Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 187
    • 188
    • 189
    • 190
    • 191
    • 430
    • 431
    • 189 / 431
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    8609
    138523
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kilomeater last edited by

      Πράγματι, μπραβο που το βρήκες!

      Εντάξει για μέσα στην πόλη τα θέλω, το πρωί πχ ξυπνάς και μπορεί να έχει ρίξει. Μέχρι να το καθορίσουν θες να μπεις να πας στη δουλειά. Αλυσίδες κτλ εννοείται δεν είναι λύση σε τέτοια καθημερινά φαινόμενα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Τι σχέση έχουν τα ηλεκτρονικά καντράν, ο θεός να τα κάνει, των αυτοκινήτων που αναφέρεις με τις σύγχρονες hd οθόνες?

        Tη φουτουρίλα.Ο καθένας με το δικό του τρόπο και με τα δεδομένα της εποχής. Πλήρης ταύτιση όμως, μετά από μερικά χρόνια σου φαίνονται πασέ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          islander last edited by

          Το Continental Crosscontact LX2 είναι καθαρά καλοκαιρινό λάστιχο 80% on road και 20% off road με ελάχιστη δυνατότητα κίνησης σε πολύ ελαφρό χιόνι και αντίστοιχα λάσπη καμιά σχέση με all season.
          Στη σελίδα της Continental υπάρχουν πληροφορίες σχετικά
          https://www.continental-tires.com/car/t ... ontact-lx2
          Η Peugeot βάζει αυτο το λάστιχο γιατι καλύπτει της περιπτώσεις του grip και είναι το μοναδικό σε αυτή την διάσταση με δυνατότητα light off road χρήση, δηλαδή ή αυτό ή καθαρά ασφάλτινο και χωρίς βοήθεια το grip.Είναι ενα θέμα αυτό για όσους ψάχνονται με τα λάστιχα στην πρώτη αλλαγή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kilomeater last edited by

            Ο χρήστης dstou έγραψε:

            Τι σχέση έχουν τα ηλεκτρονικά καντράν, ο θεός να τα κάνει, των αυτοκινήτων που αναφέρεις με τις σύγχρονες hd οθόνες?

            Tη φουτουρίλα.Ο καθένας με το δικό του τρόπο και με τα δεδομένα της εποχής. Πλήρης ταύτιση όμως, μετά από μερικά χρόνια σου φαίνονται πασέ.

            Όλα κάποια στιγμή θα φαίνονται ξεπερασμένα, πλέον όμως έχουν φτάσει ένα επίπεδο λειτουργικότητας που μπορεί να τα κρατήσει σχετικά(relevant) για καιρό.
            Τα infotainment από τη στιγμή που άνοιξαν στα κινητά πλέον μπορούν να αντέξουν πιο πολύ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kilomeater last edited by

              Ο χρήστης islander έγραψε:
              Το Continental Crosscontact LX2 είναι καθαρά καλοκαιρινό λάστιχο 80% on road και 20% off road με ελάχιστη δυνατότητα κίνησης σε πολύ ελαφρό χιόνι και αντίστοιχα λάσπη καμιά σχέση με all season.
              Στη σελίδα της Continental υπάρχουν πληροφορίες σχετικά
              https://www.continental-tires.com/car/t ... ontact-lx2
              Η Peugeot βάζει αυτο το λάστιχο γιατι καλύπτει της περιπτώσεις του grip και είναι το μοναδικό σε αυτή την διάσταση με δυνατότητα light off road χρήση, δηλαδή ή αυτό ή καθαρά ασφάλτινο και χωρίς βοήθεια το grip.Είναι ενα θέμα αυτό για όσους ψάχνονται με τα λάστιχα στην πρώτη αλλαγή.

              Ωραίο μου φαίνεται και αυτό: Michelin CrossClimate

              https://www.reifendirekt.at/rshop/Reife ... V/R-364806

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fiverg last edited by

                M+S σημαίνει συγκεκριμένη χάραξη πέλματος που βοηθάει το ελαστικό να συμπεριφέρεται καλύτερα σε λάσπη και χιόνι. Δεν σημαίνει χειμερινό ελαστικό (ελαστικό που έχει γόμα για καλύτερη συμπεριφορά σε χαμηλές θερμοκρασίες). Τα conti του 3008 είναι Μ+S αλλά δεν είναι χειμερινά.

                Grip χωρίς αλυσίδες, στην πρώτη ανηφορίτσα με λίγο πάγο κάτω θα κολλήσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kilomeater last edited by

                  Εδώ Βιεννη δεν υπάρχει ανηφόρα όμως , είμαστε τελείως φλατ 🙂

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostis20 last edited by

                    Ο χρήστης fiverg έγραψε:
                    M+S σημαίνει συγκεκριμένη χάραξη πέλματος που βοηθάει το ελαστικό να συμπεριφέρεται καλύτερα σε λάσπη και χιόνι. Δεν σημαίνει χειμερινό ελαστικό (ελαστικό που έχει γόμα για καλύτερη συμπεριφορά σε χαμηλές θερμοκρασίες). Τα conti του 3008 είναι Μ+S αλλά δεν είναι χειμερινά.

                    Grip χωρίς αλυσίδες, στην πρώτη ανηφορίτσα με λίγο πάγο κάτω θα κολλήσεις.

                    Ετσι είναι.Αλλά το θέμα μας είναι αν ο φίλος μας ο Kilo είναι νόμιμος να φοράει Μ+S το χειμώνα στη Βιέννη. Από ότι φαίνεται είναι.
                    To βασικό βεβαια δεν είναι αν θα κολλήσεις ακόμα και με το Grip .To θέμα είναι το φρενάρισμα. Καινούριο ,βαρύ αμάξι....
                    Βάλε χειμερινά Kilo!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kilomeater last edited by

                      Θα τα δοκιμάσω σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και ανάλογα τη συμπεριφορά τους βλέπουμε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        islander last edited by

                        Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:

                        Το Continental Crosscontact LX2 είναι καθαρά καλοκαιρινό λάστιχο 80% on road και 20% off road με ελάχιστη δυνατότητα κίνησης σε πολύ ελαφρό χιόνι και αντίστοιχα λάσπη καμιά σχέση με all season.
                        Στη σελίδα της Continental υπάρχουν πληροφορίες σχετικά
                        https://www.continental-tires.com/car/t ... ontact-lx2
                        Η Peugeot βάζει αυτο το λάστιχο γιατι καλύπτει της περιπτώσεις του grip και είναι το μοναδικό σε αυτή την διάσταση με δυνατότητα light off road χρήση, δηλαδή ή αυτό ή καθαρά ασφάλτινο και χωρίς βοήθεια το grip.Είναι ενα θέμα αυτό για όσους ψάχνονται με τα λάστιχα στην πρώτη αλλαγή.

                        Ωραίο μου φαίνεται και αυτό: Michelin CrossClimate

                        https://www.reifendirekt.at/rshop/Reife ... V/R-364806

                        Σαφώς καλύτερο από το Continental και βέβαια all season λάστιχο αλλά για το πόσο μπορεί να βοηθήσει το grip σε εκτός δρόμου διαδρομές είναι αμφίβολο. Αν δεν πηγαίνεις εκτός δρόμου πιστεύω ότι ταιριάζει καλύτερα στις απαιτήσεις σου και επίσης με την πιστοποίηση χειμερινού με την νιφάδα χιονιού επάνω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          silversurfergr last edited by

                          Ο χρήστης fiverg έγραψε:
                          M+S σημαίνει συγκεκριμένη χάραξη πέλματος που βοηθάει το ελαστικό να συμπεριφέρεται καλύτερα σε λάσπη και χιόνι. Δεν σημαίνει χειμερινό ελαστικό (ελαστικό που έχει γόμα για καλύτερη συμπεριφορά σε χαμηλές θερμοκρασίες). Τα conti του 3008 είναι Μ+S αλλά δεν είναι χειμερινά.

                          Grip χωρίς αλυσίδες, στην πρώτη ανηφορίτσα με λίγο πάγο κάτω θα κολλήσεις.

