-
Ο χρήστης Antonis55 έγραψε:
Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο...50 τα λάδια, 5-6 τα υγρά φρένων, 4-5 φίλτρο λαδιού, 10 φίλτρο καμπίνας...μιλάμε για 70-80 τα ανταλλακτικά και άντε για τα υπόλοιπα 20-30€ η εργασία max...μιλάμε για 90-100€ έξω...υπάρχει σαφής διαφορά τιμής!
Επίσης έξω ο καφές είναι αυτονόητα κερασμένος χαχα και 2:30 για αυτά είναι πολλά...45 λεπτά με 1 ώρα το πολύ.Ο μαστρομήτσος της γειτονιάς δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει τόσα λίγα αν του ζητήσεις απόδειξη. Βάλε άλλα 40 ευρώ τουλάχιστον στους υπολογισμούς σου. Για εξουσιοδοτημένο/εξειδικευμένο δεν το συζητάμε, οι τιμές είναι πολύ κοντά με των αντιπροσωπειών. Επίσης δεν συγκρίνονται οι εγκαταστάσεις και τα μηχανήματα μιας αντιπροσωπείας με ένα συνοικιακό συνεργείο. Πρέπει να αποσβεστούν και οι επενδύσεις που έγιναν. Σε κάθε περίπτωση το σημαντικότερο κατ΄εμέ είναι να υπάρχουν και σοβαροί μηχανικοί. Σε πολλές αντιπροσωπείες είναι γεγονός ότι αυτοί σπανίζουν γιατί προσπαθούν να ρίξουν τα κόστη με λάθος τρόπο.
Αναφέρεις για 10 χιλιάρικα διαφορά τιμής και το συγκρίνεις με Tiguan και 3008. Το θέμα βέβαια είναι κατά πόσο συγκρίνεται με αυτά τα δύο μιας και θα ήταν πιο λογικό να το συγκρίνουμε με κανένα Opel Grandland X, Hyundai Tucson, κλπ, ειδικά αν λάβουμε υπόψη και το εσωτερικό του.
Γιατί το tiguan τι το ξεχωριστό έχει στο εσωτερικό του. Ένα τυπικό, αυστηρό, ποιοτικό εσωτερικό έχει που σε πολλούς δεν αρέσει. Σίγουρα δεν είναι επιπέδου audi. Του 3008 είναι φουτουριστικό για αρκετό κόσμο. Γούστα είναι αυτά. Δεν υπάρχει λόγος να προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε την μεγάλη διαφορά τιμής λόγω εσωτερικού. Το qq -για το οποίο έχουν γραφτεί άπειρα για την μέτρια ποιότητά του- πουλάει ακόμα σαν τρελό. Ούτε φθηνό το λες στις καλές του εκδόσεις και έχει γεράσει επίσης.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Αναφέρεις για 10 χιλιάρικα διαφορά τιμής και το συγκρίνεις με Tiguan και 3008. Το θέμα βέβαια είναι κατά πόσο συγκρίνεται με αυτά τα δύο μιας και θα ήταν πιο λογικό να το συγκρίνουμε με κανένα Opel Grandland X, Hyundai Tucson, κλπ, ειδικά αν λάβουμε υπόψη και το εσωτερικό του.Και το Karoq και το Ateca (που ειδικά το τελευταίο έχει άθλιο εσωτερικό) τόσο διαφορά έχουν, περί τα €10.000.
Me to Tuscon έχουν παρόμοια τιμή αλλά και παρόμοια κατανάλωση (θυμίζω ότι η συζήτηση αφορά την αυξημένη κατανάλωση του Kuga). Με το Grandland το 1.200αρη (το οποίο υπολείπεται σε επιδόσεις) όντως η διαφορά τιμής είναι πολύ μικρότερη, περί τα €3.000 οπότε η απόσβεση λόγω διαφοράς κατανάλωσης θα γίνει αρκετά νωρίτερα, στην 5ετία περίπου.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Ο μαστρομήτσος της γειτονιάς δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει τόσα λίγα αν του ζητήσεις απόδειξη. Βάλε άλλα 40 ευρώ τουλάχιστον στους υπολογισμούς σου. Για εξουσιοδοτημένο/εξειδικευμένο δεν το συζητάμε, οι τιμές είναι πολύ κοντά με των αντιπροσωπειών. Επίσης δεν συγκρίνονται οι εγκαταστάσεις και τα μηχανήματα μιας αντιπροσωπείας με ένα συνοικιακό συνεργείο. Πρέπει να αποσβεστούν και οι επενδύσεις που έγιναν. Σε κάθε περίπτωση το σημαντικότερο κατ΄εμέ είναι να υπάρχουν και σοβαροί μηχανικοί. Σε πολλές αντιπροσωπείες είναι γεγονός ότι αυτοί σπανίζουν γιατί προσπαθούν να ρίξουν τα κόστη με λάθος τρόπο.Για μαστρομήτσο μιλάω φυσικά. Απόδειξη σίγουρα. Γιατί χρέωνουν τόσο δεν ξέρω. Ίσως για να έχουν δουλειά.
Επίσης κακά τα ψέμματα...τι εργασία έγινε που χρειάζεται εγκαταστάσεις και μηχανήματα. Τα διαγνωστικά κάθονται σε stand αλλά είναι και χειρός.
Το πιεστικό του αέρα για τον φίλτρο ή το κατσαβίδι για το φίλτρο καμπίνας είναι το θέμα;
Μόνη εργασία που δεν είναι εύκολη είναι η αλλαγή των υγρών φρένων. Δεν απαιτεί όμως ιδιαίτερο εξοπλισμό.Δεν τα γράφω με κακή πρόθεση αλλά επισημαίνω πως ένας έμπιστος μαστρομήτσος είναι μακράν πιο συμφέρον συνδυασμός απο την άχρωμη τοπική αντιπροσωπεία που σε περιμένουν με καλαμάκι να σε στραγγίξουν.
-
Προσωπικά για €50/χρόνο (σιγά τα λεφτά δηλαδή) δεν ρισκάρω να πάω στον τοπικό μηχανικό, απλά πάω στην αντιπροσωπεία για να έχω και την εγγύηση. Και βασικά εφόσον γίνει το σέρβις σε εξουσιοδοτημένο ανανεώνεται αυτόματα και η δωρεάν οδική βοήθεια, οπότε η διαφορά στο κόστος είναι ακόμα μικρότερη!
-
Ο χρήστης Antonis55 έγραψε:
Για μαστρομήτσο μιλάω φυσικά. Απόδειξη σίγουρα. Γιατί χρέωνουν τόσο δεν ξέρω. Ίσως για να έχουν δουλειά.
Επίσης κακά τα ψέμματα...τι εργασία έγινε που χρειάζεται εγκαταστάσεις και μηχανήματα. Τα διαγνωστικά κάθονται σε stand αλλά είναι και χειρός.
Το πιεστικό του αέρα για τον φίλτρο ή το κατσαβίδι για το φίλτρο καμπίνας είναι το θέμα;
Μόνη εργασία που δεν είναι εύκολη είναι η αλλαγή των υγρών φρένων. Δεν απαιτεί όμως ιδιαίτερο εξοπλισμό.Δεν τα γράφω με κακή πρόθεση αλλά επισημαίνω πως ένας έμπιστος μαστρομήτσος είναι μακράν πιο συμφέρον συνδυασμός απο την άχρωμη τοπική αντιπροσωπεία που σε περιμένουν με καλαμάκι να σε στραγγίξουν.
Το 80% των μικρών συνεργείων δεν μπαίνουν στην διαδικασία να κόψουν απόδειξη. Η δικαιολογία τους είναι ότι πληρώνεις λιγότερα σε σχέση με τα μεγάλα. Έχω πάει και ξέρω. Πχ το forester που είχα το πήγαινα πάντα σε συγκεκριμένο μηχανικό με ειδίκευση στα subaru. Φθηνός δεν ήταν αλλά σαν μάστορας άριστος. Όμως ήταν και αυτοκίνητο 8ετιας.
Τα μηχανήματα που έχουν όλες οι σύγχρονες αντιπροσωπείες κοστίζουν τεράστια ποσά. Έχουν αγοράσει τα πάντα και ας μην τα χρησιμοποιήσουν ποτέ. Αυτό το κεφάλαιο πρέπει να αποσβεστεί. Πλέον ακόμα και αυτό δύσκολο είναι. Όπως επίσης και τα χαράτσια που πληρώνουν ετησίως για να έχουν την άδεια χρήσης του λογισμικού των διαγνωστικών είναι ασύλληπτα. Στην bmw είναι γύρω στα 40 χιλιάρικα το χρόνο
Ανακεφαλαιώνω. Αν είχα ένα παλιό αυτοκίνητο φυσικά και θα έβρισκα έναν καλό μηχανικό να κάνω τα service σωστά και οικονομικά. Όταν όμως το αυτοκίνητο είναι καινούριο ή σχεδόν καινούριο αλλάζει το πράγμα. Χώρια που επειδή αυτοκίνητο αλλάζω στα 5-6 χρόνια συνήθως, μετράει στη μεταπώληση να έχεις όλα τα service σε αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο. Και τα service καταχωρημένα ηλεκτρονικά.
Προσωπικά για €50/χρόνο (σιγά τα λεφτά δηλαδή) δεν ρισκάρω να πάω στον τοπικό μηχανικό, απλά πάω στην αντιπροσωπεία για να έχω και την εγγύηση. Και βασικά εφόσον γίνει το σέρβις σε εξουσιοδοτημένο ανανεώνεται αυτόματα και η δωρεάν οδική βοήθεια, οπότε η διαφορά στο κόστος είναι ακόμα μικρότερη!
Συμφωνώ απόλυτα! Δεν το ήξερα αυτό με την οδική, χτες μου το είπαν εμένα στο service. Και πλήρωσα οδική μαζί με την ασφάλεια πριν 2 μήνες που το πήρα. Όταν λήξει το εξάμηνο θα την βγάλω.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Όπως επίσης και τα χαράτσια που πληρώνουν ετησίως για να έχουν την άδεια χρήσης του λογισμικού των διαγνωστικών είναι ασύλληπτα. Στην bmw είναι γύρω στα 40 χιλιάρικα το χρόνοΈχει ξεπεράσει ελαφρώς τις €50.000 ετησίως!!
Ανακεφαλαιώνω. Αν είχα ένα παλιό αυτοκίνητο φυσικά και θα έβρισκα έναν καλό μηχανικό να κάνω τα service σωστά και οικονομικά. Όταν όμως το αυτοκίνητο είναι καινούριο ή σχεδόν καινούριο αλλάζει το πράγμα. Χώρια που επειδή αυτοκίνητο αλλάζω στα 5-6 χρόνια συνήθως, μετράει στη μεταπώληση να έχεις όλα τα service σε αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο. Και τα service καταχωρημένα ηλεκτρονικά.
Συμφωνώ σε όλα! Το Panda το πάω σε έναν καλό μηχανικό για Ιταλικά. Στο καινούργιο, όπως τα λές...μετράει αρκετά στην μεταπώληση. Στην 116i μέτρησε πολύ που όλα τα σέρβις και όλες οι έξτρα εργασίες είχαν γίνει στον Σπανό.
-
1 ερωτήμα φίλοι, υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο παραφλού για το Kuga? έχω τώρα σε τελειώματα μέσα στο δοχείο και είναι σε κόκκινο χρώμα
-
Σίγουρα υπάρχει, αλλά δεν έχω πρόχειρες τις προδιαγραφές. Το καλύτερο (εάν σε εξυπηρετεί κάποιο συνεργείο) είναι να περάσεις από ένα εξουσιοδοτημένο και να αγοράσεις ένα μπουκάλι, να είσαι σίγουρος ότι θα σου δώσουν το σωστό.
-
Το manual αναφερει
Αντιψυκτικο Super Plus Premium FU7J-19544-xx
με προδιαγραφες: WSS-M97B44-Dστην αναζητηση βλεπω οτι ειναι σε μαυρο μπουκαλι οπως και να εχει θα παω να παρω απο το εξουσιοδοτημενο
-
Σχετικά με τα κόστη από το σέρβις παραπάνω αυτό που στην Ελλάδα του 40 ευρώ μεροκάματο του ειδικευμένου τεχνική χρεώνεται στον πελάτη 40 και 50 ευρώ την ώρα και το λέμε και καλή τιμή τι να πω...
Όλοι καταλαβαίνουμε ότι σε αυτό το 40/ώρα μπαίνει το ένσημο η φορολογία τα έξοδα της επιχείρησης το εργολαβικά κέρδος αλλά το 40 την μέρα να φτάνει στον καταναλωτή 40 και 50 την ώρα είναι απίθανο!
Μεροκάματα βαλκανικής και εγρατοωρα στον πελάτη Σκανδιναβίας!
Η λύση για μένα πλέον είναι να αγοραζεις μόνος σου αναλώσιμα ώστε να μην τρως και εκεί καπέλο να τους τα πας και να πληρώνεις μόνο τα ακριβά εργατικά αφού δεν μπορούμε να βάλουμε χέρι μόνοι μας. Τουλάχιστον κόβεις τον ένα πυλώνα καπελωματος.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εξίσου απίθανα είναι όμως και τα κόστη συντήρησης και λειτουργίας ενός μεγάλου συνεργείου. Οι περισσότεροι προσπαθούν να μην κλείσουν, όχι να κονομήσουν. Με 20 ευρώ την ώρα θα είχαν κλείσει ήδη. Αυτός που παίρνει 500 ευρώ μηνιάτικο αφενός δεν μπορεί να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο και αφετέρου θα πάει για service αυτό που έχει στο πιο φθηνό συνεργείο. Αυτός που θα δώσει πάνω από 20 χιλιάρικα για καινούριο αμάξι δεν θα κολλήσει στα λίγα λεφτά παραπάνω που ζητάει η αντιπροσωπεία μια φορά το χρόνο. Για όλους έχει η αγορά. Στο bmw το τελευταίο service πριν το πουλήσω το έκανα σε εξειδικευμένο συνεργείο. Πλήρωσα ακριβώς 48 ευρώ λιγότερα από όσα είχα πληρώσει στην αντιπροσωπεία για τα ίδια πράγματα, χωρίς απόδειξη. Ουσιαστικά μου κόστισε περισσότερο. Ευχαριστημένος έμεινα αλλά δεν γλίτωσα χρήματα.
Βέβαια λεφτά έχει πάντα ο νεοέλληνας για μπουζούκια, τσιγάρα, 2-3 καφέδες στο χέρι, καλό φαί και καλό κινητό
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Σχετικά με τα κόστη από το σέρβις παραπάνω αυτό που στην Ελλάδα του 40 ευρώ μεροκάματο του ειδικευμένου τεχνική χρεώνεται στον πελάτη 40 και 50 ευρώ την ώρα και το λέμε και καλή τιμή τι να πω...
Όλοι καταλαβαίνουμε ότι σε αυτό το 40/ώρα μπαίνει το ένσημο η φορολογία τα έξοδα της επιχείρησης το εργολαβικά κέρδος αλλά το 40 την μέρα να φτάνει στον καταναλωτή 40 και 50 την ώρα είναι απίθανο!
Μεροκάματα βαλκανικής και εγρατοωρα στον πελάτη Σκανδιναβίας!
Η λύση για μένα πλέον είναι να αγοραζεις μόνος σου αναλώσιμα ώστε να μην τρως και εκεί καπέλο να τους τα πας και να πληρώνεις μόνο τα ακριβά εργατικά αφού δεν μπορούμε να βάλουμε χέρι μόνοι μας. Τουλάχιστον κόβεις τον ένα πυλώνα καπελωματος.Τα €40-50/ώρα είναι σούπερ τιμή σε εξουσιοδοτημένο και σπάνια. Στον Σπανό π.χ. είναι πάνω από €100/ώρα!! Πληρώνουμε αναγκαστικά όλο το κόστος συντήρησης ενός συνεργείου (ακόμα και το αυτοκίνητο αντικατάστασης ή τον υπάλληλο που θα πάει και θα φέρει το αυτοκίνητο στον πελάτη) και όχι απλά τους μισθούς.
Τα αναλώσιμα δεν είναι πιο ακριβά στην αντιπροσωπεία (ειδικά εάν έχεις και κάποια έκπτωση, όπως π.χ. κάνει η Βελμάρ - εγώ τα λάδια τα αγοράζω φτηνότερα εντός αντιπροσωπείας από ότι στο εμπόριο!), εκτός εάν μιλάμε για ανταλλακτικά original vs OEM (αλλά η Ford και σε αυτό έχει την απάντηση με τα Motocraft!).
-
αν το παω για πρωτο service και για τα επομενα χρονια σε δικο μου ανθρωπο που εχει συνεργειο, θα χρησιμοποιει μονο επισημα απο την Ford κατοπιν παραγγελιας προιοντα, η εγγυηση η 7η χρονη σταματαει να ισχυει;
-
Νομικά όχι, αν το συνεργείο έχει άδεια και αν κοπούν αποδείξεις με τις εργασίες που ορίζει η Ford και αν χρησιμοποιηθούν γνήσια ή και μη γνήσια ανταλλακτικά, αρκεί να πληρούν τις προδιαγραφές της Ford.
Στην πράξη όμως μπορούν να σου αρνηθούν και να χρειαστεί να το κυνηγήσεις νομικά. Και άντε, πες ότι σπάει το μοτέρ και πας για αλλαγή. εκεί αξίζει η ταλαιπωρία. Αν όμως χαλάσει μια τρόμπα νερού και αρνηθούν να την καλύψουν, θα τρέξεις δικαστικά για ένα ποσό 100-200 ευρώ; Όχι, θα την αλλάξεις από την τσέπη σου.
-
Σε ευχαριστω για την απαντηση
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Στην πράξη όμως μπορούν να σου αρνηθούν και να χρειαστεί να το κυνηγήσεις νομικά. Και άντε, πες ότι σπάει το μοτέρ και πας για αλλαγή. εκεί αξίζει η ταλαιπωρία. Αν όμως χαλάσει μια τρόμπα νερού και αρνηθούν να την καλύψουν, θα τρέξεις δικαστικά για ένα ποσό 100-200 ευρώ; Όχι, θα την αλλάξεις από την τσέπη σου.
+πολλά, το παραπάνω είναι κάτι που δεν μας λένε πως θα αντιμετωπιστεί αν εφαρμόζουμε το block exemption.
-
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εξαιρετική εμπειρία Clouzo!!Σε διαφορετική νότα, εχθές είχα για αντικατάσταση (πήγε για αλλαγή αδείας το Kuga) ένα Ecosport Diesel. Δεν έκανα πολλά χιλιόμετρα (καμια 20αρια) και συνοπτικές εντυπώσεις στο 'οδήγησα' εντός της ημέρας. Αυτό που μου έκανε θετική εντύπωση, ειδικά σε σχέση με το Kuga είναι ότι έχει τα εξής:
- Δείχνει πίεση στα ελαστικά και όχι απλά εάν έχασαν αέρα
- Μπορείς να ορίσεις από το μενού εάν θες οι καθρέπτες να κλείνουν με το κλείδωμα ή όχι
- Γενικά μου φάνηκε ότι είχε πιο σύγχρονο / παραμετροποιήσιμο Sync 3 και άλλες παραμέτρους του αυτοκινήτου (π.χ. δείνχει θερμοκρασία και ταχύτητα ανεμιστήρα στην οθόνη, στο Kuga θές διαγνωστικό για να τα ενεργοποιήσεις).
επειδη με εκνευριζει που δεν δειχνει το πανελ του κλιματιστικου στην οθονη εκανα παραγγελια αυτο το μηχανιματακι
https://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-USB-m ... ctupt=true
που σε συνδιασμο με το FORScan θα το βαλω στην sync3.Απο οτι εχω δει στο ιντερνετ ειναι πολυ ευκολο
Κατι αλλο που εχω δει και μου εκανε εντυπωση ειναι πως με το FORScan μπορεις να βαλεις την πιεση του αερα σε καθε τροχο
https://www.youtube.com/watch?v=-LbY2l3tgpc
αλλα δεν ξερω αν ισχυει για το kuga (2017) μηπως θελει κατι παραπανω σε hardware...!
πιστευω πως το FORScan ειναι μια καλη εφαρμογη για να κανουμε καποιες παραμετροποιήσεις που θελουμε(πχ...αυτοματο κλειδωμα πορτων μετα απο την εκκινηση) γιατι πιστευω σε κανενα επισημο συνεργειο δεν προκειται να ασχοληθουν.. -
Υπάρχουν άπειροι κλώνοι obd στο ebay, όχι ότι δεν δουλεύουν αλλά μπορεί να κάνουν κολλήματα ή να μην αναγνωρίζονται που και που. Δυστυχώς οι γνήσιοι είναι λίγοι και ακριβοί.
Εδώ συζητάνε τι έχουν ελέγξει
https://forscan.org/forum/viewtopic.php?t=6142Με γνήσιο τσιπάκι ELM είναι αυτά
https://elm-327.eu/elm_usb
https://viaken.pl/pl/polski-elm327-v3-ford-mscan-hscan-euroscan-2014.html
https://els27.ru/en-us/Καλό είναι για εργασίες τροποποίησης να χρησιμοποιηθεί κάποιος καλός αντάπτορας, για απλή ανάγνωση δεδομένων κάνουν και τα κινέζικα.
-
Νέοι χάρτες για download από το Αγγλικό site. 25GB
https://www.ford.co.uk/owner/resources-and-support/sync-bluetooth/update#/
Ford Kuga