-
με βαση τον υποψηφιο αγοραστη του 3αριου, ποιος συνδιασμος πιστευετε θα φερει πιο πολλες πωλησεις
α) πιο ψαγμενη τεχνολογικη υλοποιηση (η οποια για την πλειοψηφια θα παραμεινει στα χαρτια), μικροτεροι χωροι, αυξημενο κοστος
β) πιο απλη υλοποιηση (η οποια για την πλειοψηφια ειναι αδιαφορη και αν πολλοις περναει απαρατηρητη), μεγαλυτεροι χωροι, μειωμενο κοστοςοι μαζικες-μεγαλες πωλησεις δειχνουν τι ζηταει ο κοσμος.
και καθε επιλογη πρεπει να κρινεται με βαση το context; αλλο το 3αρι αλλο το ΜΧ-5το καλυτερο θα ηταν να προσφερονται και οι δυο επιλογες , οπως πχ στην Α ΜΒ
ακομα καλυτερο θα ηταν να μαθαιναμε καποτε σε αυτοκινητα που προσφερονται και με τα δυο setup πως διαμορφωθηκαν οι πωλησεις αναλογικα και τι μάθημα διδάσκει η αγορά. -
Βέβαια η Mazda βάζει στο 3άρι έναν από τους πρωτοποριακούς βενζινοκινητήρες που χρησιμοποιεί και μπουζί και συμπίεση (όπως οι ντίζελ) για την καύση. Υπολογίζει μάλλον ότι αυτό ενδιαφέρει τον αγοραστή, ενώ η ανάρτηση όχι τόσο.
-
Σε αυτές τις κατηγορίες το μεγαλύτερο ποσοστό των αγοραστών δεν ασχολείται με το πόσο οδηγοκεντρικό είναι ένα αυτοκίνητο, το αν έχει πολλαπλούς και το πόσο καλά στρίβει. Τον ενδιαφέρουν οι χώροι, η άνεση στις ανωμαλίες των δρόμων, η κατανάλωση, συνήθως η ασφάλεια και το.......infotainment.
Aφού αυτά ζητάει η αγορά αυτά θα δώσουν. Το ιδανικό πάντα είναι και μια σπορ έκδοση που θα απευθύνεται στους πιο ανήσυχους με τις όποιες αλλαγές φυσικά στο στήσιμο.
-
Βλέπουμε ότι υπάρχουν όμως πολλαπλοί σε πολλούς ανταγωνιστές, άρα κάτι βλέπουν σε αυτούς, όπως έβλεπε και η Mazda εδώ και 15 χρόνια που είχε πολλαπλούς το 3άρι. Απλά έπεσε cost cutting... Έτσι όμως δεν διαφοροποιείς το προϊόν σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Τουλάχιστον η ΜΒ, το VAG, η Ford, έχουν πολλαπλούς στις καλές εκδόσεις.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Σε αυτές τις κατηγορίες το μεγαλύτερο ποσοστό των αγοραστών δεν ασχολείται με το πόσο οδηγοκεντρικό είναι ένα αυτοκίνητο, το αν έχει πολλαπλούς και το πόσο καλά στρίβει. Τον ενδιαφέρουν οι χώροι, η άνεση στις ανωμαλίες των δρόμων, η κατανάλωση, συνήθως η ασφάλεια και το.......infotainment.Aφού αυτά ζητάει η αγορά αυτά θα δώσουν. Το ιδανικό πάντα είναι και μια σπορ έκδοση που θα απευθύνεται στους πιο ανήσυχους με τις όποιες αλλαγές φυσικά στο στήσιμο.
Ο κόσμος που ψάχνει αυτά τα βρίσκει σε suv, το 3αρι αν δεν στρίβει καλά τότε σε ποιον απευθύνεται?
-
Το κακο ειναι οτι εκει που θεωρουσαμε αρνητικο να μην εχει πολλαπλους, αν τους βαλουν ολοι μονο σε μεγαλυτερες εκδοσεις θα κυκλοφορουν ελαχιστα.
Κοιτα να δεις που θα κρατησουμε πολυ τα αυτοκινητα μας γιατι δεν θελουμε σουβ κ δεν θα βρισκουμε κατιο αξιολογο σε νορμαλ τιμη. -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Σε αυτές τις κατηγορίες το μεγαλύτερο ποσοστό των αγοραστών δεν ασχολείται με το πόσο οδηγοκεντρικό είναι ένα αυτοκίνητο, το αν έχει πολλαπλούς και το πόσο καλά στρίβει. Τον ενδιαφέρουν οι χώροι, η άνεση στις ανωμαλίες των δρόμων, η κατανάλωση, συνήθως η ασφάλεια και το.......infotainment.
Aφού αυτά ζητάει η αγορά αυτά θα δώσουν. Το ιδανικό πάντα είναι και μια σπορ έκδοση που θα απευθύνεται στους πιο ανήσυχους με τις όποιες αλλαγές φυσικά στο στήσιμο.
Ο κόσμος που ψάχνει αυτά τα βρίσκει σε suv, το 3αρι αν δεν στρίβει καλά τότε σε ποιον απευθύνεται?
Βέβαια Mazda είναι, δεν μπορεί να μην στρίβει καλά. Αλλά είναι έκπτωση.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Σε αυτές τις κατηγορίες το μεγαλύτερο ποσοστό των αγοραστών δεν ασχολείται με το πόσο οδηγοκεντρικό είναι ένα αυτοκίνητο, το αν έχει πολλαπλούς και το πόσο καλά στρίβει. Τον ενδιαφέρουν οι χώροι, η άνεση στις ανωμαλίες των δρόμων, η κατανάλωση, συνήθως η ασφάλεια και το.......infotainment.
Aφού αυτά ζητάει η αγορά αυτά θα δώσουν. Το ιδανικό πάντα είναι και μια σπορ έκδοση που θα απευθύνεται στους πιο ανήσυχους με τις όποιες αλλαγές φυσικά στο στήσιμο.
Ο κόσμος που ψάχνει αυτά τα βρίσκει σε suv, το 3αρι αν δεν στρίβει καλά τότε σε ποιον απευθύνεται?
Γιατί ποιος είπε ότι δε θα στρίβει καλά; Δε νομίζω να θεωρεί κάποιος ότι πολλαπλοί=στρίβει, ημιάκαμπτος= δεν στρίβει
Επίσης δε μπορούν να αγοράσουν όλοι SUV. -
http://blog.mazda.com/wp-content/upload ... 19_01e.jpg
Η νεα αρχιτεκτονικη σχεδιαση της παλτφορμας εστιαζει αρκετα στο πισω μερος δηλαδη στην τριτη κολωνα του αμαξωματος. Σημεια παντα ευαισθητα για τα χατσμπακ αμαξωματα.
Ιδιαιτερη σημασια δινεται και στην μπαρα θολων που ειναι συγκολλημενη πανω στο αμαξωμα και στους θολους και οχι βιδωμενη οπως ο ανταγωνισμος της μαζντα, δηλαδη ειναι αγωνιστικων προδιαγραφων. Επισης ο θολος εχει ενισχυθει σημαντικα στο αημειο εδρασης της.
https://s2.paultan.org/image/2017/09/20 ... 00x800.jpgΗ σχεδιαση εστιαζει στα λεγομενα, κατα τη μαζντα, δαχτυλιδια τα οποια εφαρμοζονται στο παραδειγμα της δευτερης κολωνας.
Το αποτελεσμα ειναι πολυ καλυτερη διαχειρηση της πισω αναρτησης και των ενδεχομενων κινησεων και κατευθυνσεων που αυτη παραγει και μεταφερει εν συνεχεια στο αμαξωμα και τελος στους επιβατες. Αυτο επιτυγχανεται μεσω της νεας διαχειρησης των ασκουμενων δυναμεων απο το αμαξωμα αλλα φυσικα και μεσω μιας καλυτερης ακαμψιας του συγκεκριμενου σημειου.
Με λιγα λογια γινεται δεσιμο της καροτσας σε ομοιομορφη και ομαλη γραμμη γεγονος που ειναι πολυ θετικο και προσομοιαζει σε σενταν αμαξωματα.
Εδω μια φωτο απο κοντα
https://amd.c.yimg.jp/im_sigg16e623jp.W ... 1-view.jpgΗ σχεδιαση αυτη βοηθα στην καλυτερη κινηση του αμαξωματος πανω στις αναρτησεις του γεγονος που εντασσεται σε ενα γενικο προγραμμα προσομειωσης του μυοσκελετικου συστηματος του ανθρωπου. Δηλαδη ειναι πιο αμεσο το πισω συστημα και δεν κινηται σε δευτερο χρονο ετσι ωστε να προσφερει μια ενιαια αισθηση οπως αυτην οταν τα διαφορα σημεια του ανθρωπινου σωματος κινουνται σαν ενα κομματι ασυναιαθητα κατα το βαδισμα.
Εδω φωτο απο το cx8 για το πως ειχαν ενισχυσει παλιοτερα την τριτη κολωνα χωρις την συνεχομενη ροη του δαχτυλιδιου.
https://amd.c.yimg.jp/im_siggsJi91W7sRO ... 1-view.jpg
Αυτο στην προηγουνενη αρχιτεκτονικη απεδιδε υποδεεστερα απο την αρχιτεκτονικη των δαχτυλιδιων
-
Δεν παίζεσαι ρε Lap!!
-
Πάντως απο τη φωτό του λινκ, βιδωτη φαίνεται η μπάρα (λογικό) κι όχι κολλητή...
-
https://response.jp/imgs/p/HyHJUDsvwEJj ... 221090.jpg
Οντως, σε αυτην φαινεται καλυτερα να ειναι κολλητη στον θολο, το ερωτημα ειναι αν εχει και συγκολησεις και κατα μηκος της μπαρας απο κατω με το αμαξωμα.
@ Να σαι καλα σαργκους. Αυτοι εκει στη μαζντα δεν παιζονται. Μυαλα με εμπνευση.
-
Η βάση ειναι κολλητή στο θολό. Η μπάρα φαίνεται ξεκάθαρα βιδωτη πάνω σε αυτήν. Η διαφορά με άλλες υλοποιήσεις ειναι ότι η βάση αυτη βρίσκεται πίσω απο το σημείο που κουμπώνει το αμορτισέρ, όπου συνήθως εδράζουν οι μπάρες θολων.
-
Καπου διαβαζα καποια τεχνηκη αναλυση, δεν θυμαμαι ποια καθως εχει χρονια, πως σε εκεινο το σημειο ειναι η καλυτερη θεση τις περισσοτερες φορες για να μπει μια μπαρα και μαλιστα αν ειναι δυνατον με συγκολληση και οχι με νεες τρυπες και βιδες πανω στον θολο. Οι βιδοτες με δαχτυλιδι πανω στην βαση του αμορτισερ ειναι ημιμετρο.
Δηλαδη η μαζντα εκανε την καλυτερη δυνατη υλοποιηση στην νεα πλατφορμα.
Σε καποιες αγωνιστικες βελτιωσεις αυτο εκαναν για αυτο και το ανεφερα πιο πανω.
-
Όλα ειναι σχετικά...τι ενίσχυση έχει ο θόλος, απο που περνάνε τα φορτία, τι ανάρτηση έχεις..Πάντως πρέπει να πάνε πάνω απο 10 χρόνια που εφαρμόζεται αυτού του τύπου η έδραση, δεν ειναι κάτι νέο/πρωτοποριακό.
-
Φυσικα ολα ειναι σχετικα, συμφωνω απολυτως.
Στη μαζντα ή σε αλλους κατασκευαστες υπαρχει εργοστασιακα αυτη η εδραση; Γιατι αν ειναι για τη μαζντα δεν το γνωριζα.
Σε bmw για παραδειγμα χρησιμοποιηται το δαχτυλιδι σε αυτες που εχουν μπαρα και εδραση με βιδες.
Δεν μιλω για συγκλολληση του καθρευτη αλλα για συγκολληση της μπαρας πανω στον θολο ή καλυτερα της βασης της.Παντως κοιτωντας ξανα τη φωτο διακρινω πως μεσα απο τις τρυπες της μπαρας φαινεται σαν να υπαρχει και κατι αλλο. Και μηπως αυτο το αλλο ειναι συγκολλημενο με το αμαξωμα και οι βιδες καθονται πανω σε αυτο;
Εδω στο σχεδιαγεαμμα δεν εχει καθολου βιδες, μοιαζει συγκολλημενη και η βαση και η μπαρα
https://motor-fan.jp/images/articles/10 ... 000000.jpg -
Εγω τη βλεπω βιδωτη παντως.
Αν και αυτο ειναι λεπτομερεια σε ενα αυτοκινητο.
-
Ναι ειναι βιδωτη, αλλα πρωτον μεσα απο τις τρυπες κατι φαινεται αλλα δεν καταλαβαινω τι ειναι και δευτερον στην επομενη φωτο παρουσιαζεται το νεο μαζντα 3 χωρις καμια βιδα πανω στην μπαρα.
Στον θολο εχει εδραση με συγκολληση
Οι λεπτομερειες ειναι που μου κεντριζουν το ενδιαφερον και πολλες φορες κανουν αισθητη διαφορα.
-
Μας αρέσει δεν μας αρέσει, αυτή είναι η αλήθεια https://www.drive.gr/news/nea-montela/n ... thoni-afis
-
Κάθε φορά που βλέπω ποστάρισμα στο Mazda forum μπαίνω με μια ελπίδα ότι κάποιος θα λέει κάτι σχετικά με επιστροφή...
Πόσα χρόνια πάνε τώρα ρε παιδιά;
MAZDA FORUM