Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 202
    • 203
    • 204
    • 205
    • 206
    • 314
    • 315
    • 204 / 315
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    6299
    156478
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      ggab last edited by

      Καμία τύχη στα μέρη μας.......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosneo last edited by

        Ας ειναι γρήγορο, ας έχει ποιότητα και όνομα αλλά είναι τόσο ασχημομουτσουνο που δεν θα μου λείψει καθόλου!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • panos2171
          panos2171 last edited by

          Όντως είναι ασχημο από μπροστά και σίγουρα υπάρχουν πολύ ωραιότερα στην κατηγορία. Το δέλεαρ πρέπει να είναι η χαμηλή τιμολόγιση, αν όχι το βλέπω γενικά να πηγαίνει άπατο. Καμία σχέση με τις προηγούμενες Supra.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Και η προηγούμενη Supra άσχημη ήταν. Το δέλεαρ θα είναι η οδική της συμπεριφορά. Αν εκεί αποτύχει, θα πατώσει!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • nickthetrib
              nickthetrib last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Και η προηγούμενη Supra άσχημη ήταν. Το δέλεαρ θα είναι η οδική της συμπεριφορά. Αν εκεί αποτύχει, θα πατώσει!

              +1

              Sent from my Mi A1 using Tapatalk

              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spdeniva last edited by

                Καλησπέρα σας.

                Θα ήθελα να σας ενημερώσω για κάποια θέματα που προέκυψαν με το TOYOTA PRIUS ως ένας από τους πρώτους ιδιοκτήτες στην Ελλάδα (12/2009 ως leasing και στη συνέχεια εξαγορά 12/2012).
                Ο μεγαλύτερος φόβος αγοράς υβριδικών οχημάτων ήταν πάντα η διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Η αλήθεια είναι πως η εμπειρία από το Prius 2 προσέφερε κάποιας μορφής εφησυχασμού όσο αφορά την διάρκεια ζωής αλλά και οι διατυπώσεις της TOYOTA (ακόμη και στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου) πως η διάρκεια ζωής της μπαταρίας είναι σχεδιασμένη να κρατήσει όσο και το αυτοκίνητο βοηθούν αρκετά ώστε να καταλήξει κάποιος σε αγορά υβριδικού.
                Δυστυχώς για μένα, διαπίστωσα χθες πως η μπαταρία πέθανε… Μόλις 9 χρόνια και 1 μήνα από την αγορά του ΤΟΥΟΤΑ PRIUS. Ο ισχυρισμός της TOYOTA περί σχεδιασμού ώστε να κρατήσει όσο και το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ως μαρκετίστικός μύθος. Άλλος ένας μύθος που καταρρίπτεται σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η αξιοπιστία των μπαταριών του Prius 3 σε σχέση με τον προκάτοχο του. Οι νεότερες εκδόσεις όπως π.χ. το Prius 4 δεν διασφαλίζουν πως οι μπαταρίες τους θα είναι πιο αξιόπιστες από τον προκάτοχο τους μιας και μόνο ο χρόνος μπορεί να το επιβεβαιώσει αυτό και μόνον. Ήδη σχετικές συζητήσεις σε forum κατόχων Prius επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα μου: https://priuschat.com/threads/why-does-the-gen3-hybrid-battery-fail-more-than-in-the-gen2.174289/
                Οι διαφορά όμως του Έλληνα καταναλωτή σε σχέση π.χ. με τον Αμερικάνο, είναι η συχνότητα με την οποία ο καθένας αντικαθιστά το αυτοκίνητο του. Σαφώς οι Έλληνες όταν αγοράζουν ένα οικογενειακό όχημα, σπάνια το αντικαθιστούν αν δεν γεράσει πραγματικά.
                Με τα υβριδικά της TOYOTA όμως τα πράγματα φαίνεται πως «Αμερικανοφέρνουν» Γιατί; Γιατί πολύ απλά στα 9-10 χρόνια φαίνεται πως σε αναγκάζει είτε να επενδύσεις ένα σεβαστό για νέα μπαταρία που φτάνει κοντά στο 35% της πραγματικής του πλέον αξίας (εδώ καταρρίπτεται ακόμη ένας μύθος. Η υψηλή τιμή μεταπώλησης των TOYOTA. Δεν ισχύει για τα υβριδικά με τέτοια κόστη) είτε να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο.
                Ως Έλλην και εγώ που θεωρώ πως το αυτοκίνητο είναι ακόμη πολύ νέο για να πεθάνει, αποφασίζω να προχωρήσω σε αυτή την σημαντική επένδυση αγοράς νέας μπαταρίας για να δώσω μία σημαντική παράταση ζωής στο αυτοκίνητο.
                Αμ δε.
                Η εγγύηση που δίνει η TOYOTA για την νέα μπαταρία αξίας 2500€ είναι 1 έτος!!! Δεν μπορεί να μου εγγυηθεί πως το επόμενο έτος δεν θα χρειαστεί να καταβάλω άλλες 2500€ αν παρουσιαστεί βλάβη. Δηλαδή ουσιαστικά και τελικώς επιβεβαιώνει πως η διάρκεια ζωής της μπαταρίας όσο και του αυτοκινήτου είναι τα 9-10 έτη. Διότι μετά το πέρας αυτών εναπόκειται στη θεά τύχη αν το υβριδικό σου όχημα θα συνεχίσει να λειτουργεί δίχως να καταβάλεις ετησίως 2500€+έξοδα service.

                Συμπερασματικά, η αγορά υβριδικού ΤΟΥΟΤΑ σημαίνει αυστηρά 9-10 χρόνια ζωή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • S
                  spdeniva last edited by

                  Να συμπληρώσω επίσης πως τώρα τελευταία έχω παρατηρήσει πως το Prius 3 μου, καίει λάδια περισσότερο από το φυσιολογικό. Κάνοντας μία έρευνα λοιπόν στο διαδίκτυο διαπίστωσα πως είναι ένα σημαντικό πρόβλημα που αρχίζει να εμφανίζεται μετά το πέρας της οκταετίας το όποιο δημιουργεί προβλήματα υπερθέρμανσης του κινητήρα με αποτέλεσμα να απαιτείται η αντικατάσταση του με κόστος 4000 €!!! Μεγάλυτερο και αυτό της μπαταρίας. Κάντε μία αναζήτηση στο διαδίκτυο να το διαπιστώσετε. Πλέον αμφιβάλλω για την αξιοπιστία των υβριδικών της ΤΟΥΟΤΑ μετά το πέρας της οκταετίας...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Καταρχάς συλλυπητήρια.

                    Δύο ερωτήσεις:

                    1. Πόσα χιλιόμετρα είχες διανύσει σε αυτά τα 9+ χρόνια;

                    2. Τι σημαίνει η μπαταρία 'πέθανε'; Δε φόρτιζε και δεν απέδιδε. Δε θα μπορούσε όμως να λειτουργεί έτσι το αυτοκίνητο, έστω με αυξημένη κατανάλωση, χωρίς άλλο πρόβλημα; Ή βγάζει check engine ή κάτι άλλο και δυσχεραίνει την οδήγηση;

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • monman2
                      monman2 last edited by

                      Ο χρήστης spdeniva έγραψε:
                      Να συμπληρώσω επίσης πως τώρα τελευταία έχω παρατηρήσει πως το Prius 3 μου, καίει λάδια περισσότερο από το φυσιολογικό. Κάνοντας μία έρευνα λοιπόν στο διαδίκτυο διαπίστωσα πως είναι ένα σημαντικό πρόβλημα που αρχίζει να εμφανίζεται μετά το πέρας της οκταετίας το όποιο δημιουργεί προβλήματα υπερθέρμανσης του κινητήρα με αποτέλεσμα να απαιτείται η αντικατάσταση του με κόστος 4000 €!!! Μεγάλυτερο και αυτό της μπαταρίας. Κάντε μία αναζήτηση στο διαδίκτυο να το διαπιστώσετε. Πλέον αμφιβάλλω για την αξιοπιστία των υβριδικών της ΤΟΥΟΤΑ μετά το πέρας της οκταετίας...

                      Συνήθως η υπερθέρμανση εχει να κάνει με προβλήματα στο σύστημα ψύξης του κινητήρα , κατανάλωση/έλλειψη λαδιού και υπερθέρμανση μόνο σε κάτι ελαιόψυκτους κινητήρες μοτοσυκλετών και αερόψυκτα σκαθάρια εχω ακούσει ...εκτός και αν στεγνώσει τελείως απο λάδια.
                      Το prius ΙΙΙ δεν εχει δείκτη / βέργα λαδιού να τσεκάρετε τα λάδια ή εχει πέσει και αυτό θύμα της μόδας και εχει μόνο λαμπάκι στο καντράν;

                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab last edited by

                        Γενικότερα δεν έχει ακουστεί κάτι για τη διάρκεια ζωής των μπαταριών είτε σε γιαρις,αουρις είτε σε πριους. Μήπως είσαι ο τυχερός της αστοχίας υλικού;;;
                        Πόσα χλμ έβγαλαν;;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dstou last edited by

                          (εδώ καταρρίπτεται ακόμη ένας μύθος. Η υψηλή τιμή μεταπώλησης των TOYOTA. Δεν ισχύει για τα υβριδικά με τέτοια κόστη)

                          H εύκολη και (σχετικά) καλή μεταπωλητική αξία των Τουότα είναι πραγματικότητα παγκοσμίως.
                          Αυτό που έπαθες εσύ είναι κάτι άλλο: Ένα π.χ. συμβατικό Τουότα στη δεκαετία πιάνει π.χ. το 35% της αρχικής του αξίας ενώ ένα υβρίδιο Τουότα π.χ. το 25% μόνο.
                          Γενικά, τα αμάξια που έχουν μπαταρίες, χάνουν την αξία τους πιο γρήγορα από τα κοινά, με αποτέλεσμα να πηγαίνει σε μεγάλο βαθμό στράφι η οικονομία τους. Αντίθετα, είναι εξαιρετικά για μετάχειρα, για τον ίδιο ακριβώς λόγο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            spdeniva last edited by

                            Καλημέρα σας.
                            Μου έβγαλε μύνημα CHECK HYBRID BATTERY στα 150364χλμ και δούλευε μόνο η μηχανή. Σύμφωνα με το εγχειρίδιο θα έπρεπε να το πάω άμεσα στο Service καθότι το αυτοκίνητο δεν είναι κατασκευασμένο να δουλεύει αποκλειστικά με μηχανή. Στο συνεργείο το συνέδεσan με υπολογιστή και έβγαλε το μύνημα του θανάτου.
                            Σχετικά με το πρόβλημα που εμφανίζει στη μηχανή λόγο υπερκατανάλωσης λαδιού, επειδή δεν είμαι μηχανικός και δεν τα πολυκαταλαβαίνω, σας παραπέμπω εδώ:
                            https://priuschat.com/threads/2010-prius-headgasket-issue-should-i-fix-it-or-get-engine-replaced.182210/

                            Τελός σχετικά με το ότι δεν έχει ακουστεί κάτι για τη διαρκεία ζωής των μπαταριών, να υπενθυμίσω πως το δικό μου Prius 3 είναι από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν το 2009 και έτσι είναι από τα πρώτα που εμφανίζουν προβλήματα. Τα Yaris, Auris κτλ είναι ακόμη σχετικά καινούρια για να βγάλουν πρόβλημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Τι πάει να πει 'το αυτοκίνητο δεν είναι σχεδιασμένο για να δουλεύει μόνο με τη μηχανή'; Μια χαρά γίνεται αυτό, όπως συμβαίνει και στα υπόλοιπα οχήματα.
                              Απλά θα υπήρχε μια δυσλειτουργία, θα φόρτιζε συνέχεια την μπαταρία αυξάνοντας την κατανάλωση, ενώ θα την αύξανε περαιτέρω το ότι η μπαταρία δε θα υποβοηθούσε όπως πριν. Δηλαδή αν σου κατανάλωνε 6 λίτρα, τώρα θα ήθελε 8.

                              Από εκεί και πέρα, μπαταρία εσαεί δεν υπάρχει. Το θέμα είναι αν σε συμφέρει ή όχι. Αν επιμεριστεί το κόστος στα διανυθέντα χιλιόμετρα, βγαίνει σαν να έκαιγες 1,1 επιπλέον λίτρα κάθε 100 χιλιόμετρα. Δεν είναι αμελητέο, ούτε όμως και τραγικό.
                              Βέβαια, πρέπει να υπολογιστεί και το έξτρα κόστος αγοράς που έχει ένα υβριδικό σε σχέση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο μοντέλο. Καλά, το Prius δεν έχει τέτοια αδελφάκια, το Auris και το Yaris όμως έχουν.
                              Από την άλλη, το υβριδικό προσφέρει άλλη ποιότητα οδήγησης, που δεν μπορεί να πλησιάσει κανένα βενζινοκίνητο. Οι δε τράτες απέχουν παρασάγγας.

                              Καταλαβαίνω την απογοήτευσή σου, ίσως γιατί το πρόβλημα ήρθε νωρίς. Αν εμφανιζόταν στα 300 χιλιάδες χιλιόμετρα, θα ήταν πιο λογικό κι αποδεκτό.
                              Γενικώς όμως, να ξέρεις ότι κάθε καύσιμο έχει τα δικά του. Η βενζίνη είναι πανάκριβη. Το πετρέλαιο βγάζει λίγες αλλά πανάκριβες ζημιές. Χαλαρά θα ήθελες 1.500 ευρώ για μπεκ.
                              Το υγραέριο βαράει τις βαλβίδες.
                              Το φυσικό αέριο ενδέχεται να θέλει αλλαγή στις δεξαμενές.
                              Γενικώς κανείς δεν τη βγάζει τσάμπα.

                              Όσο για την κατανάλωση λαδιού, μην σε παραμυθιάσουν στην αντιπροσωπεία και σκάσεις το τετραχίλιαρο. Θα συμπληρώνεις όσο λαδάκι χρειάζεται κάθε 1.000 χιλιόμετρα και δε θα έχεις κανένα πρόβλημα.

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spdeniva last edited by

                                Μάλλον δεν σας έδωσατε να καταλάβετε ποια είναι η πικρία μου. Το 1 έτος εγγύηση για τη νέα υβριδική μπαταρία των 2500€. Την αλλαγή την καταπίνω. Το 1 έτος εγγύηση δεν μπορώ να καταπιώ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Μη σκας για την εγγύηση. Δεν πρόκειται να χαλάσει σε ένα χρόνο. Αν η πρώτη άντεξε 150 χιλιάδες χιλιόμετρα, λογικά η δεύτερη θα είναι βελτιωμένη και θα κρατήσει περισσότερο.
                                  Αλλά και τώρα που είχες 8 χρόνια εγγύηση, σάμπως σε κάλυψε η Toyota;

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    super-t last edited by

                                    Η Toyota δεν υποτίθεται ότι δίνει 11 χρόνια εγγύηση για μπαταρίες και τέτοια;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Συνοψίζοντας,με κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας 2500€+το έξτρα κόστος αγοράς ενός υβριδικού, που ακριβώς είναι η οικονομία;;;;
                                      Δεν συνυπολογιζω το θέμα με την κατανάλωση λαδιού γιατί θα μπορούσε να συμβεί και σε ένα οποιοδήποτε βενζινοκίνητο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                        Απλά θα υπήρχε μια δυσλειτουργία, θα φόρτιζε συνέχεια την μπαταρία αυξάνοντας την κατανάλωση

                                        Προφανώς δεν έχεις δει μπαταρία αυτοκινήτου να ανατινάσσεται, από κολλημένο αυτόματο του δυναμό, που την φόρτιζε συνέχεια και την υπερθέρμανε... Φαντάζομαι βέβαια ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα, ειδικά τα υβριδικά, έχουν πιο εξελιγμένα συστήματα αυτοπροστασίας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Όχι, φανταζόμουν ότι το χειρότερο σενάριο είναι η αύξηση της κατανάλωσης. Έτσι όμως όπως το περιγράφεις, ή την αντικαθιστάς με καινούρια ή την αφαιρείς τελείως. Τι θα διαβάζουν όμως τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου και τι δυσλειτουργία θα προκαλείται στην οδήγηση;

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            H ερώτηση έχει πολλές απαντήσεις. Όλες σωστές, ανάλογα με το ιχ που έχεις αγοράσει και τον τρόπο που κινείσαι.
                                            Εγώ φερειπείν πήρα ένα Πρίους ΜΚ2 μετάχειρο 7ετίας με 8.000 ευρώ το 2014. Για σύγκριση, τα Σιτροέν C4 πετρέλαιο τα έδιναν τότε 9-10 χιλιάρικα μετάχειρα και δεν κυκλοφορούν κανονικά στην Αθήνα.
                                            Έχω εξασφαλίσει τα κάτωθι :
                                            α. Μέση κατανάλωση 6 λίτρα μέσα έξω, όταν με το παλιό είχα 8,5 έξω και 11 μέσα με αυτόματο κιβώτιο όλα αυτά, και ,
                                            βου. απαλλαγή από τέλια, όταν με το παλιό ήθελα 280 ευρά το χρόνο
                                            γου. ανεμπόδιστη είσοδο στο δακτύλιο κάθε μέρα, ενώ αλλιώς θέλεις και δεύτερο ιχ

                                            Έτσι, η μπαταρία στο δικό μου (και όχι σε ένα υβρίδιο Πεμβέ Χ6,Λέξους ΛΣ και τα τοιαύτα) κάνει όσο 9-10 ετήσια τέλη κυκλοφορίας, εκτιμώ δε ότι τόσα χρόνια ότι θα κρατήσει. Αν εγώ έπαιρνα το Σιτροέν ή ένα Οκτάβια που έψαχνα, μοντέλα 2008-2010 θα πλήρωνα τα προαναφερθέντα τέλη.
                                            Προφανώς, αν το αγόραζα καινούργιο προς 28.000 ευραίους θα είχα μπει μέσα με τα μπούνια, αλλά αυτό ισχύει για όλα τα ιχ.

                                            Στο εξωτερικό ο υπολογισμός πάει αλλιώς: σου λέει κάθε π.χ. 5-6 χρόνια θα πάρω καινούργιο, αν πάρω υβρίδιο θα δώσω π.χ. 3.000 παραπάνω, αλλά θα τα βγάλω σε κάποιο βαθμό από το καύσιμο γιατί κάνω πολλά χλμ. το χρόνο. Αν δεν υπάρχουν και πετρέλαια σε αυτά τα κυβικά, ή δεν θέλει να πάρει πετρέλαιο, ή δεν κυκλοφορούν καν πετρέλαια στην χώρα/πόλη του, τότε το υβρίδιο έχει ένα παραπάνω λόγο ύπαρξης. Μπορεί να έχει και άλλες αβάντες, π.χ. δακτύλιος, παρκάρισμα, τέλη κυκλοφορίας κ.ο.κ.
                                            Προφανώς και εκεί μπορεί να πάρει μετάχειρο ιχ αντί να δώσει ένα τσουβάλι για καινούργιο, αλλά κάθε χρόνο μερικά εκατομμύρια σε όλο τον πλανήτη αγοράζουν ΜΟΝΟ καινούργια, δε συζητάνε καν για β΄χέρι, ο καθένας για τους λόγους του.
                                            Το πρόβλημα με τα υβριδικά, και ΕΞΟΧΩΣ τα ηλεκτρικά, είναι το κάτωθι. Κάποια στιγμή αλλάζεις μπαταρία, π.χ. στη δεκαετία, και βγάζεις άλλα π.χ. 10 χρόνια. Μετά πρέπει να ξαναξηλωθείς, και πολλοί δεν θέλουν να το κάνουν αυτό για αμάξι 20ετίας. Δεν συζητάμε δε για ηλεκτρικό, εκεί το ξήλωμα είναι αφενός μεγαλύτερο, αφεδύο χωρίς μπαταρία δεν κάνεις βήμα, άρα δεν έχεις ιχ.
                                            Ενώ στο συμβατικό 20ετίας μπορείς να πεις π.χ. 'άστο έτσι, και όσο ακόμη βγάλει'. Και με την πρώτη ευκαιρία του δίνεις το σουτ βολέ που του αξίζει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 202
                                            • 203
                                            • 204
                                            • 205
                                            • 206
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 204 / 315
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr