-
Πράγματι, μπραβο που το βρήκες!
Εντάξει για μέσα στην πόλη τα θέλω, το πρωί πχ ξυπνάς και μπορεί να έχει ρίξει. Μέχρι να το καθορίσουν θες να μπεις να πας στη δουλειά. Αλυσίδες κτλ εννοείται δεν είναι λύση σε τέτοια καθημερινά φαινόμενα.
-
Τι σχέση έχουν τα ηλεκτρονικά καντράν, ο θεός να τα κάνει, των αυτοκινήτων που αναφέρεις με τις σύγχρονες hd οθόνες?
Tη φουτουρίλα.Ο καθένας με το δικό του τρόπο και με τα δεδομένα της εποχής. Πλήρης ταύτιση όμως, μετά από μερικά χρόνια σου φαίνονται πασέ.
-
Το Continental Crosscontact LX2 είναι καθαρά καλοκαιρινό λάστιχο 80% on road και 20% off road με ελάχιστη δυνατότητα κίνησης σε πολύ ελαφρό χιόνι και αντίστοιχα λάσπη καμιά σχέση με all season.
Στη σελίδα της Continental υπάρχουν πληροφορίες σχετικά
https://www.continental-tires.com/car/t ... ontact-lx2
Η Peugeot βάζει αυτο το λάστιχο γιατι καλύπτει της περιπτώσεις του grip και είναι το μοναδικό σε αυτή την διάσταση με δυνατότητα light off road χρήση, δηλαδή ή αυτό ή καθαρά ασφάλτινο και χωρίς βοήθεια το grip.Είναι ενα θέμα αυτό για όσους ψάχνονται με τα λάστιχα στην πρώτη αλλαγή. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τι σχέση έχουν τα ηλεκτρονικά καντράν, ο θεός να τα κάνει, των αυτοκινήτων που αναφέρεις με τις σύγχρονες hd οθόνες?
Tη φουτουρίλα.Ο καθένας με το δικό του τρόπο και με τα δεδομένα της εποχής. Πλήρης ταύτιση όμως, μετά από μερικά χρόνια σου φαίνονται πασέ.
Όλα κάποια στιγμή θα φαίνονται ξεπερασμένα, πλέον όμως έχουν φτάσει ένα επίπεδο λειτουργικότητας που μπορεί να τα κρατήσει σχετικά(relevant) για καιρό.
Τα infotainment από τη στιγμή που άνοιξαν στα κινητά πλέον μπορούν να αντέξουν πιο πολύ. -
Ο χρήστης islander έγραψε:
Το Continental Crosscontact LX2 είναι καθαρά καλοκαιρινό λάστιχο 80% on road και 20% off road με ελάχιστη δυνατότητα κίνησης σε πολύ ελαφρό χιόνι και αντίστοιχα λάσπη καμιά σχέση με all season.
Στη σελίδα της Continental υπάρχουν πληροφορίες σχετικά
https://www.continental-tires.com/car/t ... ontact-lx2
Η Peugeot βάζει αυτο το λάστιχο γιατι καλύπτει της περιπτώσεις του grip και είναι το μοναδικό σε αυτή την διάσταση με δυνατότητα light off road χρήση, δηλαδή ή αυτό ή καθαρά ασφάλτινο και χωρίς βοήθεια το grip.Είναι ενα θέμα αυτό για όσους ψάχνονται με τα λάστιχα στην πρώτη αλλαγή.Ωραίο μου φαίνεται και αυτό: Michelin CrossClimate
https://www.reifendirekt.at/rshop/Reife ... V/R-364806
-
M+S σημαίνει συγκεκριμένη χάραξη πέλματος που βοηθάει το ελαστικό να συμπεριφέρεται καλύτερα σε λάσπη και χιόνι. Δεν σημαίνει χειμερινό ελαστικό (ελαστικό που έχει γόμα για καλύτερη συμπεριφορά σε χαμηλές θερμοκρασίες). Τα conti του 3008 είναι Μ+S αλλά δεν είναι χειμερινά.
Grip χωρίς αλυσίδες, στην πρώτη ανηφορίτσα με λίγο πάγο κάτω θα κολλήσεις.
-
Εδώ Βιεννη δεν υπάρχει ανηφόρα όμως , είμαστε τελείως φλατ
-
Ο χρήστης fiverg έγραψε:
M+S σημαίνει συγκεκριμένη χάραξη πέλματος που βοηθάει το ελαστικό να συμπεριφέρεται καλύτερα σε λάσπη και χιόνι. Δεν σημαίνει χειμερινό ελαστικό (ελαστικό που έχει γόμα για καλύτερη συμπεριφορά σε χαμηλές θερμοκρασίες). Τα conti του 3008 είναι Μ+S αλλά δεν είναι χειμερινά.Grip χωρίς αλυσίδες, στην πρώτη ανηφορίτσα με λίγο πάγο κάτω θα κολλήσεις.
Ετσι είναι.Αλλά το θέμα μας είναι αν ο φίλος μας ο Kilo είναι νόμιμος να φοράει Μ+S το χειμώνα στη Βιέννη. Από ότι φαίνεται είναι.
To βασικό βεβαια δεν είναι αν θα κολλήσεις ακόμα και με το Grip .To θέμα είναι το φρενάρισμα. Καινούριο ,βαρύ αμάξι....
Βάλε χειμερινά Kilo!!! -
Θα τα δοκιμάσω σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και ανάλογα τη συμπεριφορά τους βλέπουμε
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Το Continental Crosscontact LX2 είναι καθαρά καλοκαιρινό λάστιχο 80% on road και 20% off road με ελάχιστη δυνατότητα κίνησης σε πολύ ελαφρό χιόνι και αντίστοιχα λάσπη καμιά σχέση με all season.
Στη σελίδα της Continental υπάρχουν πληροφορίες σχετικά
https://www.continental-tires.com/car/t ... ontact-lx2
Η Peugeot βάζει αυτο το λάστιχο γιατι καλύπτει της περιπτώσεις του grip και είναι το μοναδικό σε αυτή την διάσταση με δυνατότητα light off road χρήση, δηλαδή ή αυτό ή καθαρά ασφάλτινο και χωρίς βοήθεια το grip.Είναι ενα θέμα αυτό για όσους ψάχνονται με τα λάστιχα στην πρώτη αλλαγή.Ωραίο μου φαίνεται και αυτό: Michelin CrossClimate
https://www.reifendirekt.at/rshop/Reife ... V/R-364806
Σαφώς καλύτερο από το Continental και βέβαια all season λάστιχο αλλά για το πόσο μπορεί να βοηθήσει το grip σε εκτός δρόμου διαδρομές είναι αμφίβολο. Αν δεν πηγαίνεις εκτός δρόμου πιστεύω ότι ταιριάζει καλύτερα στις απαιτήσεις σου και επίσης με την πιστοποίηση χειμερινού με την νιφάδα χιονιού επάνω.
-
Ο χρήστης fiverg έγραψε:
M+S σημαίνει συγκεκριμένη χάραξη πέλματος που βοηθάει το ελαστικό να συμπεριφέρεται καλύτερα σε λάσπη και χιόνι. Δεν σημαίνει χειμερινό ελαστικό (ελαστικό που έχει γόμα για καλύτερη συμπεριφορά σε χαμηλές θερμοκρασίες). Τα conti του 3008 είναι Μ+S αλλά δεν είναι χειμερινά.Grip χωρίς αλυσίδες, στην πρώτη ανηφορίτσα με λίγο πάγο κάτω θα κολλήσεις.
Δεν κόλλησα στην ανηφόρα του καιμακτσαλάν . 200 m από το χιονοδρομικό και έβαζαν αλυσίδες .
Σταμάτησα αναγκαστικά αφού άλλοι φρέναραν και είπα εδώ θα κολλήσω και εγώ. Ξεκίνησε χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα.Το λάστιχο κάνει διαφορά. Αρκεί να είναι καινούριο.
Παλιότερα σε ένα astra gtc που είχα φορούσαν βροχολάστιχα. Όταν έβρεχε πήγαινα με την ίδια ταχύτητα που πήγαινα στο στεγνό και μου φαινόταν ότι συμπεριφερόταν και πιο σωστά.
-
Nαι εγώ επιμένω βέβαια ότι δε πρέπει να σας απασχολεί το αν θα κολλήσετε αλλά τι θα γίνει αν χρειαστεί φρενάρισμα,πόσο μάλλον πανικού...Εκεί τα χειμερινά απλά δε συγκρίνονται με οποιοδήποτε all seasοn ή m+s.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Nαι εγώ επιμένω βέβαια ότι δε πρέπει να σας απασχολεί το αν θα κολλήσετε αλλά τι θα γίνει αν χρειαστεί φρενάρισμα,πόσο μάλλον πανικού...Εκεί τα χειμερινά απλά δε συγκρίνονται με οποιοδήποτε all seasοn ή m+s.φορουσα all season για 120 χιλ χμ σε απιστευτο χιονι πολλα από αυτά. ποτε δεν ειχα θεμα με φρεναρισμα.
-
Επειδη εχω κανει απιστευτα χλμ σε χιονισμενα βουνα η δρομους οτι και να λετε η διαφορα του καθαρα χειμερινου με all season ειναι τεραστια...
Και εγω εχω ανεβει 50 χλμ βασιλιτσα με καλοκαιρινο και χιονι πανω σε παγο αλλα δε θα βγω να πω οτι τα καλοκαιρινα που φορουσα στο φιεστα μου τοτε αντικαθιστουν ενα σωστο χειμερινο....και φυσικα το προβλημα ειναι παντα η καταβαση που ουτε γκριπ ουτε τετρακινηση κανει τπτ παρα μονο το σωστο λαστιχο...Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Επειδη εχω κανει απιστευτα χλμ σε χιονισμενα βουνα η δρομους οτι και να λετε η διαφορα του καθαρα χειμερινου με all season ειναι τεραστια...
Και εγω εχω ανεβει 50 χλμ βασιλιτσα με καλοκαιρινο και χιονι πανω σε παγο αλλα δε θα βγω να πω οτι τα καλοκαιρινα που φορουσα στο φιεστα μου τοτε αντικαθιστουν ενα σωστο χειμερινο....και φυσικα το προβλημα ειναι παντα η καταβαση που ουτε γκριπ ουτε τετρακινηση κανει τπτ παρα μονο το σωστο λαστιχο...Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φυσικά!
Το μόνο που λέμε είναι ότι αν έχεις grip και m+s είναι καλύτερο από πολλά αυτοκίνητα με ασφάλτινο και ότι αν δεν βάλεις m+s ακυρώνεις το grip που έχεις. -
ΣΚ το κλιματιστικο ξαφνικα δουλευε με σκετο αερα
Μετα απο πολλα πατηματα κουμπιων και μερικα restart αποφασισε να δουλεψει -
Ηλεκτρικό / Ηλεκτρονικό καθαρά, ακούγεται το πρόβλημα και όχι για μηχανικό.
-
Θα το αφησω να δουμε πως θα παει
Btw με την τελευταια αναβαθμιση ios πλεον παιζει το google maps στο car play
Αν και διαπιστωσα οτι οι χαρτες της Apple εχουν βελτιωθει πολυ ολο αυτο τον καιρο -
Μπορούν να μας πούνε όσοι αγοράσανε το αυτοκίνητο με ηλιοροφή κάποια πράγματα;
Είναι πανοραμική ή πανοραμική ανοιγόμενη;
Αν ανοίγει , το πρώτο τζάμι μπαίνει πάνω από το δεύτερο πίσω τζάμι ή και τα δυο μαζεύονται μαζί ακόμα πιο πίσω;
Το καλοκαίρι νιώθουν ότι κάτω από τον καυτό ήλιο, ζεσταίνεται μέσα ακόμα περισσότερο το αυτοκίνητο με αυτήν;
Με πόσα χλμ μπορούν και ταξιδεύουν με ανοιχτή χωρίς να κουφαίνονται ; Μπαίνει αέρας μέσα ώστε να ενοχλεί τους πίσω ή τους μπροστά;
Το μετανιώσανε που την αγοράσανε; Διάβασα διάφορα σχετικά με το ότι οι ηλιοροφές προσθέτουν βάρος ψηλά και καθώς αφαιρούν μέταλο επιδρούν αρνητικά στην οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. -
Ο χρήστης silversurferGR έγραψε:
Μπορούν να μας πούνε όσοι αγοράσανε το αυτοκίνητο με ηλιοροφή κάποια πράγματα;Είναι πανοραμική ή πανοραμική ανοιγόμενη;
Αν ανοίγει , το πρώτο τζάμι μπαίνει πάνω από το δεύτερο πίσω τζάμι ή και τα δυο μαζεύονται μαζί ακόμα πιο πίσω;
Το καλοκαίρι νιώθουν ότι κάτω από τον καυτό ήλιο, ζεσταίνεται μέσα ακόμα περισσότερο το αυτοκίνητο με αυτήν;
Με πόσα χλμ μπορούν και ταξιδεύουν με ανοιχτή χωρίς να κουφαίνονται ; Μπαίνει αέρας μέσα ώστε να ενοχλεί τους πίσω ή τους μπροστά;
Το μετανιώσανε που την αγοράσανε; Διάβασα διάφορα σχετικά με το ότι οι ηλιοροφές προσθέτουν βάρος ψηλά και καθώς αφαιρούν μέταλο επιδρούν αρνητικά στην οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.Το πρώτο μισο ανοίγει και πάει πάνω απο το δεύτερο μισο προς τα πίσω .
Πάνω απο 80 πλήρως ανοιχτή κάνει θόρυβο
Όμως μπορείς να την σηκώσεις στην αρχή λίγο να ανοίξει δυο τρία δάχτυλα και να σηκωθεί απο την πίσω μερια όποτε δεν εχει ιδιαίτερο θόρυβο ακόμα και σε εθνική
Αέρα ενοχλητικό δεν εχω νιώσει ποτέΓια καυτό καλοκαίρι Ελλάδα.... δεν ξέρω ... όμως κάτι καλοκαιρινές μέρες όσο πρόλαβα ναι υποθέτω μαζεύει πιο πολυ ζέστη
Για μενα κάνει τεράστια διαφορά και αναβαθμίζει το εσωτερικό, ειδικά μιας και εχει μαύρα δέρματα το αμάξι , το φωτίζει . Την προτείνω 1000%
Το μόνο μειονέκτημα της ειναι οτι κατεβάζει το ύψος του ουρανού, όποτε τσέκαρε τα ύψη των επιβατών
Μέχρι 1.85 εμπρός δεν εχεις θεμα αλλά για πιο ψηλούς πρέπει να δοκιμάσεις . Επίσης πίσω τα ίδια , αν και με ρυθμίσεις των καθισμάτων εμπρός πίσω και ανάκληση (στο 5008 που ξέρω τουλάχιστον ) είσαι οκ
Peugeot 3008 2016