It's ....alive!!!
Ναι τελικά υπάρχει ο 1.6 ντιζελ!!
πηγα στην αντιπροσωπεια εχοντας εκτυπωμενο απο τον διαμορφωτη του καροκ μια αμπισιον εκδοση 1.6 τουμπανιασμενη ( με 19 έξτρα κωδικους πάνω) στα 31700!!!
Για να πάρω προσφορά για το 1.6 advance + τα εξτρα του καροκ. Εβαλα ότι μπορούσα από τα παραπάνω εκτός από κάμερα οπισθοπορείας ( με επεισε οτι οι αισθητηρες υποβοηθησης σταθμευσης την αντικαθιστουν με το παραπανω).
Βγήκε 19548 ΛΤΠΦ + 2383 εξτρα (keyless access, συναγερμο , βασικα λεντ, αναδιπλουμενους, site assist/exit asssist, active info display) και πιασαμε παρακάτι 33.000.
Φυσικα η advance εχει επιπλεον του καροκ που εφτιαξα :
χρωμιομενες ραγες οροφης
ζαντες 17άρες αντι για 16αρες
οσφιηκη στηριξη καθισματων
αναδιπλωση καθισματος συνοδηγου
συρταρια κατω απο τα μπρος καθισματα
υποβραχιονιο πισω
Multi collision brake
pre crash
ενεργο καπο
front assist me emergency break
lane asssist
park pilot
coming/leaving home
2+1 usb Μπρος πισω
3 παροχες 12v μπρος-πισω και χωρο αποσκευων
Και φυσικα δεν εχει τα varioflex αλλα τα συρομενα καθισματα .
Γενικα δεν τιθεται θεμα συγκρισεις είναι απείρως πιο vfm το τιγκουαν σε σχση με καροκ στο επιπεδο εξοπλισμου που τα συγκρινα.
Εντυπώσεις:
να ξεκινησω από τα αρνητικα.
πρεπει να πας στο διλιτρο σε ντιζελ για να παρεις αυτοματο ( βεβαια με την ιστορια του dsg δεν ξερω τελικα αν ειναι μειονεκτημα).
Αλλο αρνητικο? μονο την έλλειψη σχεδιαστικης εξαρσης μπορω να βρω!*** δυστυχως οσο και να το ειδα μεσα και εξω δεν βρηκα αλλο αρνητικο!!! ***
Εντάξει το σαμαρακι στα ποδια του μεσαιου είναι ενα ακομα αρνητικο μιας και δεν προκειται 4Χ4.
Μου αρεσαν:
η πολυ καλα εξοπλισμενη εκδοση advance που ειδα , ειδικα στα ντουλαπακια πανω κατω και τα τραπεζακια πισω είναι απιστευτα comfort.
Μου αρεσε που δεν ειχε την τεραστια κεντρικη κονσολα που κοβει χωρο στα ποδια του οδηγου
Εχει τρομερο χωρο για οδηγο και πισω απο αυτον. Ειμαι 1.92 γεματουλης το πηγα και με το παραπανω πισω το καθισμα, μπηκα πισω και καθομουν ανετα στα ποδια (ενταξει για ώμους πισω δεν τρελάθηκα και χωρους 3 επιβατων δυσκολα σε αυτην την κατηγορια , κλασικα για 2 1/2 ατομα).
Η ποιοτητα των πλαστικων όπου τα έπιασα με επειθαν δεν ηταν οαου αλλα δεν ελεγες τπτ αρνητικο.
Η οθονη Multimedia πολυ καλη σε επαφη χωρις λαγκ
Πολύ καλη εργονομια στον χώρο αποσκευων.
Γενικα δικαιολογεί απολυτα τις πωλησεις του.
Το μπαλουν προγραμμα που εχουν αν και ζητά 11.500ευρω προκαταβολη και άλλα τοσα στο τελος προσφερει σχετικα χαμηλη δοση για 48 μηνες + 2 χρονια επεκταση εργοστασιακης εγγυησης +4 χρονια ασφαλεια + 4 χρονια σερβις και δυνατοτητα ή να επιστρεψεις το αμαξι στα 4 χρονια (δλδ σαν λιζιγκ χωρις ομως πειριορισμο χλμ αλλα και χωρις λαστιχα) αντι να πληρωσεις τα 11500 ( αλλα εκει χάνεις λεφτά) ή να πληρωσεις την δοση ή να τα ξανα χρηματοδοτήσεις για 3 χρόνια. Δίνει δλδ επιλογες.
Στα επιτοκια παιζει από 6.5 ως 8.9% για κλασικη χρηματοδοτηση.
Ελπιζω να βοήθησα πιθανους αγοραστες.
Παραδοση για ντιζελ (οχι ετοιμοαπαδοτο) 3-4 μηνες.
Δώστε μια βοηθεια η γνωρίζοντες . το park pilot / αισθητηρες υποβοηθησης σταθμευσης μπρος πισω με ηχητικη υποβοηθηση δεν σημαινει ότι παρκαρει μόνο του? σωστα? αυτό μαλλον είναι το Park assist