-
Να προσθέσω ότι το σαλόνι του νέου Polo, το θεωρώ από τα καλύτερα στον ανταγωνισμό.
Το μηχανολογικό σύνολο φοβάμαι σε βενζίνη και diesel, μετά από όλες τις ιστορίες των τελευταίων 3 χρόνων.
-
Κοιτα ολες οι εταιριες ειχαν τις μαυρες σελιδες τους κατα καιρους,ειτε λιγοτερο ειτε περισσοτεροΤα γεγονοτα με την vw ειναι πολυ προσφατα και πολυ πιο τρανταχτα.Ουδεις το αμφισβητει αυτο,πολυ περισσοτερο οταν εχεις υπο την προστασια σου audi, seat και skoda.
Και ρωτω εγω τωρα πως γινεται η Σεατ να σπαει το ενα ρεκορ μετα το αλλο και η vw να τρωει ολο το αγγουρι του dieselgate;
Εγω παντως παρολα αυτα εξακολουθω να εχω εμπιστοσυνη στους κινητηρες βενζινης και ντιζελ της vw.
Στην Ευρωπη παντως δεν βλεπω να πτοουνται στο να αγοραζουν βενζινοκινητα vw.Δηλαδη αυτοι ειναι οι βλακες και εμεις οι ξυπνιοι; -
Πολύ μεγάλωσε και αυτό.
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Να πω και εγω μια αποψη ως κατοχος και μετα απο 2800χλμ εντος πολης αλλα και σε ταξιδι. Το αυτοκινητο αγοραστηκε για να αντικαταστησει ενα πολο 1.0 του 1997. Να πω μερικα θετικα και μερικα αρνητικα για το νεο πολο. Το αυτοκινητο ειναι 1.0 dsg highline.α. οι χωροι επιβατων ειναι εξαιρετικοι. Πριν σκασει το προβλημα με την ζωνη του μεσαιου επιβατη, ειχαμε παει για μπανιο (αποσταση 50') 3 ενηλικες και 2 παιδια και ολοι ηταν ανετα. Για χωρο αποσκευων δεν εχω να πω κατι, μιας και λογω χρησης του αυτοκινητου (β' αυτοκινητο για πολη) δεν με πολυενδιεφεραν. Μου φαινεται ομως πιο μεγαλος απο το παλιο μου πολο.
β. Η καμπινα εχει παρα πολυ καλη ηχομονωση, σε σημειο που οταν το πρωτοαγορασα δεν μπορουσα να καταβω αν ειχε επεμβει το συστημα start/stop ή οχι. Ακομα και σε ταξιδι ομως δεν ακους σχεδον τιποτα, τουλαχιστον εως σε ταχυτητες 130χλμ/ωρα που το εχω οδηγησει εγω.
γ. Η ποιοτητα κυλισης ειναι παρα πολυ καλη. Συμπεριφερεται εξαιρετικα σε ανωμαλιες του δρομου, εξομαλυνοντας τις, ενω ποτε δεν με εχει προβληματισει ειτε εντος της πολης ειτε σε ταχυτητες αυτοκινητοδρομου σε σχεση με την προσφυση που προσφερει. Στριβει 'ορθιο' (αναλογικα με την κατηγορια του εννοειται) και σου εμπνεει εμπιστοσυνη.
δ. Ο συνδυασμος ποιοτητας κυλισης, αναρτησεων, κινητηρα και χωρων σου δινει την εντυπωση οτι οδηγεις μεγαλυτερο αυτοκινητο απο την κατηγορια του.
ε. Ο κινητηρας των 115 ιππων θεωρω οτι ειναι εξαιρετικος για αυτο το αμαξι και του επιτρεπει να κινηθει αρκετα σβελτα. Στην εθνικη πηγαινα με το cruise control στα 110km/h και το στροφομετρο ηταν στις 2000 στροφες
στ. Το τιμονι ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. Σε κανει να θελεις να το αγκαλιασεις και να μην το αφησεις ποτε!
Παμε τωρα στα αρνητικα
α. οταν αρχισα να ακουω τον κινητηρα (μετα το αρχικο σοκ που δεν ακουγα τιποτα) μοιαζει τραχυς οταν πατας το γκαζι. Αυτο εχω την εντυπωση οτι ειναι χαρακτηριστικο που μοιραζονται ολοι οι 3 κυλινδροι κινητηρες
β. Το καθισμα του οδηγου δεν μου φαινεται πολυ αναπαυτικο αν και προσφερει υποστηριξη οσφυικης μοιρας. Η αληθεια ειναι οτι σε ταξιδι 5 ωρων που το πηγα, δεν με πονεσε ποτε η μεση, αλλα ποτε μου δεν καθομουν ιδιαιτερα αναπαυτικα. Ισως να φταιει η μεση μου
γ. μοιαζει πιο 'παιχνιδι' σε σχεση με το παλιο μου πολο. Ισως ειναι θεμα πτωσης της ποιοτητας κατασκευης, ισως της εισαγωγης πιο πολλων πλαστικων για μειωση κοστους ή για να βελτιωθει ο τομεας της παθητικης ασφαλειας. Παντως οταν κλεινεις την πορτα δεν ακους αυτο τον γδουπο που ειχε το παλιο πολο (ειδικα μαλιστα το δικο μου που ηταν και 3θυρο). Απο την αλλη, ομως ακομα και οταν εκλεισα την πορτα του karoq, ο ηχος με απογοητευσε....
Η αληθεια ειναι οτι δεν ειδα και πολλα αλλα αυτοκινητα απο κοντα, διοτι εψαχνα κατι πολυ συγκεκριμενο (Για το θεμα αξιοπιστιας ειλικρινα δεν μπορω να μιλησω μιας και ειναι ακομα ΠΑΡΑ πολυ νωρις.
Αν εχεις καμμια αλλη ερωτηση μην διστασεις να ρωτησεις.
Ποσο σου πηγε η συγκεκριμενη εκδοση και ποσα χρονια εγγυηση πηρες? Διπλος συμπλέκτης είναι ωραιο αλλα θα είναι αξιόπιστος?
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Να πω και εγω μια αποψη ως κατοχος και μετα απο 2800χλμ εντος πολης αλλα και σε ταξιδι. Το αυτοκινητο αγοραστηκε για να αντικαταστησει ενα πολο 1.0 του 1997. Να πω μερικα θετικα και μερικα αρνητικα για το νεο πολο. Το αυτοκινητο ειναι 1.0 dsg highline.
α. οι χωροι επιβατων ειναι εξαιρετικοι. Πριν σκασει το προβλημα με την ζωνη του μεσαιου επιβατη, ειχαμε παει για μπανιο (αποσταση 50') 3 ενηλικες και 2 παιδια και ολοι ηταν ανετα. Για χωρο αποσκευων δεν εχω να πω κατι, μιας και λογω χρησης του αυτοκινητου (β' αυτοκινητο για πολη) δεν με πολυενδιεφεραν. Μου φαινεται ομως πιο μεγαλος απο το παλιο μου πολο.
β. Η καμπινα εχει παρα πολυ καλη ηχομονωση, σε σημειο που οταν το πρωτοαγορασα δεν μπορουσα να καταβω αν ειχε επεμβει το συστημα start/stop ή οχι. Ακομα και σε ταξιδι ομως δεν ακους σχεδον τιποτα, τουλαχιστον εως σε ταχυτητες 130χλμ/ωρα που το εχω οδηγησει εγω.
γ. Η ποιοτητα κυλισης ειναι παρα πολυ καλη. Συμπεριφερεται εξαιρετικα σε ανωμαλιες του δρομου, εξομαλυνοντας τις, ενω ποτε δεν με εχει προβληματισει ειτε εντος της πολης ειτε σε ταχυτητες αυτοκινητοδρομου σε σχεση με την προσφυση που προσφερει. Στριβει 'ορθιο' (αναλογικα με την κατηγορια του εννοειται) και σου εμπνεει εμπιστοσυνη.
δ. Ο συνδυασμος ποιοτητας κυλισης, αναρτησεων, κινητηρα και χωρων σου δινει την εντυπωση οτι οδηγεις μεγαλυτερο αυτοκινητο απο την κατηγορια του.
ε. Ο κινητηρας των 115 ιππων θεωρω οτι ειναι εξαιρετικος για αυτο το αμαξι και του επιτρεπει να κινηθει αρκετα σβελτα. Στην εθνικη πηγαινα με το cruise control στα 110km/h και το στροφομετρο ηταν στις 2000 στροφες
στ. Το τιμονι ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. Σε κανει να θελεις να το αγκαλιασεις και να μην το αφησεις ποτε!
Παμε τωρα στα αρνητικα
α. οταν αρχισα να ακουω τον κινητηρα (μετα το αρχικο σοκ που δεν ακουγα τιποτα) μοιαζει τραχυς οταν πατας το γκαζι. Αυτο εχω την εντυπωση οτι ειναι χαρακτηριστικο που μοιραζονται ολοι οι 3 κυλινδροι κινητηρες
β. Το καθισμα του οδηγου δεν μου φαινεται πολυ αναπαυτικο αν και προσφερει υποστηριξη οσφυικης μοιρας. Η αληθεια ειναι οτι σε ταξιδι 5 ωρων που το πηγα, δεν με πονεσε ποτε η μεση, αλλα ποτε μου δεν καθομουν ιδιαιτερα αναπαυτικα. Ισως να φταιει η μεση μου
γ. μοιαζει πιο 'παιχνιδι' σε σχεση με το παλιο μου πολο. Ισως ειναι θεμα πτωσης της ποιοτητας κατασκευης, ισως της εισαγωγης πιο πολλων πλαστικων για μειωση κοστους ή για να βελτιωθει ο τομεας της παθητικης ασφαλειας. Παντως οταν κλεινεις την πορτα δεν ακους αυτο τον γδουπο που ειχε το παλιο πολο (ειδικα μαλιστα το δικο μου που ηταν και 3θυρο). Απο την αλλη, ομως ακομα και οταν εκλεισα την πορτα του karoq, ο ηχος με απογοητευσε....
Η αληθεια ειναι οτι δεν ειδα και πολλα αλλα αυτοκινητα απο κοντα, διοτι εψαχνα κατι πολυ συγκεκριμενο (>Για το θεμα αξιοπιστιας ειλικρινα δεν μπορω να μιλησω μιας και ειναι ακομα ΠΑΡΑ πολυ νωρις.
Αν εχεις καμμια αλλη ερωτηση μην διστασεις να ρωτησεις.
Ποσο σου πηγε η συγκεκριμενη εκδοση και ποσα χρονια εγγυηση πηρες? Διπλος συμπλέκτης είναι ωραιο αλλα θα είναι αξιόπιστος?
Αν θυμάμαι καλά πήγε 17500 μαζί με την αναβάθμιση ηχοσυστήματος. 2 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και αγόρασα επέκταση αλλά 2 με περίπου 350 ευρώ.
Για θέματα αξιοπιστίας τα ξαναλέμε σε χρόνια Δεν μπορώ να ξέρω από τώρα τι παίζει με αξιοπιστία. -
Εβαλες το μπιτς οντιο;
Την μεγαλη οθονη των 12 ιντσων στο καντραν την εβαλες;Στο πολο στην εκδοση φυσικου αεριου δεν παιρνει ουτε ως εξτρα την μεγαλη οθονη στο καντραν, ενω στην κονσολα μπορει να παρει ως εξτρα την 8αρα
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Εβαλες το μπιτς οντιο;
Την μεγαλη οθονη των 12 ιντσων στο καντραν την εβαλες;Στο πολο στην εκδοση φυσικου αεριου δεν παιρνει ουτε ως εξτρα την μεγαλη οθονη στο καντραν, ενω στην κονσολα μπορει να παρει ως εξτρα την 8αρα
Μόνο την 8αρα έβαλα.
-
Δυστυχως,οσες φορες εχω πετυχει το νεο polo,δεν μου εκανε καποια αισθηση εξωτερικα,εσωτερικα ναι δειχνει να ειναι ενα καλοφτιαγμενο-στην εικονα-αμαξι,με πχιοτητα,αφρωδη υλικα,πολυ εξοπλισμο κλπ.Χιλιες φορες το ibizaκι και ας χανει λιγο σε σημα,σε εσωτερικο,πιο ενδιαφερον.Ακομα και το GTI δηλαδη δεν ενθουσιαζει,το εκαναν τοσο συντηρητικο ειδικα στο μπροστινο που σε πιανει νυστα με το που το βλεπεις.
-
Ανάκληση 3.485 VW Polo στην Ελλάδα.
*Πρόκειται για Polo με ταμπούρα στον πίσω άξονα, στα οποία υπάρχει το ενδεχόμενο να υπάρξει απώλεια της προέντασης στις ντίζες του χειρόφρενου και κατ’ επέκταση στο ρυθμιστικό περικόχλιο (παξιμάδι) του μοχλού χειροφρένου. Αν χαθεί η προένταση, η θέση του ρυθμιστικού παξιμαδιού μπορεί να μεταβληθεί κατά τον χειρισμό του χειρόφρενου και ως αποτέλεσμα να επιμηκυνθεί η διαδρομή του μοχλού χειροφρένου. Αν ο οδηγός δεν αντιληφθεί την αυξημένη διαδρομή του μοχλού, το αυτοκίνητο μπορεί να μην ασφαλιστεί σωστά με το χειρόφρενο.Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.*
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Ανάκληση 3.485 VW Polo στην Ελλάδα.
*Πρόκειται για Polo με ταμπούρα στον πίσω άξονα, στα οποία υπάρχει το ενδεχόμενο να υπάρξει απώλεια της προέντασης στις ντίζες του χειρόφρενου και κατ’ επέκταση στο ρυθμιστικό περικόχλιο (παξιμάδι) του μοχλού χειροφρένου. Αν χαθεί η προένταση, η θέση του ρυθμιστικού παξιμαδιού μπορεί να μεταβληθεί κατά τον χειρισμό του χειρόφρενου και ως αποτέλεσμα να επιμηκυνθεί η διαδρομή του μοχλού χειροφρένου. Αν ο οδηγός δεν αντιληφθεί την αυξημένη διαδρομή του μοχλού, το αυτοκίνητο μπορεί να μην ασφαλιστεί σωστά με το χειρόφρενο.Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.*
Ότι ισχύει και για το ibiza δηλαδή ...
-
Έχει παραλάβει κανείς το TGI με φυσικό αέριο;
-
Ο χρήστης futurist έγραψε:
Έχει παραλάβει κανείς το TGI με φυσικό αέριο;Υπάρχει το καινούργιο στο car.gr, φαίνεται το 6αρι σασμάν και οι δείκτες καυσίμων.
Όσες φορές και αν έχω πάει για γέμισμα , 1 πέτυχα polo tgi , βλέπω μόνο του συναδέρφου -
Πήρε κανένας το Polo με CNG;
-
Καλησπέρα, το έχω πάρει εδώ και 2 εβδομάδες. Το πρώτο γέμισμα από άδειο πήρε λίγο παραπάνω από 12 κιλά. Σύμφωνα με τα στοιχεία που υπολογίζει το ίδιο η αυτονομία του είναι 280χλμ. Δεν ξέρω αν θα παίξει στα αυτά τα επίπεδα, θα δείξει σε βάθος χρόνου. Πάντως πίστευα σύμφωνα με δημοσιεύσεις κατόχων της προηγούμενης έκδοσης (5ΧΥΤΟ) ότι θα είχα πάνω από 350χλμ δεδομένου και της extra δεξαμενής. Βέβαια η κατανάλωση από την αγορά του είναι 5 κιλά/100 οπότε δικαιολογείτε και η συγκεκριμένη αυτονομία, θα δούμε...
-
Ο χρήστης polo tgi user έγραψε:
Καλησπέρα, το έχω πάρει εδώ και 2 εβδομάδες...Καλοτάξιδο με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα
Περιμένε λίγο να κάνεις χιλιόμετρα και θα το δεις καλύτερα, δεν έχει γράψει χλμ το trip computer και λόγω καλοκαιριού πλέον θα έχουμε λιγότερα κιλά...
Βέβαια είναι και ανάλογα την οδήγηση του καθενός. -
Σε ευχαριστώ πολύ, έχεις δίκιο για το καλοκαίρι το έχω σκεφτεί και εγώ όσο πιο πολύ ζέστη λιγότερη αυτονομία. Πάντως ο τρόπος οδήγησης είναι πολύ νορμάλ, αλλαγές σύμφωνα με τη σύσταση στην οθόνη και όχι πάνω από 3 χιλ στροφές. Άλλωστε και στον οδηγό του αυτοκινήτου αναφέρει ότι για τα πρώτα 1500 πρέπει να έχεις ήπια οδηγική συμπεριφορά. Επίσης η διαδρομή που κάνω περιλαμβάνει και ανοιχτό αυτοκινητόδρομο και οδήγηση στην πόλη. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι είχε γεμάτο το ντεπόζιτο αερίου από το εργοστάσιο αλλά ο δείκτης ποιότητας αερίου ήταν στο 70%, πιθανόν (όπως μου είπαν) επειδή έμεινε πολύ καιρό στο ντεπόζιτο. Μέχρι να τελειώσει αυτό, το αμάξι ήταν νοθρότερο στην απόδοσή του και ίσως να είχε και αυξημένη κατανάλωση. Πάντως γενικά είμαι ευχαριστημένος με την επιλογή που έκανα, με τον καιρό θα σας ενημερώνω. Να φτιάξουν και κανένα πρατήριο και όλα θα είναι μια χαρά.
Ελπίζω τώρα που μπαίνουν σιγά σιγά και άλλες εταιρείες στο παιχνίδι κάτι θα γίνει γιατί με το ρυθμό που κινείται η ΔΕΠΑ δεν βλέπω προκοπή. -
Μέχρι σήμερα 2000 χλμ με μέση κατανάλωση 5,1 κιλά/100χλμ. Η αυτονομία του σταθερά κάτω από 300 χλμ, κυμαίνεται απο 250χλμ έως 280χλμ. Περίμενα περισσότερη δεδομένη ότι ο τρόπος οδήγησης είναι ιδιαίτερα προσεκτικός πάντως από εδώ και πέρα θα χαλαρώσω να δω τελικά πόσο αυτονομία θα έχει γιατί μέχρι τώρα κινούμε αυστηρά οικονομικά.
Αν δεν έχεις πρατήριο κοντα δεν αξίζει με τίποτα γιατί το ντεποζιτο βενζίνης είναι 9 λίτρα. Καλύτερα να μην είχαν βάλει την extra δεξαμενή μιας και από αυτονομία δεν προσέφερε τίποτα ίσα ίσα που έχασες και ένα νορμάλ ντεπόζιτο βενζίνης για να κινήσε χωρίς άγχος! -
Ο χρήστης polo tgi user έγραψε:
Μέχρι σήμερα 2000 χλμ με μέση κατανάλωση 5,1 κιλά/100χλμ. Η αυτονομία του σταθερά κάτω από 300 χλμ, κυμαίνεται απο 250χλμ έως 280χλμ. Περίμενα περισσότερη δεδομένη ότι ο τρόπος οδήγησης είναι ιδιαίτερα προσεκτικός πάντως από εδώ και πέρα θα χαλαρώσω να δω τελικά πόσο αυτονομία θα έχει γιατί μέχρι τώρα κινούμε αυστηρά οικονομικά.
Αν δεν έχεις πρατήριο κοντα δεν αξίζει με τίποτα γιατί το ντεποζιτο βενζίνης είναι 9 λίτρα. Καλύτερα να μην είχαν βάλει την extra δεξαμενή μιας και από αυτονομία δεν προσέφερε τίποτα ίσα ίσα που έχασες και ένα νορμάλ ντεπόζιτο βενζίνης για να κινήσε χωρίς άγχος!Ουαου... σοβαρα?? αρκετα μικρο εε??
Ουσιαστικα εχεις μια αυτονομια που δεν ξεπερναει τα 400 χλμ ..
Περισσοτερο αυτοκινητο πολης θα το χαρακτηριζα (και συγκεκριμενα για πολεις που εχουν πρατηρια ΦΑ.)
Αν χρειαστει να πας μια Θεσσαλονικη αραγε τι κανεις? Φευγεις φουλαρισμενος με τα 2 καυσιμα και μετα οταν τελειωσουν καθε 100-150 χλμ (στην καλυτερη που εχεις χαμηλη καταναλωση) σταματας για βενζινη? -
Κοίτα αν πας θεσσαλονίκη είσαι καλά γιατί έχει πρατήριο στην Λαμία και στην Λάρισα οπότε θα φτάσεις και θα γυρίσεις άνετα, συν ότι αν ξεκινήσεις φουλαρισμένος πιστεύω (χωρίς να το έχω κάνει) ότι τα 300χλμ και πλέον σε Εθνικό δρόμο είναι δεδομένα. Αλλά αν φύγεις προς τα κάτω τότε μόλις τελειώσει το αέριο, κάθε 100-120 χλμ θα πρέπει να βάζεις και να μεριμνείς να έχεις.
Βασικό του ατού είναι ότι ότι το κόστος ανά 100χλμ με αέριο είναι κάτω των 4 ευρώ, από εκεί και πέρα αν σκεφτείς ότι δεν είναι αυτοκίνητο πόλις αλλά το θέλεις και για κάτι παραπάνω, αν κινηθείς εκτός του βασικού άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης έχει θέμα με το καύσιμο. Για αυτό και έγραψα παραπάνω ότι η σχέση κόστος - όφελος σε σχέση με την επιλογή τοποθέτησης τόσο μικρής δεξαμενής βενζίνης για να κερδίσεις λίγη παραπάνω αυτονομία αερίου δεν φένεται να ήταν καλή, σε σχέση πάντα με τα ελληνικά δεδομένα και του γεγονότος της έλλειψης πρατηρίων. -
Ο χρήστης polo tgi user έγραψε:
την επιλογή τοποθέτησης τόσο μικρής δεξαμενής βενζίνης για να κερδίσεις λίγη παραπάνω αυτονομία αερίου δεν φένεται να ήταν καλήΟ λόγος είναι νομικός, όχι τεχνικός. Αν έχει κάτω από 10 λίτρα βενζίνη, θεωρείται αυτοκίνητο μονού καυσίμου και οι τιμές ρύπων-κατανάλωσης υπολογίζονται μόνον με το Φ.Α. και όχι και με την βενζίνη.
Νέο VW Polo