-
https://www.drive.gr/news/nea-montela/n ... oti-eikona
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Καμία τύχη στα μέρη μας.......
-
Ας ειναι γρήγορο, ας έχει ποιότητα και όνομα αλλά είναι τόσο ασχημομουτσουνο που δεν θα μου λείψει καθόλου!
-
Όντως είναι ασχημο από μπροστά και σίγουρα υπάρχουν πολύ ωραιότερα στην κατηγορία. Το δέλεαρ πρέπει να είναι η χαμηλή τιμολόγιση, αν όχι το βλέπω γενικά να πηγαίνει άπατο. Καμία σχέση με τις προηγούμενες Supra.
-
Και η προηγούμενη Supra άσχημη ήταν. Το δέλεαρ θα είναι η οδική της συμπεριφορά. Αν εκεί αποτύχει, θα πατώσει!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και η προηγούμενη Supra άσχημη ήταν. Το δέλεαρ θα είναι η οδική της συμπεριφορά. Αν εκεί αποτύχει, θα πατώσει!+1
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Καλησπέρα σας.
Θα ήθελα να σας ενημερώσω για κάποια θέματα που προέκυψαν με το TOYOTA PRIUS ως ένας από τους πρώτους ιδιοκτήτες στην Ελλάδα (12/2009 ως leasing και στη συνέχεια εξαγορά 12/2012).
Ο μεγαλύτερος φόβος αγοράς υβριδικών οχημάτων ήταν πάντα η διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Η αλήθεια είναι πως η εμπειρία από το Prius 2 προσέφερε κάποιας μορφής εφησυχασμού όσο αφορά την διάρκεια ζωής αλλά και οι διατυπώσεις της TOYOTA (ακόμη και στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου) πως η διάρκεια ζωής της μπαταρίας είναι σχεδιασμένη να κρατήσει όσο και το αυτοκίνητο βοηθούν αρκετά ώστε να καταλήξει κάποιος σε αγορά υβριδικού.
Δυστυχώς για μένα, διαπίστωσα χθες πως η μπαταρία πέθανε… Μόλις 9 χρόνια και 1 μήνα από την αγορά του ΤΟΥΟΤΑ PRIUS. Ο ισχυρισμός της TOYOTA περί σχεδιασμού ώστε να κρατήσει όσο και το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ως μαρκετίστικός μύθος. Άλλος ένας μύθος που καταρρίπτεται σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η αξιοπιστία των μπαταριών του Prius 3 σε σχέση με τον προκάτοχο του. Οι νεότερες εκδόσεις όπως π.χ. το Prius 4 δεν διασφαλίζουν πως οι μπαταρίες τους θα είναι πιο αξιόπιστες από τον προκάτοχο τους μιας και μόνο ο χρόνος μπορεί να το επιβεβαιώσει αυτό και μόνον. Ήδη σχετικές συζητήσεις σε forum κατόχων Prius επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα μου: https://priuschat.com/threads/why-does-the-gen3-hybrid-battery-fail-more-than-in-the-gen2.174289/
Οι διαφορά όμως του Έλληνα καταναλωτή σε σχέση π.χ. με τον Αμερικάνο, είναι η συχνότητα με την οποία ο καθένας αντικαθιστά το αυτοκίνητο του. Σαφώς οι Έλληνες όταν αγοράζουν ένα οικογενειακό όχημα, σπάνια το αντικαθιστούν αν δεν γεράσει πραγματικά.
Με τα υβριδικά της TOYOTA όμως τα πράγματα φαίνεται πως «Αμερικανοφέρνουν» Γιατί; Γιατί πολύ απλά στα 9-10 χρόνια φαίνεται πως σε αναγκάζει είτε να επενδύσεις ένα σεβαστό για νέα μπαταρία που φτάνει κοντά στο 35% της πραγματικής του πλέον αξίας (εδώ καταρρίπτεται ακόμη ένας μύθος. Η υψηλή τιμή μεταπώλησης των TOYOTA. Δεν ισχύει για τα υβριδικά με τέτοια κόστη) είτε να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο.
Ως Έλλην και εγώ που θεωρώ πως το αυτοκίνητο είναι ακόμη πολύ νέο για να πεθάνει, αποφασίζω να προχωρήσω σε αυτή την σημαντική επένδυση αγοράς νέας μπαταρίας για να δώσω μία σημαντική παράταση ζωής στο αυτοκίνητο.
Αμ δε.
Η εγγύηση που δίνει η TOYOTA για την νέα μπαταρία αξίας 2500€ είναι 1 έτος!!! Δεν μπορεί να μου εγγυηθεί πως το επόμενο έτος δεν θα χρειαστεί να καταβάλω άλλες 2500€ αν παρουσιαστεί βλάβη. Δηλαδή ουσιαστικά και τελικώς επιβεβαιώνει πως η διάρκεια ζωής της μπαταρίας όσο και του αυτοκινήτου είναι τα 9-10 έτη. Διότι μετά το πέρας αυτών εναπόκειται στη θεά τύχη αν το υβριδικό σου όχημα θα συνεχίσει να λειτουργεί δίχως να καταβάλεις ετησίως 2500€+έξοδα service.Συμπερασματικά, η αγορά υβριδικού ΤΟΥΟΤΑ σημαίνει αυστηρά 9-10 χρόνια ζωή.
-
Να συμπληρώσω επίσης πως τώρα τελευταία έχω παρατηρήσει πως το Prius 3 μου, καίει λάδια περισσότερο από το φυσιολογικό. Κάνοντας μία έρευνα λοιπόν στο διαδίκτυο διαπίστωσα πως είναι ένα σημαντικό πρόβλημα που αρχίζει να εμφανίζεται μετά το πέρας της οκταετίας το όποιο δημιουργεί προβλήματα υπερθέρμανσης του κινητήρα με αποτέλεσμα να απαιτείται η αντικατάσταση του με κόστος 4000 €!!! Μεγάλυτερο και αυτό της μπαταρίας. Κάντε μία αναζήτηση στο διαδίκτυο να το διαπιστώσετε. Πλέον αμφιβάλλω για την αξιοπιστία των υβριδικών της ΤΟΥΟΤΑ μετά το πέρας της οκταετίας...
-
Καταρχάς συλλυπητήρια.
Δύο ερωτήσεις:
-
Πόσα χιλιόμετρα είχες διανύσει σε αυτά τα 9+ χρόνια;
-
Τι σημαίνει η μπαταρία 'πέθανε'; Δε φόρτιζε και δεν απέδιδε. Δε θα μπορούσε όμως να λειτουργεί έτσι το αυτοκίνητο, έστω με αυξημένη κατανάλωση, χωρίς άλλο πρόβλημα; Ή βγάζει check engine ή κάτι άλλο και δυσχεραίνει την οδήγηση;
-
-
Ο χρήστης spdeniva έγραψε:
Να συμπληρώσω επίσης πως τώρα τελευταία έχω παρατηρήσει πως το Prius 3 μου, καίει λάδια περισσότερο από το φυσιολογικό. Κάνοντας μία έρευνα λοιπόν στο διαδίκτυο διαπίστωσα πως είναι ένα σημαντικό πρόβλημα που αρχίζει να εμφανίζεται μετά το πέρας της οκταετίας το όποιο δημιουργεί προβλήματα υπερθέρμανσης του κινητήρα με αποτέλεσμα να απαιτείται η αντικατάσταση του με κόστος 4000 €!!! Μεγάλυτερο και αυτό της μπαταρίας. Κάντε μία αναζήτηση στο διαδίκτυο να το διαπιστώσετε. Πλέον αμφιβάλλω για την αξιοπιστία των υβριδικών της ΤΟΥΟΤΑ μετά το πέρας της οκταετίας...Συνήθως η υπερθέρμανση εχει να κάνει με προβλήματα στο σύστημα ψύξης του κινητήρα , κατανάλωση/έλλειψη λαδιού και υπερθέρμανση μόνο σε κάτι ελαιόψυκτους κινητήρες μοτοσυκλετών και αερόψυκτα σκαθάρια εχω ακούσει ...εκτός και αν στεγνώσει τελείως απο λάδια.
Το prius ΙΙΙ δεν εχει δείκτη / βέργα λαδιού να τσεκάρετε τα λάδια ή εχει πέσει και αυτό θύμα της μόδας και εχει μόνο λαμπάκι στο καντράν; -
Γενικότερα δεν έχει ακουστεί κάτι για τη διάρκεια ζωής των μπαταριών είτε σε γιαρις,αουρις είτε σε πριους. Μήπως είσαι ο τυχερός της αστοχίας υλικού;;;
Πόσα χλμ έβγαλαν;;; -
(εδώ καταρρίπτεται ακόμη ένας μύθος. Η υψηλή τιμή μεταπώλησης των TOYOTA. Δεν ισχύει για τα υβριδικά με τέτοια κόστη)
H εύκολη και (σχετικά) καλή μεταπωλητική αξία των Τουότα είναι πραγματικότητα παγκοσμίως.
Αυτό που έπαθες εσύ είναι κάτι άλλο: Ένα π.χ. συμβατικό Τουότα στη δεκαετία πιάνει π.χ. το 35% της αρχικής του αξίας ενώ ένα υβρίδιο Τουότα π.χ. το 25% μόνο.
Γενικά, τα αμάξια που έχουν μπαταρίες, χάνουν την αξία τους πιο γρήγορα από τα κοινά, με αποτέλεσμα να πηγαίνει σε μεγάλο βαθμό στράφι η οικονομία τους. Αντίθετα, είναι εξαιρετικά για μετάχειρα, για τον ίδιο ακριβώς λόγο. -
Καλημέρα σας.
Μου έβγαλε μύνημα CHECK HYBRID BATTERY στα 150364χλμ και δούλευε μόνο η μηχανή. Σύμφωνα με το εγχειρίδιο θα έπρεπε να το πάω άμεσα στο Service καθότι το αυτοκίνητο δεν είναι κατασκευασμένο να δουλεύει αποκλειστικά με μηχανή. Στο συνεργείο το συνέδεσan με υπολογιστή και έβγαλε το μύνημα του θανάτου.
Σχετικά με το πρόβλημα που εμφανίζει στη μηχανή λόγο υπερκατανάλωσης λαδιού, επειδή δεν είμαι μηχανικός και δεν τα πολυκαταλαβαίνω, σας παραπέμπω εδώ:
https://priuschat.com/threads/2010-prius-headgasket-issue-should-i-fix-it-or-get-engine-replaced.182210/Τελός σχετικά με το ότι δεν έχει ακουστεί κάτι για τη διαρκεία ζωής των μπαταριών, να υπενθυμίσω πως το δικό μου Prius 3 είναι από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν το 2009 και έτσι είναι από τα πρώτα που εμφανίζουν προβλήματα. Τα Yaris, Auris κτλ είναι ακόμη σχετικά καινούρια για να βγάλουν πρόβλημα.
-
Τι πάει να πει 'το αυτοκίνητο δεν είναι σχεδιασμένο για να δουλεύει μόνο με τη μηχανή'; Μια χαρά γίνεται αυτό, όπως συμβαίνει και στα υπόλοιπα οχήματα.
Απλά θα υπήρχε μια δυσλειτουργία, θα φόρτιζε συνέχεια την μπαταρία αυξάνοντας την κατανάλωση, ενώ θα την αύξανε περαιτέρω το ότι η μπαταρία δε θα υποβοηθούσε όπως πριν. Δηλαδή αν σου κατανάλωνε 6 λίτρα, τώρα θα ήθελε 8.Από εκεί και πέρα, μπαταρία εσαεί δεν υπάρχει. Το θέμα είναι αν σε συμφέρει ή όχι. Αν επιμεριστεί το κόστος στα διανυθέντα χιλιόμετρα, βγαίνει σαν να έκαιγες 1,1 επιπλέον λίτρα κάθε 100 χιλιόμετρα. Δεν είναι αμελητέο, ούτε όμως και τραγικό.
Βέβαια, πρέπει να υπολογιστεί και το έξτρα κόστος αγοράς που έχει ένα υβριδικό σε σχέση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο μοντέλο. Καλά, το Prius δεν έχει τέτοια αδελφάκια, το Auris και το Yaris όμως έχουν.
Από την άλλη, το υβριδικό προσφέρει άλλη ποιότητα οδήγησης, που δεν μπορεί να πλησιάσει κανένα βενζινοκίνητο. Οι δε τράτες απέχουν παρασάγγας.Καταλαβαίνω την απογοήτευσή σου, ίσως γιατί το πρόβλημα ήρθε νωρίς. Αν εμφανιζόταν στα 300 χιλιάδες χιλιόμετρα, θα ήταν πιο λογικό κι αποδεκτό.
Γενικώς όμως, να ξέρεις ότι κάθε καύσιμο έχει τα δικά του. Η βενζίνη είναι πανάκριβη. Το πετρέλαιο βγάζει λίγες αλλά πανάκριβες ζημιές. Χαλαρά θα ήθελες 1.500 ευρώ για μπεκ.
Το υγραέριο βαράει τις βαλβίδες.
Το φυσικό αέριο ενδέχεται να θέλει αλλαγή στις δεξαμενές.
Γενικώς κανείς δεν τη βγάζει τσάμπα.Όσο για την κατανάλωση λαδιού, μην σε παραμυθιάσουν στην αντιπροσωπεία και σκάσεις το τετραχίλιαρο. Θα συμπληρώνεις όσο λαδάκι χρειάζεται κάθε 1.000 χιλιόμετρα και δε θα έχεις κανένα πρόβλημα.
-
Μάλλον δεν σας έδωσατε να καταλάβετε ποια είναι η πικρία μου. Το 1 έτος εγγύηση για τη νέα υβριδική μπαταρία των 2500€. Την αλλαγή την καταπίνω. Το 1 έτος εγγύηση δεν μπορώ να καταπιώ...
-
Μη σκας για την εγγύηση. Δεν πρόκειται να χαλάσει σε ένα χρόνο. Αν η πρώτη άντεξε 150 χιλιάδες χιλιόμετρα, λογικά η δεύτερη θα είναι βελτιωμένη και θα κρατήσει περισσότερο.
Αλλά και τώρα που είχες 8 χρόνια εγγύηση, σάμπως σε κάλυψε η Toyota; -
Η Toyota δεν υποτίθεται ότι δίνει 11 χρόνια εγγύηση για μπαταρίες και τέτοια;
-
Συνοψίζοντας,με κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας 2500€+το έξτρα κόστος αγοράς ενός υβριδικού, που ακριβώς είναι η οικονομία;;;;
Δεν συνυπολογιζω το θέμα με την κατανάλωση λαδιού γιατί θα μπορούσε να συμβεί και σε ένα οποιοδήποτε βενζινοκίνητο. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Απλά θα υπήρχε μια δυσλειτουργία, θα φόρτιζε συνέχεια την μπαταρία αυξάνοντας την κατανάλωσηΠροφανώς δεν έχεις δει μπαταρία αυτοκινήτου να ανατινάσσεται, από κολλημένο αυτόματο του δυναμό, που την φόρτιζε συνέχεια και την υπερθέρμανε... Φαντάζομαι βέβαια ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα, ειδικά τα υβριδικά, έχουν πιο εξελιγμένα συστήματα αυτοπροστασίας.
-
Όχι, φανταζόμουν ότι το χειρότερο σενάριο είναι η αύξηση της κατανάλωσης. Έτσι όμως όπως το περιγράφεις, ή την αντικαθιστάς με καινούρια ή την αφαιρείς τελείως. Τι θα διαβάζουν όμως τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου και τι δυσλειτουργία θα προκαλείται στην οδήγηση;
TOYOTA FORUM