Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA FORUM
    • 1
    • 2
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 140
    • 141
    • 53 / 141
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    2815
    83985
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kilomeater last edited by

      με βαση τον υποψηφιο αγοραστη του 3αριου, ποιος συνδιασμος πιστευετε θα φερει πιο πολλες πωλησεις
      α) πιο ψαγμενη τεχνολογικη υλοποιηση (η οποια για την πλειοψηφια θα παραμεινει στα χαρτια), μικροτεροι χωροι, αυξημενο κοστος
      β) πιο απλη υλοποιηση (η οποια για την πλειοψηφια ειναι αδιαφορη και αν πολλοις περναει απαρατηρητη), μεγαλυτεροι χωροι, μειωμενο κοστος

      οι μαζικες-μεγαλες πωλησεις δειχνουν τι ζηταει ο κοσμος.
      και καθε επιλογη πρεπει να κρινεται με βαση το context; αλλο το 3αρι αλλο το ΜΧ-5

      το καλυτερο θα ηταν να προσφερονται και οι δυο επιλογες , οπως πχ στην Α ΜΒ
      ακομα καλυτερο θα ηταν να μαθαιναμε καποτε σε αυτοκινητα που προσφερονται και με τα δυο setup πως διαμορφωθηκαν οι πωλησεις αναλογικα και τι μάθημα διδάσκει η αγορά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Βέβαια η Mazda βάζει στο 3άρι έναν από τους πρωτοποριακούς βενζινοκινητήρες που χρησιμοποιεί και μπουζί και συμπίεση (όπως οι ντίζελ) για την καύση. Υπολογίζει μάλλον ότι αυτό ενδιαφέρει τον αγοραστή, ενώ η ανάρτηση όχι τόσο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • panos2171
          panos2171 last edited by

          Σε αυτές τις κατηγορίες το μεγαλύτερο ποσοστό των αγοραστών δεν ασχολείται με το πόσο οδηγοκεντρικό είναι ένα αυτοκίνητο, το αν έχει πολλαπλούς και το πόσο καλά στρίβει. Τον ενδιαφέρουν οι χώροι, η άνεση στις ανωμαλίες των δρόμων, η κατανάλωση, συνήθως η ασφάλεια και το.......infotainment.

          Aφού αυτά ζητάει η αγορά αυτά θα δώσουν. Το ιδανικό πάντα είναι και μια σπορ έκδοση που θα απευθύνεται στους πιο ανήσυχους με τις όποιες αλλαγές φυσικά στο στήσιμο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Βλέπουμε ότι υπάρχουν όμως πολλαπλοί σε πολλούς ανταγωνιστές, άρα κάτι βλέπουν σε αυτούς, όπως έβλεπε και η Mazda εδώ και 15 χρόνια που είχε πολλαπλούς το 3άρι. Απλά έπεσε cost cutting... Έτσι όμως δεν διαφοροποιείς το προϊόν σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Τουλάχιστον η ΜΒ, το VAG, η Ford, έχουν πολλαπλούς στις καλές εκδόσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aikibill last edited by

              Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
              Σε αυτές τις κατηγορίες το μεγαλύτερο ποσοστό των αγοραστών δεν ασχολείται με το πόσο οδηγοκεντρικό είναι ένα αυτοκίνητο, το αν έχει πολλαπλούς και το πόσο καλά στρίβει. Τον ενδιαφέρουν οι χώροι, η άνεση στις ανωμαλίες των δρόμων, η κατανάλωση, συνήθως η ασφάλεια και το.......infotainment.

              Aφού αυτά ζητάει η αγορά αυτά θα δώσουν. Το ιδανικό πάντα είναι και μια σπορ έκδοση που θα απευθύνεται στους πιο ανήσυχους με τις όποιες αλλαγές φυσικά στο στήσιμο.

              Ο κόσμος που ψάχνει αυτά τα βρίσκει σε suv, το 3αρι αν δεν στρίβει καλά τότε σε ποιον απευθύνεται?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • xenos
                xenos last edited by

                Το κακο ειναι οτι εκει που θεωρουσαμε αρνητικο να μην εχει πολλαπλους, αν τους βαλουν ολοι μονο σε μεγαλυτερες εκδοσεις θα κυκλοφορουν ελαχιστα.
                Κοιτα να δεις που θα κρατησουμε πολυ τα αυτοκινητα μας γιατι δεν θελουμε σουβ κ δεν θα βρισκουμε κατιο αξιολογο σε νορμαλ τιμη.

                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

                  Σε αυτές τις κατηγορίες το μεγαλύτερο ποσοστό των αγοραστών δεν ασχολείται με το πόσο οδηγοκεντρικό είναι ένα αυτοκίνητο, το αν έχει πολλαπλούς και το πόσο καλά στρίβει. Τον ενδιαφέρουν οι χώροι, η άνεση στις ανωμαλίες των δρόμων, η κατανάλωση, συνήθως η ασφάλεια και το.......infotainment.

                  Aφού αυτά ζητάει η αγορά αυτά θα δώσουν. Το ιδανικό πάντα είναι και μια σπορ έκδοση που θα απευθύνεται στους πιο ανήσυχους με τις όποιες αλλαγές φυσικά στο στήσιμο.

                  Ο κόσμος που ψάχνει αυτά τα βρίσκει σε suv, το 3αρι αν δεν στρίβει καλά τότε σε ποιον απευθύνεται?

                  Βέβαια Mazda είναι, δεν μπορεί να μην στρίβει καλά. Αλλά είναι έκπτωση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • panos2171
                    panos2171 last edited by

                    Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

                    Σε αυτές τις κατηγορίες το μεγαλύτερο ποσοστό των αγοραστών δεν ασχολείται με το πόσο οδηγοκεντρικό είναι ένα αυτοκίνητο, το αν έχει πολλαπλούς και το πόσο καλά στρίβει. Τον ενδιαφέρουν οι χώροι, η άνεση στις ανωμαλίες των δρόμων, η κατανάλωση, συνήθως η ασφάλεια και το.......infotainment.

                    Aφού αυτά ζητάει η αγορά αυτά θα δώσουν. Το ιδανικό πάντα είναι και μια σπορ έκδοση που θα απευθύνεται στους πιο ανήσυχους με τις όποιες αλλαγές φυσικά στο στήσιμο.

                    Ο κόσμος που ψάχνει αυτά τα βρίσκει σε suv, το 3αρι αν δεν στρίβει καλά τότε σε ποιον απευθύνεται?

                    Γιατί ποιος είπε ότι δε θα στρίβει καλά; Δε νομίζω να θεωρεί κάποιος ότι πολλαπλοί=στρίβει, ημιάκαμπτος= δεν στρίβει
                    Επίσης δε μπορούν να αγοράσουν όλοι SUV.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      http://blog.mazda.com/wp-content/upload ... 19_01e.jpg

                      Η νεα αρχιτεκτονικη σχεδιαση της παλτφορμας εστιαζει αρκετα στο πισω μερος δηλαδη στην τριτη κολωνα του αμαξωματος. Σημεια παντα ευαισθητα για τα χατσμπακ αμαξωματα.

                      Ιδιαιτερη σημασια δινεται και στην μπαρα θολων που ειναι συγκολλημενη πανω στο αμαξωμα και στους θολους και οχι βιδωμενη οπως ο ανταγωνισμος της μαζντα, δηλαδη ειναι αγωνιστικων προδιαγραφων. Επισης ο θολος εχει ενισχυθει σημαντικα στο αημειο εδρασης της.
                      https://s2.paultan.org/image/2017/09/20 ... 00x800.jpg

                      Η σχεδιαση εστιαζει στα λεγομενα, κατα τη μαζντα, δαχτυλιδια τα οποια εφαρμοζονται στο παραδειγμα της δευτερης κολωνας.
                      Το αποτελεσμα ειναι πολυ καλυτερη διαχειρηση της πισω αναρτησης και των ενδεχομενων κινησεων και κατευθυνσεων που αυτη παραγει και μεταφερει εν συνεχεια στο αμαξωμα και τελος στους επιβατες. Αυτο επιτυγχανεται μεσω της νεας διαχειρησης των ασκουμενων δυναμεων απο το αμαξωμα αλλα φυσικα και μεσω μιας καλυτερης ακαμψιας του συγκεκριμενου σημειου.
                      Με λιγα λογια γινεται δεσιμο της καροτσας σε ομοιομορφη και ομαλη γραμμη γεγονος που ειναι πολυ θετικο και προσομοιαζει σε σενταν αμαξωματα.
                      Εδω μια φωτο απο κοντα
                      https://amd.c.yimg.jp/im_sigg16e623jp.W ... 1-view.jpg

                      Η σχεδιαση αυτη βοηθα στην καλυτερη κινηση του αμαξωματος πανω στις αναρτησεις του γεγονος που εντασσεται σε ενα γενικο προγραμμα προσομειωσης του μυοσκελετικου συστηματος του ανθρωπου. Δηλαδη ειναι πιο αμεσο το πισω συστημα και δεν κινηται σε δευτερο χρονο ετσι ωστε να προσφερει μια ενιαια αισθηση οπως αυτην οταν τα διαφορα σημεια του ανθρωπινου σωματος κινουνται σαν ενα κομματι ασυναιαθητα κατα το βαδισμα.

                      Εδω φωτο απο το cx8 για το πως ειχαν ενισχυσει παλιοτερα την τριτη κολωνα χωρις την συνεχομενη ροη του δαχτυλιδιου.

                      https://amd.c.yimg.jp/im_siggsJi91W7sRO ... 1-view.jpg

                      Αυτο στην προηγουνενη αρχιτεκτονικη απεδιδε υποδεεστερα απο την αρχιτεκτονικη των δαχτυλιδιων

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • sargus
                        sargus last edited by

                        Δεν παίζεσαι ρε Lap!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          volvozeus last edited by

                          Πάντως απο τη φωτό του λινκ, βιδωτη φαίνεται η μπάρα (λογικό) κι όχι κολλητή...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            https://response.jp/imgs/p/HyHJUDsvwEJj ... 221090.jpg

                            Οντως, σε αυτην φαινεται καλυτερα να ειναι κολλητη στον θολο, το ερωτημα ειναι αν εχει και συγκολησεις και κατα μηκος της μπαρας απο κατω με το αμαξωμα.

                            @ Να σαι καλα σαργκους. Αυτοι εκει στη μαζντα δεν παιζονται. Μυαλα με εμπνευση.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              volvozeus last edited by

                              Η βάση ειναι κολλητή στο θολό. Η μπάρα φαίνεται ξεκάθαρα βιδωτη πάνω σε αυτήν. Η διαφορά με άλλες υλοποιήσεις ειναι ότι η βάση αυτη βρίσκεται πίσω απο το σημείο που κουμπώνει το αμορτισέρ, όπου συνήθως εδράζουν οι μπάρες θολων.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by

                                Καπου διαβαζα καποια τεχνηκη αναλυση, δεν θυμαμαι ποια καθως εχει χρονια, πως σε εκεινο το σημειο ειναι η καλυτερη θεση τις περισσοτερες φορες για να μπει μια μπαρα και μαλιστα αν ειναι δυνατον με συγκολληση και οχι με νεες τρυπες και βιδες πανω στον θολο. Οι βιδοτες με δαχτυλιδι πανω στην βαση του αμορτισερ ειναι ημιμετρο.

                                Δηλαδη η μαζντα εκανε την καλυτερη δυνατη υλοποιηση στην νεα πλατφορμα.

                                Σε καποιες αγωνιστικες βελτιωσεις αυτο εκαναν για αυτο και το ανεφερα πιο πανω.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  volvozeus last edited by

                                  Όλα ειναι σχετικά...τι ενίσχυση έχει ο θόλος, απο που περνάνε τα φορτία, τι ανάρτηση έχεις..Πάντως πρέπει να πάνε πάνω απο 10 χρόνια που εφαρμόζεται αυτού του τύπου η έδραση, δεν ειναι κάτι νέο/πρωτοποριακό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Φυσικα ολα ειναι σχετικα, συμφωνω απολυτως.

                                    Στη μαζντα ή σε αλλους κατασκευαστες υπαρχει εργοστασιακα αυτη η εδραση; Γιατι αν ειναι για τη μαζντα δεν το γνωριζα.

                                    Σε bmw για παραδειγμα χρησιμοποιηται το δαχτυλιδι σε αυτες που εχουν μπαρα και εδραση με βιδες.
                                    Δεν μιλω για συγκλολληση του καθρευτη αλλα για συγκολληση της μπαρας πανω στον θολο ή καλυτερα της βασης της.

                                    Παντως κοιτωντας ξανα τη φωτο διακρινω πως μεσα απο τις τρυπες της μπαρας φαινεται σαν να υπαρχει και κατι αλλο. Και μηπως αυτο το αλλο ειναι συγκολλημενο με το αμαξωμα και οι βιδες καθονται πανω σε αυτο;

                                    Εδω στο σχεδιαγεαμμα δεν εχει καθολου βιδες, μοιαζει συγκολλημενη και η βαση και η μπαρα
                                    https://motor-fan.jp/images/articles/10 ... 000000.jpg

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • xenos
                                      xenos last edited by

                                      Εγω τη βλεπω βιδωτη παντως.

                                      Αν και αυτο ειναι λεπτομερεια σε ενα αυτοκινητο.

                                      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Ναι ειναι βιδωτη, αλλα πρωτον μεσα απο τις τρυπες κατι φαινεται αλλα δεν καταλαβαινω τι ειναι και δευτερον στην επομενη φωτο παρουσιαζεται το νεο μαζντα 3 χωρις καμια βιδα πανω στην μπαρα.

                                        Στον θολο εχει εδραση με συγκολληση

                                        Οι λεπτομερειες ειναι που μου κεντριζουν το ενδιαφερον και πολλες φορες κανουν αισθητη διαφορα.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Μας αρέσει δεν μας αρέσει, αυτή είναι η αλήθεια https://www.drive.gr/news/nea-montela/n ... thoni-afis

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • sargus
                                            sargus last edited by

                                            Κάθε φορά που βλέπω ποστάρισμα στο Mazda forum μπαίνω με μια ελπίδα ότι κάποιος θα λέει κάτι σχετικά με επιστροφή...
                                            Πόσα χρόνια πάνε τώρα ρε παιδιά;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 53 / 141
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr