-
Βρίσκομαι στη διαδικασία επιλογής καινούργιου SUV με budget περίπου μέχρι 35.000 ευρω.
Εχω υπ' όψιν τα εξής(με τις προσφερόμενες τιμές χονδρικα)
1. Volvo XC40 1.5 Momentum manual (33.500+) / Ευκολα φτάνει στα 36.000 με μικρές προσθήκες
2. Tiguan 1.5 TSI Manual Advance (28.500) / Σχεδον πλήρες. Λόγω κλίμακας τελών ταξινόμησης, δεν συμφέρει οποιαδήποτε προσθήκη πέρα απο μεταλλικό χρώμα που θέλω.
3. Tiguan 1.5 TSI DSG7 Advance (32.000)
4. Grandland X 1.2 130Hp X-plore Automatic (Μου είχε προσφερθεί παλιότερα στα 26.000. Τώρα δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάποια προσφορά) / Μου αρέσει ως design. Φαίνεται λιγότερο ποιοτικό απο τα παραπάνω.Έχω αποκλείσει 3008 λόγω εξωτερικής εμφάνισης και τιμής. Skoda και Seat επίσης καθώς αντιπροσωπεύουν περίπου ότι το Tiguan.
Ουσιαστικά αμφιταλαντεύομαι για να διαλέξω μεταξύ αυτού που λέει η καρδιά μου(XC40) και αυτού που λέει η λογική( Tiguan 1.5 manual ή Grandland Χ). Η οικονομική διαφορά δεν είναι ευκαταφρόνητη και δυσκολεύει την επιλογή.
Το αυτοματο κιβώτιο θα μου άρεσε αλλά δεν το θεωρώ must(απο τη στιγμή που επιβαρύνει την τιμή κατα 4.000 ευρω στην περίπτωση του Tiguan).Έχω οδηγήσει XC40 και Tiguan. Για κάποιο λόγο το XC40 μου φάνηκε λίγο πιο σβέλτο.
Όποιος έχει άποψη σχετικά με την παραπάνω σύγκριση ας μας πεί τη γνώμη του.
-
Βρίσκομαι στη διαδικασία επιλογής καινούργιου SUV με budget περίπου μέχρι 35.000 ευρω.
Εχω υπ' όψιν τα εξής(με τις προσφερόμενες τιμές χονδρικα)
1. Volvo XC40 1.5 Momentum manual (33.500+) / Ευκολα φτάνει στα 36.000 με μικρές προσθήκες
2. Tiguan 1.5 TSI Manual Advance (28.500) / Σχεδον πλήρες. Λόγω κλίμακας τελών ταξινόμησης, δεν συμφέρει οποιαδήποτε προσθήκη πέρα απο μεταλλικό χρώμα που θέλω.
3. Tiguan 1.5 TSI DSG7 Advance (32.000)
4. Grandland X 1.2 130Hp X-plore Automatic (Μου είχε προσφερθεί παλιότερα στα 26.000. Τώρα δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάποια προσφορά) / Μου αρέσει ως design. Φαίνεται λιγότερο ποιοτικό απο τα παραπάνω.Έχω αποκλείσει 3008 λόγω εξωτερικής εμφάνισης και τιμής. Skoda και Seat επίσης καθώς αντιπροσωπεύουν περίπου ότι το Tiguan.
Ουσιαστικά αμφιταλαντεύομαι για να διαλέξω μεταξύ αυτού που λέει η καρδιά μου(XC40) και αυτού που λέει η λογική( Tiguan 1.5 manual ή Grandland Χ). Η οικονομική διαφορά δεν είναι ευκαταφρόνητη και δυσκολεύει την επιλογή.
Το αυτοματο κιβώτιο θα μου άρεσε αλλά δεν το θεωρώ must(απο τη στιγμή που επιβαρύνει την τιμή κατα 4.000 ευρω στην περίπτωση του Tiguan).Έχω οδηγήσει XC40 και Tiguan. Για κάποιο λόγο το XC40 μου φάνηκε λίγο πιο σβέλτο.
Όποιος έχει άποψη σχετικά με την παραπάνω σύγκριση ας μας πεί τη γνώμη του.
-
Βρίσκομαι στη διαδικασία επιλογής καινούργιου SUV με budget περίπου μέχρι 35.000 ευρω.
Εχω υπ' όψιν τα εξής(με τις προσφερόμενες τιμές χονδρικα)
1. Volvo XC40 1.5 Momentum manual (33.500+) / Ευκολα φτάνει στα 36.000 με μικρές προσθήκες
2. Tiguan 1.5 TSI Manual Advance (28.500) / Σχεδον πλήρες. Λόγω κλίμακας τελών ταξινόμησης, δεν συμφέρει οποιαδήποτε προσθήκη πέρα απο μεταλλικό χρώμα που θέλω.
3. Tiguan 1.5 TSI DSG7 Advance (32.000)
4. Grandland X 1.2 130Hp X-plore Automatic (Μου είχε προσφερθεί παλιότερα στα 26.000. Τώρα δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάποια προσφορά) / Μου αρέσει ως design. Φαίνεται λιγότερο ποιοτικό απο τα παραπάνω.Έχω αποκλείσει 3008 λόγω εξωτερικής εμφάνισης και τιμής. Skoda και Seat επίσης καθώς αντιπροσωπεύουν περίπου ότι το Tiguan.
Ουσιαστικά αμφιταλαντεύομαι για να διαλέξω μεταξύ αυτού που λέει η καρδιά μου(XC40) και αυτού που λέει η λογική( Tiguan 1.5 manual ή Grandland Χ). Η οικονομική διαφορά δεν είναι ευκαταφρόνητη και δυσκολεύει την επιλογή.
Το αυτοματο κιβώτιο θα μου άρεσε αλλά δεν το θεωρώ must(απο τη στιγμή που επιβαρύνει την τιμή κατα 4.000 ευρω στην περίπτωση του Tiguan).Έχω οδηγήσει XC40 και Tiguan. Για κάποιο λόγο το XC40 μου φάνηκε λίγο πιο σβέλτο.
Όποιος έχει άποψη σχετικά με την παραπάνω σύγκριση ας μας πεί τη γνώμη του.
-
Τι λέει η καρδιά σου είναι σημαντικός παράγοντας επιλογής καθώς και πως ενιωσες στο test drive.
Επίσης θα πρέπει να βάλεις κάτω και όλους τους άλλους παράγοντες που ενδεχομένως να επηρεάσουν στην επιλογή. Πχ εγώ πήγα προς το tiguan αφενός λογω τιμής αλλά και επειδή το πισω κάθισμα του xc40 μου φάνηκε στενό (έχω 3 παιδιά). Δεν το έχω μετανιώσει στιγμή.
Αν συνεχίζει να υπερτερεί το volvo τότε το παραγγέλνεις και θα έχεις κάνει μια εξαιρετική επιλογή
Υγ για το opel δεν έχω άποψη μιας και δεν πήγα καθόλου να το δω -
Το Οπελ έχει και νέο κινητήρα 1,6 με 180 άλογα και είναι μέσα στο μπάτζετ σου . Ακόμα έρχονται και νέα μοντέλα , όπως τα δύο αδέλφια του .
-
Εάν φτάνει τόσο ψηλά πάρε μια Χ1. Εάν φτάνεις τόσο ψηλά αλλά προτιμάς να κρατηθείς κάτω από τις €30.000 (όπως φαίνεται από το ποστ σου), τότε όλα που λές είναι καλές επιλογές και διαλέγεις με βάση την τιμή, ποιο σου αρέσει περισσότερο και πιο καλύπτει τις ανάγκες σου. Σε αυτά τα χρήματα υπάρχει και το Compass επίσης.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Το Οπελ έχει και νέο κινητήρα 1,6 με 180 άλογα και είναι μέσα στο μπάτζετ σου . Ακόμα έρχονται και νέα μοντέλα , όπως τα δύο αδέλφια του .Πωλείται ήδη το συγκεκριμένο?
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εάν φτάνει τόσο ψηλά πάρε μια Χ1. Εάν φτάνεις τόσο ψηλά αλλά προτιμάς να κρατηθείς κάτω από τις €30.000 (όπως φαίνεται από το ποστ σου), τότε όλα που λές είναι καλές επιλογές και διαλέγεις με βάση την τιμή, ποιο σου αρέσει περισσότερο και πιο καλύπτει τις ανάγκες σου. Σε αυτά τα χρήματα υπάρχει και το Compass επίσης.Η Χ1 είναι όντως ένα πολύ καλό αυτοκίνητο και σε καλή τιμή αυτή την εποχή. Ωστόσο έχω βαρεθεί να το βλέπω στο δρόμο. Επίσης, νομίζω οτι μακροπρόθεσμα το κόστος συντήρησης/επισκευής ενος BMW θα είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε σχέση με τα υπόλοιπα.
Το Compass το θεώρησα οτι έχει χαρακτήρα λιγο πιο offroad και δεν το κοίταξα. Είναι και λίγο Fiat...
-
Ο χρήστης kwnstantinos έγραψε:
Επίσης, νομίζω οτι μακροπρόθεσμα το κόστος συντήρησης/επισκευής ενος BMW θα είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε σχέση με τα υπόλοιπα.Δε νομίζω να είναι ακριβότερο από Volvo ή VW πάντως. Για τα άλλα που λές, ΟΚ είναι καθαρά προσωπικό θέμα.
-
Εγώ θα πήγαινα για το Volvo. Πολύ πιο αυτοκίνητο από τα υπόλοιπα
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Επίσης, νομίζω οτι μακροπρόθεσμα το κόστος συντήρησης/επισκευής ενος BMW θα είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε σχέση με τα υπόλοιπα.
Δε νομίζω να είναι ακριβότερο από Volvo ή VW πάντως. Για τα άλλα που λές, ΟΚ είναι καθαρά προσωπικό θέμα.
Όντως το κόστος συντηρησης δεν είναι μεγαλύτερο από ένα Volvo ή ένα VW . Όμως για το κόστος επισκευών αυτό εξαρτάται από τη συχνότητα βλαβών που δυστυχώς στη BMW είναι πολύ συχνή
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Γεια σου Κωνσταντίνε!
Για να έχεις στη λίστα σου αυτοκίνητα μέχρι και τα 35 χιλιάρικα, σημαίνει ότι εύκολα-δύσκολα μπορείς να τα διαθέσεις, χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει ότι τα 4 ή τα 5 χιλιάρικα της διαφοράς τα βρίσκουμε στο δρόμο... επομένως για μια τέτοια αγορά, η οποία εικάζω πως έχει έναν ορίζοντα δεκαετίας, θα πήγαινα σ'αυτό που λέει η καρδιά το οποίο τυγχάνει να είναι όντως ένα εντυπωσιακό suv και μάλιστα όχι πολυφορεμένο! -
Μα και το tiguan που θες περίπου ίδιο αριθμο πωλήσεων με τη Χ1 έχει κανει. Ειδικά φέτος έχει κάνει και περισσότερες άρα μάλλον κάτι άλλο δεν σου αρέσει ενδομυχα στη Χ1 η οποία συνοδεύεται και από δωρεάν σέρβις για μια 5ετια....
Μήπως να το ξανά σκεφτείς; -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Γεια σου Κωνσταντίνε!
Για να έχεις στη λίστα σου αυτοκίνητα μέχρι και τα 35 χιλιάρικα, σημαίνει ότι εύκολα-δύσκολα μπορείς να τα διαθέσεις, χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει ότι τα 4 ή τα 5 χιλιάρικα της διαφοράς τα βρίσκουμε στο δρόμο... επομένως για μια τέτοια αγορά, η οποία εικάζω πως έχει έναν ορίζοντα δεκαετίας, θα πήγαινα σ'αυτό που λέει η καρδιά το οποίο τυγχάνει να είναι όντως ένα εντυπωσιακό suv και μάλιστα όχι πολυφορεμένο!Νομίζω οτι με καταλαβαίνεις 100%
-
Χαχα...χαίρομαι!
Έχω έρθει δις σε αντίστοιχη θέση και έχω αποφασίσει με την καρδιά χωρίς φυσικά να το έχω μετανιώσει ούτε στιγμή.Στα extra χρήματα που θα δαπανήσεις, θα ξεκινήσεις να κάνεις ''απόσβεση'' από την ημέρα που θα το παραλάβεις και από εκεί και μετά, κάθε στιγμή που θα μετακινείσαι ή που θα το χαζεύεις παρκαρισμένο.Αρκεί φυσικά να είσαι καλυμμένος και από χώρους, ποιότητα, οδική συμπεριφορά!
Αν δεν υπήρχε έρωτας, θα συζητούσαμε σε άλλη, πιο αντικειμενική βάση...αλλά τώρα, ξέρεις τι πρέπει να κάνεις -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Επίσης, νομίζω οτι μακροπρόθεσμα το κόστος συντήρησης/επισκευής ενος BMW θα είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε σχέση με τα υπόλοιπα.
Δε νομίζω να είναι ακριβότερο από Volvo ή VW πάντως. Για τα άλλα που λές, ΟΚ είναι καθαρά προσωπικό θέμα.
Ειναι ακριβοτερο αμαξι σαν συντηρηση η bmw.
Για μενα παρε αυτο που θελεις να βλεπεις στο γκαραζ σου αρκει να σε καλυπτει και στα υπολοιπα σε μεγαλο βαθμο -
Λογικά το 35.000 είναι ταβάνι. Εύκολα μεταξύ 1 ή 2 (είμαι της παλιάς σχολής, θέλω manual και όργανα αναλογικά στο ταμπλό να βλέπω τους δείκτες ) Νομίζω πως στην επιλογή 2 μπορείς να βάλεις και αναδιπλούμενους καθρέφτες χωρίς να αλλάζεις κατηγορία στη ΛΤΠΦ.
-
Αν παει για το tiguan 1.5 advance χειροκινητο κιβωτιο εχει 452 ευρω τρατο μεχρι το 'φραγμα' τον 20χιλιαδων. Τα μεταλλικα και περλε χρωματα χρεωνονται 445 ευρω (προ φορων), επομενως ο φιλος ειναι στο οριο. Αν παρει το τσαμπα χρωμα ή το λευκο (χρεωνεται 108 ευρω) τοτε εχει περιθωριο να βαλει μερικα πραγματακια ακομα.
Για την ιστορια, οι ηλεκτρικα αναδιπλουμενοι καθρεφτες χρεωνονται 145 ευρω -
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Αν παει για το tiguan 1.5 advance χειροκινητο κιβωτιο εχει 452 ευρω τρατο μεχρι το 'φραγμα' τον 20χιλιαδων. Τα μεταλλικα και περλε χρωματα χρεωνονται 445 ευρω (προ φορων), επομενως ο φιλος ειναι στο οριο. Αν παρει το τσαμπα χρωμα ή το λευκο (χρεωνεται 108 ευρω) τοτε εχει περιθωριο να βαλει μερικα πραγματακια ακομα.
Για την ιστορια, οι ηλεκτρικα αναδιπλουμενοι καθρεφτες χρεωνονται 145 ευρωΑκριβώς. Στην τιμή γενικότερα δεν μου προσφέρθηκε κάποια έκπτωση, ούτε δωρεάν χρώμα. Οπότε, μόνο με λευκό μπορούσε να χωρέσει κάτι.
Μου έκανε εντύπωση πάντως ότι ο πωλητής της VW ενδιαφερόταν μόνο να πουλήσει:
α. Ετοιμοπαράδοτα 1.4 TSI DSG 4motion στα 32.000
β. Αυτοκίνητα που ήταν ήδη στο δρόμο προς Ελλάδα(παράδοση περίπου 1,5 μήνες).Όταν του ζήτησα αυτοκίνητο με προαιρετικό εξοπλισμό(π.χ 1.5TSI DSG) ένιωσα οτι προσπαθούσε να με αποθαρρύνει.
-
Κυκλοφορεί προσφορά για X-clusive Grandland στα 26500 ...
Αγορα SUV με budget έως 35.000 Ευρώ