Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)
    • 1
    • 2
    • 575
    • 576
    • 577
    • 578
    • 579
    • 580
    • 577 / 580
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    11595
    113583
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sargus
      sargus last edited by

      Πόσο κάνει ρε παιδιά ένα τέτοιο; Όπως το βλέπω, πρέπει να μπαντιλικώνει ωραία στα πλακόστρωτα του χωριού..

      https://www.youtube.com/watch?time_cont ... hBn-V3ZuuQ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Αυτοί οι V12...

        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • panos2171
          panos2171 last edited by

          Όχι τόσο για το detailing όσο για τα κοντινά πλάνα σε ένα από τα ωραιότερα στολίδια του Maranello.

          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Youtube Video

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-lappas last edited by

                  Η 812 έχει τελική 340.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Δεν είναι περίεργο για Ferrari να βγάλει λίγα χλμ παραπάνω από όσα λέει επίσημα. Ε, βάλε και καμιά 10αριά χλμ σφάλμα ταχυμέτρου...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Monza SP1 (μονοθέσια) και SP2 (διθέσια). Ωδή στην σειρά των αγωνιστικών Monza της δεκαετίας του 1950 (https://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_Monza), μάλιστα στην παρουσίαση είχαν μια 750 Monza. Περιορισμένη παραγωγή (ακούγεται για 250 μονάδες έκαστη), μηχανικά μέρη και σασί από 812, κινητήρας ελαφρώς αναβαθμισμένος στους 810 ίππους, αμάξωμα από ανθρακόνημα, απαιτεί κράνος. Τιμή: If you have to ask...

                      Σύντομο βίντεο: https://www.whichcar.com.au/news/ferrar ... nza-leaked

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • T
                        tsotsos last edited by

                        Ανακοίνωσαν και το crossover τους

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          2022 είπε ο Camillieri και δεν θα είναι κλασικό ψηλό όχημα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dstou last edited by

                            Υβριδικά τα περισσότερα Φερράρι σε μια 3ετία από σήμερα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • panos2171
                              panos2171 last edited by

                              Βέβαια υβριδικό από υβριδικό διαφέρει. Υβριδικό είναι το prius αλλά υβριδική είναι και η LaFerrari.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • D
                                dstou last edited by

                                Αυτό έλειπε, ένα αμάξι 25.000 ευρώ να μην έχει διαφορά από ένα των 500.000. Αλλού είναι το πόιντ, ο ελέφαντας στο δωμάτιο. Ότι δηλώνει το μαγαζί ως κύρια επιλογή την τάχιστη υβριδοποίηση της πλειοψηφίας της γκάμας, κάτι που δεν συζητείτο πριν από π.χ. 5 χρόνια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Φυσικά και συζητείτο πριν 5 χρόνια. Τότε βγήκε η LaFerrari (Μάρτιος 2013) και είχαν πει ότι είναι προάγγελος των εξελίξεων. Είναι πολύ καλή η υβριδική τεχνολογία όταν υλοποιείται κατ' αυτόν τον τρόπο. Έχεις το ηλεκτρικό μοτέρ για τα χαμηλά (και στην περίπτωση υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα για την εξάλειψη του lag) και τουνάρεις τον βενζινοκινητήρα για μέγιστη απόδοση στις ψηλές χωρίς να ανησυχείς για την φιλικότητα του στις χαμηλές!!! Win-win! Βέβαια πρέπει να γίνει δουλειά στο βάρος και τις μπαταρίες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • sargus
                                    sargus last edited by

                                    http://www.gazzetta.gr/in-motion/news/a ... okimes-vid

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • V
                                      vagkirk last edited by

                                      Τι να κάνει και η Ferrari...
                                      Έπεσε και αυτή θύμα του μάρκετινγκ.
                                      Φαντάζομαι τους μηχανικούς της βαρεμάρα και μούτρα κατά την εξέλιξη του.
                                      Γιαυτο και το έντυσαν με το αμάξωμα της Gtc4 lusso, να τους έρθει πιο ελαφρά.
                                      Έχει πολύ πλακα που στο βίντεο μόλις καταλαβαίνουν πως βιντεοσκοπειται κάνει όπισθεν και κρύβεται!!!
                                      Ντρέπονται και αισχύνονται !

                                      Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alejandro last edited by

                                        Ο Εντζο έβγαζε οχήματα παραγωγός για να εχει χρήματα γαι τους αγώνες. Οπότε απο τη βάση της η εταιρία εχει στόχο να βγάζει χρήματα για να τρέχει, οπότε το να βγάζουν οχήματα για να πουλάνε, δε μου κανει για κακό. Άλλωστε πια ολοι οι κατασκευαστές εχουν οπότε γιατι οχι και η Φερραρι.
                                        Όσο για την υβριδική ΛαΦερραρι, απο την αρχη είχε θέμα με μπαταρίες και ακομα εχω δει σε φόρουμ κάποιοι να το ψάχνουν το θέμα. Θυμαμαι ειχαν καλέσει πελάτη στην εταιρία που εργαζόμουν, Ταιβανεζο μικρό κατασκευαστή μπαταριών που προμηθεύει τη Παγκανι για να συζητήσουν το θέμα. Φαντάζομαι όμως τωρα μπαίνουν για τα καλα σε υβριδικά σύστηματα και θα το κοιτάξουν πιο σοβαρά το θέμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Καλά κάνει....λεφτά θέλει και τα SUV πουλάνε. Για το κοντινό μέλλον, αυτή είναι η κατηγορία οχημάτων με την μεγαλύτερη ζήτηση, αυτά θέλει η πλειοψηφία του κόσμου και σωστά κατά την ταπεινή μου άποψη.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            δεν θα είναι κλασικό ψηλό όχημα.

                                            Όσο για την υβριδική ΛαΦερραρι, απο την αρχη είχε θέμα με μπαταρίες και ακομα εχω δει σε φόρουμ κάποιοι να το ψάχνουν το θέμα.

                                            Δεν πρέπει να μένει εκτός φορτιστή για πάνω από 7 ημέρες καθώς υπάρχει κίνδυνος καταστροφής των μπαταριών. Το κόστος αντικατάστασης είναι τεράστιο. Δεν είναι πρόβλημα όμως, είναι προβλεπόμενη διαδικασία να 'πριζώνεται' όταν αποθηκεύεται.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 575
                                            • 576
                                            • 577
                                            • 578
                                            • 579
                                            • 580
                                            • 577 / 580
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr