-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Για σου ρε Βασίλη!!!
Μου έφτιαξες τη μέρα!Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Να σαι καλά Νικόλα!
-
Μας κ@@@@σες μεσημεριάτικα!
//Pornhub mode off// -
Υπέροχο αυτοκίνητο η Giulia, όπως έχω διαπιστώσει κι εγώ οδηγώντας την 2.2 diesel φίλου.
Μεγάλο φάουλ όμως στην καλή δίλιτρη Veloce είναι ο χαρακτήρας του κινητήρα του αυτοκινήτου με τη μέγιστη ιπποδύναμη να αποδίδεται στις 5.250 σ.α.λ. και το κόκκινο να ξεκινάει από τις 5.500 σ.α.λ.! Χαρακτηριστικά δηλαδή που πλησιάζουν περισσότερο αυτά ενός diesel κινητήρα παρά ενός σπορτίφ βενζινοκινητήρα...
-
Εξαιρετική περιγραφή ο Emperor!
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Μεγάλο φάουλ όμως στην καλή δίλιτρη Veloce είναι ο χαρακτήρας του κινητήρα του αυτοκινήτου με τη μέγιστη ιπποδύναμη να αποδίδεται στις 5.250 σ.α.λ. και το κόκκινο να ξεκινάει από τις 5.500 σ.α.λ.! Χαρακτηριστικά δηλαδή που πλησιάζουν περισσότερο αυτά ενός diesel κινητήρα παρά ενός σπορτίφ βενζινοκινητήρα...Όταν ο ΣΧ ρώτησε σχετικά τον αρχιμηχανικό εξέλιξης της Alfa, ο ingegnere σήκωσε τους ώμους και είπε 'emissions regulations...'. Μπορεί να μην στροφάρει πολύ ψηλά, αλλά έχει μεγάλο εύρος καθώς 'ξυπνάει νωρίς'.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μεγάλο φάουλ όμως στην καλή δίλιτρη Veloce είναι ο χαρακτήρας του κινητήρα του αυτοκινήτου με τη μέγιστη ιπποδύναμη να αποδίδεται στις 5.250 σ.α.λ. και το κόκκινο να ξεκινάει από τις 5.500 σ.α.λ.! Χαρακτηριστικά δηλαδή που πλησιάζουν περισσότερο αυτά ενός diesel κινητήρα παρά ενός σπορτίφ βενζινοκινητήρα...
Όταν ο ΣΧ ρώτησε σχετικά τον αρχιμηχανικό εξέλιξης της Alfa, ο ingegnere σήκωσε τους ώμους και είπε 'emissions regulations...'. Μπορεί να μην στροφάρει πολύ ψηλά, αλλά έχει μεγάλο εύρος καθώς 'ξυπνάει νωρίς'.
Μου φαίνεται ότι οι συμπάθειες σου δεν κρύβονται... Τι δε στροφάρει πολύ ψηλά μωρέ; Πιο χαμηλά στροφάρουν μόνο τα diesel! Ακόμη και τα διάφορα downsized χιλιάρια και χιλιοδιακοσάρια που σνομπάρεις, στροφάρουν ψηλότερα! Και το μεγάλο εύρος, δηλαδή το καλό τράβηγμα από χαμηλά, είναι αυτονόητο για δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.
Όσο για τη δικαιολογία του αρχιμηχανικού της Alfa, εμπίπτει στη γνωστή κατηγορία των ''αρων, μάρων, κουκουνάρων' που κατά καιρούς σερβίρουν όλοι οι κατασκευαστές για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα... Δηλαδή οι άλλοι πως μπορούν και περνάνε τους ρύπους ΚΑΙ στροφάρουν; Π.χ. για να πιάσουμε ένα αντίστοιχο κινητήρα, ο 2.0 TSi των 280 ίππων στο Skoda Superb γιατί βγάζει τη μέγιστη ιπποδύναμη του από τις 5.600 σ.α.λ. ως τις 6.500 σ.α.λ.;
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Πιο χαμηλά στροφάρουν μόνο τα diesel! Ακόμη και τα διάφορα downsized χιλιάρια και χιλιοδιακοσάρια που σνομπάρεις, στροφάρουν ψηλότερα!Δεν θα το έλεγα. Κάπου στις 6000 τερματίζουν τα περισσότερα. Επίσης δεν έχει κανένα νόημα να ανεβάζεις στροφές χωρίς να παράγεται περισσότερη δύναμη. Οι περισσότεροι υπερτροφοδοτούμενοι δεν έχουν να δώσουν κάτι πολύ ψηλά, οπότε είναι άσκοπο το στροφάρισμα. Παράδειγμα: Το 9-3 μου με 4η και 5500 σταματάει να επιταχύνει. Βάζεις 5η, πέφτει στις 4800 και επιταχύνει ξανά!
Δηλαδή οι άλλοι πως μπορούν και περνάνε τους ρύπους ΚΑΙ στροφάρουν; Π.χ. για να πιάσουμε ένα αντίστοιχο κινητήρα, ο 2.0 TSi των 280 ίππων
Γιατί απλά κλέβουν στο VAG. Δεν τα άκουσες τα νέα; Δεν είμαι μηχανολόγος, αλλά η απάντηση του Ιταλού δεν μου φαίνεται περίεργη. Δεν θα επιμείνω όμως.
-
Το τελευταιο S3 audi , στροφαρει καλυτερα και εχει και δυναμη εννοειται και μετα τις 6,000
Μη πουμε για το Type RTo Saab σου, εχει προγραμμα αν θυμαμαι καλα.
-
Δια, η απάντηση σου εντάσσεται απλώς στην κατηγορία του οπαδικού στρουθοκαμηλισμού. Ο χιλιαρης Ecoboost, (που τόσο σνομπάρεις σε σχέση με τον TI-VCT) είναι ένας καθημερινός κινητήρας, ο οποίος είναι σαφέστατα πιο εύστροφος από τον δίλιτρο της Alfa, ο οποίος θεωρητικά είναι και πολύ πιο 'ειδικός' κινητήρας, καθώς προορίζεται για αυτοκίνητα επιδόσεων και προέρχεται από μια εταιρία με παράδοση σε εύστροφα μοτέρ.
Ο κινητήρας της Alfa είναι απλώς ότι πιο ασύμβατο για ένα από τα πιο ικανά, αν όχι το πιο ικανό, sport sedan. Cuore sportivo my a$$!
Όσο για το δίλιτρο TSi, σε οποιαδήποτε έκδοση του, είναι απείρως πιο εύστροφος από αυτόν της Alfa.
-
Ναι, Αλέξανδρε, της Hirsch.
harisma23 σε βρίσκω υπερβολικό. Κι εμένα μου αρέσει το στροφάρισμα - ειδικά στα ατμοσφαιρικά που έχει περισσότερο νόημα - αλλά δεν κρίνει αυτό από μόνο του έναν κινητήρα. Αν οδηγήσεις τον 280άρη της AR και δεν σου αρέσει, να έρθεις να μας πεις τι κακό του βρήκες.
-
Δε νομίζω ότι εγώ είμαι υπερβολικός.
Ο δίλιτρος της Alfa είναι υπερβολικά αργόστροφος (μάλλον πιο σωστό θα ήταν χαμηλόστροφος) για κινητήρας επιδόσεων σε sport sedan...Θα ήθελα βεβαίως να τον δοκιμάσω, αλλά τα χαρακτηριστικά δεν ψεύδονται. Εξάλλου επιδόσεις δίνει. Με τον χαρακτήρα του, στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, έχω θέμα.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
αργόστροφος (μάλλον πιο σωστό θα ήταν χαμηλόστροφοςΑργόστροφος δεν είναι (δεν αργεί να ανεβάσει στροφές δηλαδή), χαμηλόστροφος είναι.
Θα ήθελα βεβαίως να τον δοκιμάσω, αλλά τα χαρακτηριστικά δεν ψεύδονται. Εξάλλου επιδόσεις δίνει. Με τον χαρακτήρα του, στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, έχω θέμα.
Αν ένας κινητήρας έχει ένα ωφέλιμο φάσμα 4000 ΣΑΛ, έχει σημασία αν αυτό το φάσμα είναι 1500-5500 ή 3000-7000 ΣΑΛ;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν ένας κινητήρας έχει ένα ωφέλιμο φάσμα 4000 ΣΑΛ, έχει σημασία αν αυτό το φάσμα είναι 1500-5500 ή 3000-7000 ΣΑΛ;Για ένα κινητήρα που θα έχει σπορ χρήση και πρέπει να έχει σπορ χαρακτήρα, έχει σημασία!
Εκτός από αυτό, στη συγκεκριμένη περίπτωση πιστεύω ότι οι περισσότεροι (αν χι όλοι) κινητήρες του ανταγωνισμού θα έχουν και μεγαλύτερο ωφέλιμο φάσμα. Γιατί ποιος δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος δεν τραβάει καλά από τις 1500 στροφές, που έφερες παράδειγμα; Ο δίλιτρος TSi πάντως έχει πάνω από 1000 στροφές παραπάνω ωφέλιμο φάσμα...
-
Το θέμα είναι τι λέει το V-Box όμως:
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... oce-20-280
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... o-s-tronic
Τις τρώει τις σφαλιαρίτσες του το Audi και ας ανεβάζει περισσότερες ΣΑΛ...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το θέμα είναι τι λέει το V-Box όμως:https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... oce-20-280
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... o-s-tronic
Τις τρώει τις σφαλιαρίτσες του το Audi και ας ανεβάζει περισσότερες ΣΑΛ...
Απλώς άσχετη σύγκριση, γιατί το Audi έχει σχεδόν 30 άλογα λιγότερα. Άσε που με 28 άλογα λιγότερο δεν χάνει πάρα μόνο 2-3 δέκατα σε όλες τις επιταχύνσεις από στάση. Σε κάθε περίπτωση, καλό θα είναι να δεις τι γίνεται με τα αυτοκίνητα του group που έχουν τον κινητήρα με τα 280 άλογα.
Και βεβαίως και πάλι πετάς τη μπάλα στην εξέδρα... Εγώ δεν μίλησα για τις επιδόσεις που δίνει ο κινητήρας, αλλά για το χαρακτήρα του. Κι εκεί δεν έχεις να πεις τίποτα...
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Και βεβαίως και πάλι πετάς τη μπάλα στην εξέδρα... Εγώ δεν μίλησα για τις επιδόσεις που δίνει ο κινητήρας, αλλά για το χαρακτήρα του. Κι εκεί δεν έχεις να πεις τίποτα...Αν δεν το κατάλαβες, η απάντηση είναι ότι το χρονόμετρο μετράει, όταν μιλάμε για ομοειδείς κινητήρες. Δεν μιλάμε για ένα ατμοσφαιρικό που ανεβάζει 9000 ΣΑΛ και ένα τούρμπο με κόφτη στις 6000. Το που θα σου χρησιμεύσουν οι παραπάνω ΣΑΛ, όταν δεν αποδίδουν παραπάνω δύναμη εκεί ψηλά, είναι κάτι που εσύ μόνον ξέρεις... Για να λες απλά ότι ανεβάζει 7άρες;
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Δια, η απάντηση σου εντάσσεται απλώς στην κατηγορία του οπαδικού στρουθοκαμηλισμού. **Ο χιλιαρης Ecoboost, (που τόσο σνομπάρεις σε σχέση με τον TI-VCT) είναι ένας καθημερινός κινητήρας, ο οποίος είναι σαφέστατα πιο εύστροφος από τον δίλιτρο της Alfa, ο οποίος θεωρητικά είναι και πολύ πιο 'ειδικός' κινητήρας, καθώς προορίζεται για αυτοκίνητα επιδόσεων και προέρχεται από μια εταιρία με παράδοση σε εύστροφα μοτέρ. **Ο κινητήρας της Alfa είναι απλώς ότι πιο ασύμβατο για ένα από τα πιο ικανά, αν όχι το πιο ικανό, sport sedan. Cuore sportivo my a$$!
Όσο για το δίλιτρο TSi, σε οποιαδήποτε έκδοση του, είναι απείρως πιο εύστροφος από αυτόν της Alfa.
+1 στα bold.
O καλυτερος κινητηρας της AR αυτη την στιγμη σε χαρακτηριστικα λειτουργιας ειναι ο m-air 170. Φοβερος ηχος, αποκριση και στροφαρισμα, με κοφτη γυρω στις 7κ σαλ αν θυμαμαι καλα, ειναι σημα κατατεθεν της φιρμας. Αν μιλαγαμε για κινητηρα diesel οκ, αλλα βενζινοκινητο μοτερ AR να 'τελειωνει' σε παροχη ισχυος-ροπης στις 5,500σαλ δεν ειναι σπορ, ακομα και εαν ειχε 40χλγμ ροπης και 350ps στην Giulia.
Τα ιδια χαλια ειχε και ο Tbi με τα 200ps σε μια 159 που ειχα οδηγησει. Φοβερη ροπη, τραβηγμα απο χαμηλα, αλλα γυρω στις 5κ σαλ τελειωνε η δυναμη με τον κοφτη να ερχεται στις 5,900-6,000σαλ. Αυτο σπορ δεν ειναι, εκτος εαν το ευρος λειτουργιας των diesel πλεον θεωρειται...'σπορ'...
-
Ξεπερασμένη η κουβέντα περί ορίου περιστροφής των νεοτουρμπο. Όλοι εκεί φτάνουν πια. Αν ήθελαν να βγάλουν 350hp και όχι 280 τότε μπορεί να τον ανέβαζαν να πάει και πιο ψηλά.
Οι 2λτ κινητήρες του VAG είναι μία γενιά πίσω μιας και τώρα βλέπουμε εξελίξεις του ΕΑ888 που είναι σα βάση αρκετά παλιό μοτέρ. Το 1.5 που είναι πιο φρέσκο στροφάρει κι αυτό χαμηλότερα από το προγενέστερο 1.4. Υπάρχουν λόγοι προφανώς και ισχύουν για όλους. Αφήστε τις πιο ειδικές κατασκευές απ' έξω. Ο 2λτ της Alfa με τα 280 δεν είναι ειδική κατασκευή.
-
Σωστά αυτά που λέτε αλλά συμφωνώ και εγώ με harisma ότι είναι πιο πορωτικό-σπορτιφ να ανεβάζει ο κινητήρας όσο πιο ψηλά γίνεται ασχέτως της δύναμης που παράγει εν τέλει.
Το είδα αυτό πολύ έντονα στη σύγκριση (τούρμπο και οι 2) του 1.0 του VAG group με τον 1.0 της Honda. Παρά το ότι ο τελευταίος αποδίδει 14-19 άλογα παραπάνω (ανάλογα με το VAG car που μπαίνει ο πρώτος, κυμαίνεται η ιπποδύναμη μεταξύ 110 και 115 ps), είναι (για τα γούστα μου) πάρα πολύ ξενέρωτος αφού ανεβάζει δυνατά μέχρι τις 5500 όπου υπάρχει ο κόφτης που πραγματικά σε κόβει εντελώς απότομα και ανούσια. Για εμένα είναι μειονέκτημα αυτό σε ένα αυτοκίνητο και δη σε ένα Alfa Romeo. That being said, η Giulia φαίνεται ποίημα! -
Αυτό που δίνει ολοκληρωμένη εικόνα, είναι το διάγραμμα ισχύος, αν πχ στις 5500στρ/λεπτό βγάζει 200 άλογα και στις 6500στρ/λεπτό 150 άλογα, νιώθεις ότι ψοφάει, αν βγάζει 180 νιώθεις μια αδυναμία, αλλά σίγουρα δεν γίνεται επικίνδυνο.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ξεπερασμένη η κουβέντα περί ορίου περιστροφής των νεοτουρμπο. Όλοι εκεί φτάνουν πια. Αν ήθελαν να βγάλουν 350hp και όχι 280 τότε μπορεί να τον ανέβαζαν να πάει και πιο ψηλά.Οι 2λτ κινητήρες του VAG είναι μία γενιά πίσω μιας και τώρα βλέπουμε εξελίξεις του ΕΑ888 που είναι σα βάση αρκετά παλιό μοτέρ. Το 1.5 που είναι πιο φρέσκο στροφάρει κι αυτό χαμηλότερα από το προγενέστερο 1.4. Υπάρχουν λόγοι προφανώς και ισχύουν για όλους. Αφήστε τις πιο ειδικές κατασκευές απ' έξω. Ο 2λτ της Alfa με τα 280 δεν είναι ειδική κατασκευή.
Καθολου ξεπερασμενη η κουβεντα, για οσους τουλαχιστον ειναι ή νιωθουν ανησυχοι οδηγικα και ειδικα οταν μιλαμε για μια σπορ φιρμα και φιλοσοφια.
Οταν ΟΛΑ τα αυτοκινητα του ανταγωνισμου, Audi A4, Βmw 330i, Μerc c300, στροφαρουν μεχρι και 1,000σαλ περιπου πιο πανω απο την 'cuore sportivo' , τοτε μιλαμε για σπορτιφ Giulia...αλα καρτ, οποτε και οπου μας βολευει βαζουμε και την ταμπελα 'σπορτιφ'...
Οι παραπανω 2λιτροι του ανταγωνισμου και αυτοι δεν αποτελουυν καποια ειδικη κατασκευη...
Giulia 280 Veloce
Audi A4 tfsi 252ps
bmw 330i 258ps απο το 5:45
Merc C300
Οδήγησα....