Μια ακόμα βόλτα από αντιπροσωπεία Nissan και το τοπίο εξακολουθεί και είναι ομιχλώδες.
Πράγματι δε θα φέρουν την energy και θα ξεκινήσουν από Acenta στα 27.500€ με αυτόματο κιβώτιο (διπλού συμπλέκτη) και μετά θα πάει στο N-Connecta με 29.000€ (πάλι αυτόματο διπλού συμπλέκτη). Αν φέρουν μηχανικό κιβώτιο υπολογίζουμε περίπου 1000€ κάτω. Λέω αν γιατί ακόμα δεν έχουν ενημέρωση. Οι τιμές δεν είναι κλειδωμένες (υπάρχουν ως ενδεικτικές σε μια ενημέρωση από τον εισαγωγέα) και για βενζίνη οι παραδόσεις για τις πρώτες παραγγελίες θα ξεκινήσουν Ιούνιο 2019. Λογικά μέχρι τέλος Ιανουαρίου θα ξέρουν καλύτερα (λέμε τώρα).
Διαβάζω τα μέχρι τώρα σχόλια για το xtrail. Ναι το energy ήταν value for money και 4.500€ περισσότερα για το Acenta φαντάζουν (και είναι πολλά) για τα extra που έχει (Multimedia της κακιάς ώρας, Clima, Δερμάτινο τιμόνι και λεβιές και προβολείς ομίχλης). Από την άλλη προφανώς και αλλάξει κλίμακα φορολογίας και τα 4500 είναι μάλλον φόροι και όχι διαφορά στην πραγματική τιμή. Για μένα αν έρθει και σε μηχανικό κιβώτιο και το κόστος του N-Connecta κρατηθεί έστω και οριακά κάτω από τα 28.000, θα πήγαινα εκεί. Μπορεί να έχει 6000 πάνω από το Energy αλλά πραγματικά έχει μακράν καλύτερο εξοπλισμό, σε σημείο να μη θεωρώ ότι του λείπει κάτι (360 κάμερες, ηλεκτρικό πόρτμπαγκαζ με αισθητήρα κίνησης κλπ). Αν το καινούργιο infotainment που έχει η Nissan είναι λίγο καλύτερο από το προηγούμενο θα είναι Super. Αν και μόνο και μόνο που θα έχει πλέον σύστημα πλοήγησης Tom Tom που μεταφέρει και τις οδηγίες πλοήγησης στην κεντρική οθόνη (5'') που έχει στα όργανα, νομίζω ότι είναι super.
Βέβαια όλα αυτά είναι λόγια του αέρα. Μέχρι να το δούμε γραμμένο τουλάχιστον.