-
Καλησπέρα παιδιά,
Έχω πάρει μια προσφορά για τον TDI 115 style με μεταλλικό στην τιμη της βενζίνης και λιγο παρά κατω.
Δεν βλέπω να συζητιέται και πολύ o κινητήρας. Έχει κανείς αποψη?
Τον tgi τον έχω αποκλείσει λόγο της μεγάλης αναμονής και της χαμηλής αυτονομίας, οπότε λέω να πάω στην αμέσως επόμενη πιο οικονομική λύση με τον tdi. -
Ε τι να συζητηθεί, ο συγκεκριμένος ειναι τόσα χρονια στην αγορά , μπαίνει σε τόσα αμάξια...
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης gchris7 έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά,Έχω πάρει μια προσφορά για τον TDI 115 style με μεταλλικό στην τιμη της βενζίνης και λιγο παρά κατω.
Δεν βλέπω να συζητιέται και πολύ o κινητήρας. Έχει κανείς αποψη?
Τον tgi τον έχω αποκλείσει λόγο της μεγάλης αναμονής και της χαμηλής αυτονομίας, οπότε λέω να πάω στην αμέσως επόμενη πιο οικονομική λύση με τον tdi.Επειδη εγιναν πολλες ταξινομησεις λογω του wltp ολες οι αντιπροσωπειες παιζουν προσφορες...
Αν θες ανεφερε μας ακριβες ποσο στην προσφορα που σου εκαναν και με τι εξτρα πανω... led φωτα dsg κτλπ...αλλιως πως να σου πουμε αν αξιζει... -
17400 τελικη βγαινει.
tdi 115 style μεταλλικό, με αισθητήρες πίσω, συναγερμό, full link, +2 χρονια εγγύηση, πρώτο service δωρεάν. Από το εργοστάσιο δεν μπορεί να μπει κάτι έξτρα γιατί αλλάζει ο συντελεστής στο τέλος ταξινόμησης -
Ένα χιλιάρικο πάνω από το φυσικό αέριο; Μήπως να το ξανασκεφτόσουν; Τόσο χάλια σού φαίνεται η αυτονομία; 400 χιλιόμετρα λένε. Θα αξίζει να πληρώνεις διπλάσιο κόστος κίνησης για τόσα χρόνια;
Όσο για την αναμονή, αν αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 2-3 χρόνια, το εξάμηνο σου φαίνεται πολύ. Αν κάθε 10, μήπως αξίζει τον κόπο; -
Ο χρήστης gchris7 έγραψε:
17400 τελικη βγαινει.
tdi 115 style μεταλλικό, με αισθητήρες πίσω, συναγερμό, full link, +2 χρονια εγγύηση, πρώτο service δωρεάν. Από το εργοστάσιο δεν μπορεί να μπει κάτι έξτρα γιατί αλλάζει ο συντελεστής στο τέλος ταξινόμησηςΕπειδή έφτασα και εγώ στο τσακ να πάρω το Αρόνα ο 95 TDI που είχα κάνει 2 test drive μου είχε φανεί αρκετά καλός οπότε αντίστοιχα πιστεύω και ο 115 που είναι και 6ταχυτο. Η τιμή που έχεις πάρει φαίνεται πολύ καλή,εμένα τον Ιούνιο για το style όπως το περιγράφεις μου δώσανε τελική αν θυμάμαι καλά 17700.
-
Ο χρήστης gchris7 έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά,Έχω πάρει μια προσφορά για τον TDI 115 style με μεταλλικό στην τιμη της βενζίνης και λιγο παρά κατω.
Δεν βλέπω να συζητιέται και πολύ o κινητήρας. Έχει κανείς αποψη?
Τον tgi τον έχω αποκλείσει λόγο της μεγάλης αναμονής και της χαμηλής αυτονομίας, οπότε λέω να πάω στην αμέσως επόμενη πιο οικονομική λύση με τον tdi.Εγω εγω τον ιδιο σε τιγκ. Απο αξιοπιστια ειναι τερας με βαση το δειγμα των ταξι
-
Πως βγάζεις το χιλιάρικο πάνω? Αν θυμάμαι καλά μια η άλλη και παραπάνω βγαίνει το CNG. Αν βάλεις πινακίδες, έξοδα προετοιμασίας, κτλ. και βάλεις και το μεταλλικό και το full link (400+250) θα πλησιάσεις τα 18000 τελική.
Mην ξεχνάμε επίσης ότι το CNG θα έχει και 25 άλογα λιγότερα, ταμπουρά πίσω και 5ταχυτο κιβώτιο.Το σκεφτόμουν αρκετά το CNG γιατί έχω και πρατήριο σχετικά κοντά στην δουλειά, άλλα άλλαξα γνώμη μόλις έμαθα για τα 160 χιλιόμετρα αυτονομία με βενζίνη. Το αμάξι το παίρνω για οικογενειακό, θα κάνει δλδ τα ταξίδια του με μωρά πίσω. Δεν θα ήθελα να πάρω το ρίσκο να κάτσει κάτι επείγον και να ψάχνω βενζινάδικα στην επαρχία. Είναι υπερβολικά μικρή η αυτονομία του για την χρήση που το θέλω.
Η αναμονή δεν είναι και τεράστιο πρόβλημα αλλά το νέο μέλος έρχεται τέλη Δεκέμβρη. Τα αμάξια που έχουμε τώρα είναι μικρά δίθυρα και δεν βολεύει.
-
Παρόμοια τιμή βγαίνουν τα δύο αυτοκίνητα..
Αλλά το Αρονα cng έρχεται με 6αρι σασμαν. -
Έχεις δίκιο, μου ήρθε στο μυαλό η αρχική τιμή των 16.650. Όντως, με τα έξοδα της προετοιμασίας και κάνα σπέσιαλ χρώμα, βγαίνουν στην ίδια τιμή.
Από εκεί και πέρα, το θέμα είναι οικονομικό. Θυσιάζεις τα 25 άλογα (αν και προσωπικά, νομίζω ότι σημαντικότερη είναι η διαφορά στη ροπή), τα πίσω φρένα (κλάιν κατά τη γνώμη μου, σημασία έχει να φρενάρει ικανοποιητικά, δε με νοιάζει τι φρένα φοράει για να το πετύχει, ας είναι και τακάκια ποδηλάτου) και τη μειωμένη αυτονομία για τα χρήματα που θα γλιτώνεις κάθε χρόνο; Εξάρι θα έχει ΚΑΙ το CNG, σύμφωνα με όσα έχουν γραφτεί εδώ μέσα.
Εγώ προσωπικά, που πηγαίνω αργά και συντηρητικά, θα προτιμούσα το φυσικό αέριο. 160 χιλιόμετρα αυτονομίας είναι πάρα πολλά για το δίκτυο πρατηρίων που έχει η χώρα μας. Θεσσαλονίκη φτάνεις με φυσικό αέριο, φουλάρεις κι έχεις άλλα 400 χιλιόμετρα. Το λέω αν κινείσαι προς Θράκη. Αν κινείσαι δυτικά, υποτίθεται ότι το πρατήριο στα Ιωάννινα θα έπρεπε να έχει ανοίξει καιρό τώρα. Λένε ότι ετοιμάζονται στην Πάτρα, στην Καρδίτσα, στα Τρίκαλα, στη Χαλκίδα.
Αν έχεις σκοπό να το κρατήσεις 10 χρόνια, δε θα νιώσεις κορόιδο αν τελικά σε ένα χρόνο έχουμε επιπλέον πρατήρια; Αλλά και τα ίδια να έχουμε, πόσα ταξίδια θα κάνεις και πόσο μακριά, ώστε να ξεμείνεις από βενζίνη; Μου φαίνεται πολύ ακραίο.
Επίσης, το πετρέλαιο τελεί παγκοσμίως υπό διωγμό, ενώ το φυσικό αέριο θεωρείται το πιο καθαρό καύσιμο. Αν πάρεις πετρέλαιο, ενδέχεται να μπλέξεις μελλοντικά. Μπορεί και να μη γίνει τίποτα ή να γίνει με πολύ μεγάλη καθυστέρηση στον Ψωροκώσταινα, είναι ένα ρίσκο.Από εκεί και πέρα, βάλε κάτω τα χιλιόμετρα, υπολόγισε την οικονομική διαφορά και πράξε κατά το δοκούν.
-
Βασικά έχω δύο ερωτήματα. Για το μέλλον κανείς δεν έχει κρυστάλλινη σφαίρα.
Τι θα γίνει π.χ. αν σε έναν χρόνο δεν έχουμε περισσότερα πρατήρια αλλά λιγότερα;
Είμαστε μια χώρα σε κρίση (ακόμη) και περιμένουμε να συντηρηθούν τα υφιστάμενα πρατήρια και
τα (δυνητικά) νέα από τα VAG CNG που θα πουληθούν; Και αν δεν πουληθούν; Αν ο κόσμος δεν στραφεί
στο CNG λόγω των γνωστών περιορισμών (άγνωστο καύσιμο και αξιοπιστία κινητήρα, χώρος αποσκευών
κ.λ.π.) και απλά την βγάλει 3-4 χρόνια ακόμη με βενζίνες/πετρέλαιο και μετά πάει στα ηλεκτρικά/υβριδικά;.
Δεύτερο ερώτημα, το κάνεις αν χρειαστεί να το πουλήσεις; Περιμένεις να βρεθεί αγοραστής που να έχει
πρόσβαση σε πρατήριο για να του γυαλίσει; -
Οι πληροφορίες μου είναι ότι είδη έχουν αγοραστεί 4 συμπιεστες . Έναν για πρατηριο στην Αθήνα..έναν για την Θεσσαλονίκη..έναν για Χαλκίδα και έναν για Πάτρα.
Άρα θα αυξηθούν τα πρατήρια.Τι εννοείς για την συντήρηση; ;
Τι εννοείς για δυνητικα νέα στις πωλήσεις αυτών των αυτοκινήτων; ;
Που διάβασες κάτι τέτοιο; ;
Τα αυτοκίνητα με φυσικό του γκρουπ αυξανονται.
Θα έρθει το Skoda scala με τον 1000αρι cng και περισσότερους χώρους.
Το skoda vision νομίζω.
Και το skoda karoq.
Για την Ελλάδα μπορεί να είναι άγνωστο το καύσιμο..όχι όμως στην Ιταλία ..Γερμανία και κάποιες άλλες χώρες.
Για την αξιοπιστία..είδη κυκλοφορούν πολλά ταξί cng και πάνε πολύ καλά.Για την ηλεκτροκινηση πιστεύω ότι είναι πολύ νωρίς.
Δείτε και το παρακάτω λινκ.
..τα αυτοκίνητα cng θα είναι τα τελευταία που θα πειραξουν.
https://www.caroto.gr/2018/10/23/γιατί-οι-μπαταρίες-λιθίου-εκρήγνυντα/Για την πώληση τώρα.
Μπαίνω καθημερινά στο car.gr,,,αυτοκίνητα cng οκταβια,,γκολφ όταν δίνονται σε λογική τιμή..φεύγουν στην βδομάδα..αντε στη δεύτερη.. -
Κάπου είχαν μπει οι πωλήσεις του φυσικού αερίου. Το 2017 είχε τριπλάσιες ή τετραπλάσιες από το 2016 στη χώρα μας και συνεχώς ανεβαίνει. Το μισάωρο που ήμουν στη Seat για να δω το Arona CNG, ήμαστε τρεις οικογένειες για το συγκεκριμένο μοντέλο και μόλις μία για όλα τα υπόλοιπα. Τώρα το μαθαίνει ο κόσμος και πουλάει αβέρτα.
Δε χρειάζεται να φοβάσαι ότι θα έχουμε λιγότερα πρατήρια από σήμερα. -
Ο χρήστης gchris7 έγραψε:
Τον tgi τον έχω αποκλείσει λόγο της μεγάλης αναμονής και της χαμηλής αυτονομίας, οπότε λέω να πάω στην αμέσως επόμενη πιο οικονομική λύση με τον tdi.
Με πόσα χλμ / έτος;
Έχεις κοντά σου πρατήριο; -
Δίπλα στη δουλειά του. Έχεις ζαλιστεί από την πολλή οικονομία χαχαχα!
-
To τεράστιο κόστος είναι να γίνει ένα πρατήριο φ.α. Άμα γίνει δεν κλείνει μετά για πολλές δεκαετίες, είναι αστείο το κόστος διατήρησής του. Άρα λιγότερα πρατήρια αποκλείεται να έχουμε. Το ζήτημα είναι πόσα περισσότερα και κυρίως που.
Δεύτερο ερώτημα, το κάνεις αν χρειαστεί να το πουλήσεις; Περιμένεις να βρεθεί αγοραστής που να έχει
πρόσβαση σε πρατήριο για να του γυαλίσει;Προφανώς. Ψάχνεις να το πουλήσεις σε κάποιον που δεν θα έχει πρόσβαση σε πρατήριο φ.α.? Θα περιμένεις για πάντα.
-
Πάντως, επειδή παρακολουθώ τις αγγελίες φυσικού αερίου, τα νορμάλ κομμάτια (ελληνικά, με λογική τιμή) φεύγουν αμέσως.
Εν τω μεταξύ, όλα τα φυσικού αερίου κρατάνε πολύ υψηλές τιμές κρατάνε. Αφύσικες.
Αυτό κοστίζει 20 χιλιάρικα καινούριο:
https://www.car.gr/12785910-skoda-octavia-g-tec
Τώρα, όλες τις σαβούρες εισαγωγής, με τα χιλιόμετρα να έχουν μειωθεί στο 1/3 των πραγματικών, ενώ η τιμή παραμένει στα ύψη, καλά κάνει και δεν τις αγγίζει κανείς:
https://www.car.gr/12950993-fiat-panda- ... ural-power -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δίπλα στη δουλειά του. Έχεις ζαλιστεί από την πολλή οικονομία χαχαχα!Εγώ; δε το συζητάω από το πρωί οδηγούσα... όποιος θέλει διαβάζει και προσπερνάει και όποιος θέλει τα βάζει κάτω με χαρτί και μολύβι και τα υπολογίζει...
12830 χλμ με 460€, με μέση τιμή 3.59€/100χλμ (0.929€/kg) και δςν μένω και δίπλα σε πρατήριο
Πόνεσε λίγο το σημερινό 1ο service 15.300χλμ στα 102€ με έκπτωση 20% για λάδια και φίλτρο λαδιού και ροδέλα!! ... και το υγρό για παρμπρίζ και υγρό φρένων (!!) έλεγε μικρή ποσότητα.. αλλά εντάξει... αντιπροσωπεία... -
Ο αντιπρόσωπος στα Τρίκαλα, μαζί με το δικό μου έχει 9 παραγγελίες arona cng για 20 μέρες περίπου που ισχύει η τιμή 16650 και τα Τρίκαλα δεν εχουν ακόμη πρατηριο με φυσικό αέριο.
Στη Λάρισα θυμάμαι πριν 2,5 χρόνια,,πριν ακόμη φτιαχτεί το πρατηριο,,είχαν πουληθεί πολλά vw up με φυσικό αέριο.
Στα 1000 χλμ terry είχες αλλάξει καθόλου λαδια;
Ποια λάδια σου έβαλαν; ; πρόσεξες ρευστότητα; -
Σημερα πηγα να ψωνισω στο σουπερμαρκετ και τελικα δεν ειχα το 20αρικο που υπολογιζα διοτι το εδωσα σε μπενζινα χθες.
Απο χθες μεχρι σημερα κανοντας καποια χιλιομετεα, εχω την αισθηση πως ο δεικτης ειναι σχεδον στο ιδιο σημειο
Δηλαδη το 20 αρικο μου εγινε αερας με καποια χιλιομετρα.
Το ποσα 20 αρικα δινω το μηνα ειναι κατι το τρομερο.Στο ταμειο του σουπερμαρκετ ειχε κατι μαντηλακια και κατι τσιχλες, πηρα δυο τρια και εβγαιναν 4 ευρω
Φανταζομαι να κινουμε με 4 ευρω στα 100 χιλιομετρα και ποσα αλλα ωραια πραγματα θα αγοραζα με αυτα τα 20αρικα για την οικογενεια και για εμενα αντι να τα δινω για αερα. Σαν επιστημονικη φαντασια μου φαινεται.
Παρακαλω μην πετατε ετσι τετοια νουμερα κοστους μετακινησης.
Seat Arona 2017