                          Δεν κόλλησα στην ανηφόρα του καιμακτσαλάν . 200 m από το χιονοδρομικό και έβαζαν αλυσίδες .
                          Σταμάτησα αναγκαστικά αφού άλλοι φρέναραν και είπα εδώ θα κολλήσω και εγώ. Ξεκίνησε χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα.

                          Το λάστιχο κάνει διαφορά. Αρκεί να είναι καινούριο.

                          Παλιότερα σε ένα astra gtc που είχα φορούσαν βροχολάστιχα. Όταν έβρεχε πήγαινα με την ίδια ταχύτητα που πήγαινα στο στεγνό και μου φαινόταν ότι συμπεριφερόταν και πιο σωστά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Nαι εγώ επιμένω βέβαια ότι δε πρέπει να σας απασχολεί το αν θα κολλήσετε αλλά τι θα γίνει αν χρειαστεί φρενάρισμα,πόσο μάλλον πανικού...Εκεί τα χειμερινά απλά δε συγκρίνονται με οποιοδήποτε all seasοn ή m+s.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wantone last edited by

                              Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                              Nαι εγώ επιμένω βέβαια ότι δε πρέπει να σας απασχολεί το αν θα κολλήσετε αλλά τι θα γίνει αν χρειαστεί φρενάρισμα,πόσο μάλλον πανικού...Εκεί τα χειμερινά απλά δε συγκρίνονται με οποιοδήποτε all seasοn ή m+s.

                              φορουσα all season για 120 χιλ χμ σε απιστευτο χιονι πολλα από αυτά. ποτε δεν ειχα θεμα με φρεναρισμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giannis3011 last edited by

                                Επειδη εχω κανει απιστευτα χλμ σε χιονισμενα βουνα η δρομους οτι και να λετε η διαφορα του καθαρα χειμερινου με all season ειναι τεραστια...
                                Και εγω εχω ανεβει 50 χλμ βασιλιτσα με καλοκαιρινο και χιονι πανω σε παγο αλλα δε θα βγω να πω οτι τα καλοκαιρινα που φορουσα στο φιεστα μου τοτε αντικαθιστουν ενα σωστο χειμερινο....και φυσικα το προβλημα ειναι παντα η καταβαση που ουτε γκριπ ουτε τετρακινηση κανει τπτ παρα μονο το σωστο λαστιχο...

                                Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  silversurfergr last edited by

                                  Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
                                  Επειδη εχω κανει απιστευτα χλμ σε χιονισμενα βουνα η δρομους οτι και να λετε η διαφορα του καθαρα χειμερινου με all season ειναι τεραστια...
                                  Και εγω εχω ανεβει 50 χλμ βασιλιτσα με καλοκαιρινο και χιονι πανω σε παγο αλλα δε θα βγω να πω οτι τα καλοκαιρινα που φορουσα στο φιεστα μου τοτε αντικαθιστουν ενα σωστο χειμερινο....και φυσικα το προβλημα ειναι παντα η καταβαση που ουτε γκριπ ουτε τετρακινηση κανει τπτ παρα μονο το σωστο λαστιχο...

                                  Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  Φυσικά!
                                  Το μόνο που λέμε είναι ότι αν έχεις grip και m+s είναι καλύτερο από πολλά αυτοκίνητα με ασφάλτινο και ότι αν δεν βάλεις m+s ακυρώνεις το grip που έχεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tiger last edited by

                                    ΣΚ το κλιματιστικο ξαφνικα δουλευε με σκετο αερα
                                    Μετα απο πολλα πατηματα κουμπιων και μερικα restart αποφασισε να δουλεψει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Ηλεκτρικό / Ηλεκτρονικό καθαρά, ακούγεται το πρόβλημα και όχι για μηχανικό.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tiger last edited by

                                        Θα το αφησω να δουμε πως θα παει
                                        Btw με την τελευταια αναβαθμιση ios πλεον παιζει το google maps στο car play
                                        Αν και διαπιστωσα οτι οι χαρτες της Apple εχουν βελτιωθει πολυ ολο αυτο τον καιρο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          silversurfergr last edited by

                                          Μπορούν να μας πούνε όσοι αγοράσανε το αυτοκίνητο με ηλιοροφή κάποια πράγματα;

                                          Είναι πανοραμική ή πανοραμική ανοιγόμενη;
                                          Αν ανοίγει , το πρώτο τζάμι μπαίνει πάνω από το δεύτερο πίσω τζάμι ή και τα δυο μαζεύονται μαζί ακόμα πιο πίσω;
                                          Το καλοκαίρι νιώθουν ότι κάτω από τον καυτό ήλιο, ζεσταίνεται μέσα ακόμα περισσότερο το αυτοκίνητο με αυτήν;
                                          Με πόσα χλμ μπορούν και ταξιδεύουν με ανοιχτή χωρίς να κουφαίνονται ; Μπαίνει αέρας μέσα ώστε να ενοχλεί τους πίσω ή τους μπροστά;
                                          Το μετανιώσανε που την αγοράσανε; Διάβασα διάφορα σχετικά με το ότι οι ηλιοροφές προσθέτουν βάρος ψηλά και καθώς αφαιρούν μέταλο επιδρούν αρνητικά στην οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kilomeater last edited by

                                            Ο χρήστης silversurferGR έγραψε:
                                            Μπορούν να μας πούνε όσοι αγοράσανε το αυτοκίνητο με ηλιοροφή κάποια πράγματα;

                                            Είναι πανοραμική ή πανοραμική ανοιγόμενη;
                                            Αν ανοίγει , το πρώτο τζάμι μπαίνει πάνω από το δεύτερο πίσω τζάμι ή και τα δυο μαζεύονται μαζί ακόμα πιο πίσω;
                                            Το καλοκαίρι νιώθουν ότι κάτω από τον καυτό ήλιο, ζεσταίνεται μέσα ακόμα περισσότερο το αυτοκίνητο με αυτήν;
                                            Με πόσα χλμ μπορούν και ταξιδεύουν με ανοιχτή χωρίς να κουφαίνονται ; Μπαίνει αέρας μέσα ώστε να ενοχλεί τους πίσω ή τους μπροστά;
                                            Το μετανιώσανε που την αγοράσανε; Διάβασα διάφορα σχετικά με το ότι οι ηλιοροφές προσθέτουν βάρος ψηλά και καθώς αφαιρούν μέταλο επιδρούν αρνητικά στην οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

                                            Το πρώτο μισο ανοίγει και πάει πάνω απο το δεύτερο μισο προς τα πίσω .
                                            Πάνω απο 80 πλήρως ανοιχτή κάνει θόρυβο
                                            Όμως μπορείς να την σηκώσεις στην αρχή λίγο να ανοίξει δυο τρία δάχτυλα και να σηκωθεί απο την πίσω μερια όποτε δεν εχει ιδιαίτερο θόρυβο ακόμα και σε εθνική
                                            Αέρα ενοχλητικό δεν εχω νιώσει ποτέ

                                            Για καυτό καλοκαίρι Ελλάδα.... δεν ξέρω ... όμως κάτι καλοκαιρινές μέρες όσο πρόλαβα ναι υποθέτω μαζεύει πιο πολυ ζέστη

                                            Για μενα κάνει τεράστια διαφορά και αναβαθμίζει το εσωτερικό, ειδικά μιας και εχει μαύρα δέρματα το αμάξι , το φωτίζει . Την προτείνω 1000%

                                            Το μόνο μειονέκτημα της ειναι οτι κατεβάζει το ύψος του ουρανού, όποτε τσέκαρε τα ύψη των επιβατών
                                            Μέχρι 1.85 εμπρός δεν εχεις θεμα αλλά για πιο ψηλούς πρέπει να δοκιμάσεις . Επίσης πίσω τα ίδια , αν και με ρυθμίσεις των καθισμάτων εμπρός πίσω και ανάκληση (στο 5008 που ξέρω τουλάχιστον ) είσαι οκ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 189 / 431
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr