Το εγχειρίδιο αλλά και το συνεργείο λένε όχι. Ακινητοποιήση και αλλαγή.
spdeniva
@spdeniva
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by spdeniva
-
RE: TOYOTA FORUM
-
RE: TOYOTA FORUM
Σημείωση. Πληρώνω 196€ τελή. Η απαλλαγή ισχύει για υβριδικά μετά το 2010.
-
RE: TOYOTA FORUM
Μάλλον δεν σας έδωσατε να καταλάβετε ποια είναι η πικρία μου. Το 1 έτος εγγύηση για τη νέα υβριδική μπαταρία των 2500€. Την αλλαγή την καταπίνω. Το 1 έτος εγγύηση δεν μπορώ να καταπιώ...
-
RE: TOYOTA FORUM
Καλημέρα σας.
Μου έβγαλε μύνημα CHECK HYBRID BATTERY στα 150364χλμ και δούλευε μόνο η μηχανή. Σύμφωνα με το εγχειρίδιο θα έπρεπε να το πάω άμεσα στο Service καθότι το αυτοκίνητο δεν είναι κατασκευασμένο να δουλεύει αποκλειστικά με μηχανή. Στο συνεργείο το συνέδεσan με υπολογιστή και έβγαλε το μύνημα του θανάτου.
Σχετικά με το πρόβλημα που εμφανίζει στη μηχανή λόγο υπερκατανάλωσης λαδιού, επειδή δεν είμαι μηχανικός και δεν τα πολυκαταλαβαίνω, σας παραπέμπω εδώ:
https://priuschat.com/threads/2010-prius-headgasket-issue-should-i-fix-it-or-get-engine-replaced.182210/Τελός σχετικά με το ότι δεν έχει ακουστεί κάτι για τη διαρκεία ζωής των μπαταριών, να υπενθυμίσω πως το δικό μου Prius 3 είναι από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν το 2009 και έτσι είναι από τα πρώτα που εμφανίζουν προβλήματα. Τα Yaris, Auris κτλ είναι ακόμη σχετικά καινούρια για να βγάλουν πρόβλημα.
-
RE: TOYOTA FORUM
Να συμπληρώσω επίσης πως τώρα τελευταία έχω παρατηρήσει πως το Prius 3 μου, καίει λάδια περισσότερο από το φυσιολογικό. Κάνοντας μία έρευνα λοιπόν στο διαδίκτυο διαπίστωσα πως είναι ένα σημαντικό πρόβλημα που αρχίζει να εμφανίζεται μετά το πέρας της οκταετίας το όποιο δημιουργεί προβλήματα υπερθέρμανσης του κινητήρα με αποτέλεσμα να απαιτείται η αντικατάσταση του με κόστος 4000 €!!! Μεγάλυτερο και αυτό της μπαταρίας. Κάντε μία αναζήτηση στο διαδίκτυο να το διαπιστώσετε. Πλέον αμφιβάλλω για την αξιοπιστία των υβριδικών της ΤΟΥΟΤΑ μετά το πέρας της οκταετίας...
-
RE: TOYOTA FORUM
Καλησπέρα σας.
Θα ήθελα να σας ενημερώσω για κάποια θέματα που προέκυψαν με το TOYOTA PRIUS ως ένας από τους πρώτους ιδιοκτήτες στην Ελλάδα (12/2009 ως leasing και στη συνέχεια εξαγορά 12/2012).
Ο μεγαλύτερος φόβος αγοράς υβριδικών οχημάτων ήταν πάντα η διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Η αλήθεια είναι πως η εμπειρία από το Prius 2 προσέφερε κάποιας μορφής εφησυχασμού όσο αφορά την διάρκεια ζωής αλλά και οι διατυπώσεις της TOYOTA (ακόμη και στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου) πως η διάρκεια ζωής της μπαταρίας είναι σχεδιασμένη να κρατήσει όσο και το αυτοκίνητο βοηθούν αρκετά ώστε να καταλήξει κάποιος σε αγορά υβριδικού.
Δυστυχώς για μένα, διαπίστωσα χθες πως η μπαταρία πέθανε… Μόλις 9 χρόνια και 1 μήνα από την αγορά του ΤΟΥΟΤΑ PRIUS. Ο ισχυρισμός της TOYOTA περί σχεδιασμού ώστε να κρατήσει όσο και το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ως μαρκετίστικός μύθος. Άλλος ένας μύθος που καταρρίπτεται σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η αξιοπιστία των μπαταριών του Prius 3 σε σχέση με τον προκάτοχο του. Οι νεότερες εκδόσεις όπως π.χ. το Prius 4 δεν διασφαλίζουν πως οι μπαταρίες τους θα είναι πιο αξιόπιστες από τον προκάτοχο τους μιας και μόνο ο χρόνος μπορεί να το επιβεβαιώσει αυτό και μόνον. Ήδη σχετικές συζητήσεις σε forum κατόχων Prius επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα μου: https://priuschat.com/threads/why-does-the-gen3-hybrid-battery-fail-more-than-in-the-gen2.174289/
Οι διαφορά όμως του Έλληνα καταναλωτή σε σχέση π.χ. με τον Αμερικάνο, είναι η συχνότητα με την οποία ο καθένας αντικαθιστά το αυτοκίνητο του. Σαφώς οι Έλληνες όταν αγοράζουν ένα οικογενειακό όχημα, σπάνια το αντικαθιστούν αν δεν γεράσει πραγματικά.
Με τα υβριδικά της TOYOTA όμως τα πράγματα φαίνεται πως «Αμερικανοφέρνουν» Γιατί; Γιατί πολύ απλά στα 9-10 χρόνια φαίνεται πως σε αναγκάζει είτε να επενδύσεις ένα σεβαστό για νέα μπαταρία που φτάνει κοντά στο 35% της πραγματικής του πλέον αξίας (εδώ καταρρίπτεται ακόμη ένας μύθος. Η υψηλή τιμή μεταπώλησης των TOYOTA. Δεν ισχύει για τα υβριδικά με τέτοια κόστη) είτε να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο.
Ως Έλλην και εγώ που θεωρώ πως το αυτοκίνητο είναι ακόμη πολύ νέο για να πεθάνει, αποφασίζω να προχωρήσω σε αυτή την σημαντική επένδυση αγοράς νέας μπαταρίας για να δώσω μία σημαντική παράταση ζωής στο αυτοκίνητο.
Αμ δε.
Η εγγύηση που δίνει η TOYOTA για την νέα μπαταρία αξίας 2500€ είναι 1 έτος!!! Δεν μπορεί να μου εγγυηθεί πως το επόμενο έτος δεν θα χρειαστεί να καταβάλω άλλες 2500€ αν παρουσιαστεί βλάβη. Δηλαδή ουσιαστικά και τελικώς επιβεβαιώνει πως η διάρκεια ζωής της μπαταρίας όσο και του αυτοκινήτου είναι τα 9-10 έτη. Διότι μετά το πέρας αυτών εναπόκειται στη θεά τύχη αν το υβριδικό σου όχημα θα συνεχίσει να λειτουργεί δίχως να καταβάλεις ετησίως 2500€+έξοδα service.Συμπερασματικά, η αγορά υβριδικού ΤΟΥΟΤΑ σημαίνει αυστηρά 9-10 χρόνια ζωή.