Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Δια, η απάντηση σου εντάσσεται απλώς στην κατηγορία του οπαδικού στρουθοκαμηλισμού. **Ο χιλιαρης Ecoboost, (που τόσο σνομπάρεις σε σχέση με τον TI-VCT) είναι ένας καθημερινός κινητήρας, ο οποίος είναι σαφέστατα πιο εύστροφος από τον δίλιτρο της Alfa, ο οποίος θεωρητικά είναι και πολύ πιο 'ειδικός' κινητήρας, καθώς προορίζεται για αυτοκίνητα επιδόσεων και προέρχεται από μια εταιρία με παράδοση σε εύστροφα μοτέρ. **
Ο κινητήρας της Alfa είναι απλώς ότι πιο ασύμβατο για ένα από τα πιο ικανά, αν όχι το πιο ικανό, sport sedan. Cuore sportivo my a$$!
Όσο για το δίλιτρο TSi, σε οποιαδήποτε έκδοση του, είναι απείρως πιο εύστροφος από αυτόν της Alfa.
+1 στα bold.
O καλυτερος κινητηρας της AR αυτη την στιγμη σε χαρακτηριστικα λειτουργιας ειναι ο m-air 170. Φοβερος ηχος, αποκριση και στροφαρισμα, με κοφτη γυρω στις 7κ σαλ αν θυμαμαι καλα, ειναι σημα κατατεθεν της φιρμας. Αν μιλαγαμε για κινητηρα diesel οκ, αλλα βενζινοκινητο μοτερ AR να 'τελειωνει' σε παροχη ισχυος-ροπης στις 5,500σαλ δεν ειναι σπορ, ακομα και εαν ειχε 40χλγμ ροπης και 350ps στην Giulia.
Τα ιδια χαλια ειχε και ο Tbi με τα 200ps σε μια 159 που ειχα οδηγησει. Φοβερη ροπη, τραβηγμα απο χαμηλα, αλλα γυρω στις 5κ σαλ τελειωνε η δυναμη με τον κοφτη να ερχεται στις 5,900-6,000σαλ. Αυτο σπορ δεν ειναι, εκτος εαν το ευρος λειτουργιας των diesel πλεον θεωρειται...'σπορ'...