-
Ενδιαφέρον ήταν το δημοσίευμα των χθεσινών 'ΝΕΩΝ' που 'αποκάλυψε' με τη βοήθεια του ΕΜΠ την εκτεταμένη νοθεία που γίνεται στα καύσιμα.
Επιγραμματικά:
Το πετρέλαιο που προορίζεται για πλοία και σπίτια μετατρέπεται εύκολα σε... κίνησης και εντελώς ξαφνικά οι απλές αμόλυβδες αποκτούν στα βενζινάδικα... οκτάνια
Η φοροδιαφυγή υπολογίζεται σε... 3 δις ευρώ ετησίως
Μα γίνονται αυτά τα πράγματα στην Ελλάδα;
-
Ενδιαφέρον ήταν το δημοσίευμα των χθεσινών 'ΝΕΩΝ' που 'αποκάλυψε' με τη βοήθεια του ΕΜΠ την εκτεταμένη νοθεία που γίνεται στα καύσιμα.
Επιγραμματικά:
Το πετρέλαιο που προορίζεται για πλοία και σπίτια μετατρέπεται εύκολα σε... κίνησης και εντελώς ξαφνικά οι απλές αμόλυβδες αποκτούν στα βενζινάδικα... οκτάνια
Η φοροδιαφυγή υπολογίζεται σε... 3 δις ευρώ ετησίως
Μα γίνονται αυτά τα πράγματα στην Ελλάδα;
-
Ενδιαφέρον ήταν το δημοσίευμα των χθεσινών 'ΝΕΩΝ' που 'αποκάλυψε' με τη βοήθεια του ΕΜΠ την εκτεταμένη νοθεία που γίνεται στα καύσιμα.
Επιγραμματικά:
Το πετρέλαιο που προορίζεται για πλοία και σπίτια μετατρέπεται εύκολα σε... κίνησης και εντελώς ξαφνικά οι απλές αμόλυβδες αποκτούν στα βενζινάδικα... οκτάνια
Η φοροδιαφυγή υπολογίζεται σε... 3 δις ευρώ ετησίως
Μα γίνονται αυτά τα πράγματα στην Ελλάδα;
-
Dυστυχώς στην χώρα της ρεμούλας και της αρπαχτής ολα γίνονται, πολύ περισσότερο οταν δεν υπάρχουν στοιχειώδεις μηχανισμοί ελέγχου και καταστολής τέτοιων ενεργειών.
Επί της ουσίας δεν μπορούμε να κανουμε πολλά πράγματα. Η προσωπική μου γνώμη ειναι να βάζουμε βενζίνη από πρατήρια που γνωρίζουμε καλά και εμπιστευόμαστε και ... ο Θεός βοηθός. . Και βέβαια να βγάζουμε στον τάκο οσα πρατήρια γνωρίζουμε οτι νοθεύουν τα καύσιμα
-
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ: http://www.imerisia-ver.gr/qu_article/0 ... 7/darticle http://www.ypan.gr/announce/06022003_2.htm http://dracoil.freecyberzone.com/KAYSIMA.htm http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?t ... fae2e8bc3c
-
Πιστεύω ότι τα ύποπτα βενζινάδικα λίγο πολύ ξεχωρίζουν. Καλά δεν το συζητάω για κάτι ΕΠ. Νομίζω ότι τα καλά βενζινάδικα είναι προσεγμένα, είναι καθαρά, έχουν τους σωστούς υπαλλήλους και γενικώς φαίνεται ότι δουλεύουν με τον σωστό τρόπο, έχουν πελατεία με καλοσυντηρημένα αυτοκίνητα και δεν έχουν λόγο να νοθεύσουν τα καύσιμα. Ένα από αυτά είναι στην γειτονιά μου η BP στην Τερψιθέα Γλυφάδας στην αρχή της Γούναρη. Πληρώνω ακριβά αλλά ποτέ μα ποτέ δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με καύσιμα.
Το πρώτο πράγμα που θα ήθελε να νοθεύσει ένας πρατηριούχος είναι το πετρέλαιο κίνησης. Όταν λοιπόν βλέπεις στο βενζινάδικο σου να προμηθεύονται πετρέλαιο κίνησης καλοντυμένοι επαγγελματίες με ολοκαίνουργια Mercedes taxi αυτό κάτι σημαίνει. Συνήθως τα καλά πρατήρια είναι πιο ακριβά και έχουν μόνιμη πελατεία.
Κατά την προσωπική μου γνώμη επίσης πολύ καλά είναι τα πρατήρια
Της Shell στην Κατηφόρα της Λ. Κατεχάκη πριν από την πλατεία της Ηλιούπολης, της Shell Κηφισίας και Κατεχάκη κάτω από τα γραφεία της εταιρείας. Της BP στην Λ. Κηφισίας στο φανάρι του ΚΑΤ. Της BP στην Αθηνών - Θεσσαλονίκης μετά τα διόδια στο Καπανδρίτι. Της AVIN στα Μέγαρα στην Αθηνών - Κορίνθου. Η Shell στα Goodys - μετά τα διόδια της Πάτρας για Αθήνα.
Η BP στην Αμαλιάδα στον δρόμο προς Καρδαμά (παιδιά εκεί ντρέπεσαι από την ευγένια των ιδιοκτητών ενώ μέσα έχουν πάνω από 20 βραβεία για το καλύτερο βενζινάδικό της χρονιάς από την ίδια την εταιρεία)Αντίθετα δεν θα έβαζα βενζίνη από την BP στην κατηφόρα της Κύπρου όπως πας από Α. Γλυφάδα προς Αργυρούπολη. Τέλος σίγουρα έβαζε νοθευμένη βενζίνη μια BP στην Καλαμάτα σε κεντρικό δρόμο της πόλης (πρέπει να του το έχουν κλείσει τώρα), ενώ είχαν σφραγίσει στην Λ. Κηφισίας την ΕΚΟ πάνω στην δεξιά στροφή πριν τα Ανάβρυτα.
-
Τρία δις είναι πολλά λεφτά και λέγαμε γιατί δεν θέλουν να βάλουν ταμειακές μηχανές. Μη ξεχνάμε βέβαια ότι κάθε μεγάλη εταιρία έργων έχει και μια αντλία καυσίμων για να γεμίζει τα αμάξια της στους χώρους των εργοταξίων.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Τέλος σίγουρα έβαζε νοθευμένη βενζίνη μια BP στην Καλαμάτα σε κεντρικό δρόμο της πόλης (πρέπει να του το έχουν κλείσει τώρα),
Σίγουρα δεν έχει κλείσει..
Πες λεπτομέριες , που περίπου είναι? -
Ο χρήστης Alexis Labos έγραψε:
Τέλος σίγουρα έβαζε νοθευμένη βενζίνη μια BP στην Καλαμάτα σε κεντρικό δρόμο της πόλης (πρέπει να του το έχουν κλείσει τώρα),
Σίγουρα δεν έχει κλείσει..
Πες λεπτομέριες , που περίπου είναι?Κάθετος κεντρικός δρόμος στην παραλία με διπλή διαχωριστική (νομίζω μια παρράληλος από το κολυμβητήριο). το βενζινάδικο ήταν γωνιακό BP. Μήπως τώρα έχει αλλάξει εταιρεία και έχει μια με κόκκινο σήμα. Δεν θυμάμαι την οδό.
Αλήθεια που έχει καλή BP στην Καλαμάτα? -
Επαναφέρω το θέμα γιατί πρόσφατα συνέλαβαν ομάδα που νόθευε καύσιμα και έκανε λαθρεμπορία.
Έχει κανείς ιδέα τι ουσίες χρησιμοποιούν και τι επιδράσεις μπορεί να έχουν στο αυτοκίνητο?
Γιατί όλοι μιλάμε για λιπαντικά κλπ. αλλά και τα καύσιμα μπορεί να επηρεάσουν σημαντικά το μοτέρ, ειδικά αν έχουν μέσα χημικά που δυνητικά είναι διαβρωτικά... -
Και αν έμαθε κανείς ποιο είναι το πρατήριο ή έστω ποιας εταιρείας στον Υμηττό που είχε νοθευμένα καύσιμα ;
-
Αποκάλυψη: Νοθεία στη βενζίνη με χημικά που δεν ανιχνεύονται! (metrosport.gr)
Μια τεράστια κομπίνα με θύματα τους ιδιοκτήτες βενζινοκίνητων οχημάτων αποκάλυψαν τα στελέχη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το οποίο νόθευε την αμόλυβδη σε ποσοστό έως και 40% με χημικούς διαλύτες που δεν ανιχνεύονταν από τα ειδικά εργαστήρια. Σύμφωνα με την ΑΑΔΕ το διεθνές κύκλωμα νοθείας βενζίνης λειτουργούσε με τη νέα μέθοδο «Designer Fuel Oil», και εντοπίστηκε από τις τελωνειακές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ.
Ειδικότερα οι ελεγκτές παρακολουθούσαν βυτιοφόρο όχημα, με πινακίδες Βόρειας Μακεδονίας, το οποίο είχε δηλώσει ότι μετέφερε στην Ελλάδα χημικούς διαλύτες. Στο τελωνείο Πειραιά, πήραν δείγμα από το φορτίο του, που προσομοίαζε με βενζίνη, και το εξέτασαν μακροσκοπικά. Παράλληλα, έλεγξαν την εταιρεία, που εμφανιζόταν ως παραλήπτρια και διαπίστωσαν ότι πρόκειται για πρόσφατα συσταθείσα εταιρεία, η οποία είχε φέρει σε μικρό χρονικό διάστημα μεγάλες ποσότητες του συγκεκριμένου προϊόντος. Συγκεκριμένα, από τις 26 Νοεμβρίου 2020 έως τις 5 Ιανουαρίου 2021, εισήγαγε 151.218 λίτρα.
Επιπλέον, συνεργαζόμενη εταιρεία έχει πραγματοποιήσει από τον Ιούλιο του 2020, δεκαπέντε εισαγωγές χημικών διαλυτών, συνολικής ποσότητας 390.000 λίτρων. Ειδική ομάδα επισκέφθηκε αμέσως την έδρα, που είχε δηλώσει η εταιρεία, όπου και διαπιστώθηκε ότι τα γραφεία ήταν κενά. Η έρευνα στα πληροφοριακά συστήματα των τελωνειακών αρχών εντόπισε την ύπαρξη συσχετιζόμενων ΑΦΜ, που οδήγησαν σε άλλα φυσικά και νομικά πρόσωπα, τα οποία σχετίζονται με την αποστολή από τη Βουλγαρία στην Ελλάδα των ίδιων Χημικών Διαλυτών.
Από τον ηλεκτρονικό έλεγχο, διαπιστώθηκε η ύπαρξη κοινών παραμέτρων, που οδηγούν σε modus operandi αυτών των νομικών προσώπων. Το βυτιοφόρο και το περιεχόμενό του δεσμεύθηκαν προσωρινά και το βυτίο σφραγίστηκε, ενώ αφαιρέθηκαν οι πινακίδες του οχήματος και κρατήθηκε η άδεια κυκλοφορίας του. Η «έξυπνη φόρμουλα» Το κύκλωμα που εντοπίστηκε χρησιμοποιεί την «έξυπνη φόρμουλα», που ονομάζεται Designer Fuel Oil. Αποτελεί ένα νέο προϊόν, του οποίου η πρόσμειξη σε ποσοστό 30-40% με τη βενζίνη, είναι μη ανιχνεύσιμη από τα χημικά εργαστήρια.
Μάλιστα, το δείγμα, που εξετάστηκε από το Γενικό Χημείο του Κράτους, αποτελεί μείγμα ελαφρών λαδιών και αιθανόλης, το οποίο, αναμεμειγμένο με βενζίνη σε συγκεκριμένα όρια, μπορεί να μην ανιχνεύεται και να καθίσταται αδύνατη η τεκμηρίωση της προκύπτουσας νοθείας. Συγκεκριμένα, ανιχνεύθηκε ότι το προϊόν αυτό περιέχει αριθμό οκτανίων RON 97, που το καθιστά ιδανικό για πρόσμειξη με βενζίνες. Το γεγονός, επίσης, ότι κοστίζει 10-20 λεπτά το λίτρο καθιστά προφανές το τεράστιο περιθώριο κέρδους των λαθρεμπορικών κυκλωμάτων.
Εκτιμάται ότι μεγάλες ποσότητες του συγκεκριμένου προϊόντος έχουν αποσταλεί, από γειτονικές χώρες προς την Ελλάδα, με τη χρήση εταιρικών σχημάτων, τα οποία λειτουργούν για 3-4 μήνες και αντικαθίστανται από άλλα νομικά σχήματα, προκειμένου να μην γίνονται αντιληπτά από τις ελεγκτικές αρχές. Η έρευνα συνεχίζεται σε συνεργασία και με άλλες συναρμόδιες Αρχές.
-
Με περιθώριο κέρδους περίπου 1€ στο λίτρο, σύμφωνα με τις τιμές λιανικής στη χώρα μας... άντε να τους σταματήσουν... και μεις θα συζητάμε ακόμη περί αξιοπιστίας του τούρμπο, του άμεσου ψεκασμού κλπ. κλπ.
Blow to fuel fraudsters: 59 arrests in Europe | Europol (europa.eu)
-
στο άρθρο της ότι το προϊόν είναι τοξικό, επικίνδυνο, ή δημιουργεί πρόβλημα στους κινητήρες....
Μάλλον κάποια συμφέροντα θίγονται ...
-
Κατά τα άλλα έχουμε για σιγουριά βιβλίο εισροών - εκροών υγρών καυσίμων !
@Piliourits : και μεις θα συζητάμε ακόμη περί αξιοπιστίας του τούρμπο, του άμεσου ψεκασμού κλπ. κλπ. Πόσο μεγάλη αλήθεια ... θα ψάχνουμε ακόμα να βρούμε γιατί χάλασε το egr και γιατί καίει τόσο παραπάνω !
-
Δε βλέπω η γιουροπολ να αναφερει στο άρθρο της ότι το προϊόν είναι τοξικό, επικίνδυνο, ή δημιουργεί πρόβλημα στους κινητήρες....
Μάλλον κάποια συμφέροντα θίγονται ...
Συνεχίζει να με εκπλήσσει η λογική σου...
Πρώτον: Ακόμη κι αν δεν αναφέρεται ότι το προϊόν είναι τοξικό, επικίνδυνο ή δημιουργεί πρόβλημα, δεν αναφέρεται και ότι δεν είναι κάτι από αυτά. Και δεύτερον: Ακόμη κι αν είναι απόλυτα ασφαλής η χρήση του, το θέμα της φοροδιαφυγής δεν σε αγγίζει καν; Για ποια συμφέροντα και χαζομάρες μας τσαμπουνάς;
-
βάζουν στη βενζίνη από ποιους τα προμηθεύονται;Άμα βγει ανταγωνιστικό προϊόν χαμηλότερης τιμής δε θίγονται τα συμφέροντά τους;
Το βυτίο προέρχονταν από τη Μασεντόνια ,εκεί 1 λίτρο βενζίνης 1.06€.
-
βάζουν στη βενζίνη από ποιους τα προμηθεύονται;Άμα βγει ανταγωνιστικό προϊόν χαμηλότερης τιμής δε θίγονται τα συμφέροντά τους;
Το βυτίο προέρχονταν από τη Μασεντόνια ,εκεί 1 λίτρο βενζίνης 1.06€.
Μασεντονια μέχρι τον Φεβρουάριο του 2019 φιλτατε, τώρα έχουμε 2021, η ιστορία προχώρησε λίγο σε αυτή τη μικρή γωνιά του κόσμου.
North Macedonia (Macedonia until February 2019), officially the Republic of North Macedonia, is a country in Southeast Europe
-
Πετάω στον κόσμο της παράνοιας...
-
είναι σε ειδικό καθεστώς φορολόγησης,κάτι σαν πετρέλαιο θερμανσης με πετρέλαιο κίνησης.
Αυτοί που το εισήγαγαν θα κάνουν μια υπευθυνη δήλωση του Ν.105 (Ν όπως λέμε Ν. Μασεντόνια) ότι το προόριζαν για δωρεά για τη θέρμανση δημοτικών σχολείων και καθάρισαν.
-
Η πιό σωστή τοποθέτηση...
Νοθεία στα καύσιμα