Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Pulsar
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan Pulsar
    • 1
    • 2
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 66 / 70
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    1397
    21329
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • U
      ursus last edited by

      Ε το ένα το είχε διαθέσιμο κι ήθελε να το σπρώξει.

      Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimsabas last edited by

        Υπάρχει κι άλλη περίπτωση. Το ένα είναι ακριβότερο κατά 30% αλλά μόνο 10% καλύτερο. Ποιο είναι πιο συμφέρουσα αγορά; Εγώ θα διάλεγα το ακριβότερο γιατί εκεί μέσα βάζω ό,τι πιο πολύτιμο έχω και γιατί θεωρώ το λάστιχο υψίστης σημασίας. Όμως καταλαβαίνω κι όσους θα πήγαιναν στο φθηνότερο.

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          speechless last edited by

          Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, κι εγω για τα Continental λεω να παω μιας και το όχημα χρησιμοποιείται κατα 95% απο την γυναίκα και τα παιδιά, συνεπώς η ασφάλεια είναι πάνω απ' ολα.
          Αν μπορείτε να μου προτείνετε και κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο απο την εμπειρία σας θα με βοηθούσατε ιδιαίτερα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            andreasg last edited by

            Θα προτεινω Goodyear Efficientgrip Performance. Το εχω βαλει σε 2 αυτοκινητα μου με αριστες εντυπωσεις! Ανετο,αθορυβο με παρα πολυ καλο κρατημα σε στεγνο και βρεγμενο. Βαθμολογια B στην καταναλωση καυσιμου,Α στο βρεγμενο και 68 db θορυβο. Μονο μειονεκτημα (για καποιους) οτι εχει πολυ μαλακο πλαινο και στο πολυ ζορισμα σε στροφες 'μαγουλιαζει'. Με λιγο παραπανω πιεση αερα ομως στρωνει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harisma23 last edited by

              Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
              Υπάρχει κι άλλη περίπτωση. Το ένα είναι ακριβότερο κατά 30% αλλά μόνο 10% καλύτερο. Ποιο είναι πιο συμφέρουσα αγορά;

              Ναι, αλλά ο λαστιχάς δεν είπε αυτό. Δεν έθεσε δηλαδή θέμα vfm (που για μένα ούτε αυτό ισχύει) αλλά 'ορκίστηκε' ότι είναι ακριβώς ίδια!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                speechless last edited by

                Ηταν σχεδόν απόλυτος ως προς τα Matador, οτι βγαίνουν απο το ίδιο εργοστάσιο και απλά πληρώνω παραπάνω για την μάρκα στα Continental. Τελοσπάντων, εχω αποφασίσει για τα Continental οπότε δεν έχει να κάνει...

                Ο χρήστης andreasg έγραψε:
                Θα προτεινω Goodyear Efficientgrip Performance. Το εχω βαλει σε 2 αυτοκινητα μου με αριστες εντυπωσεις! Ανετο,αθορυβο με παρα πολυ καλο κρατημα σε στεγνο και βρεγμενο. Βαθμολογια B στην καταναλωση καυσιμου,Α στο βρεγμενο και 68 db θορυβο. Μονο μειονεκτημα (για καποιους) οτι εχει πολυ μαλακο πλαινο και στο πολυ ζορισμα σε στροφες 'μαγουλιαζει'. Με λιγο παραπανω πιεση αερα ομως στρωνει.

                Ευχαριστώ για την πρόταση, θα ήθελα κάτι σε Continental μιας και ο λαστιχάς αυτά δουλεύει και δεν γίνεται να παω αλλού (οικογενειακός φίλος). Πληροφοριακά αυτή την στιγμή το αμάξι φοράει Continental EcoContact 5 σε 195/60/16 τα οποία είναι αυτά που ήρθαν μαζί με το αμάξι και γενικά μπορώ να πω οτι δεν είχαμε κάποιο θέμα αν και δεν εχω μέτρο σύγκρισης με άλλα λάστιχα στο ίδιο αυτοκίνητο. Φυσικά κοιτάω πλέον για 205/55/16 όπως είπα πριν λόγω κόστους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  giorgis last edited by

                  Premium Contact, ανώτερο από Eco.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    accentwizard last edited by

                    Ο χρήστης andreasg έγραψε:
                    Θα προτεινω Goodyear Efficientgrip Performance. Το εχω βαλει σε 2 αυτοκινητα μου με αριστες εντυπωσεις! Ανετο,αθορυβο με παρα πολυ καλο κρατημα σε στεγνο και βρεγμενο. Βαθμολογια B στην καταναλωση καυσιμου,Α στο βρεγμενο και 68 db θορυβο. Μονο μειονεκτημα (για καποιους) οτι εχει πολυ μαλακο πλαινο και στο πολυ ζορισμα σε στροφες 'μαγουλιαζει'. Με λιγο παραπανω πιεση αερα ομως στρωνει.

                    Θα συμφωνησω.Ειχα και τα δυο σε αυτην ακριβως την διασταση,και το Goodyear ηταν καλυτερο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      giannis85 last edited by

                      Έχω ψάξει στο ίντερνετ γενικά για λάστιχα και κατέληξα στα εξής χωρίς προσωπική εμπειρία λόγο του ότι έχω ακόμα τα εργοστασιακά :

                      • Continental Conti PremiumContact 5,
                      • Goodyear EffecientGrip Performance
                      • Pirelli Cinturato P1 Verde,
                      • Bridgestone Turanza T001

                      Λόγο τιμής 205/55/16 διάσταση

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Το Bridgestone βγαίνει πλέον στο νεώτερο τύπο Τ005, το οποίο είναι εξαιρετικό.

                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mpampis42 last edited by

                          Καλημέρα, έχω το pulsar dci αγορασμένο καινούργιο τον περασμένο Σεπτέμβριο. Το αυτοκίνητο έχει 8000χλμ και πριν περίπου ένα μήνα άλλαξα μπαταρία λόγω start&stop. Αντιπροσωπεία έλεγχος και άμεση αλλαγή. Επίσης στα 7400χλμ περίπου μου άναψε η ένδειξη για χαμηλή στάθμη λαδιού, συμπλήρωσα 100ml.Αναφεροντας το πρόβλημα στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό μέχρι την πρώτη αλλαγή λαδιων. Ισχύει κάτι τέτοιο; Υπάρχουν και άλλοι κάτοχοι που είχαν το ίδιο πρόβλημα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexadrinos last edited by

                            Πράγματι υπάρχουν αρκετές αναφορές για κάψιμο λαδιού και άναμμα ένδειξης στα πρώτα χλμ για τον κινητηρα Κ9Κ.Μετά την πρώτη αλλαγή συνήθως στρώνει.Δεν θεωρείται πρόβλημα.

                            Φιλικά Άγγελος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • sarantism
                              sarantism last edited by

                              Ο χρήστης mpampis42 έγραψε:
                              Καλημέρα, έχω το pulsar dci αγορασμένο καινούργιο τον περασμένο Σεπτέμβριο. Το αυτοκίνητο έχει 8000χλμ και πριν περίπου ένα μήνα άλλαξα μπαταρία λόγω start&stop. Αντιπροσωπεία έλεγχος και άμεση αλλαγή. Επίσης στα 7400χλμ περίπου μου άναψε η ένδειξη για χαμηλή στάθμη λαδιού, συμπλήρωσα 100ml.Αναφεροντας το πρόβλημα στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό μέχρι την πρώτη αλλαγή λαδιων. Ισχύει κάτι τέτοιο; Υπάρχουν και άλλοι κάτοχοι που είχαν το ίδιο πρόβλημα;

                              Χαμηλή στάθμη λαδιού επειδή χρειαζόταν 100ml; Μου κάνει εντύπωση....

                              Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • panos-pure-clio
                                panos-pure-clio last edited by

                                μήπως είχες το αυτοκίνητο σε κλίση και σου άναψε η ένδειξη, γιατί για 100ml, έχω την εντύπωση ότι δεν ανάβει ένδειξη χαμηλής στάθμης! Επίσης το λέω με απόλυτη βεβαιότητα σαν πρώην κάτοχος Ρενό με κινητηρα Κ9Κ ότι το συγκεκριμένο μοτέρ είναι πράγματι αλεξίσφαιρο δεν καίει λάδια και φυσικά όταν αναφέρομαι σε 'κάψιμο' δεν εννοώ τα 100ml

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  axel12p last edited by

                                  Προφανώς ο κινητήρας δεν έκαψε 100ml αλλά παραπάνω. Απλά προσθέτοντας ο φίλος 100ml πέρασε το όριο που ανάβει η ένδειξη στάθμης λαδιού. Αμφιβάλλω αν με 100ml ο δείκτης είναι στην μέση μεταξύ min και max.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mpampis42 last edited by

                                    Θα συμφωνήσω με τον τελευταίο φίλο, ακριβώς αυτό έγινε. Με τα 100ml που συμπλήρωσα ο δείκτης λαδιού έφτασε εκεί που ήταν στην αρχή. Όταν πήρα το αυτοκίνητο τσέκαρα λάδια και ήταν οκ, μετά από 1 μήνα τα ξαναείδα και δεν ήταν στο μαξ αλλά λίγο πάνω από την μέση.Μεχρι τον Δεκέμβριο το έλεγχα συστηματικά και η στάθμη ήταν σταθερή στο ίδιο σημείο. Μετά από ένα ταξίδι 1600χλμ με μέσο όρο κατανάλωσης 4,5-5,5 λίτρα σε όλες τις διαδρομές βουνό εθνική επαρχιακό και πόλεις,( κοινώς το αυτοκίνητο δεν καίει τίποτα) και ταχύτητες 130 μεχρι 160...Μετα την επιστροφή άναψε η ένδειξη!!! Σας ευχαριστώ παντως για τις πληροφορίες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      giannis85 last edited by

                                      Καλησπέρα. Τι έχετε να πείτε για κάποια αναβάθμιση του κινητήρα του dci? Διάβασα ένα άρθρο για chip που αυξάνει την ιπποδύναμη και την ροπή του κινητήρα και υπόσχεται μείωση της κατανάλωσης καυσίμου με τιμές από 160 ευρώ νομίζω. Έχετε ψαχτεί γενικά;
                                      Το σαιτ που το είδα https://www.ecu-center.gr/βελτιωση-αυτοκινητου/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mpampis42 last edited by

                                        Καλημέρα,τζάμπα λεφτά νομίζω ότι είναι. Ο dci δεν καίει έτσι και αλλιώς αλλά να δώσεις χρήματα για να πετύχεις μείωση κατανάλωσης κοντά στο λίτρο δεν αξίζει!! Μπορείς να το πετύχεις και με απειραχτο κινητήρα!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          axel12p last edited by

                                          Να το στείλουμε στην Renault! Ποιος κατασκευαστής δεν θα ήθελε οι κινητήρες του να αποδίδουν παραπάνω και να καταναλώνουν λιγότερο; Με μόλις 160€ (τιμή λιανικής) και χωρίς να πειραχτεί τίποτα στον κινητήρα, απλά με άλλο chip!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Κάποιες τέτοιες αλλαγές μπορεί να είναι εφικτές. Τι γίνεται με τους ρύπους και με την αξιοπιστία δεν μας λένε όμως... Οι κατασκευαστές δεν είναι χαζοί που δαπανούν εκατοντάδες εκατομμύρια στην εξέλιξη κινητήρων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 66 / 70
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr