Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 52
    • Best 0
    • Groups 0

    speechless

    @speechless

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    52
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    speechless Unfollow Follow

    Latest posts made by speechless

    • RE: Nissan Pulsar

      Καλησπέρα! Το είχα πάθει και εγώ όταν άλλαξα μπαταρία. Κρατάς το διακόπτη του παραθύρου 10 δεύτερα προς τα πάνω και επανέρχεται!

      Το έκανα και έφτιαξε κομπλέ!

      Το μόνο περίεργο όπως είπα ότι δεν είχα κάποιο θέμα ούτε άλλαξα μπαταρία εδώ και πολλούς μήνες οπότε δεν μπορώ να καταλάβω πως έχασε αυτή την μνήμη...

      Όπως και να 'χει σας ευχαριστώ όλους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speechless
    • RE: Nissan Pulsar

      Στο Μάζντα δεν ξέρω ποια είναι η διαδικασία, αλλά μετά από πεθαμένη μπαταρία, μετά από κανα δυο μέρες επανήλθαν από μόνοι τους οι αυτοματισμοί στα παράθυρα. Στα περισσότερα αυτοκίνητα απλά κρατάς τους διακόπτες παραθύρων τερματισμένους για κάποια δευτερόλεπτα, κάποια άλλα θέλουν συκρεκριμένη ακολουθία χειρισμών, π.χ. χειροκίνητα τέρμα πάνω κάτω, στο Pulsar σπάνιοι οι ιδιοκτήτες για να μας πουν από εμπειρία τους...

      μια πρόχειρη αναζήτηση στο τουμπ έβγαλε τα παρακάτω:

      nissan pulsar windows reset - YouTube

      Μάλιστα, δεν γνώριζα καν οτι έχει μνήμη αυτή η λειτουργία. Θα το δοκιμάσω αύριο πρωί, κάποια βίντεο που είδα δείχνουν οτι ανεβάζεις τέρμα το παράθυρο και κρατάς τον διακόπτη για 8-10 δευτερόλεπτα.

      Το μόνο περίεργο είναι οτι δεν είχα πεθαμένη μπαταρία, ούτε την άλλαξα πρόσφατα. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται καθημερινά.

      Το βλέπω αύριο και ενημερώνω... Ευχαριστώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speechless
    • RE: Nissan Pulsar

      Καλησπέρα σε όλους,

      ξαφνικά τις τελευταίες μέρες σταμάτησε να δουλεύει το αυτόματο ανέβασμα στο παράθυρο του οδηγού, ανεβαίνει μόνο χειροκίνητα (εννοώ κρατώντας πατημένο τον διακόπτη). Αντίθετα το αυτόματο κατέβασμα λειτουργεί κανονικά.

      Καμιά ιδέα τι φταίει, την πατήσαμε? Διακόπτης ή κάτι άλλο? Μπορώ να κάνω κάτι εγώ μήπως?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speechless
    • RE: Nissan Pulsar

      Ο χρήστης tzes81 έγραψε:
      μετα τις 45000 χιλιομετρα ξεκινησε να με το κανει τωρα πλησιαζω τα 60000 οποτε οταν το παω σερβις θα τους πω να το κοιταξουν.

      Ωραία κάνε μια ενημέρωση σε παρακαλώ να δω τι θα μου πουν και μένα όταν το ρωτήσω στο επόμενο σέρβις (τώρα είμαι στα 64k με επόμενο στα 70k)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speechless
    • RE: Nissan Pulsar

      Ο χρήστης tzes81 έγραψε:
      SpeechLess : Φιλε μου καλησπερα ναι το εχω ακουσει και εγω στο δικο μου, οταν στριβω δεξια σε ενα ανηφορακι στη γειτονια μου , οταν παει να κανει επαναφορα ευθεια τοτε ακουγεται .

      Καλημέρα,

      Στο έκανε εξαρχής? Προσωπικά το παρατήρησα τώρα (το αμάξι είναι 3,5 ετών) αν και δεν το οδηγώ συστηματικά γιατι το κυκλοφορεί η σύζυγος οπότε μπορεί να το κάνει και καιρό ενδεχομένως.
      Καμιά ιδέα κανείς τι μπορεί να είναι?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speechless
    • RE: Nissan Pulsar

      Καλησπέρα σε όλους,

      Προχτές οδηγώντας παρατήρησα οτι εαν κινούμαι σε σχετικά χαμηλές ταχύτητες (μέχρι 50 χλμ περίπου) πολλές φορές, αλλα οχι πάντα, όταν στρίβω το τιμόνι δεξιά αισθάνομαι ενα 'τακ' τις περισσότερες φορές στην επαναφορά του τιμονιού απο δεξιά προς ευθεία ξανά.
      Δεν ακούγεται κάποιος θόρυβος αλλά το αισθάνομαι 'εμφανώς' και είναι σε αίσθηση και διάρκεια περίπου σαν το θόρυβο που κάνει το χειριστήριο των φλάς όταν επανέρχεται στην κανονική του θέση που σβήνει.
      Για να το κάνω πιο λιάνα (γιατί δεν ξέρω πως να το περιγράψω) σαν να αισθάνομαι ενα 'καρούμπαλο' κατά την επαναφορά του τιμονιού.
      Για να ανακεφαλαιώσω, δεν το κάνει πάντα και δεν εχω βρεί ακόμα υπο ποιές προυποθέσεις το κάνει για να το αναπαράγω κατα βούληση (είναι σχετικά τακτικό πάντως) κι όπως είπα το κάνει μονάχα στρίβωντας το τιμόνι δεξιά (νομίζω).
      Δεν επηρεάζει κάπου πάντως στην οδήγηση ή στην οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
      ΥΓ. Δοκίμασα να αλλάξω την θέση του τιμονιού καθ' υψος μπας και αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speechless
    • RE: Nissan Pulsar

      Ηταν σχεδόν απόλυτος ως προς τα Matador, οτι βγαίνουν απο το ίδιο εργοστάσιο και απλά πληρώνω παραπάνω για την μάρκα στα Continental. Τελοσπάντων, εχω αποφασίσει για τα Continental οπότε δεν έχει να κάνει...

      Ο χρήστης andreasg έγραψε:
      Θα προτεινω Goodyear Efficientgrip Performance. Το εχω βαλει σε 2 αυτοκινητα μου με αριστες εντυπωσεις! Ανετο,αθορυβο με παρα πολυ καλο κρατημα σε στεγνο και βρεγμενο. Βαθμολογια B στην καταναλωση καυσιμου,Α στο βρεγμενο και 68 db θορυβο. Μονο μειονεκτημα (για καποιους) οτι εχει πολυ μαλακο πλαινο και στο πολυ ζορισμα σε στροφες 'μαγουλιαζει'. Με λιγο παραπανω πιεση αερα ομως στρωνει.

      Ευχαριστώ για την πρόταση, θα ήθελα κάτι σε Continental μιας και ο λαστιχάς αυτά δουλεύει και δεν γίνεται να παω αλλού (οικογενειακός φίλος). Πληροφοριακά αυτή την στιγμή το αμάξι φοράει Continental EcoContact 5 σε 195/60/16 τα οποία είναι αυτά που ήρθαν μαζί με το αμάξι και γενικά μπορώ να πω οτι δεν είχαμε κάποιο θέμα αν και δεν εχω μέτρο σύγκρισης με άλλα λάστιχα στο ίδιο αυτοκίνητο. Φυσικά κοιτάω πλέον για 205/55/16 όπως είπα πριν λόγω κόστους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speechless
    • RE: Nissan Pulsar

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, κι εγω για τα Continental λεω να παω μιας και το όχημα χρησιμοποιείται κατα 95% απο την γυναίκα και τα παιδιά, συνεπώς η ασφάλεια είναι πάνω απ' ολα.
      Αν μπορείτε να μου προτείνετε και κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο απο την εμπειρία σας θα με βοηθούσατε ιδιαίτερα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speechless
    • RE: Nissan Pulsar

      Καλημέρα,

      Εχω μπεί στην έρευνα για λάστιχα, διάβασα τα σχετικά μηνύματα εδω και απ'οτι κατάλαβα θα πρέπει να κοιτάξω για 205/55/16 αντί για τα εργοστασιακά 195/60/16 κυρίως λόγω κόστους...
      Ο λαστιχάς μου δουλεύει με Continental και Matador και με έβαλε σε δίλημμα καθώς 'ορκίζεται' οτι τα Matador είναι ακριβώς τα ίδια και δεν αξίζει να δώσω την διαφορά των ~80 ευρώ για Continental.
      Η αλήθεια είναι οτι ναι μεν τον εμπιστεύομαι, απο την άλλη μου κάθεται κάπως να βάλω ελάστικα μιας τέτοιας εταιρείας είδικα όταν διάβαζα εδω για δείκτες οικονομίας καυσίμου A, B κλπ. και το συγκεκριμμένο (Matador) έχει Ε καθώς και δείκτη κρατήματος στο βρεγμένο C.
      Continental δεν έιχε διαθέσιμο να μου δείξει για να δω μοντέλο και δείκτες αλλά θα ήθελα την άποψη σας τόσο για την επιλογή ή μη των Matador όσο κι αν έχετε να προτείνετε κάποιο συγκεκριμμένο μοντέλο Continental σε λογικό κόστος για να επιλέξω.

      Ευχαριστώ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speechless
    • RE: Nissan Pulsar

      Ο χρήστης sarantism έγραψε:

      Γνωστό είναι ότι πλέον δεν υπάρχουν κρύσταλλα στα φανάρια, αλλά δεν ήταν αυτό το νόημα του ποστ μου. Το θέμα είναι ότι άλλο πράγμα είναι να θαμπώνουν τα πλαστικά στα 2 χρόνια κι άλλο στα 15...

      Όπως αναφέρθηκε και το πιστεύω, το θάμπωμα των φαναριών είναι πρωτίστως θέμα ποιότητας υλικού που χρησιμοποιείται. Από εκεί και πέρα, όλοι πιστεύω ότι θέλουμε να θολώσουν το αργότερο δυνατόν. Αν σου θολώσουν στα δύο χρόνια, υπάρχει θέμα....Δεν πρέπει βέβαια να παραβλέπουμε και παράγοντες που επιταχύνουν το θάμπωμα των φαναριών, όπως είναι ο ήλιος. Υπάρχουν προϊόντα που για προστασία από το θάμπωμα (δεν ξέρω κατά πόσο το καταφέρνουν, λόγω μη προσωπικής εμπειρίας, στη χρήση τους). Αναφέρομαι σε ειδικές αλοιφές.
      Μία απορία έχω. Οι after market λάμπες, που μπορεί να παράγουν μεγαλύτερη θερμότητα στο εσωτερικό του φαναριού, μπορούν να το θολώσουν εσωτερικά;

      Προσωπικά το διευκρίνησα οτι το προσέχουμε όσο γίνεται για τον ήλιο κλπ. και γι αυτό μου έκανε εντύπωση πόσο σύντομα συνέβη.
      Το 'πρόβλημα' που απέκτησα τώρα μετά την αλλαγή των φαναριών είναι πως το ενα, όποτε πλένω το αμάξι θαμπώνει εσωτερικά κάτω χαμηλά στο φλάς και μετά απο λίγο επανέρχεται.
      Οχι νερό, θαμπάδα απο υγρασία. Επικοινώνησα με το τοπικό σέρβις αλλά και με τα κεντρικά και μου το ανέφεραν σαν φυσιολογική διαδικασία λόγω οτι τα φανάρια είναι 'ανοικτού τύπου' κι οχι στεγανά.
      Βέβαια πριν δεν είχα τέτοιο θέμα ποτέ με τα παλιά κι ούτε τίθεται θέμα κακής τοποθέτησης μιας και πήγα το αμάξι για επανέλεγχο και είναι σωστά τοποθετημένα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speechless
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr