Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 898
    • 899
    • 16 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17980
    406028
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      super-t last edited by

      Γελάω και κλαίω λιγάκι, στο αγγλικό άρθρο με τα gas-guzzling, fume-emitting, no eco friendly για τα απλά αμάξια κ.τ.λ. που γράφονται την στιγμή που το ρεύμα στο UK είναι 47 % από φυσικό αέριο και 11 % από κάρβουνο

      Bonus ότι πήρε ηλεκτρικό και μετά ανακάλυψε ότι πρέπει κάπως να το φορτίζει.

      ¯_(ツ)_/¯

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        citastak last edited by

        Πάντως αν δεν είχα υπόγειο γκαραζ με δικιά μου θέση, δεν θα σκεφτόμουν να πάρω ποτέ ηλεκτρικό.
        Δλδ δεν θα σκεφτόμουν να στηριζόμουν στο ανύπαρκτο δίκτυο ταχυφορτιστών της Αθήνας.
        Και δεν περισσεύει και 1 ώρα την ημέρα για βόλτα στο Πόλις....

        **πρέπει να έχει και έναν φορτιστή στην κάθοδο της Κηφισίας απέναντι από τα ανάβρυτα, έξω από έναν πάροχο αν θυμάμαι καλά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Αυτό που δεν μπορεί να αντιληφθεί αυτή τη στιγμή ο κοζμάκης είναι ότι, ακόμη και ένα πυκνό δίκτυο ταχυφορτιστών δεν είναι η απόλυτη λύση στο πρόβλημα της φόρτισης και συνεπακόλουθα της χρήσης των ηλεκτρικών. Όχι γιατί δεν υπάρχει αρκετό ρεύμα για να γίνει κάτι τέτοιο,που δεν υπάρχει, ή αρκετό μπάτζετ για να φτιαχθεί η σχετική υποδομή (παραγωγή ρεύματος, μεταφορά, διανομή, στήσιμο σημείων φόρτισης), που επίσης δεν υπάρχει, αλλά για δύο τελείως άσχετους λόγους :

          α. παντελής έλλειψη χώρων στάθμευσης ακόμη και στην επαρχία σε ορισμένες περιπτώσεις, και , εξόχως
          βου. δεν μπορείς μακροπρόθεσμα να ασχολείσαι όλη τη μέρα με αυτά τα θέματα, έχεις άλλα πιο σημαντικά ζητήματα να αντιμετωπίσεις από το να ψάχνεις για φορτιστή, να τροποποιείς το δρομολόγιό σου για δαύτον, να περιμένεις στην ουρά τη σειρά σου και να μπάζεις και να βγάζεις καλώδια, ενώ η μέρα σου κυλάει δίπλα σου με απαιτήσεις, άρα η χρήση του είναι καλύτερα να είναι περιστασιακή και μόνο

          Η σίγουρη λύση, για όσους μπορούν : άρον τον κρέββατό σου. Ήγουν, αγόρασε ή νοίκιασε δικό σου κλειστό ηλεκτροδοτούμενο χώρο στάθμευσης και κάνε τη δουλειά σου εκεί με το πάσο σου χωρίς να δίνεις αναφορά σε κανένα. +_

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            https://www.mercedes-benz.gr/passengerc ... andingpage

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              polo2002 last edited by

              https://edition.cnn.com/2018/12/13/busi ... index.html
              Λύνεις ένα πρόβλημα (χρόνος φόρτισης), δημιουργείς άλλα... ειδικά αυτό με την απαιτούμενη ενέργεια ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Από το λινξ για όσους ακόμη ορέγονται ταχυφορτιστές, αυτά που έχουμε πει, τώρα και από τους ξένοι :

                'If you charge a battery very quickly, it's less efficient [and] it actually damages the battery,'

                a service station with 20 charging stations would use about six megawatts of power — the same amount as a typical small town.

                Αχ, που είναι το κράτος? Να βάλει ταχυφορτιστές παντού, να πάρουν όλοι ηλεκτρικά, να έχουμε μπλακ άουτ μετά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Οοοοοοόλη αυτή η ενέργεια που τώρα προέρχεται από τα ορυκτά καύσιμα θα προέλθει από ΑΠΕ.

                  Και ναι, θα χρειασθούν περαιτέρω επενδύσεις και υποδομές. Κανείς δεν είπε ότι είμαστε ήδη έτοιμοι για να πάρουμε όλοι ηλεκτρικά.

                  Όσο για το ότι η ταχυφόρτιση ζημιώνει τις μπαταρίες είναι κάτι γνωστό. Ας φορτίζεις κάθε βράδυ με ήπιο ρυθμό κι όταν ταξιδεύεις ή όντως έχεις ανάγκη πας σε ταχυφορτιστή, δε θα πάθεις τίποτα. Άλλωστε, μια χαρά νούμερα πιάνουν και με δαύτους. Χτες διάβαζα για ταξί Tesla στο Ελσίνκι που έχει φτάσει τις 600 χιλιάδες χιλιόμετρα με την πρώτη μπαταρία. Δουλεύοντας διπλή βάρδια οδηγών. Προφανώς θα φορτίζει κυρίως σε ταχυφορτιστές, αλίμονο αν προλαβαίνουν με αργή φόρτιση.

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jimptso last edited by

                    Όποιος θέλει να γελάσει ας δει το βίντεο..........

                    https://www.newsbeast.gr/weird/video/ar ... kinito?amp

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      https://www.drive.gr/news/kosmos/inomen ... -xehorista

                      Σαν να ακούω τον Dstou:

                      Youtube Video

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jimptso last edited by

                        Χα χα ....πολυ καλο !!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Αρα, οποιος φοβαται και τα φυσικου αεριου και τις δεξαμενες τους, τι μενει;

                          Μα φυσικα το πετρελαιο.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Καλά, και να φορολογηθεί το ρεύμα, τι θα γίνει; Από 1,5 ευρώ θα κοστίζει 2,5 ευρώ στα 100. Κλάιν!

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Συν το αρχικο κοστος αγορας και τη μικρη αυτονομια και τον μεγαλο χρονο φορτισης στις σημερινες μπαταριες, πανω κατω στα ιδια θα βγαινει στο μυαλο των καταναλωτων.
                              Αλλωστε η ψυχικη ηρεμια που γλυτωνεις απο την φορτιση ας κοστιζει και λιγο παραπανω.

                              Κριμα, αλλα πρεπει να εξελιχθουν οι μπαταριες. Εχουν τρελαθει με τις απειρες εκδοσεις καθε αυτοκινητου και δεν κρατουν κεφαλαια για την γρηγοροτερη εξελιξη των ηλεκτρικων καθως και τη μειωση του κοστους παραγωγης τους, σαν να μη το βλεπουν ή μαλλον μεχρι τωρα πολυ σοβαρα ενω στα κιβωτια και στους μικρους τουρπατους κινητηρες ολοι επεσαν με τα μουτρα.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Οι μπαταρίες εξελίσσονται αβέρτα, ήδη μειώθηκε στο μισό το κόστος τους τα τελευταία 2-3 χρόνια. Ήδη έχει αρχίσει το μεγάλο μπαμ των ηλεκτρικών.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  futurist last edited by

                                  «Γιατί η Κίνα «ελέγχει» την ηλεκτροκίνηση και την παραγωγή μπαταριών.»

                                  https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... -mpatarion

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    infidel last edited by

                                    tesla σε πάγο διορθώνει μόνο του...

                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Τα μεγαλύτερα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης προκύπτουν από ένα κύριο στοιχείο του κυκλώματος, την μπαταρία (αυτονομία, χρόνος φόρτισης, αυξημένο βάρος). Φανταστείτε να είχε αξιοποιηθεί τεχνολογία συλλογής ενέργειας από το περιβάλλον του Τέσλα, που το είχε ανακαλύψει περίπου 100 χρόνια πριν! Τα κόστη χρήσης θα είχαν ελαχιστοποιηθεί! Δεν θα υπήρχε η έγνοια της φόρτισης, του πόσο μακρυά μπορώ να πάω, του πόσα θα πληρώνω στον λογαριασμό του ρεύματος. Τα μόνα έξοδα θα ήταν ένα αρκετά φθηνότερο σέρβις καθώς χρησιμοποιούνται λιγότερα μέρη και η ασφάλεια!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        ΜΕγάλη κουβέντα ο Τέσλα και η τεχνολογία που είχε ανακαλύψει!

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Πρωτοβουλία βαλτών της ΝΔ για να τεθούν οι βάσεις για την ηλεκτροκίνηση.
                                          Τον κράζουν διάφοροι στα σχόλια, ανάμεσά τους και εγώ.

                                          http://www.capital.gr/me-apopsi/3340883/na-tethoun-amesa-oi-baseis-gia-ti-dieurunsi-tis-xrisis-tis-ilektrokinisis-stin-ellada

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Άνοιξα το άρθρο στο κινητό και δεν εμφανίζονταν τα σχόλια, ενδεχομένως να γινόταν στον υπολογιστή.
                                            Πάντως, το κείμενο είναι απαράδεκτο, θυμίζει καλό μαθητή της ΣΤ', όχι κάποιον με το βιογραφικό που λέει ότι έχει ο συντάκτης του.
                                            Βγάζει μία προχειρότητα που θα ταίριαζε σε μικρό κόμμα του 0,5%, όχι στη ΝΔ.

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 16 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr