς ζημιά προκαλεί στο περιβάλλον και στον άνθρωπο?
Θα μάθουμε σε μερικά χρόνια, όταν θα είναι έτοιμη η επόμενη τεχνολογία που θα τις αντικαταστήσει, ή έστω βελτιώσει. . Μέχρι τότε θα τους τα ακουμπήσουμε χονδρά. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Αυτό σας λέω .Οι μετρήσεις είναι αμείλικτες.
Εδώ στη Γερμανία έπεσε στο τραπέζι να καταργηθούν τα πρωτοχρονιάτικα πυροτεχνήματα λόγω σωματιδίων...Τα κάρβουνα για ψήσιμο πως και δεν τα έχουν απαγορεύσει ακόμα; Τα τζάκια; Το κάπνισμα γενικά;
Τις απογειώσεις/προσγειώσεις αεροπλάνων; -
Τα τζάκια με ξύλα και τα κάρβουνα στις πόλεις απαγορεύονται ήδη νομίζω.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... L_STU(2016)587331_EN.pdf&ved=2ahUKEwjghfmrg7TgAhUDtYsKHZRZDx4QFjABegQIBRAB&usg=AOvVaw2c6Sm3hm_M5b7A85JAYUjH
Σελιδα 59 δειτε τι λεει, πολυ απλα η φαου βε αλλα και οι αλλοι κατασκευαστες δεν παρανομησαν στην γηραια ηπειρο, ακολουθουν πιστα την νομοθεσια.
Εγω θα το δω μια φορα και απο την αλλη πλευρα, περα απο την υπαιτιοτητα των εταιριων ή οχι.
Οι καταναλωτες ομως που τρελαινονται να ταξιδευουν με 160 χλμ/ωρα και 6 λιτρα καταναλωση (ενω με ενα αντιστοιχο βενζινης με 6 λιτρα πας με 130 χλμ/ωρα, φλωρικα δλδ) και πηγαινουν με το σουβ τα παιδια στο σχολειο, δεν κοιτουν καθολου για τις πολεις τα μικρα και φθηνα βενζινοκινητα. Ειναι μπασκλας, η προσωπικοτητα τους ειναι κατι το ανωτερο και πρεπει να οδηγουν μεγαλα ντιζελ. Ναρκισσισμος στο φουλ, ιδιαιτερα παρατηρω απο γυναικες το φαινομενο αυτο. Το οτι το παιδι τους στην ωρα της γυμναστικη που ανοιγουν τα πνευμονια του ρουφαει τοξικα καυσαερια, δεν πειραζει. Αρκει να εχουμε σουβ μεσα στην πολη με ντιζελ διοτι δεν εχουμε δα και πολλα για βενζινη.
@δστου Η μολυνση των νοχ ειναι τοπικου επιπεδου, μπαινει στα πνευμονια ακομα και αν καθεσε σπιτι σου και ανοιξεις τα παραθυρα σου. Επισης μεταφερεται αργα και σε τοπικο επιπεδο. Δηλαδη ακομα και αν μενεις σε περιοχη χωρις αυτοκινητα παλι αναπνεεις τοξικα αερια ακομα και αν εχεις δεντρα γυρω σου.
-
Ενταξει ειναι πολλα τα συμφεροντα. Τα εργοστασια λιγα βγαζουν πχ;
Αλλα εγω συμφωνω οτι ειναι τρομερα βλαβερο, να το απαγορεψουν αμεσα κ ας ειναι κ το δικο μου. Τα εχουμε ρημαξει ολα πια. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μπέρ ιν μάιντ, ότι πίσω από όλα αυτά υπάρχει μια μπίζνα που τα υποστηρίζει. Π.χ. μπορεί να έχουν βγει τίποτα οικολογικά πυροτεχνήματα, και οι γερμαναράδες να ψάχνουν την φόρμουλα και τη νομοθεσία που θα τα βάλει στην αγορά.Μπορεί και όχι, στο τέλος μαθαίνεις όλο το στρόρυ.
Να θυμίσω κάτι: όταν πριν μερικά χρονάκια έψαχνες στο διαδίκτυο να βρεις πληροφορίες για τα αιωρούμενα μικροσωματίδια του πετρελαίου, και το πόσο κακό κάνουν, οι μόνες μελέτες που εύρισκες ήτο αμερικάνικες.
Και, φυσικά, οι αμερικάνοι ήταν αυτοί που ξεμπρόστιασαν τους Βαγκέουλες και πυροδότησαν το ντίζελγκέιτ.
Τώρα το χαρτί έχει αλλάξει, και ίσως ο πιο επικίνδυνος ρυπαντής σε ορισμένους κρίσιμους ρύπους δείχνει να είναι τα ...βενζινοκίνητα άμεσου ψεκασμού.Κάποτε θα τα μάθουμε όλα και γι΄αυτά.
Αυτή τη στιγμή η ανθρωπότητα όλη μένει σιωπηρά αδρανής στο ερώτημα: η μαζική κατασκευή μπαταριών για υβρίδια και ηλεκτρικά πόση και τι ακριβώς ζημιά προκαλεί στο περιβάλλον και στον άνθρωπο?
Θα μάθουμε σε μερικά χρόνια, όταν θα είναι έτοιμη η επόμενη τεχνολογία που θα τις αντικαταστήσει, ή έστω βελτιώσει. . Μέχρι τότε θα τους τα ακουμπήσουμε χονδρά.Συμφωνώ. Ένα άλλο σενάριο που ακούγεται βέβαια είναι οτι οι περιβαλλοντικές οργανώσεις που προσφεύγουν στα δικαστήρια σπρώχνονται απο το γνωστό γκρουπ,μετά απο τη γνωστή ιστορία.
Βενζίνη ή diesel